![]() |
Tablo gibi Ekmek kuyruğu |
Doğrusu, Halk ekmeği daha leziz geliyor bana 😄 ve daha ucuz. |
Bunları parayla topluyorlar görüntü almak için, bunlar hep provokatör (!) |
Bazı saatlerde ekmek yeni geldiği için sıra olabiliyor. Bizim çevrede günün her saati kolayca ekmek alabiliyorsun IHE'den. Sıra falan yok. |
Hemen yakalamışken bi anket yap %50'den az çıkmaz :joy: |
Ekmeği daha az çıkarıp , sevkiyat sayılarını düşürüp kuyruk oluştuyolar. Sonra da bu şekilde resimlerini çekip yayıyolar. Şeytanın aklına gelmez. Tebrik etmek lazım.. |
Alıntı:
Hep cehape ile dıj güjlerin işi bunlar :r24: A Haberden yeni mesaj geldi knk benzincilerde yakıtı içip halka bırakmıyomuş |
Sitedeki ak partili üyelerin onur tablosu. Çünkü onlara göre bu bolluk bereket kuyruğu. Aykırı düşünenler ya fetöcü yada İç ve dış mihraklar. |
Alıntı:
|
Alıntı:
https://www.youtube.com/watch?v=kld_ILTOMOo |
Paramız var ki eppek alıyoruz size ne |
Alıntı:
|
Alıntı:
Halk neden bakkaldan, marketten, fırından ekmek almıyor veya alamıyor. Bunun cevabını verdiğinizde doğru düşünceye de erişmiş olacaksınız. Halka neden normal ekmek pahalı geliyor da burada sıraya girmeyi göze alıyor? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Size diyorum ki önceden halk bu kadar rağbet etmiyordu halk ekmeğe neden şimdi ediyor. Önceden herkes bakkaldan marketten fırından rahatlıkla ekmek alıyordu şuanda neden alamıyor diyorum. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Sevkiyat az olsa bile demek ki rağbet çok ucuz ekmeğe, çünkü hayat pahalı. Hayatın pahalı olduğunu kabullenmeyip başka şeylere bağlıyorsunuz fikirlerimizin çelişmesi bu sebepten. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Buğday veya su kıtlığımı var. Ekmek kuyruğu niye oluşsun ki. Maliyetlerde artış varsa zam yaparsın üretimi azaltmazsın. Muhtemelen zamda yapılmıştır. Oysaki bedava dağıtılacaktı. Bu ortamda bunun 2 nedeni olabilir. Ya daha az üretiyorsun ki herkese yetmesin yada günde 3 sefer yapacağına 1-2 sefer yapıp geç getiriyorsun ki kuyruk oluşsun. (Bu benim tespitim değil haberlerde yayınladılar.) Normal marketlerde ekmek kuyruğumu var. |
Ülkenin her yerinden pislik irin akıyorken muhalefetin hiç işi gücü yok ellerinde fotoğraf makinası ile kuyruk oluşturup onları çekecekler çünkü halk ekmek önlerinde kuyruk fotoğrafı olmuyorsa ülkenin berbat yönetildiği, ekonomik bir facia yaşandığı görülemez, o fotoğraf buraya gelecek ki belgelensin yoksa her yerinden pislik fışkıran ülkenin kötüye gittiği asla ispatlanamazdı. Ben en geç 1-2 ay aralığında halk ekmeğin 1,50 TL olmasını bekliyorum ve olacakta, yine bazı ucubeler çıkıp bak sen şu belediyeye zam yaptı vicdansız diye yaygara koparacaklar bir önceki zam gelmesi gereken zamanda zam yapılmamış ve maliyetleri %200 ün üzerinde arttığı halde hazır kıta bekliyorlar yerden yere vurmak için. Enflasyon %500 olsa halk ekmeğe %10 zam yapılsa vay efendim vicdansız belediye hep bu ibb nin yeni yönetimi yok mu hep bunlar zaten halkı hiç düşünmüyorlar derler. Elektriğe %127 zam geldiğinde ağızlarını bıçak açmaz, güncelleme derler, yeni tarife, düzenleme, doğalgaz da değişti derler zam diyemezler. İbb nin önceki dönemlerinde milyonlarca euro borç takıp gidenler hani şimdi belediyenin borcu arttı diyorlar ya, euro ile neden borç taktınız o zaman? Euro katlandıkça belediyenin borçları da artıyor, şimdi ülkeden irin akarken kasa tam takır edilip dışarıdan yalvar yakar yüksek faizle borç bulunup en azından ülkeyi hayatta tutmaya çalışanlar gittiğinde örümcek ağı dolu bir hazine ve