R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Tablo gibi Ekmek kuyruğu (https://www.r10.net/off-topic/3065629-tablo-gibi-ekmek-kuyrugu.html)

WPD 08-01-2022 14:08:02

Tablo gibi Ekmek kuyruğu
 

ELLAS 08-01-2022 14:09:48

Doğrusu, Halk ekmeği daha leziz geliyor bana 😄 ve daha ucuz.

UzmanTarih 08-01-2022 14:14:11

Bunları parayla topluyorlar görüntü almak için, bunlar hep provokatör (!)

Webdestek 08-01-2022 14:20:02

Bazı saatlerde ekmek yeni geldiği için sıra olabiliyor. Bizim çevrede günün her saati kolayca ekmek alabiliyorsun IHE'den. Sıra falan yok.

Sckaraoglu 08-01-2022 14:20:49

Hemen yakalamışken bi anket yap %50'den az çıkmaz :joy:

kimenet 08-01-2022 14:26:34

Ekmeği daha az çıkarıp , sevkiyat sayılarını düşürüp kuyruk oluştuyolar. Sonra da bu şekilde resimlerini çekip yayıyolar.

Şeytanın aklına gelmez. Tebrik etmek lazım..

Levirora 08-01-2022 14:36:35

Alıntı:

kimenet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697637)
Ekmeği daha az çıkarıp , sevkiyat sayılarını düşürüp kuyruk oluştuyolar. Sonra da bu şekilde resimlerini çekip yayıyolar.

Şeytanın aklına gelmez. Tebrik etmek lazım..

Aynen knk katılıyorum :r33:
Hep cehape ile dıj güjlerin işi bunlar :r24:

A Haberden yeni mesaj geldi knk benzincilerde yakıtı içip halka bırakmıyomuş

Nuhbey 08-01-2022 14:43:03

Sitedeki ak partili üyelerin onur tablosu. Çünkü onlara göre bu bolluk bereket kuyruğu. Aykırı düşünenler ya fetöcü yada İç ve dış mihraklar.

Maximusfel 08-01-2022 14:45:50

Alıntı:

kimenet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697637)
Ekmeği daha az çıkarıp , sevkiyat sayılarını düşürüp kuyruk oluştuyolar. Sonra da bu şekilde resimlerini çekip yayıyolar.

Şeytanın aklına gelmez. Tebrik etmek lazım..

aynen reis aynen hep öyledir zaten. nasıl olsa ülkede alım gücüde yüksek emekliler süper yaşıyor.

ebasit 08-01-2022 14:49:41

Alıntı:

kimenet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697637)
Ekmeği daha az çıkarıp , sevkiyat sayılarını düşürüp kuyruk oluştuyolar. Sonra da bu şekilde resimlerini çekip yayıyolar.

Şeytanın aklına gelmez. Tebrik etmek lazım..

büyük oyun bozuldu

https://www.youtube.com/watch?v=kld_ILTOMOo

AOA 08-01-2022 14:53:06

Paramız var ki eppek alıyoruz size ne

vetfak 08-01-2022 14:55:25

Alıntı:

Swateria Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697682)
Aynen knk katılıyorum :r33:
Hep cehape ile dıj güjlerin işi bunlar :r24:

A Haberden yeni mesaj geldi knk benzincilerde yakıtı içip halka bırakmıyomuş

hic bir partiyi savunmam son 5-10 yıldır kötü yöneten hükümet olduğunu soylemek ne kadar doğru ise bir o kadar bu millete köstek olan tek partininde chp oldugunu söylemek o kadar doğrudur ( hdp gibi terör seviçi partiyi hic saymıyorum ) ekmek kuyruguna gelirsek de sadace tv degil twitter mecralarında da ibb nin ekmek sayısında nakliye sayısında azaltmaya giderek milleti magdur edip hükümete karşı bir cephe aldırmak oldugunu artık 18 yasını doldurmus her birey bilir . suana kadar verilen bütün vaatlerinde tam tersinin yapıldıgınıda bilir . konu suan ekmek oldugu ıcınde bu konu da da ibb meclıısınde ekmek büfeleri yetersiz sayısını artırcaz diye meclısten odenekte cıkardılar acılacak denilen büfelerin galiba yüzde 30 kadarı acıldı o kadar surede hatta bakkalara da dagıtılsın vatandaşlar sadece büfelerden almasın bile denildi ama ibb aksiyon alınmadı. artık her yorumlarda birbirlerinize sen akp lisin yok sen chp lisin şucusun bucusun demeyin partidekilerin hic biri babanızın oğluda değil hangisi başa geçerse geçsin önce kendi cebini doldurur sonra yandaşlarının biz sıradan vadaşlarada sadece cenesini yormak kalır

Type 08-01-2022 15:00:16

Alıntı:

vetfak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697765)
hic bir partiyi savunmam son 5-10 yıldır kötü yöneten hükümet olduğunu soylemek ne kadar doğru ise bir o kadar bu millete köstek olan tek partininde chp oldugunu söylemek o kadar doğrudur ( hdp gibi terör seviçi partiyi hic saymıyorum ) ekmek kuyruguna gelirsek de sadace tv degil twitter mecralarında da ibb nin ekmek sayısında nakliye sayısında azaltmaya giderek milleti magdur edip hükümete karşı bir cephe aldırmak oldugunu artık 18 yasını doldurmus her birey bilir . suana kadar verilen bütün vaatlerinde tam tersinin yapıldıgınıda bilir . konu suan ekmek oldugu ıcınde bu konu da da ibb meclıısınde ekmek büfeleri yetersiz sayısını artırcaz diye meclısten odenekte cıkardılar acılacak denilen büfelerin galiba yüzde 30 kadarı acıldı o kadar surede hatta bakkalara da dagıtılsın vatandaşlar sadece büfelerden almasın bile denildi ama ibb aksiyon alınmadı. artık her yorumlarda birbirlerinize sen akp lisin yok sen chp lisin şucusun bucusun demeyin partidekilerin hic biri babanızın oğluda değil hangisi başa geçerse geçsin önce kendi cebini doldurur sonra yandaşlarının

Hocam şunu sorgulamak lazım, dediğiniz sevkiyat iddiaları doğru olsa bile.
Halk neden bakkaldan, marketten, fırından ekmek almıyor veya alamıyor.
Bunun cevabını verdiğinizde doğru düşünceye de erişmiş olacaksınız.

Halka neden normal ekmek pahalı geliyor da burada sıraya girmeyi göze alıyor?

Levirora 08-01-2022 15:02:47

Alıntı:

Type Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697786)
Hocam şunu sorgulamak lazım, dediğiniz sevkiyat iddiaları doğru olsa bile.
Halk neden bakkaldan, marketten, fırından ekmek almıyor veya alamıyor.
Bunun cevabını verdiğinizde doğru düşünceye de erişmiş olacaksınız.

Halka neden normal ekmek pahalı geliyor da burada sıraya girmeyi göze alıyor?

Bunu düşünecek b.... anlarsınız kalanını hiç cevap bile vermiyorum onlara :D

vetfak 08-01-2022 15:04:36

Alıntı:

Type Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697786)
Hocam şunu sorgulamak lazım, dediğiniz sevkiyat iddiaları doğru olsa bile.
Halk neden bakkaldan, marketten, fırından ekmek almıyor veya alamıyor.
Bunun cevabını verdiğinizde doğru düşünceye de erişmiş olacaksınız.

