R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Tablo gibi Ekmek kuyruğu (https://www.r10.net/off-topic/3065629-tablo-gibi-ekmek-kuyrugu.html)

FuNch 09-01-2022 00:03:49

Alıntı:

bbthns Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697556)

Şeyhli değil mi hocam burası işe giderken buradan geçiyorum her gün görüyorum

WPD 09-01-2022 00:04:38

Alıntı:

FuNch Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081701264)
Şeyhli değil mi hocam burası işe giderken buradan geçiyorum her gün görüyorum

Şşşh hocam :D

WPD 09-01-2022 00:05:35

Alıntı:

gokhanpolat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081701271)
Ya ben birşey diyeceğim istanbulıu bilmiyorum ama istanbul halk ekmek yazıyor tabelada ben bursada yaşıyorum, bursada o tarz "besaş" diye bir firma var bursa nın halk ekmeği gibi 400 gram ekmek 2 tl fakat ben kendimi bildim bileli orada özellikle cumartesi günü olmak üzere hep sıra olurdu halada oluyor haftaiçide oluyor. Bunun nedenide ekmek atıyorum 5 gibi geliyordu herkes toplanınca o saatte sıra oluyordu. Bazende abartıp herşeyden nem kapıyormuşuz gibi geliyor. Çünkü o sıra yıllardır var olabilir ama sizin gözünüze bugün batmış olabilir.

Hayır yıllardır falan yok son birkaç aydır böyle.

gokhanpolat 09-01-2022 00:09:52

Ya ben birşey diyeceğim istanbulıu bilmiyorum ama istanbul halk ekmek yazıyor tabelada ben bursada yaşıyorum, bursada o tarz "besaş" diye bir firma var bursa nın halk ekmeği gibi 400 gram ekmek 2 tl fakat ben kendimi bildim bileli orada özellikle cumartesi günü olmak üzere hep sıra olurdu halada oluyor haftaiçide oluyor. Bunun nedenide ekmek atıyorum 5 gibi geliyordu herkes toplanınca o saatte sıra oluyordu. Bazende abartıp herşeyden nem kapıyormuşuz gibi geliyor. Çünkü o sıra yıllardır var olabilir ama sizin gözünüze bugün batmış olabilir.

tacsizkiral 09-01-2022 00:10:48

Alıntı:

vetfak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081697765)
hic bir partiyi savunmam son 5-10 yıldır kötü yöneten hükümet olduğunu soylemek ne kadar doğru ise bir o kadar bu millete köstek olan tek partininde chp oldugunu söylemek o kadar doğrudur ( hdp gibi terör seviçi partiyi hic saymıyorum ) ekmek kuyruguna gelirsek de sadace tv degil twitter mecralarında da ibb nin ekmek sayısında nakliye sayısında azaltmaya giderek milleti magdur edip hükümete karşı bir cephe aldırmak oldugunu artık 18 yasını doldurmus her birey bilir . suana kadar verilen bütün vaatlerinde tam tersinin yapıldıgınıda bilir . konu suan ekmek oldugu ıcınde bu konu da da ibb meclıısınde ekmek büfeleri yetersiz sayısını artırcaz diye meclısten odenekte cıkardılar acılacak denilen büfelerin galiba yüzde 30 kadarı acıldı o kadar surede hatta bakkalara da dagıtılsın vatandaşlar sadece büfelerden almasın bile denildi ama ibb aksiyon alınmadı. artık her yorumlarda birbirlerinize sen akp lisin yok sen chp lisin şucusun bucusun demeyin partidekilerin hic biri babanızın oğluda değil hangisi başa geçerse geçsin önce kendi cebini doldurur sonra yandaşlarının biz sıradan vadaşlarada sadece cenesini yormak kalır

İbb nin kaçtane projesi engellendi kaç tane red yedi neler yapıldı git bir araştır . Adam belediye baskanı oldu herkes Cumhurbaşkanı zannetti tüm yetki onda zannetti ama o sadece belediye baskanı . ‘Hicbir parti tutmuyorum’ demissiniz ancak hangi partili olduğunuzu belli etmissiniz artık yüzünüz tutmadığı için belirtemiyorsunuz yazık size üzüldüm artık kanınıza nasıl islediyse hem bırakamıyorsunuz hem de söyleyemeden savunmak zorunda kalıyorsunuz .

videovevideo 09-01-2022 00:12:10

Ben yedim halk ekmek gerçekten çok güzel tadı hem de hijyen bakımından güvenilir.
Bence o nedenle de kuyruk biraz artıyor olabilir .

gokhanpolat 09-01-2022 00:14:50

Alıntı:

bbthns Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081701278)
Hayır yıllardır falan yok son birkaç aydır böyle.