yüzlerce milyar dolar borç yükü bulacak olan yeni yönetim kemer sıkınca ne diyecekler? Eski yönetim iyiydi bu yeniler çok bozdu diyecekler, kimse eski yönetimin merkez bankasının içinden geçmesini sorgulamayacak, 700 ton altınımız var onlara mı bırakacaksınız diyenleri konuşmayacaklar, babalarının malı gibi ülkenin her varlığını satanları konuşmayacaklar ama enkaz devralıp ayağa kaldırmak isteyenleri eleştirecekler buraya yazıyorum. Yobaz, gerici, ilticacı ve siyasal islamcı zihniyet ile uğraşılmaz, onlara laf anlatılamaz çünkü anlamazlar, eğer katil, pudracı, hırsız, teca.vüzcü vs. onlardan ise ceza bile almıyorlar artık, eğer muhalefetse mikrofon tutsa bile bir şey uydurup en kötü ev hapsi cezası veriliyor, aykırı sesler bir bir susturuluyor ve insanlar can güvenliği olmadığı için ülkeden kaçıyor artık, kalanlar ise malum bir oluşum tarafından sokak ortasında dövülüyor fakat ceza almıyor Levent Gültekin, Orhan Uğuroğlu ve Selçuk Özdağ olayları gibi, herkes hangi grubun hedef gösterip saldırdığını biliyor ama sesini yükseltecek cesaret yok artık insanlarda. Meydan bu siyasal islamcılara kaldığı için burada boş yaparlar çok normal, benim şurada bu saçmalığı yazacak kadar fikrim düşüncem zekam var mı diye sormadan etmeden yazabiliyorlar, hani sokakta mikrofon uzatanların lozanın gizli maddelerinin olduğunu iddia etmeleri gibi. Bir yerden bir şey duyuyorlar muhtemelen A Haber'den ama doğru mu değil mi asla sorgulamıyorlar çünkü doğruluğu ile ilgilenmiyorlar, muhaliflere karşı kullanılacak bir koz, bir cümle ellerine geçti mi? geçti, ee tamam o zaman gerisini sorgulama. Yıllarca telefonunu çıkar diyen dayılarla uğraştık, hala uğraşıyoruz, Kıbrıs'ı kurtaralım diye yediğimiz ambargo yıllarında kuyruk vardı diye salyalar saçarak bağıranlar şimdi bir ambargo yesek nüfusun tamamı 1 ay bile yaşayamaz çünkü her şey dışarıdan ithal geliyor bunu bilmiyorlar, o zaman ithal bazı ürünlerde kuyruk vardı ama hayati ürünleri kendimiz üretiyorduk bunu bilmezler, hiçbir zaman üreticisi olamadığımız enerji kaleminin o zamanlar ki en önemli ürünü olan TÜP kuyruklarından bahsederler, nasıl oldu da onlarca yıl sonra patates soğan kuyruğuna girebildiğimizden bahsetmezler, üstelik ambargo yokken. O yüzden iki yüzlülerin lafı ağzına tıkacağımız çok fazla argümanımız var ama değerli zamanımızı harcadığımıza değmez, çünkü anlamayacaklar. Maalesef bazı kişileri kayıp olarak değerlendirmek lazım, ne kadar uğraşırsanız uğraşın birileri uykudan asla uyanamayacak. İMF'ye borcu sıfırladık diye ortada gezenlerin çoğu imf ye borcumuz yoksa ee o zaman kimseye yoktur diye düşünüyorlar, borç sadece imf ye yapılıyor zannedecek kadar zır cahillerin yaşadığını asla unutmamak gerekiyor. Borç alan emir alır, üretmeyen bir millet yok olmaya mahkumdur. Ülkenin sonu hiç iyi değil, geleceği ise şimdikinden bin beter, Venezuela onca petrol ve doğalgaz kaynağına rağmen ne durumlara düştü, biz neyimize güveniyoruz onu anlamıyorum, o bizi kıskanıyor bu bizi kıskanıyor, dünya lideriyiz vs. zırvalarını tekrarlayanlara acıyorum, bunca şeyi köre göstersen gözü açılmıştı, çok yazık.. |
Alıntı:
|
