R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Hastası Olunan Sözler. (https://www.r10.net/off-topic/320933-hastasi-olunan-sozler.html)

Line 17-02-2009 16:59:22

Benim tek bildiğim , birşey bilmediğim.

KoS 17-02-2009 16:59:33

Türkçesi çok basit ve biraz saçma oluyor o yüzden yazmak istememiştim :) Seni kırmıyayım yazayım.


Birincisi :
Bir adamın hayatını 3'e bölebiliriz. "Benim babam seninkinden daha güçlü", "Ama baba, sen bunu anlamıyorsun","Benim babam sürekli konuşurdu..."

İkincisi :
Bir adam çok güzel bir bayanla bir saat oturduğunda 1 dakika gibi gelir. Ama bir sıcak fırının üstünde 1dk otursun 1 saat gibi gelir. İşte bu göreceliktir.


-------------------------
Birincisinde türkiyede daha çok "Benim babam seninkini döver", "Baba , sen ne anlarsın ya", "Rahmetli ne güzel konuşurdu..." şeklinde diye düşünüyorum :)

Ugursuz 17-02-2009 17:02:07

dediğimi yap, yaptığımı yapma

cezzaa 17-02-2009 17:05:09

bu sözu gerçekten çok severım..

Ne kadar kibirli dursada bardağın önünde eğilir çaydanlık...
Öyleyse bu büyüklenme niye?
Bu kibir bu gurur niçin?
Mütevazı ol,hatta bir adım bile geçme gurur kapısından..Bardağı insan bunun için öper daima alnından...

2.ci olarak begendıgım bir söz.gerçi çok var ama bunlar yeterli şimdilık

Komedyen değilim ama,gülebilecek birsürü nedenim ve güldürebilecek arkadaşlarım var...
Bozuk para değilim ama,harcanmış zamanlarım var...
Dilsiz değilim ama,bazen suskunluklarım var...
TANRI değilim ama,TAPANLARIM var...
Boş konuşmam ama,güçlü cümlelerim var...
Megaloman değilim ama,BÜYÜLEYİCİ bir BEN var...
Artist hiç değilim ama, "MUHTEŞEM OLMAK" kanımda var ..

DarksPrince 17-02-2009 17:15:42

Alıntı:

bLeedCry Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156743)
Hatalıysam yüz yüze görüşelim ciğerim.

güzelmiş cigerim :D

WebEngineer 17-02-2009 17:16:47

Bu maskenin altında bir yüz var...
ancak benim değil.
ne altındaki kaslardan daha "ben"dir o yüz...
ne de altındaki kemiklerden.
bu maskenin altında
etten daha fazlası var.
bu maskenin altında
bir fikir var!
ve fikirler kurşun geçirmez...

LincolnSamet 17-02-2009 17:33:22

Bana küfreder gözlerin,dudakların yardım yalvarır... Sagopa'nın sözü hoşuma gitmeye başladı bu aralar. :)

utku1 17-02-2009 17:38:29

Oyun bitince, Şahta Piyonda aynı kutuya konur ;)

HuluStyle 17-02-2009 17:43:14

@Forumkolik :D:D:D

beratkeles 17-02-2009 17:45:02

"Tam otuz yıl saatim işlemiş ben durmuşum; Gökyüzünden habersiz, uçurtma uçurmuşum..."

Söyleyenide sözüde çok seviyorum msn'de sürekli olarak yazar:)

MikhaiLBeLicoff 17-02-2009 17:49:40

İnsan hayal ettiği sürece yasar

Geveze1 17-02-2009 18:30:17

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156447)
Tembellik seni yenmem gerek ama önce dinlenmem gerek :p

güzel sözmüş

bunlarda benimkiler.
Önemli olan; hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır.
Kimseye kendinizi sevdirmeye kalkmayın, yapılması gereken tek şey, sadece kendinizi sevilmeye bırakmaktır.
Aynı hatayı 2kez yapmayan dünyanın en zeki insanıdır.
Kendini yönetirsen dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.