Halka neden normal ekmek pahalı geliyor da burada sıraya girmeyi göze alıyor?

güzel kardeşim en başta belirttim 5-10 yıldır iyi yönetilmiyor ( bunun içinde ekonomi - saglık - dış politikalar vs tek tek yazmamız mı gerek ) cümlesinden birsey anlayamadın mı sözlerimden cımzlayıp etiketliyorsun . bu nasıl sırf destekledıgın partıyı savunacam dıye gerceklere dogrulara algılarını kapatıyorsun yapmayın böyle iyi birseye iyi kötü birseye de kötü demezsen sorgulanır objektıflıgın

Type 08-01-2022 15:06:07

Alıntı:

vetfak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697813)
güzel kardeşim en başta belirttim 5-10 yıldır iyi yönetilmiyor ( bunun içinde ekonomi - saglık - dış politikalar vs tek tek yazmamız mı gerek ) cümlesinden birsey anlayamadın mı sözlerimden cımzlayıp etiketliyorsun . bu nasıl sırf destekledıgın partıyı savunacam dıye gerceklere dogrulara algılarını kapatıyorsun yapmayın böyle iyi birseye iyi kötü birseye de kötü demezsen sorgulanır objektıflıgın

Hocam parti felan savunmadım veya bir partinin karşıtlığını yapmadım. ,Ne görünüyorsa onu söyledim.
Size diyorum ki önceden halk bu kadar rağbet etmiyordu halk ekmeğe neden şimdi ediyor.
Önceden herkes bakkaldan marketten fırından rahatlıkla ekmek alıyordu şuanda neden alamıyor diyorum.

vetfak 08-01-2022 15:10:36

Alıntı:

Type Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697822)
Hocam parti felan savunmadım veya bir partinin karşıtlığını yapmadım. ,Ne görünüyorsa onu söyledim.
Size diyorum ki önceden halk bu kadar rağbet etmiyordu halk ekmeğe neden şimdi ediyor.
Önceden herkes bakkaldan marketten fırından rahatlıkla ekmek alıyordu şuanda neden alamıyor diyorum.

sana tek soru soruyorum ülkenin kötü yönetiliyor dememden ne anlıyorsun :) halen diretiyorsun

Type 08-01-2022 15:12:20

Alıntı:

vetfak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697841)
sana tek soru soruyorum ülkenin kötü yönetiliyor dememden ne anlıyorsun :) halen diretiyorsun

O söyleminizi anladım, ben de size diyorum ki sıranın sevkiyat azlığıyla alakası nedir
Sevkiyat az olsa bile demek ki rağbet çok ucuz ekmeğe, çünkü hayat pahalı.
Hayatın pahalı olduğunu kabullenmeyip başka şeylere bağlıyorsunuz fikirlerimizin çelişmesi bu sebepten.

Maximusfel 08-01-2022 15:16:01

Alıntı:

kimenet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697637)
Ekmeği daha az çıkarıp , sevkiyat sayılarını düşürüp kuyruk oluştuyolar. Sonra da bu şekilde resimlerini çekip yayıyolar.

Şeytanın aklına gelmez. Tebrik etmek lazım..

hocam peki sevkiyat sayılarını düşürdüklerinin bir kanıtı var mı? biliyorsunuz bu bir iftira. eğerki böyle birşey söz konusuyusa ben partimi sorgularım. ama boş beleş konuşmakta olmaz. bir kanıt varsa iletin herkes görsün.

vetfak 08-01-2022 15:18:30

Alıntı:

Type Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697845)
O söyleminizi anladım, ben de size diyorum ki sıranın sevkiyat azlığıyla alakası nedir
Sevkiyat az olsa bile demek ki rağbet çok ucuz ekmeğe, çünkü hayat pahalı.
Hayatın pahalı olduğunu kabullenmeyip başka şeylere bağlıyorsunuz fikirlerimizin çelişmesi bu sebepten.

bende diyorum ki bir tarafın kötü davranışını kabullenip diger tarafın yaptıgı yanlışı savunmayın . nakile , büfenin geç açılması , meclisten odenek alıp büfe sayısını artırmamaları , bakkallara dagıtılıp vatandasa daha hızlı ulasımı saglanmamalarınıda vatandaşı daha cok magdur edip kışkırtmalarıda görün diyorum evet kötü yönetiliyor alım gücü düştü ragbet arttı . vatadantas bu konuda zaten magdur sen de meclısten bufe sayısını artırcam deyıp odemeyı cıkarıyorsun neden artırmıyorsun olan büfelerde de neden üretimi azaltarak nakliyeyi azaltarak da vatandaşı magdur edıyorsun diye ibb sorguluyorum

vetfak 08-01-2022 15:24:04

Alıntı:

Maximusfel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697862)
hocam peki sevkiyat sayılarını düşürdüklerinin bir kanıtı var mı? biliyorsunuz bu bir iftira. eğerki böyle birşey söz konusuyusa ben partimi sorgularım. ama boş beleş konuşmakta olmaz. bir kanıt varsa iletin herkes görsün.

hocam twitter gündeminde olan tarihi ben hatırlamıyorum gidebilriseniz bakın karsılıklı birbirlerine belgelerle meclıste alınan kararları imzalı sekilde atıp duruyorlardı her iki parti . ve yakın zamana cnnturk te tartısma programı vardı orda da resmı evrakları gosterek tartısılmıstı. herkes destekledıgı partiyi sorgulasın zaten . suan ülkede bir tane dürüst siyaset yapan mı var . mesela kemal bey meb basıyor öğretmenlerin mülakat sısmetınden dolayı onca genclerın hakkının yenılmesınden dolayı sonra cıkıyor ki ankara büyükşehir belediyesinde de aynı mülakat yapılıp onca genclerin hakkının yenildigi cıkıyor bir cok örnek var sadece chp icin demiyorum akp de de oyle

kimenet 08-01-2022 15:56:37

Buğday veya su kıtlığımı var. Ekmek kuyruğu niye oluşsun ki. Maliyetlerde artış varsa zam yaparsın üretimi azaltmazsın.

Muhtemelen zamda yapılmıştır. Oysaki bedava dağıtılacaktı.

Bu ortamda bunun 2 nedeni olabilir. Ya daha az üretiyorsun ki herkese yetmesin yada günde 3 sefer yapacağına 1-2 sefer yapıp geç getiriyorsun ki kuyruk oluşsun. (Bu benim tespitim değil haberlerde yayınladılar.)

Normal marketlerde ekmek kuyruğumu var.

BetaHouse 08-01-2022 16:50:20

Ülkenin her yerinden pislik irin akıyorken muhalefetin hiç işi gücü yok ellerinde fotoğraf makinası ile kuyruk oluşturup onları çekecekler çünkü halk ekmek önlerinde kuyruk fotoğrafı olmuyorsa ülkenin berbat yönetildiği, ekonomik bir facia yaşandığı görülemez, o fotoğraf buraya gelecek ki belgelensin yoksa her yerinden pislik fışkıran ülkenin kötüye gittiği asla ispatlanamazdı. Ben en geç 1-2 ay aralığında halk ekmeğin 1,50 TL olmasını bekliyorum ve olacakta, yine bazı ucubeler çıkıp bak sen şu belediyeye zam yaptı vicdansız diye yaygara koparacaklar bir önceki zam gelmesi gereken zamanda zam yapılmamış ve maliyetleri %200 ün üzerinde arttığı halde hazır kıta bekliyorlar yerden yere vurmak için. Enflasyon %500 olsa halk ekmeğe %10 zam yapılsa vay efendim vicdansız belediye hep bu ibb nin yeni yönetimi yok mu hep bunlar zaten halkı hiç düşünmüyorlar derler. Elektriğe %127 zam geldiğinde ağızlarını bıçak açmaz, güncelleme derler, yeni tarife, düzenleme, doğalgaz da değişti derler zam diyemezler. İbb nin önceki dönemlerinde milyonlarca euro borç takıp gidenler hani şimdi belediyenin borcu arttı diyorlar ya, euro ile neden borç taktınız o zaman? Euro katlandıkça belediyenin borçları da artıyor, şimdi ülkeden irin akarken kasa tam takır edilip dışarıdan yalvar yakar yüksek faizle borç bulunup en azından ülkeyi hayatta tutmaya çalışanlar gittiğinde örümcek ağı dolu bir hazine ve yüzlerce milyar dolar borç yükü bulacak olan yeni yönetim kemer sıkınca ne diyecekler? Eski yönetim iyiydi bu yeniler çok bozdu diyecekler, kimse eski yönetimin merkez bankasının içinden geçmesini sorgulamayacak, 700 ton altınımız var onlara mı bırakacaksınız diyenleri konuşmayacaklar, babalarının malı gibi ülkenin her varlığını satanları konuşmayacaklar ama enkaz devralıp ayağa kaldırmak isteyenleri eleştirecekler buraya yazıyorum. Yobaz, gerici, ilticacı ve siyasal islamcı zihniyet ile uğraşılmaz, onlara laf anlatılamaz çünkü anlamazlar, eğer katil, pudracı, hırsız, teca.vüzcü vs. onlardan ise ceza bile almıyorlar artık, eğer muhalefetse mikrofon tutsa bile bir şey uydurup en kötü ev hapsi cezası veriliyor, aykırı sesler bir bir susturuluyor ve insanlar can güvenliği olmadığı için ülkeden kaçıyor artık, kalanlar ise malum bir oluşum tarafından sokak ortasında dövülüyor fakat ceza almıyor Levent Gültekin, Orhan Uğuroğlu ve Selçuk Özdağ olayları gibi, herkes hangi grubun hedef gösterip saldırdığını biliyor ama sesini yükseltecek cesaret yok artık insanlarda.


