![]() |
Benim tek bildiğim , birşey bilmediğim. |
Türkçesi çok basit ve biraz saçma oluyor o yüzden yazmak istememiştim :) Seni kırmıyayım yazayım. Birincisi : Bir adamın hayatını 3'e bölebiliriz. "Benim babam seninkinden daha güçlü", "Ama baba, sen bunu anlamıyorsun","Benim babam sürekli konuşurdu..." İkincisi : Bir adam çok güzel bir bayanla bir saat oturduğunda 1 dakika gibi gelir. Ama bir sıcak fırının üstünde 1dk otursun 1 saat gibi gelir. İşte bu göreceliktir. ------------------------- Birincisinde türkiyede daha çok "Benim babam seninkini döver", "Baba , sen ne anlarsın ya", "Rahmetli ne güzel konuşurdu..." şeklinde diye düşünüyorum :) |
dediğimi yap, yaptığımı yapma |
bu sözu gerçekten çok severım.. Ne kadar kibirli dursada bardağın önünde eğilir çaydanlık... Öyleyse bu büyüklenme niye? Bu kibir bu gurur niçin? Mütevazı ol,hatta bir adım bile geçme gurur kapısından..Bardağı insan bunun için öper daima alnından... 2.ci olarak begendıgım bir söz.gerçi çok var ama bunlar yeterli şimdilık Komedyen değilim ama,gülebilecek birsürü nedenim ve güldürebilecek arkadaşlarım var... Bozuk para değilim ama,harcanmış zamanlarım var... Dilsiz değilim ama,bazen suskunluklarım var... TANRI değilim ama,TAPANLARIM var... Boş konuşmam ama,güçlü cümlelerim var... Megaloman değilim ama,BÜYÜLEYİCİ bir BEN var... Artist hiç değilim ama, "MUHTEŞEM OLMAK" kanımda var .. |
Alıntı:
|
Bu maskenin altında bir yüz var... ancak benim değil. ne altındaki kaslardan daha "ben"dir o yüz... ne de altındaki kemiklerden. bu maskenin altında etten daha fazlası var. bu maskenin altında bir fikir var! ve fikirler kurşun geçirmez... |
Bana küfreder gözlerin,dudakların yardım yalvarır... Sagopa'nın sözü hoşuma gitmeye başladı bu aralar. :) |
Oyun bitince, Şahta Piyonda aynı kutuya konur ;) |
@Forumkolik :D:D:D |
"Tam otuz yıl saatim işlemiş ben durmuşum; Gökyüzünden habersiz, uçurtma uçurmuşum..." Söyleyenide sözüde çok seviyorum msn'de sürekli olarak yazar:) |
İnsan hayal ettiği sürece yasar |
Alıntı:
bunlarda benimkiler. Önemli olan; hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır. Kimseye kendinizi sevdirmeye kalkmayın, yapılması gereken tek şey, sadece kendinizi sevilmeye bırakmaktır. Aynı hatayı 2kez yapmayan dünyanın en zeki insanıdır. Kendini yönetirsen dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin. |
Alıntı:
"bi gülü sevdim dikeni battı,kızı sevdim .ötü kalktı" |
Kimsesiz kimse yok herkesin var kimsesi Kimsesiz kaldım meded ey kimsesizler kimsesi bir de şu mısraları çok seviyorum Fatih kalksa mezarından ne biz onu ne o bizi tanır evyah istanbulumu bizanslılar almış diye bizimle şavaşa kalkışır. |
Alıntı:
o öyle değilki :( İnsan değil erkek o . Ayriyetten 2 şeyden değil 3 şeyden gelir. Doğrusu şudur . Erkeğin başına ne gelirse ya meraktan , ya taraktan , yada gelir :D merak çok merak ederse... tarak çok süslenirse. .. anladınız siz onu :cry |
Sabreden Derviş Beklemekten Gebermiş.. |
" El yumruğu yemiyen yumruğunu balyoz sanar arlanmaz " + sagopa kajmer'in tüm sözleri anlamlı ve güzeldir. |
insanoğlu çiğ süt emmiş nankörlük kanında var söz bana aittir :) biyerde varmı bilmiyorum |