RebeLMasteR 17-02-2009 18:46:47

Alıntı:

demreli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156609)
insanın başına ne gelirse ya meraktan ya da :D

repledim :D


"bi gülü sevdim dikeni battı,kızı sevdim .ötü kalktı"

fraklit 17-02-2009 18:55:10

Kimsesiz kimse yok herkesin var kimsesi
Kimsesiz kaldım meded ey kimsesizler kimsesi

bir de şu mısraları çok seviyorum

Fatih kalksa mezarından ne biz onu ne o bizi tanır
evyah istanbulumu bizanslılar almış diye bizimle şavaşa kalkışır.

DarksPrince 17-02-2009 18:56:51

Alıntı:

demreli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156609)
insanın başına ne gelirse ya meraktan ya da :D


o öyle değilki :(

İnsan değil erkek o . Ayriyetten 2 şeyden değil 3 şeyden gelir.

Doğrusu şudur .

Erkeğin başına ne gelirse ya meraktan , ya taraktan , yada gelir :D

merak çok merak ederse...
tarak çok süslenirse.
.. anladınız siz onu :cry

Joi 17-02-2009 18:58:27

Sabreden Derviş Beklemekten Gebermiş..

salvo_wm 17-02-2009 19:12:41

" El yumruğu yemiyen yumruğunu balyoz sanar arlanmaz "

+ sagopa kajmer'in tüm sözleri anlamlı ve güzeldir.

By_ReFLeX 17-02-2009 19:49:53

insanoğlu çiğ süt emmiş nankörlük kanında var

söz bana aittir :) biyerde varmı bilmiyorum

Zyxel 17-02-2009 20:11:51

"Benim kudretimin ulaştığı yere, sizin hayalleriniz ulaşamaz." (F.S.M.)

“-Her atasözünün bir zıddı var... İnsanlara göre söylenmiş çünkü...” (Ömer Söztutan)

"-Herkes birbiriyle aynı elbiseyi giymeye utanırken, 'moda' denen şey neden vardır ki?..." (Ömer Söztutan)

Arkadaşlar konu gayet güzel; sözlere kendi yorumumuzu eklemezsek iyi olur. Vay güzelmiş falan gibi. Herkes yazsın, konu akıcı olsun :)

vLkn448 17-02-2009 21:06:43

"Ekinler Baş Vermeden Kör Buzağı Topallamazmış!" :D

Bilgim 17-02-2009 21:14:14

Alıntı:

vLkn448 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058158897)
"Ekinler Baş Vermeden Kör Buzağı Topallamazmış!" :D


işte bunu bekliyordum :) :) +rep

Abdlsmt! 17-02-2009 21:28:55

" Işığı önüne al ve yürü; gölgen ister gelsin, ister gelmesin.. " A.N. ASYA
" Hayat *oktan ama grafikleri güzel " =)

TeXaS 17-02-2009 21:30:23

Ya Aşkıma Karşılık Ver Yada Arkandan Koşarken Eskittigim Ayakkabılarımın Parasını Ver

:D

WebEngineer 17-02-2009 21:32:02

Mevlana bile " sen gelme " dedi...

RHCP 17-02-2009 21:32:35

Bırak alçaklar kargaların olsun. Bırak çöplükte eşelenmeyi. Sen gözünü ötelere, göklere çevir. Kanadın kırık ya da yaralı olabilir. Her zorluğa, her engele rağmen uçmaya çalış. Kartalların kanatlarını yolmakla, uçmalarına engel olunamaz.

Uzun oldu ama hoşuma gitti bu paragraf geçen bir yerde gördüm.