Meydan bu siyasal islamcılara kaldığı için burada boş yaparlar çok normal, benim şurada bu saçmalığı yazacak kadar fikrim düşüncem zekam var mı diye sormadan etmeden yazabiliyorlar, hani sokakta mikrofon uzatanların lozanın gizli maddelerinin olduğunu iddia etmeleri gibi. Bir yerden bir şey duyuyorlar muhtemelen A Haber'den ama doğru mu değil mi asla sorgulamıyorlar çünkü doğruluğu ile ilgilenmiyorlar, muhaliflere karşı kullanılacak bir koz, bir cümle ellerine geçti mi? geçti, ee tamam o zaman gerisini sorgulama. Yıllarca telefonunu çıkar diyen dayılarla uğraştık, hala uğraşıyoruz, Kıbrıs'ı kurtaralım diye yediğimiz ambargo yıllarında kuyruk vardı diye salyalar saçarak bağıranlar şimdi bir ambargo yesek nüfusun tamamı 1 ay bile yaşayamaz çünkü her şey dışarıdan ithal geliyor bunu bilmiyorlar, o zaman ithal bazı ürünlerde kuyruk vardı ama hayati ürünleri kendimiz üretiyorduk bunu bilmezler, hiçbir zaman üreticisi olamadığımız enerji kaleminin o zamanlar ki en önemli ürünü olan TÜP kuyruklarından bahsederler, nasıl oldu da onlarca yıl sonra patates soğan kuyruğuna girebildiğimizden bahsetmezler, üstelik ambargo yokken. O yüzden iki yüzlülerin lafı ağzına tıkacağımız çok fazla argümanımız var ama değerli zamanımızı harcadığımıza değmez, çünkü anlamayacaklar. Maalesef bazı kişileri kayıp olarak değerlendirmek lazım, ne kadar uğraşırsanız uğraşın birileri uykudan asla uyanamayacak. İMF'ye borcu sıfırladık diye ortada gezenlerin çoğu imf ye borcumuz yoksa ee o zaman kimseye yoktur diye düşünüyorlar, borç sadece imf ye yapılıyor zannedecek kadar zır cahillerin yaşadığını asla unutmamak gerekiyor. Borç alan emir alır, üretmeyen bir millet yok olmaya mahkumdur. Ülkenin sonu hiç iyi değil, geleceği ise şimdikinden bin beter, Venezuela onca petrol ve doğalgaz kaynağına rağmen ne durumlara düştü, biz neyimize güveniyoruz onu anlamıyorum, o bizi kıskanıyor bu bizi kıskanıyor, dünya lideriyiz vs. zırvalarını tekrarlayanlara acıyorum, bunca şeyi köre göstersen gözü açılmıştı, çok yazık..

vetfak 08-01-2022 17:09:49

Alıntı:

BetaHouse Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081698316)
Ülkenin her yerinden pislik irin akıyorken muhalefetin hiç işi gücü yok ellerinde fotoğraf makinası ile kuyruk oluşturup onları çekecekler çünkü halk ekmek önlerinde kuyruk fotoğrafı olmuyorsa ülkenin berbat yönetildiği, ekonomik bir facia yaşandığı görülemez, o fotoğraf buraya gelecek ki belgelensin yoksa her yerinden pislik fışkıran ülkenin kötüye gittiği asla ispatlanamazdı. Ben en geç 1-2 ay aralığında halk ekmeğin 1,50 TL olmasını bekliyorum ve olacakta, yine bazı ucubeler çıkıp bak sen şu belediyeye zam yaptı vicdansız diye yaygara koparacaklar bir önceki zam gelmesi gereken zamanda zam yapılmamış ve maliyetleri %200 ün üzerinde arttığı halde hazır kıta bekliyorlar yerden yere vurmak için. Enflasyon %500 olsa halk ekmeğe %10 zam yapılsa vay efendim vicdansız belediye hep bu ibb nin yeni yönetimi yok mu hep bunlar zaten halkı hiç düşünmüyorlar derler. Elektriğe %127 zam geldiğinde ağızlarını bıçak açmaz, güncelleme derler, yeni tarife, düzenleme, doğalgaz da değişti derler zam diyemezler. İbb nin önceki dönemlerinde milyonlarca euro borç takıp gidenler hani şimdi belediyenin borcu arttı diyorlar ya, euro ile neden borç taktınız o zaman? Euro katlandıkça belediyenin borçları da artıyor, şimdi ülkeden irin akarken kasa tam takır edilip dışarıdan yalvar yakar yüksek faizle borç bulunup en azından ülkeyi hayatta tutmaya çalışanlar gittiğinde örümcek ağı dolu bir hazine ve yüzlerce milyar dolar borç yükü bulacak olan yeni yönetim kemer sıkınca ne diyecekler? Eski yönetim iyiydi bu yeniler çok bozdu diyecekler, kimse eski yönetimin merkez bankasının içinden geçmesini sorgulamayacak, 700 ton altınımız var onlara mı bırakacaksınız diyenleri konuşmayacaklar, babalarının malı gibi ülkenin her varlığını satanları konuşmayacaklar ama enkaz devralıp ayağa kaldırmak isteyenleri eleştirecekler buraya yazıyorum. Yobaz, gerici, ilticacı ve siyasal islamcı zihniyet ile uğraşılmaz, onlara laf anlatılamaz çünkü anlamazlar, eğer katil, pudracı, hırsız, teca.vüzcü vs. onlardan ise ceza bile almıyorlar artık, eğer muhalefetse mikrofon tutsa bile bir şey uydurup en kötü ev hapsi cezası veriliyor, aykırı sesler bir bir susturuluyor ve insanlar can güvenliği olmadığı için ülkeden kaçıyor artık, kalanlar ise malum bir oluşum tarafından sokak ortasında dövülüyor fakat ceza almıyor Levent Gültekin, Orhan Uğuroğlu ve Selçuk Özdağ olayları gibi, herkes hangi grubun hedef gösterip saldırdığını biliyor ama sesini yükseltecek cesaret yok artık insanlarda.


