![]() |
Alıntı:
|
Canım sadece sigara istiyor. Hiç acıkmam susamam :) |
Sahura kalkmadığım halde gayet rahat hissediyorum. Sanırım manevi tokluk oluşuyor. :D |
Normal şartlarda her zaman aç insanın, hayvanın halinden anlar yardımcı olurum ancak bu bilinci kaybetmemek için oruç tutuyorum. Çok aç hissediyorum ama bu nefsimin bir yankısı, aslında 1 tabak yemek yiyebilecek kadar açım :D |
Açlığa alıştığımız için Ramazan da sorun yaşamıyoruz çok şükür. |
|
Allah kabul etsin özlemişiz |
Şuan birazcık açlığı ve susuzluğu hissetmeye başlasam da Ramazan'ın gelmesi dolayısıyla mutluyum. :r33: |
Su içip yattım 3 civarı açlık hissi var biraz. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:46:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.