![]() |
Alıntı:
Alıntı:
|
adem aklıma yeni geldi söylemeden geçmeyim dedim. bak askerde koğuşu felan dürtme dürterler adamı :r64: |
Hayırlı tezkereler Allah hepinize sağ salim gidip gelmeyi nasip etsin. Bende daha şimdi çocukluk arkadaşımı yol ettim Kars/Sarıkamış'a. Rabbim sizi iyi insanlarla karşılaştırsın. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Ademcim dönünce tekrar bekliyorum kahveler benden ama bu sefer döner ısmarlamam :D |
Alıntı:
|
Hayırlı tezkereler, şimdi 6. Ay dürtemicem mi? |
Alıntı:
|
Allah yardımcın olsun. Allah a emanet ol. Selametle git gel |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:19:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.