Meydan bu siyasal islamcılara kaldığı için burada boş yaparlar çok normal, benim şurada bu saçmalığı yazacak kadar fikrim düşüncem zekam var mı diye sormadan etmeden yazabiliyorlar, hani sokakta mikrofon uzatanların lozanın gizli maddelerinin olduğunu iddia etmeleri gibi. Bir yerden bir şey duyuyorlar muhtemelen A Haber'den ama doğru mu değil mi asla sorgulamıyorlar çünkü doğruluğu ile ilgilenmiyorlar, muhaliflere karşı kullanılacak bir koz, bir cümle ellerine geçti mi? geçti, ee tamam o zaman gerisini sorgulama. Yıllarca telefonunu çıkar diyen dayılarla uğraştık, hala uğraşıyoruz, Kıbrıs'ı kurtaralım diye yediğimiz ambargo yıllarında kuyruk vardı diye salyalar saçarak bağıranlar şimdi bir ambargo yesek nüfusun tamamı 1 ay bile yaşayamaz çünkü her şey dışarıdan ithal geliyor bunu bilmiyorlar, o zaman ithal bazı ürünlerde kuyruk vardı ama hayati ürünleri kendimiz üretiyorduk bunu bilmezler, hiçbir zaman üreticisi olamadığımız enerji kaleminin o zamanlar ki en önemli ürünü olan TÜP kuyruklarından bahsederler, nasıl oldu da onlarca yıl sonra patates soğan kuyruğuna girebildiğimizden bahsetmezler, üstelik ambargo yokken. O yüzden iki yüzlülerin lafı ağzına tıkacağımız çok fazla argümanımız var ama değerli zamanımızı harcadığımıza değmez, çünkü anlamayacaklar. Maalesef bazı kişileri kayıp olarak değerlendirmek lazım, ne kadar uğraşırsanız uğraşın birileri uykudan asla uyanamayacak. İMF'ye borcu sıfırladık diye ortada gezenlerin çoğu imf ye borcumuz yoksa ee o zaman kimseye yoktur diye düşünüyorlar, borç sadece imf ye yapılıyor zannedecek kadar zır cahillerin yaşadığını asla unutmamak gerekiyor. Borç alan emir alır, üretmeyen bir millet yok olmaya mahkumdur. Ülkenin sonu hiç iyi değil, geleceği ise şimdikinden bin beter, Venezuela onca petrol ve doğalgaz kaynağına rağmen ne durumlara düştü, biz neyimize güveniyoruz onu anlamıyorum, o bizi kıskanıyor bu bizi kıskanıyor, dünya lideriyiz vs. zırvalarını tekrarlayanlara acıyorum, bunca şeyi köre göstersen gözü açılmıştı, çok yazık..

üretici bir ülke konusunda çok haklısınız . tecavüzcü parti teskilatları tozcu parti yöneticiler şehit bacılarına kamera karsısında küfür edip bu tür sahsiyetlerin hangi partiden olup olmaksızın caza almamasına bende karsıyım ve size bu konuda da haklısınız dıyorum . ama siyasi islam konusuna ve hangı partı olursa olsun cogunlugun oyunu alarak başa keçmiş ve cogunluk kısmada geri zekalı muamelesi yapıp azınlık tarafında zeki olarak gostermenız o insanlara saygınızın olmadıgını goster insananlara saygısı olmayanın kendısıne de saygısı yoktur . eleştirmek her insanın hakkı lakın bir baska insanın hakkına girmemek şartıyla objektif olmak istiyorsanızda her partinin iyi failiyetlerine iyi kötü faliyetlerine kötü demek gerekir hangi parti olursa olsun ve burda yazarak twitter atarak da bu ülkeyi kimse yüceltemez . memur memurlugunu laıken işçi içşiliğini laiken ebeveynler ebeveyinliğini laiken öğrenci öğrenciliğini laiken yaptığında ancak bu ülke yücelir herkesin istediği seviyeye gelir cünkü iktidar gelir geçici bu gun bu gelir yarın baskası ama gelecek kişi de aramızdan olacak gökten inmiyor

BetaHouse 08-01-2022 17:36:12

Telefonunu çıkar demek zeka göstergesi mi? Bence zekasızlık göstergesinin daniskası, günümüzü eleştirirken 1970 lerde kuyruk vardı gibi saçma sapan bir eleştiri getirmeye zeka belirtisi denilebilir mi? Bu ülkede çalıyor ama çalışıyor diyen halk bile oldu mikrofon uzatıldığında, bu mu zeka? Düşük IQ sahibi olana bunu söylemek ne zamandır suç ne zamandır günah? Hee, bu kişilerin tamamı siyasal islamdır diyorsanız ve bu düşük zekalı bazı kişileri aranıza kabul edip kendinizden olduğunu teyit ediyorsanız orası başka, ben bu kişilerin zeka seviyeleri az dedim, şu partiden bu partiden demedim. Bir kişi Lozan'ın gizli maddeleri var diyorsa zekasızdır, bitti. Bu kişiyi ne kadar kurtarmaya çalışırsanız çalışın bilgisi kıttır, tüm maddeleri bilinen ve açık açık her yerden ulaşılabilecek bir anlaşmanın gizli maddelerinin olduğunu, kimsenin bilmediğini ve kendisinin bunu bilebildiğini iddia eden birine ne denir? Yüksek zekalı mı? Twitter atılmaz, tweet atılır bu arada, ben tweet atmam çünkü başıma ne geleceğini iyi bilirim, her sindirilmiş muhalif gibi elimden bir şey gelmez. İşçi işçiliğini bilir ama liyakatsiz memurlar memurluğunu bilemez, oraya çok girmeyelim. Bir yol 20 liraya yapılabilecekken 500 liraya yapılıyorsa ve ihale kankalara veriliyorsa nerede bu 480 lira demek yerine yol yaptı köprü yaptı diye ortalarda gezinmek bana göre değil, umarım neyi kastettiğim anlaşılmıştır. 50 maddelik tasarı meclise sunuluyor, 49 tanesi çöp ama 1 tanesi çok sevimli, muhalefet hayır dese vay efendim bu sevimli maddeyi reddettiler oluyor ama torba yasalardan bu milletin yararına olmayan ne maddeler geçiyor kaç kişi bunu sorguluyor? Biz çoğunlukla sorgulamayı sevmeyiz, bir yerlerden yalan yanlış duyulmuş şeyleri savunuruz ama. Ben yanlış yönetimi eleştiririm, 80-100 tane parti var, sabah erken kalkan parti açıyor onlardan bana ne? Benim güzel ülkemi kim kötü yönetiyorsa ben onu eleştiririm.


Yarın başka parti gelir kötü yönetir onu da objektif bir şekilde eleştiririm. Tabi bu siyasal islamdan nefret ettiğim gerçeğini değiştirmez. Benim güzel ülkemin Cumhuriyet rejimini yıkıp Afganların uyguladığı şeriat rejimine geçmek isteyen her kim olursa karşısında dururum, ne demek bir ülkenin rejimini değiştirmek? Hilafet ilanı ne demek? Bugün durup dururken Anadolu liseleri ve bazı düz liseler durduk yere İmam Hatiplere çevrilir, yarın Cumhuriyet rejimini yıkmaya kadar gider bu, dinin değil, dini siyasete alet edenlerin karşısında olmak Cumhuriyetin gereğidir. Ben tepemizde Padişah veya Halife görmek istemiyorum, yeteneksiz liyakatsiz kişiler bizi yönetsin istemiyorum, herkes dinini inancını istediği gibi yaşasın ama birileri insanların dini duygularını sömürüp Ezan dinmez Bayrak inmez gibi milli ve dini duyguları kullanarak siyaset yapmasın, dış güç denen ülkelere 600 Milyar Dolar borcumuz var, basit düşünün yahu 3-5 bin alacağınız olan bir kişi batsın fakirleşsin borcunu size ödeyemeyecek duruma gelsin ister misiniz? İnanarak empati kurarak bir düşünün, Dünya'nın 202 ülkesinin kaçı ile dıj güjler uğraşıyor? Ben söyleyeyim, nerede başarısız beceriksiz bir ülkede yönetimi var, o dış güçlerden şikayetçi. Ne kadar anlatırsan anlat boşa konuşmuş olduğumuz zekasız kişilerden bıktık yıldık artık, kişisel gelişim çok önemli ama bu kişiler seviyenin çok çok altında. Youtube'da bazı videolar var hani 4 halife kimdir diyorlar Adem, Süleyman, İbrahim, ve Davut diyorlar hani, işte bu kişiler onlar. Boğaz köprülerinin ismi nedir sorusuna Galata Köprüsü ve Tahta Köprü cevabını verenleri eleştiriyorum, Bize Hindistan mı daha yakın yoksa Ay mı sorusuna Ay daha yakın çünkü görebiliyoruz ama Hindistan'ı göremiyoruz diyenlere lafım, Kıbrıs hangi denizde sorusuna elbette Karadeniz de çünkü ben orada askerlik yaptım diyen kişiyi eleştiriyorum kendini geliştirmediği için, genel kültürü yerlerde süründüğü için. Ben dibine kadar objektifim merak etmeyin, eleştirdiğim bu tipler sanki gidip aynı partide toplanmış gibi düşünmeye gerek yok.

