![]() |
bol bol askkerlik anısı biriktirmeye bak hayırlı tezkereler şimdiden tavsiyem profilini tatil moduna al askerlik vs. şeklinde, adını kullanıp ************** yapılmasın |
Hayırlı tezkereler hocam |
Hayırlı teskereler, Allah kolaylıklar versin. Dönünce dürtersin artık :) |
Hayırlı Tezkereler :r24: |
Hayırlı teskereler olsun kardeşim 82/3 İdil / ŞIRNAK yaşlanmışız |
Hayırla Git Gel İnşAllah Şimdiden Hayırlı Tezkereler @ademakcan; :folded: :raised: |
Hayırlı teskereler kardeşim |
Hayırlı teskereler :r24: |
Sağ salim git gel hayırlı tezkereler |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:04:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.