Bursa'da yıllardır var bu olay hatta şu son zamanlar azaldı onunda sebebi günde 3 tur ekmek geliyor.

vetfak 09-01-2022 00:25:49

Alıntı:

tacsizkiral Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081701308)
İbb nin kaçtane projesi engellendi kaç tane red yedi neler yapıldı git bir araştır . Adam belediye baskanı oldu herkes Cumhurbaşkanı zannetti tüm yetki onda zannetti ama o sadece belediye baskanı . ‘Hicbir parti tutmuyorum’ demissiniz ancak hangi partili olduğunuzu belli etmissiniz artık yüzünüz tutmadığı için belirtemiyorsunuz yazık size üzüldüm artık kanınıza nasıl islediyse hem bırakamıyorsunuz hem de söyleyemeden savunmak zorunda kalıyorsunuz .

birincisi sana yalan borcum mu var ki yalan söyleyim hic bir partiyi tutmuyorum . objektıf olunacaksa objektıfce artı eksılerı soylenmesı gerekır . sizin gibi parti fanatiği olsam ne kadar da kötü olduğunu bilsemde hayır cok iyi parti diye savunurdum sırf ekonominin kötü olması halkın alım gücünün düşmesi dışında belediyenin algı olusturmak için de vatandaşın magdur edilmesini soylemem mi gücünüze gitti . sizin gibi subjektif olunacaksa objektıfım denilmemeli. siz bildiğinize göre araştırmışsınızdır bizi aydınlatın kaçtane sıfırdan proje yapıldı veya yapımı devam ediyor eski dönemim projelerini karıştırmadan . verilen vaatlerden kaçtanesi yerine getirildi . konumuz halk ekmek bufelerindeki sıranın olmasıydı fakat siz faliyet proje dediniz konuyu actınız buyrun aydınlatın . engellendi dediğiniz projeler nelerdi onuda söyleyin ve halk ekmek büfelerini de geçtim bir işletme neden sıra olur . oluşan arz talep yetersizliği yada kordinasyon sorunu vardır zamanlama hatası yada bilerek magdur etmek isteyerek sıra olusmaz mı . siz ekonominin kötü olduğu için halk ekmegine ragbetin artmasını sıranın uzamasına bağlayamazsınız ve halk ekme merkezının genel sitesinde ki rapora bakın kac adet ekmek üretiliyor eskiden ne kadar üretiliyor ragbet artarken neden üretim azalıyor elinizde imkanlar varken

tacsizkiral 09-01-2022 03:08:27

Alıntı:

vetfak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081701433)
birincisi sana yalan borcum mu var ki yalan söyleyim hic bir partiyi tutmuyorum . objektıf olunacaksa objektıfce artı eksılerı soylenmesı gerekır . sizin gibi parti fanatiği olsam ne kadar da kötü olduğunu bilsemde hayır cok iyi parti diye savunurdum sırf ekonominin kötü olması halkın alım gücünün düşmesi dışında belediyenin algı olusturmak için de vatandaşın magdur edilmesini soylemem mi gücünüze gitti . sizin gibi subjektif olunacaksa objektıfım denilmemeli. siz bildiğinize göre araştırmışsınızdır bizi aydınlatın kaçtane sıfırdan proje yapıldı veya yapımı devam ediyor eski dönemim projelerini karıştırmadan . verilen vaatlerden kaçtanesi yerine getirildi . konumuz halk ekmek bufelerindeki sıranın olmasıydı fakat siz faliyet proje dediniz konuyu actınız buyrun aydınlatın . engellendi dediğiniz projeler nelerdi onuda söyleyin ve halk ekmek büfelerini de geçtim bir işletme neden sıra olur . oluşan arz talep yetersizliği yada kordinasyon sorunu vardır zamanlama hatası yada bilerek magdur etmek isteyerek sıra olusmaz mı . siz ekonominin kötü olduğu için halk ekmegine ragbetin artmasını sıranın uzamasına bağlayamazsınız ve halk ekme merkezının genel sitesinde ki rapora bakın kac adet ekmek üretiliyor eskiden ne kadar üretiliyor ragbet artarken neden üretim azalıyor elinizde imkanlar varken

Tamamen kendinizi ve seçmenlerinizi anlatmışsınız . İnternetten araştırarak projelere ulaşabilirsiniz burda size tek tek yazacak değilim . Meclis herkese açık izlenebiliyor arada açıp izleyin daha geçen sene icerisinde bile ‘Uyusturucuyla mücadele komisyonu’ kurulsun diye oylama yapıldı Ak parti reddetti bunuda izleyebilirsiniz bir tarafımdan atmıyorum herseyi araştırınca bulabilirsiniz . İbb’nin icraatlerini takipteyim ve tüm engellemelere rağmen iyi hizmet ediyorlar . Siz algı yapmaya devam edin daha cok daha cok yapın lütfen

dogantuysuz 09-01-2022 06:43:06

Geçen halk ekmekten ekmek alacaktım. Dedim ben alırsam ihtiyacı olan alamaz. 1.25 TL yerine 3 TL verip fırından aldım.
Millet ekmek alamayacak hale geldi. Bunun vebali nasıl ödenir bilmiyorum.

