R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Minnak karnım acıktı 🥺 (https://www.r10.net/off-topic/3164714-minnak-karnim-acikti-129402-a.html)

serhat67 02-04-2022 16:42:33

Alıntı:

Peace Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082318530)
O salatanın sonunu yemeyecektik.. aşırı susadım ben :D

Bende vurdum saç makarnanın gözüne 😅 Yanında da şekersiz böğürtlen kompostosu. Şu an gayet makul. Her şey yolunda :) 1 gün daha yemeden bu şekilde geçirebilirim 🤣

AbdullahAA 02-04-2022 16:44:15

Canım sadece sigara istiyor. Hiç acıkmam susamam :)

D3veloper 02-04-2022 16:44:56

Sahura kalkmadığım halde gayet rahat hissediyorum. Sanırım manevi tokluk oluşuyor. :D

Proxcis 02-04-2022 16:48:50

Normal şartlarda her zaman aç insanın, hayvanın halinden anlar yardımcı olurum ancak bu bilinci kaybetmemek için oruç tutuyorum.
Çok aç hissediyorum ama bu nefsimin bir yankısı, aslında 1 tabak yemek yiyebilecek kadar açım :D

ZimmeR 02-04-2022 16:50:41

Açlığa alıştığımız için Ramazan da sorun yaşamıyoruz çok şükür.

ibrahimokcuu 02-04-2022 16:51:55

https://www.youtube.com/watch?v=-WAjzYhYNTM

beachturk 02-04-2022 16:53:08

Allah kabul etsin özlemişiz

Kyrexiz 02-04-2022 16:58:50

Şuan birazcık açlığı ve susuzluğu hissetmeye başlasam da Ramazan'ın gelmesi dolayısıyla mutluyum. :r33:

SrdL 02-04-2022 17:21:44

Su içip yattım 3 civarı açlık hissi var biraz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:46:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.