Tolgakaptan 08-01-2022 17:41:11

Alıntı:

kimenet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697637)
Ekmeği daha az çıkarıp , sevkiyat sayılarını düşürüp kuyruk oluştuyolar. Sonra da bu şekilde resimlerini çekip yayıyolar.

Şeytanın aklına gelmez. Tebrik etmek lazım..

ayn öyle avrupa bizi kıskanıyor :D

vetfak 08-01-2022 18:02:29

Alıntı:

BetaHouse Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081698562)
Telefonunu çıkar demek zeka göstergesi mi? Bence zekasızlık göstergesinin daniskası, günümüzü eleştirirken 1970 lerde kuyruk vardı gibi saçma sapan bir eleştiri getirmeye zeka belirtisi denilebilir mi? Bu ülkede çalıyor ama çalışıyor diyen halk bile oldu mikrofon uzatıldığında, bu mu zeka? Düşük IQ sahibi olana bunu söylemek ne zamandır suç ne zamandır günah? Hee, bu kişilerin tamamı siyasal islamdır diyorsanız ve bu düşük zekalı bazı kişileri aranıza kabul edip kendinizden olduğunu teyit ediyorsanız orası başka, ben bu kişilerin zeka seviyeleri az dedim, şu partiden bu partiden demedim. Bir kişi Lozan'ın gizli maddeleri var diyorsa zekasızdır, bitti. Bu kişiyi ne kadar kurtarmaya çalışırsanız çalışın bilgisi kıttır, tüm maddeleri bilinen ve açık açık her yerden ulaşılabilecek bir anlaşmanın gizli maddelerinin olduğunu, kimsenin bilmediğini ve kendisinin bunu bilebildiğini iddia eden birine ne denir? Yüksek zekalı mı? Twitter atılmaz, tweet atılır bu arada, ben tweet atmam çünkü başıma ne geleceğini iyi bilirim, her sindirilmiş muhalif gibi elimden bir şey gelmez. İşçi işçiliğini bilir ama liyakatsiz memurlar memurluğunu bilemez, oraya çok girmeyelim. Bir yol 20 liraya yapılabilecekken 500 liraya yapılıyorsa ve ihale kankalara veriliyorsa nerede bu 480 lira demek yerine yol yaptı köprü yaptı diye ortalarda gezinmek bana göre değil, umarım neyi kastettiğim anlaşılmıştır. 50 maddelik tasarı meclise sunuluyor, 49 tanesi çöp ama 1 tanesi çok sevimli, muhalefet hayır dese vay efendim bu sevimli maddeyi reddettiler oluyor ama torba yasalardan bu milletin yararına olmayan ne maddeler geçiyor kaç kişi bunu sorguluyor? Biz çoğunlukla sorgulamayı sevmeyiz, bir yerlerden yalan yanlış duyulmuş şeyleri savunuruz ama. Ben yanlış yönetimi eleştiririm, 80-100 tane parti var, sabah erken kalkan parti açıyor onlardan bana ne? Benim güzel ülkemi kim kötü yönetiyorsa ben onu eleştiririm.


Yarın başka parti gelir kötü yönetir onu da objektif bir şekilde eleştiririm. Tabi bu siyasal islamdan nefret ettiğim gerçeğini değiştirmez. Benim güzel ülkemin Cumhuriyet rejimini yıkıp Afganların uyguladığı şeriat rejimine geçmek isteyen her kim olursa karşısında dururum, ne demek bir ülkenin rejimini değiştirmek? Hilafet ilanı ne demek? Bugün durup dururken Anadolu liseleri ve bazı düz liseler durduk yere İmam Hatiplere çevrilir, yarın Cumhuriyet rejimini yıkmaya kadar gider bu, dinin değil, dini siyasete alet edenlerin karşısında olmak Cumhuriyetin gereğidir. Ben tepemizde Padişah veya Halife görmek istemiyorum, yeteneksiz liyakatsiz kişiler bizi yönetsin istemiyorum, herkes dinini inancını istediği gibi yaşasın ama birileri insanların dini duygularını sömürüp Ezan dinmez Bayrak inmez gibi milli ve dini duyguları kullanarak siyaset yapmasın, dış güç denen ülkelere 600 Milyar Dolar borcumuz var, basit düşünün yahu 3-5 bin alacağınız olan bir kişi batsın fakirleşsin borcunu size ödeyemeyecek duruma gelsin ister misiniz? İnanarak empati kurarak bir düşünün, Dünya'nın 202 ülkesinin kaçı ile dıj güjler uğraşıyor? Ben söyleyeyim, nerede başarısız beceriksiz bir ülkede yönetimi var, o dış güçlerden şikayetçi. Ne kadar anlatırsan anlat boşa konuşmuş olduğumuz zekasız kişilerden bıktık yıldık artık, kişisel gelişim çok önemli ama bu kişiler seviyenin çok çok altında. Youtube'da bazı videolar var hani 4 halife kimdir diyorlar Adem, Süleyman, İbrahim, ve Davut diyorlar hani, işte bu kişiler onlar. Boğaz köprülerinin ismi nedir sorusuna Galata Köprüsü ve Tahta Köprü cevabını verenleri eleştiriyorum, Bize Hindistan mı daha yakın yoksa Ay mı sorusuna Ay daha yakın çünkü görebiliyoruz ama Hindistan'ı göremiyoruz diyenlere lafım, Kıbrıs hangi denizde sorusuna elbette Karadeniz de çünkü ben orada askerlik yaptım diyen kişiyi eleştiriyorum kendini geliştirmediği için, genel kültürü yerlerde süründüğü için. Ben dibine kadar objektifim merak etmeyin, eleştirdiğim bu tipler sanki gidip aynı partide toplanmış gibi düşünmeye gerek yok.

bırak allah askına mıllete hakaret etmekten kendını zeki görmekten suan ki hükümeti kötülemekten yok şeriat getirecekler demekten baska yaptıgın bir tane birsey yok . nasıl bir hayal aleminde yaşıyorsun .kimseyi sevmek zorunda değilsin ama saygı göstermek zorundasın herkesin yaptığı gibi sandığa gidersin kime istersen ona oyunu verirsin . bugun akp mi basta saygı gostereceksen ona oy verene saygı gostereceksın chp mı başa geçti ona ve ona oy veren insansanlara saygı göstermek zorundasın tek tek bütün partileri yazmak istemiyorum kısacası birde tweet diye beni düzeltmeye çalısıp zeki olduğunumu gösyermeye çalısıyorsun :) . objektıfsen kardesım hükümetinde muhalefetinde dogrularıa doğru yanlışına yanlış diyeeksin sana burda objektif kelime anlamını anlatmak istemiyorum telefonun varmış elinde alıp acıp bakarsın . oturmsusun burda kelime kalabalığı yaparak kendini haklı cıkarmaya çalısıyorsun . uzatmadan tek kelimeyle şuan ki hükemet 5-10 yıldır kötü yönetiyor ekonomi kötü ve mustafa kemal atatürk yani atamızın olmadığı tarihten bu yana ana muhalefet partisi ülkenin ayag bagı olduğu ( yaptığı aldığı kararlardan dolayı ) hdp gibi terörün siyasi partisi oldugunu söylemen yeterliydi . eskı mesajlarınızda olduğu gibi objektif olmayan cevaplar verecekseniz sizde ricam beni etiketlemeyin