"Benim kudretimin ulaştığı yere, sizin hayalleriniz ulaşamaz." (F.S.M.) “-Her atasözünün bir zıddı var... İnsanlara göre söylenmiş çünkü...” (Ömer Söztutan) "-Herkes birbiriyle aynı elbiseyi giymeye utanırken, 'moda' denen şey neden vardır ki?..." (Ömer Söztutan) Arkadaşlar konu gayet güzel; sözlere kendi yorumumuzu eklemezsek iyi olur. Vay güzelmiş falan gibi. Herkes yazsın, konu akıcı olsun :) |
"Ekinler Baş Vermeden Kör Buzağı Topallamazmış!" :D |
Alıntı:
işte bunu bekliyordum :) :) +rep |
" Işığı önüne al ve yürü; gölgen ister gelsin, ister gelmesin.. " A.N. ASYA " Hayat *oktan ama grafikleri güzel " =) |
Ya Aşkıma Karşılık Ver Yada Arkandan Koşarken Eskittigim Ayakkabılarımın Parasını Ver :D |
Mevlana bile " sen gelme " dedi... |
Bırak alçaklar kargaların olsun. Bırak çöplükte eşelenmeyi. Sen gözünü ötelere, göklere çevir. Kanadın kırık ya da yaralı olabilir. Her zorluğa, her engele rağmen uçmaya çalış. Kartalların kanatlarını yolmakla, uçmalarına engel olunamaz. Uzun oldu ama hoşuma gitti bu paragraf geçen bir yerde gördüm. |
Ankara'nın Dikmen'i, bir daha gelirsem :) (devamını Ankaralı'lar bilir) |
to be or not to be that is the question! olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu! Shakespearenin Hamlet eserinde geçer altında derin bir anlam uyandırır |
Aslanım mert iyiki açtın bunu , her gün bir nick ooo :p |
Alıntı:
|
Sensiz geçen günlerin kazası yok be sevgili :rolleyes: Üstadın en beğendiğim sözü.. |
Kalamazsın bu hayatta bakire en azından hayat kayar bi kere ... |
Adanalıyık Allahın adamıyık bicibici yerik şalgam içerik karpuzu kabuğuyla yerik gündüzleri pamuk toplatırık geceleri jilet atarık yorgansız yatar avratsız yatmayık ucağa kafa atar trene çelme takarık ceketimizi satar kaldırımda yatarık ette g*ttee muhabbete bayılırık :D okaddar :D |
Işığın varsa, gölgende olmalıdır . :) |
Inanmak okadar zor ki..Birakip gittigine..Gözümden öpme derdin ya ayrilmayalim diye..Yalvarsam , kapansam kaderin dizlerine..Biliyorum..Birdaha bana DÖNMEYEKCESİN.. elimde kendi yazdigimda sözlerde vardir hergün paylasicam (; |
Memleket isterim Gök mavi, dal yeşil, tarla sarı olsun; Kuşların çiçeklerin diyarı olsun. Biraz uzun da olsa bir cümle sonuçta :) (Konya'mı özledim:( ) |
Kiz arkadasimi okadar cok seviyorumki ; o eskimesin diye baskalarinin kiz arkadaslarini kullaniyorum.. :p |
Alıntı:
"ana ana " :D tabi anlamı daha farklı biz daha çok şaşırma anında kullanıyoruz ;) bende bir söz yazayım bari :) "Ela gözlümün nazına, hastayım fordun aragazına" |
Alıntı:
Olsun Tekrarlamakta Fayda Var; Sensiz Geçen Günlerin Kazası Yok Be Sevgili .. |
*Dertlerimle mutluyum birde sevenim olsa. *Boynumuz yiğit boynu bükerse sevda büker. *Söyle İstanbul'a kıymetini bilsin İstanbul güzelse sebebi sensin. *Biz serserilik yapıp yatakta bıraktıklarımızda değil,delikanlılık yapıp elini bile tutamadıklarımızda ararız aşkı. *Ben beni bırakırsam da , sen beni bırakma YaraB *Dal rüzgarı affeder ama kırılmıştır bir kere. Bunları kamyon arkası yazı koleksiyonumdan siz değerli r10 cular için seçtim ama hepsi genel konsepte uyuyor?:D |
kucağıma düşmezdin, yolu bilseydin :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:16:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.