![]() |
Açlık değil ama sadece susadım :) Özlemişim bende ramazanı |
her gunku gibi geciyor. |
Doyduk mu :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:01:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.