BetaHouse 08-01-2022 18:19:04

Sizi etiketleyen kim? Önceki mesajımda etiketlemiş miyim? Daha konuya yazmadan önce sizi engellemiştim zaten, engellediğim halde siz laf yetiştirdiniz bende cevap verdim. Bana objektif kelimesinin ne anlama geldiğini mi öğreteceksiniz? Eksik olmayın ben biliyorum size gerek yok. Benim inancım saygı hak edene gösterilir, bazıları yaşı kendisinden büyüklere bile saygı gösterir ama hak etmiyorsa sırf benden önce dünyaya geldi diye saygı göstermek zorunda olduğumu düşünmüyorum. Neyse, laf anlatamayız dediğim konuda hiç yanılmamışım, boşuna kelime israf ettik yine. Şunu demekten bunu demekten başka yaptığım bir şey yokmuş, sıradan bir vatandaş olarak ne yapmam gerektiğini bilememem normal tabi. Rica ediyorum beni etiketlemeyin artık, sizi etiketlemiyorum ve hatta engelledim görüyorsunuz, muhatap olmak istemiyorum zorla konuya dahil olmaya çalışıyorsunuz. Kendimi zeki göstermeye de çalıştığım yok, kendimden bahsetmedim bile zekiyim diye bir kelime de kullanmadım, zekasını kullanamayan, kendini geliştiremeyen kişileri eleştirdim hepsi bu. Konuyu kıvırıp çevirip sen kendine bak vs. ben yemem onları, onu sokaktaki dayılara yaparsınız. Meselenin kime istersen oy verirsinden ibaret olduğunu sanıp kötü yönetene toz kondurmayıp yönetmeyen ne kadar parti varsa yani kendinden başka kim varsa laf edene diyecek lafım yok. Tekrar söylüyorum, size kelime israf etmek istemiyorum, benim yazdığımı alıntılamayın.

Dorebar 08-01-2022 18:52:57

Halk TV mikrofonuna kriz var işlerimiz çok kötü diyen ve aynı kişinin bir gün arayla A Haber mikrofonuna Türkiye'miz çok güzel, kim diyor ki ekonomik kriz var diyen dayı gibi her devrin adamı olmayın...

kelkitlienes 08-01-2022 19:52:28

Bu kuyrukları görünce aklıma Efendimizin ( ﷺ ) şu Hadisi geliyor

"Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz." (Tirmizi, Kıyamet, 53, no: 2507; Beyhaki, Şuabu'l-İman, 5/315, no: 2778; bk: Keşfu'l-Hafa, 2/265)
bu malum seçmen hep geçmiş dönemde ki yöneticileri , yok yağ kuyruğu vardı , yok mazot kuyruğu vardı diye sürekli kınıyorlardı bak şimdi kınadıklarından beteri başlarına geldi.

AliYucel 08-01-2022 20:14:25

Her ekmek kuyruğunu ucuza ekmek alanlar sırada diye düşünmemek gerek. Geçen fırına gittim. Piyasa fiyatına satıyor. Ekmek fırına yeni konulduğu için 15 dakika bekledim. O sırada kuyruk oluştu. Sıcak, fırından yeni çıkmış ekmek için bekleyende çok. Bir de o kuyrukta beklerken memleket meselelerini konuşanları dinlemekte ayrı bir zevkli oluyor. Arabanın içi mis gibi ekmek kokmuştu. Eve gelince 4 ekmek almıştım 3ü hemen bitmişti. 😃

DoraOtomotiv 08-01-2022 20:15:37

Alıntı:

BetaHouse Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081698316)
Ülkenin her yerinden pislik irin akıyorken muhalefetin hiç işi gücü yok ellerinde fotoğraf makinası ile kuyruk oluşturup onları çekecekler çünkü halk ekmek önlerinde kuyruk fotoğrafı olmuyorsa ülkenin berbat yönetildiği, ekonomik bir facia yaşandığı görülemez, o fotoğraf buraya gelecek ki belgelensin yoksa her yerinden pislik fışkıran ülkenin kötüye gittiği asla ispatlanamazdı. Ben en geç 1-2 ay aralığında halk ekmeğin 1,50 TL olmasını bekliyorum ve olacakta, yine bazı ucubeler çıkıp bak sen şu belediyeye zam yaptı vicdansız diye yaygara koparacaklar bir önceki zam gelmesi gereken zamanda zam yapılmamış ve maliyetleri %200 ün üzerinde arttığı halde hazır kıta bekliyorlar yerden yere vurmak için. Enflasyon %500 olsa halk ekmeğe %10 zam yapılsa vay efendim vicdansız belediye hep bu ibb nin yeni yönetimi yok mu hep bunlar zaten halkı hiç düşünmüyorlar derler. Elektriğe %127 zam geldiğinde ağızlarını bıçak açmaz, güncelleme derler, yeni tarife, düzenleme, doğalgaz da değişti derler zam diyemezler. İbb nin önceki dönemlerinde milyonlarca euro borç takıp gidenler hani şimdi belediyenin borcu arttı diyorlar ya, euro ile neden borç taktınız o zaman? Euro katlandıkça belediyenin borçları da artıyor, şimdi ülkeden irin akarken kasa tam takır edilip dışarıdan yalvar yakar yüksek faizle borç bulunup en azından ülkeyi hayatta tutmaya çalışanlar gittiğinde örümcek ağı dolu bir hazine ve yüzlerce milyar dolar borç yükü bulacak olan yeni yönetim kemer sıkınca ne diyecekler? Eski yönetim iyiydi bu yeniler çok bozdu diyecekler, kimse eski yönetimin merkez bankasının içinden geçmesini sorgulamayacak, 700 ton altınımız var onlara mı bırakacaksınız diyenleri konuşmayacaklar, babalarının malı gibi ülkenin her varlığını satanları konuşmayacaklar ama enkaz devralıp ayağa kaldırmak isteyenleri eleştirecekler buraya yazıyorum. Yobaz, gerici, ilticacı ve siyasal islamcı zihniyet ile uğraşılmaz, onlara laf anlatılamaz çünkü anlamazlar, eğer katil, pudracı, hırsız, teca.vüzcü vs. onlardan ise ceza bile almıyorlar artık, eğer muhalefetse mikrofon tutsa bile bir şey uydurup en kötü ev hapsi cezası veriliyor, aykırı sesler bir bir susturuluyor ve insanlar can güvenliği olmadığı için ülkeden kaçıyor artık, kalanlar ise malum bir oluşum tarafından sokak ortasında dövülüyor fakat ceza almıyor Levent Gültekin, Orhan Uğuroğlu ve Selçuk Özdağ olayları gibi, herkes hangi grubun hedef gösterip saldırdığını biliyor ama sesini yükseltecek cesaret yok artık insanlarda.