halilgv 09-01-2022 08:19:17

Alıntı:

vetfak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081698717)
bırak allah askına mıllete hakaret etmekten kendını zeki görmekten suan ki hükümeti kötülemekten yok şeriat getirecekler demekten baska yaptıgın bir tane birsey yok . nasıl bir hayal aleminde yaşıyorsun .kimseyi sevmek zorunda değilsin ama saygı göstermek zorundasın herkesin yaptığı gibi sandığa gidersin kime istersen ona oyunu verirsin . bugun akp mi basta saygı gostereceksen ona oy verene saygı gostereceksın chp mı başa geçti ona ve ona oy veren insansanlara saygı göstermek zorundasın tek tek bütün partileri yazmak istemiyorum kısacası birde tweet diye beni düzeltmeye çalısıp zeki olduğunumu gösyermeye çalısıyorsun :) . objektıfsen kardesım hükümetinde muhalefetinde dogrularıa doğru yanlışına yanlış diyeeksin sana burda objektif kelime anlamını anlatmak istemiyorum telefonun varmış elinde alıp acıp bakarsın . oturmsusun burda kelime kalabalığı yaparak kendini haklı cıkarmaya çalısıyorsun . uzatmadan tek kelimeyle şuan ki hükemet 5-10 yıldır kötü yönetiyor ekonomi kötü ve mustafa kemal atatürk yani atamızın olmadığı tarihten bu yana ana muhalefet partisi ülkenin ayag bagı olduğu ( yaptığı aldığı kararlardan dolayı ) hdp gibi terörün siyasi partisi oldugunu söylemen yeterliydi . eskı mesajlarınızda olduğu gibi objektif olmayan cevaplar verecekseniz sizde ricam beni etiketlemeyin

Kardeşim hiç kusura bakma ama kendi ideolojisi olmayan belli bir şeye körü körüne sorgulamadan araştırmadan inanan kişiye gram saygı duymam küçük görürüm olması gereken de bu

Kutupesmeri 09-01-2022 11:46:33

Mersin'de yaşıyorum, durum daha kötü...

Polat1903 09-01-2022 11:51:26

Tamam bu kuyruk fazla ama ben her sene halk ekmekte kuyruk olduğunu gördüm.

DijitalMevzular 09-01-2022 12:11:21

Alıntı:

BetaHouse Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081698811)
Sizi etiketleyen kim? Önceki mesajımda etiketlemiş miyim? Daha konuya yazmadan önce sizi engellemiştim zaten, engellediğim halde siz laf yetiştirdiniz bende cevap verdim. Bana objektif kelimesinin ne anlama geldiğini mi öğreteceksiniz? Eksik olmayın ben biliyorum size gerek yok. Benim inancım saygı hak edene gösterilir, bazıları yaşı kendisinden büyüklere bile saygı gösterir ama hak etmiyorsa sırf benden önce dünyaya geldi diye saygı göstermek zorunda olduğumu düşünmüyorum. Neyse, laf anlatamayız dediğim konuda hiç yanılmamışım, boşuna kelime israf ettik yine. Şunu demekten bunu demekten başka yaptığım bir şey yokmuş, sıradan bir vatandaş olarak ne yapmam gerektiğini bilememem normal tabi. Rica ediyorum beni etiketlemeyin artık, sizi etiketlemiyorum ve hatta engelledim görüyorsunuz, muhatap olmak istemiyorum zorla konuya dahil olmaya çalışıyorsunuz. Kendimi zeki göstermeye de çalıştığım yok, kendimden bahsetmedim bile zekiyim diye bir kelime de kullanmadım, zekasını kullanamayan, kendini geliştiremeyen kişileri eleştirdim hepsi bu. Konuyu kıvırıp çevirip sen kendine bak vs. ben yemem onları, onu sokaktaki dayılara yaparsınız. Meselenin kime istersen oy verirsinden ibaret olduğunu sanıp kötü yönetene toz kondurmayıp yönetmeyen ne kadar parti varsa yani kendinden başka kim varsa laf edene diyecek lafım yok. Tekrar söylüyorum, size kelime israf etmek istemiyorum, benim yazdığımı alıntılamayın.

Kimseye saygı göstermek zorunda olmadığımızı bizim millet maalesef kavrayamadı gitti..

Yaşça büyük diye ben kimseye saygı göstermek zorunda değilim.
Bir yerde bir yöneticiye saygı göstermek zorunda değilim.

Saygı ile iş yürümüyor. Saygı hak edene gösterilir sırf yaşı büyük benden önce doğdu diye hak etmediği bir insana saygı göstermek çok saçma bir argüman. Saygı göstermek zorunda olmadığım gibi kesinlikle nefret ve kin de besleyemem.

Kısacası birisini sevmek zorunda değilsiniz, sevmediğiniz için ona hakaret ya da küfür edemezsiniz. Bu argümanları ve kavramları ayırt edemiyoruz maalesef.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:13:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.