R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   6 Ay Müsade,Görüşürüz R10.net (https://www.r10.net/off-topic/3164120-6-ay-musadegorusuruz-r10-net.html)

yunusdm 02-04-2022 02:12:48

bol bol askkerlik anısı biriktirmeye bak hayırlı tezkereler şimdiden
tavsiyem profilini tatil moduna al askerlik vs. şeklinde, adını kullanıp ************** yapılmasın

SeoAdresin 02-04-2022 02:14:42

Hayırlı tezkereler hocam

yilmaz70 02-04-2022 02:16:54

Hayırlı teskereler, Allah kolaylıklar versin.

Dönünce dürtersin artık :)

JustFm 02-04-2022 02:28:15

Hayırlı Tezkereler :r24:

vatanist_ 02-04-2022 04:50:50

Hayırlı teskereler olsun kardeşim
82/3 İdil / ŞIRNAK yaşlanmışız

DemirHF 02-04-2022 05:04:05

Hayırla Git Gel İnşAllah Şimdiden Hayırlı Tezkereler @ademakcan; :folded: :raised:

akdeniz1976 02-04-2022 09:22:38

Hayırlı teskereler kardeşim

yusufefe 02-04-2022 09:40:56

Hayırlı teskereler :r24:

Hans 02-04-2022 10:18:10

Sağ salim git gel hayırlı tezkereler


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:04:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.