Meydan bu siyasal islamcılara kaldığı için burada boş yaparlar çok normal, benim şurada bu saçmalığı yazacak kadar fikrim düşüncem zekam var mı diye sormadan etmeden yazabiliyorlar, hani sokakta mikrofon uzatanların lozanın gizli maddelerinin olduğunu iddia etmeleri gibi. Bir yerden bir şey duyuyorlar muhtemelen A Haber'den ama doğru mu değil mi asla sorgulamıyorlar çünkü doğruluğu ile ilgilenmiyorlar, muhaliflere karşı kullanılacak bir koz, bir cümle ellerine geçti mi? geçti, ee tamam o zaman gerisini sorgulama. Yıllarca telefonunu çıkar diyen dayılarla uğraştık, hala uğraşıyoruz, Kıbrıs'ı kurtaralım diye yediğimiz ambargo yıllarında kuyruk vardı diye salyalar saçarak bağıranlar şimdi bir ambargo yesek nüfusun tamamı 1 ay bile yaşayamaz çünkü her şey dışarıdan ithal geliyor bunu bilmiyorlar, o zaman ithal bazı ürünlerde kuyruk vardı ama hayati ürünleri kendimiz üretiyorduk bunu bilmezler, hiçbir zaman üreticisi olamadığımız enerji kaleminin o zamanlar ki en önemli ürünü olan TÜP kuyruklarından bahsederler, nasıl oldu da onlarca yıl sonra patates soğan kuyruğuna girebildiğimizden bahsetmezler, üstelik ambargo yokken. O yüzden iki yüzlülerin lafı ağzına tıkacağımız çok fazla argümanımız var ama değerli zamanımızı harcadığımıza değmez, çünkü anlamayacaklar. Maalesef bazı kişileri kayıp olarak değerlendirmek lazım, ne kadar uğraşırsanız uğraşın birileri uykudan asla uyanamayacak. İMF'ye borcu sıfırladık diye ortada gezenlerin çoğu imf ye borcumuz yoksa ee o zaman kimseye yoktur diye düşünüyorlar, borç sadece imf ye yapılıyor zannedecek kadar zır cahillerin yaşadığını asla unutmamak gerekiyor. Borç alan emir alır, üretmeyen bir millet yok olmaya mahkumdur. Ülkenin sonu hiç iyi değil, geleceği ise şimdikinden bin beter, Venezuela onca petrol ve doğalgaz kaynağına rağmen ne durumlara düştü, biz neyimize güveniyoruz onu anlamıyorum, o bizi kıskanıyor bu bizi kıskanıyor, dünya lideriyiz vs. zırvalarını tekrarlayanlara acıyorum, bunca şeyi köre göstersen gözü açılmıştı, çok yazık..

89lusunuz o günleri hatırlamazsınız ama o günlerde buzdolabı, cep telefonu hatta R10 bile yoktu. Hepsi 2002den sonra geldi. Güzel yazmışsınız ama keşke anlasalar. O zaman siz yazmak zorunda kalmazdınız.

Xugart 08-01-2022 20:40:11

Bazı üyeleri anlamak gerçekten çok zor, ülkenin bir kısmını anlamak zor olduğu gibi. Gözler ne zaman açılacak merak ediyorum.

bakis 08-01-2022 21:02:42

Alıntı:

BetaHouse Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081698316)
Ülkenin her yerinden pislik irin akıyorken muhalefetin hiç işi gücü yok ellerinde fotoğraf makinası ile kuyruk oluşturup onları çekecekler çünkü halk ekmek önlerinde kuyruk fotoğrafı olmuyorsa ülkenin berbat yönetildiği, ekonomik bir facia yaşandığı görülemez, o fotoğraf buraya gelecek ki belgelensin yoksa her yerinden pislik fışkıran ülkenin kötüye gittiği asla ispatlanamazdı. Ben en geç 1-2 ay aralığında halk ekmeğin 1,50 TL olmasını bekliyorum ve olacakta, yine bazı ucubeler çıkıp bak sen şu belediyeye zam yaptı vicdansız diye yaygara koparacaklar bir önceki zam gelmesi gereken zamanda zam yapılmamış ve maliyetleri %200 ün üzerinde arttığı halde hazır kıta bekliyorlar yerden yere vurmak için. Enflasyon %500 olsa halk ekmeğe %10 zam yapılsa vay efendim vicdansız belediye hep bu ibb nin yeni yönetimi yok mu hep bunlar zaten halkı hiç düşünmüyorlar derler. Elektriğe %127 zam geldiğinde ağızlarını bıçak açmaz, güncelleme derler, yeni tarife, düzenleme, doğalgaz da değişti derler zam diyemezler. İbb nin önceki dönemlerinde milyonlarca euro borç takıp gidenler hani şimdi belediyenin borcu arttı diyorlar ya, euro ile neden borç taktınız o zaman? Euro katlandıkça belediyenin borçları da artıyor, şimdi ülkeden irin akarken kasa tam takır edilip dışarıdan yalvar yakar yüksek faizle borç bulunup en azından ülkeyi hayatta tutmaya çalışanlar gittiğinde örümcek ağı dolu bir hazine ve yüzlerce milyar dolar borç yükü bulacak olan yeni yönetim kemer sıkınca ne diyecekler? Eski yönetim iyiydi bu yeniler çok bozdu diyecekler, kimse eski yönetimin merkez bankasının içinden geçmesini sorgulamayacak, 700 ton altınımız var onlara mı bırakacaksınız diyenleri konuşmayacaklar, babalarının malı gibi ülkenin her varlığını satanları konuşmayacaklar ama enkaz devralıp ayağa kaldırmak isteyenleri eleştirecekler buraya yazıyorum. Yobaz, gerici, ilticacı ve siyasal islamcı zihniyet ile uğraşılmaz, onlara laf anlatılamaz çünkü anlamazlar, eğer katil, pudracı, hırsız, teca.vüzcü vs. onlardan ise ceza bile almıyorlar artık, eğer muhalefetse mikrofon tutsa bile bir şey uydurup en kötü ev hapsi cezası veriliyor, aykırı sesler bir bir susturuluyor ve insanlar can güvenliği olmadığı için ülkeden kaçıyor artık, kalanlar ise malum bir oluşum tarafından sokak ortasında dövülüyor fakat ceza almıyor Levent Gültekin, Orhan Uğuroğlu ve Selçuk Özdağ olayları gibi, herkes hangi grubun hedef gösterip saldırdığını biliyor ama sesini yükseltecek cesaret yok artık insanlarda.


Meydan bu siyasal islamcılara kaldığı için burada boş yaparlar çok normal, benim şurada bu saçmalığı yazacak kadar fikrim düşüncem zekam var mı diye sormadan etmeden yazabiliyorlar, hani sokakta mikrofon uzatanların lozanın gizli maddelerinin olduğunu iddia etmeleri gibi. Bir yerden bir şey duyuyorlar muhtemelen A Haber'den ama doğru mu değil mi asla sorgulamıyorlar çünkü doğruluğu ile ilgilenmiyorlar, muhaliflere karşı kullanılacak bir koz, bir cümle ellerine geçti mi? geçti, ee tamam o zaman gerisini sorgulama. Yıllarca telefonunu çıkar diyen dayılarla uğraştık, hala uğraşıyoruz, Kıbrıs'ı kurtaralım diye yediğimiz ambargo yıllarında kuyruk vardı diye salyalar saçarak bağıranlar şimdi bir ambargo yesek nüfusun tamamı 1 ay bile yaşayamaz çünkü her şey dışarıdan ithal geliyor bunu bilmiyorlar, o zaman ithal bazı ürünlerde kuyruk vardı ama hayati ürünleri kendimiz üretiyorduk bunu bilmezler, hiçbir zaman üreticisi olamadığımız enerji kaleminin o zamanlar ki en önemli ürünü olan TÜP kuyruklarından bahsederler, nasıl oldu da onlarca yıl sonra patates soğan kuyruğuna girebildiğimizden bahsetmezler, üstelik ambargo yokken. O yüzden iki yüzlülerin lafı ağzına tıkacağımız çok fazla argümanımız var ama değerli zamanımızı harcadığımıza değmez, çünkü anlamayacaklar. Maalesef bazı kişileri kayıp olarak değerlendirmek lazım, ne kadar uğraşırsanız uğraşın birileri uykudan asla uyanamayacak. İMF'ye borcu sıfırladık diye ortada gezenlerin çoğu imf ye borcumuz yoksa ee o zaman kimseye yoktur diye düşünüyorlar, borç sadece imf ye yapılıyor zannedecek kadar zır cahillerin yaşadığını asla unutmamak gerekiyor. Borç alan emir alır, üretmeyen bir millet yok olmaya mahkumdur. Ülkenin sonu hiç iyi değil, geleceği ise şimdikinden bin beter, Venezuela onca petrol ve doğalgaz kaynağına rağmen ne durumlara düştü, biz neyimize güveniyoruz onu anlamıyorum, o bizi kıskanıyor bu bizi kıskanıyor, dünya lideriyiz vs. zırvalarını tekrarlayanlara acıyorum, bunca şeyi köre göstersen gözü açılmıştı, çok yazık..