Telefonunu çıkar demek zeka göstergesi mi? Bence zekasızlık göstergesinin daniskası, günümüzü eleştirirken 1970 lerde kuyruk vardı gibi saçma sapan bir eleştiri getirmeye zeka belirtisi denilebilir mi? Bu ülkede çalıyor ama çalışıyor diyen halk bile oldu mikrofon uzatıldığında, bu mu zeka? Düşük IQ sahibi olana bunu söylemek ne zamandır suç ne zamandır günah? Hee, bu kişilerin tamamı siyasal islamdır diyorsanız ve bu düşük zekalı bazı kişileri aranıza kabul edip kendinizden olduğunu teyit ediyorsanız orası başka, ben bu kişilerin zeka seviyeleri az dedim, şu partiden bu partiden demedim. Bir kişi Lozan'ın gizli maddeleri var diyorsa zekasızdır, bitti. Bu kişiyi ne kadar kurtarmaya çalışırsanız çalışın bilgisi kıttır, tüm maddeleri bilinen ve açık açık her yerden ulaşılabilecek bir anlaşmanın gizli maddelerinin olduğunu, kimsenin bilmediğini ve kendisinin bunu bilebildiğini iddia eden birine ne denir? Yüksek zekalı mı? Twitter atılmaz, tweet atılır bu arada, ben tweet atmam çünkü başıma ne geleceğini iyi bilirim, her sindirilmiş muhalif gibi elimden bir şey gelmez. İşçi işçiliğini bilir ama liyakatsiz memurlar memurluğunu bilemez, oraya çok girmeyelim. Bir yol 20 liraya yapılabilecekken 500 liraya yapılıyorsa ve ihale kankalara veriliyorsa nerede bu 480 lira demek yerine yol yaptı köprü yaptı diye ortalarda gezinmek bana göre değil, umarım neyi kastettiğim anlaşılmıştır. 50 maddelik tasarı meclise sunuluyor, 49 tanesi çöp ama 1 tanesi çok sevimli, muhalefet hayır dese vay efendim bu sevimli maddeyi reddettiler oluyor ama torba yasalardan bu milletin yararına olmayan ne maddeler geçiyor kaç kişi bunu sorguluyor? Biz çoğunlukla sorgulamayı sevmeyiz, bir yerlerden yalan yanlış duyulmuş şeyleri savunuruz ama. Ben yanlış yönetimi eleştiririm, 80-100 tane parti var, sabah erken kalkan parti açıyor onlardan bana ne? Benim güzel ülkemi kim kötü yönetiyorsa ben onu eleştiririm. Yarın başka parti gelir kötü yönetir onu da objektif bir şekilde eleştiririm. Tabi bu siyasal islamdan nefret ettiğim gerçeğini değiştirmez. Benim güzel ülkemin Cumhuriyet rejimini yıkıp Afganların uyguladığı şeriat rejimine geçmek isteyen her kim olursa karşısında dururum, ne demek bir ülkenin rejimini değiştirmek? Hilafet ilanı ne demek? Bugün durup dururken Anadolu liseleri ve bazı düz liseler durduk yere İmam Hatiplere çevrilir, yarın Cumhuriyet rejimini yıkmaya kadar gider bu, dinin değil, dini siyasete alet edenlerin karşısında olmak Cumhuriyetin gereğidir. Ben tepemizde Padişah veya Halife görmek istemiyorum, yeteneksiz liyakatsiz kişiler bizi yönetsin istemiyorum, herkes dinini inancını istediği gibi yaşasın ama birileri insanların dini duygularını sömürüp Ezan dinmez Bayrak inmez gibi milli ve dini duyguları kullanarak siyaset yapmasın, dış güç denen ülkelere 600 Milyar Dolar borcumuz var, basit düşünün yahu 3-5 bin alacağınız olan bir kişi batsın fakirleşsin borcunu size ödeyemeyecek duruma gelsin ister misiniz? İnanarak empati kurarak bir düşünün, Dünya'nın 202 ülkesinin kaçı ile dıj güjler uğraşıyor? Ben söyleyeyim, nerede başarısız beceriksiz bir ülkede yönetimi var, o dış güçlerden şikayetçi. Ne kadar anlatırsan anlat boşa konuşmuş olduğumuz zekasız kişilerden bıktık yıldık artık, kişisel gelişim çok önemli ama bu kişiler seviyenin çok çok altında. Youtube'da bazı videolar var hani 4 halife kimdir diyorlar Adem, Süleyman, İbrahim, ve Davut diyorlar hani, işte bu kişiler onlar. Boğaz köprülerinin ismi nedir sorusuna Galata Köprüsü ve Tahta Köprü cevabını verenleri eleştiriyorum, Bize Hindistan mı daha yakın yoksa Ay mı sorusuna Ay daha yakın çünkü görebiliyoruz ama Hindistan'ı göremiyoruz diyenlere lafım, Kıbrıs hangi denizde sorusuna elbette Karadeniz de çünkü ben orada askerlik yaptım diyen kişiyi eleştiriyorum kendini geliştirmediği için, genel kültürü yerlerde süründüğü için. Ben dibine kadar objektifim merak etmeyin, eleştirdiğim bu tipler sanki gidip aynı partide toplanmış gibi düşünmeye gerek yok. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Sizi etiketleyen kim? Önceki mesajımda etiketlemiş miyim? Daha konuya yazmadan önce sizi engellemiştim zaten, engellediğim halde siz laf yetiştirdiniz bende cevap verdim. Bana objektif kelimesinin ne anlama geldiğini mi öğreteceksiniz? Eksik olmayın ben biliyorum size gerek yok. Benim inancım saygı hak edene gösterilir, bazıları yaşı kendisinden büyüklere bile saygı gösterir ama hak etmiyorsa sırf benden önce dünyaya geldi diye saygı göstermek zorunda olduğumu düşünmüyorum. Neyse, laf anlatamayız dediğim konuda hiç yanılmamışım, boşuna kelime israf ettik yine. Şunu demekten bunu demekten başka yaptığım bir şey yokmuş, sıradan bir vatandaş olarak ne yapmam gerektiğini bilememem normal tabi. Rica ediyorum beni etiketlemeyin artık, sizi etiketlemiyorum ve hatta engelledim görüyorsunuz, muhatap olmak istemiyorum zorla konuya dahil olmaya çalışıyorsunuz. Kendimi zeki göstermeye de çalıştığım yok, kendimden bahsetmedim bile zekiyim diye bir kelime de kullanmadım, zekasını kullanamayan, kendini geliştiremeyen kişileri eleştirdim hepsi bu. Konuyu kıvırıp çevirip sen kendine bak vs. ben yemem onları, onu sokaktaki dayılara yaparsınız. Meselenin kime istersen oy verirsinden ibaret olduğunu sanıp kötü yönetene toz kondurmayıp yönetmeyen ne kadar parti varsa yani kendinden başka kim varsa laf edene diyecek lafım yok. Tekrar söylüyorum, size kelime israf etmek istemiyorum, benim yazdığımı alıntılamayın. |
Halk TV mikrofonuna kriz var işlerimiz çok kötü diyen ve aynı kişinin bir gün arayla A Haber mikrofonuna Türkiye'miz çok güzel, kim diyor ki ekonomik kriz var diyen dayı gibi her devrin adamı olmayın... |
Bu kuyrukları görünce aklıma Efendimizin ( ﷺ ) şu Hadisi geliyor"Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz." (Tirmizi, Kıyamet, 53, no: 2507; Beyhaki, Şuabu'l-İman, 5/315, no: 2778; bk: Keşfu'l-Hafa, 2/265) bu malum seçmen hep geçmiş dönemde ki yöneticileri , yok yağ kuyruğu vardı , yok mazot kuyruğu vardı diye sürekli kınıyorlardı bak şimdi kınadıklarından beteri başlarına geldi. |
Her ekmek kuyruğunu ucuza ekmek alanlar sırada diye düşünmemek gerek. Geçen fırına gittim. Piyasa fiyatına satıyor. Ekmek fırına yeni konulduğu için 15 dakika bekledim. O sırada kuyruk oluştu. Sıcak, fırından yeni çıkmış ekmek için bekleyende çok. Bir de o kuyrukta beklerken memleket meselelerini konuşanları dinlemekte ayrı bir zevkli oluyor. Arabanın içi mis gibi ekmek kokmuştu. Eve gelince 4 ekmek almıştım 3ü hemen bitmişti. 😃 |
Alıntı:
|
Bazı üyeleri anlamak gerçekten çok zor, ülkenin bir kısmını anlamak zor olduğu gibi. Gözler ne zaman açılacak merak ediyorum. |
Alıntı:
|
İyice twittere çevirdiniz burayı da. |
Buna verilecek cevapları olmaz, herşeye bahane bulurlar ama bir yerde de tıkanıyorlar ne yapsınlar :) Alıntı:
|
Alıntı:
|
haktır hak bizd |
Büfelere yapılan engellemeleri LÜTFEN OKUYUNUZ. Sorunuzun cevabı burada. Ve iftiralara ortak olmayınız kul hakkına girmek en büyük günahlardandır. https://www.t24.com.tr/amp/haber/ibb...-engeli,920743 www.birgun.net/amp/haber/ibb-akp-ve-mhp-nin-halk-ekmek-engelini-asti-mobil-bufeler-geliyor-329521 www.yenicaggazetesi.com.tr/service/amp/ibb-koydugu-halk-ekmek-bufesine-akpli-belediye-engeli-bufeyi-isleten-gazi-isyan-etti-491239h.htm www.sozcu.com.tr/2021/gundem/akpli-belediyeden-halk-ekmek-bufesine-kamyonlu-engel-6397172/amp/ Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:52:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.