Cenk 17-02-2009 21:33:39

Ankara'nın Dikmen'i, bir daha gelirsem :) (devamını Ankaralı'lar bilir)

Forumkolik.biz 17-02-2009 21:38:50

to be or not to be that is the question!
olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu!
Shakespearenin Hamlet eserinde geçer altında derin bir anlam uyandırır

DarksPrince 17-02-2009 22:49:46

Aslanım mert iyiki açtın bunu , her gün bir nick ooo :p

WebEngineer 17-02-2009 22:57:53

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058159799)
Aslanım mert iyiki açtın bunu , her gün bir nick ooo :p

ek$i sözlüğe gir de bak neler var hele birtane var acaip koptum böyle yarıldım olduğum yerde gel msn den söyliyeyim.

MeSsO_ 17-02-2009 23:00:16

Sensiz geçen günlerin kazası yok be sevgili :rolleyes:
Üstadın en beğendiğim sözü..

sogukkanli56 17-02-2009 23:02:46

Kalamazsın bu hayatta bakire en azından hayat kayar bi kere ...

By_ReFLeX 17-02-2009 23:16:54

Adanalıyık Allahın adamıyık
bicibici yerik şalgam içerik
karpuzu kabuğuyla yerik
gündüzleri pamuk toplatırık
geceleri jilet atarık
yorgansız yatar avratsız yatmayık
ucağa kafa atar
trene çelme takarık
ceketimizi satar
kaldırımda yatarık
ette g*ttee muhabbete bayılırık

:D okaddar :D

enTURK_Baho 17-02-2009 23:25:52

Işığın varsa, gölgende olmalıdır . :)

M3N 17-02-2009 23:27:11

Inanmak okadar zor ki..Birakip gittigine..Gözümden öpme derdin ya ayrilmayalim diye..Yalvarsam , kapansam kaderin dizlerine..Biliyorum..Birdaha bana DÖNMEYEKCESİN..

elimde kendi yazdigimda sözlerde vardir hergün paylasicam (;

lost42 17-02-2009 23:29:45

Memleket isterim
Gök mavi, dal yeşil, tarla sarı olsun;
Kuşların çiçeklerin diyarı olsun.

Biraz uzun da olsa bir cümle sonuçta :) (Konya'mı özledim:( )

M3N 17-02-2009 23:35:30

Kiz arkadasimi okadar cok seviyorumki ; o eskimesin diye baskalarinin kiz arkadaslarini kullaniyorum.. :p

majesty33 17-02-2009 23:36:09

Alıntı:

HazarHizmet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156787)
bizim sınıfa İST bi herif geldi
geldi gün güzel seylere ana ana diyordu
bende '' ana ana '' diyom ( güzel bi söz ve olay artında süper,harika gibi kelimelerin yerine kullanılıyor[uz] )

hocam o bizim buralarda çook kullanılır ;)
"ana ana " :D
tabi anlamı daha farklı biz daha çok şaşırma anında kullanıyoruz ;)
bende bir söz yazayım bari :)
"Ela gözlümün nazına, hastayım fordun aragazına"

Positive 17-02-2009 23:37:13

Alıntı:

MeSsO_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058159891)
Sensiz geçen günlerin kazası yok be sevgili :rolleyes:
Üstadın en beğendiğim sözü..

Tam Ben Sölicektim :(

Olsun Tekrarlamakta Fayda Var;

Sensiz Geçen Günlerin Kazası Yok Be Sevgili ..

secoita 17-02-2009 23:41:15

*Dertlerimle mutluyum birde sevenim olsa.

*Boynumuz yiğit boynu bükerse sevda büker.

*Söyle İstanbul'a kıymetini bilsin İstanbul güzelse sebebi sensin.

*Biz serserilik yapıp yatakta bıraktıklarımızda değil,delikanlılık yapıp elini bile tutamadıklarımızda ararız aşkı.

*Ben beni bırakırsam da , sen beni bırakma YaraB

*Dal rüzgarı affeder ama kırılmıştır bir kere.

Bunları kamyon arkası yazı koleksiyonumdan siz değerli r10 cular için seçtim ama hepsi genel konsepte uyuyor?:D

xlenonz 18-02-2009 01:06:46

kucağıma düşmezdin, yolu bilseydin :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:16:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.