hocam normalde mesajlarınızı beğenirim ancak kusura bakmayın ama mesaj çok saçma olmuş. öncelikle bir düşünce birliğiniz yok, düşüncelerinizi rastgele olarak dökmüşsünüz. haber sitelerinin botlara yazdırdığı gibi bir makale okudum. bunun dışında hem ülkenin kötü olduğunu hem de muhalefetin buna halka göstererek hiçbir şey yapmadığını söylemeye çalışmışsınız. mesajın neresi ironi neresi ciddi belli değil. iyi akşamlar

alibulut 08-01-2022 21:05:59

İyice twittere çevirdiniz burayı da.

CicekSoft 08-01-2022 21:07:14

Buna verilecek cevapları olmaz, herşeye bahane bulurlar ama bir yerde de tıkanıyorlar ne yapsınlar :)



Alıntı:

Type Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697786)
Hocam şunu sorgulamak lazım, dediğiniz sevkiyat iddiaları doğru olsa bile.
Halk neden bakkaldan, marketten, fırından ekmek almıyor veya alamıyor.
Bunun cevabını verdiğinizde doğru düşünceye de erişmiş olacaksınız.

Halka neden normal ekmek pahalı geliyor da burada sıraya girmeyi göze alıyor?


BetaHouse 08-01-2022 21:11:43

Alıntı:

bakis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081699881)
hocam normalde mesajlarınızı beğenirim ancak kusura bakmayın ama mesaj çok saçma olmuş. öncelikle bir düşünce birliğiniz yok, düşüncelerinizi rastgele olarak dökmüşsünüz. haber sitelerinin botlara yazdırdığı gibi bir makale okudum. bunun dışında hem ülkenin kötü olduğunu hem de muhalefetin buna halka göstererek hiçbir şey yapmadığını söylemeye çalışmışsınız. mesajın neresi ironi neresi ciddi belli değil. iyi akşamlar

Düzgünce söylendiği için kusura bakmam merak etmeyin. Düşünce birliği var fakat çok fazla konuya çok fazla parça parça cevap olduğu için karışık olması normal bana göre. Muhalefetin halka göstererek bir şey yapmadığını iddia etmedim orasını yanlış anlamışsınız, düzelteyim. Bir sorun aranacaksa ülkenin her yerinden sorunlar fışkırıyor, özel olarak Halk Ekmek büfelerinin önlerine birer fotoğraf makineli kişiyi koydurup ekmeği az getirip veya insanları bekletip özellikle bir fotoğraf karesi oluşturmadıklarını anlatmaya çalıştım. Sırf ortaya bir fotoğraf çıksın ve bu fotoğraf ülkenin ekonomisinin kötüye gidişini temsil etsin demeye gerek yok, iğneden ipliğe hissediyoruz zaten kuyruk olsa ne olur olmasa ne olur gibi bir durumu izah etmeye çalışmıştım. Görünen köy kılavuz istemez, ülke ekonomik krizin pençesinde ve bunu anlamak için fotoğrafa gerek yok, biz olmuşuz fotoğraf. İroni konusunda haklısınız, ben ironi yapmayı sevmem hatta forumda ironi yapmayı beceremeyen o kadar çok kişi var ki, keşke kimse yapmasa. Çok fazla kez yaşandı bir mesaj eleştirildi sonra mesajın sahibi eleştirenlere ironi yapmıştım dedi, pek anlaşılmıyor bu yüzden sevmiyorum. Anlaşılmayan başka bir durum varsa seve seve açıklarım, bende sizi forumda sık sık görüyorum yazdıklarınızı takdir ediyorum, o yüzden kırmak veya yanlış anlaşılmak istemem.

birsevda 08-01-2022 21:15:58

haktır hak bizd

CicekSoft 08-01-2022 21:18:59

Büfelere yapılan engellemeleri LÜTFEN OKUYUNUZ. Sorunuzun cevabı burada. Ve iftiralara ortak olmayınız kul hakkına girmek en büyük günahlardandır.

https://www.t24.com.tr/amp/haber/ibb...-engeli,920743

www.birgun.net/amp/haber/ibb-akp-ve-mhp-nin-halk-ekmek-engelini-asti-mobil-bufeler-geliyor-329521

www.yenicaggazetesi.com.tr/service/amp/ibb-koydugu-halk-ekmek-bufesine-akpli-belediye-engeli-bufeyi-isleten-gazi-isyan-etti-491239h.htm

www.sozcu.com.tr/2021/gundem/akpli-belediyeden-halk-ekmek-bufesine-kamyonlu-engel-6397172/amp/

Alıntı:

vetfak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697876)
bende diyorum ki bir tarafın kötü davranışını kabullenip diger tarafın yaptıgı yanlışı savunmayın . nakile , büfenin geç açılması , meclisten odenek alıp büfe sayısını artırmamaları , bakkallara dagıtılıp vatandasa daha hızlı ulasımı saglanmamalarınıda vatandaşı daha cok magdur edip kışkırtmalarıda görün diyorum evet kötü yönetiliyor alım gücü düştü ragbet arttı . vatadantas bu konuda zaten magdur sen de meclısten bufe sayısını artırcam deyıp odemeyı cıkarıyorsun neden artırmıyorsun olan büfelerde de neden üretimi azaltarak nakliyeyi azaltarak da vatandaşı magdur edıyorsun diye ibb sorguluyorum


vetfak 08-01-2022 21:46:52

hocam ben hic bir partiyi savunmadım ne diye kul hakkına gireyim ki ben sadece objektif olunacaksa herkese aynı mesafede olacak sekilde eleştirmek gerekir dedim varsa günah kamuyonu yanlış bilgilendiren yalan belgeler sunanlar kimlerse onların boynuna . .zaten diyorum ekonomi kötü yönetiliyor lakin halk ekmegınde kuyruk ile ilgili fikirlerimide ilettim bir kuyruk varsa ekonomının kötü olması dısında ya üretim azdır yada kordinasyon sorunu vardır zamanında gelmez ürün yada bilerek bekletirsin algı operasyonu için . 7 den 70 kadar herkes bilir chp nin ve sayın imamoglunun ne kadar iyi algı yönettiğini . halk ekmegi üretim merkezlerinde normal işletmecilere gore yüzde 40-50 daha ucuz bugday - un satılır ihtiyac sahibine fazla ulasılsın diye tüm belediyelerde sistem bu sekilde . hani bugdaya zam geldi üretim yapamıyorlarda diyemez kimse büfe sayısı yetersiz de diyemezsin 142 tane acma izni cıkmıs ibb meclisinden sadece 50 küsür açmışlar ve mobile ekmek büfesi olacak dediler ilan edilip görüntü paylaışdıktan sonra da onlarda kayıp oldu ve verdiğiniz haber kaynakları nasıl akp için a haberi yandaş medya olarak görülüyorsa bunlarda chp için yandaş medya olarak tanımlanır. cnntürk de 4 gun önce tartısma programı vardı yazarlar , ana muhalefet destekleyen gazetecıler hatta belırtıgın ilçe belediye başkanları bile baglandı ibb chp grup baskan vekili baglandı akp grup baskan vekilide canlı yayında kanaldaydı 4 saatten fazla bir programdı karsılıklı belgelerle atıştılar bunların dısında resmı belgelerle twitter da atıştılar vs


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:52:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.