![]() |
Bende katılmak istiyorum :) |
bende katılıyım bari. :D Bende katılıyorum. |
ben de katılırım 1 adet logo tasarım :) |
ben aynı zamanda piyango çekilişine aday olmak için de katılmak istiyorum :) |
Wordpress Kurulumu + Ayarlar Yapabilirim. |
50 mb hosting 1 adet logo tasarımı |
en son eklemelerde yapılmıştır.. atladığımız hediye ya da biri varsa lütfen belirtsin |
Alıntı:
|
Çok değil belki. Ancak çorbada tuz bulunsun. 250 KNT (Hat farketmez) Benden. Kabul görür ve eklerseniz sevinirim. |
Paranoia , ilgin için teşekkür ederim.. eklenmiştir hediyen.. PİYANGO LİNKİNİ İMZAYA EKLEME : [u!rl=http://www.5laf.com/rmp/][C!OLOR="Red"]R1O[/color] YILBAŞI [C!OLOR="Green"]PİYANGOSU[/color][/url] ! LERİ ÇIKARIN ARADAN ... |
Çekilişe benide al bakalım bize ne çıkıcak Bende Pr2 link olsun. |
boşve amorti varmı :D |
benide yazarmısınız listeye. |
bende katılayım :D |
Alıntı:
Herkes katılsın arkadaşlar çok güzel bir organizasyon. |
bende zayıflama hapı falan hediye edebilirim :p :D |
Bi piyango biletide ben alıyım :) |
Alıntı:
|
şu ana kadar konuya yazan herkesi ekledim.. unuttuğum çift eklediğim varsa lütfen uyarın.. herkese bol şans |
Ben logo dedim ama ekle demedim ekle benide :p |
Benide eklerseniz sevinirim. |
Benden 1 adet Full Seo Yardımı 1 adet vBulletin Kurulum ve Full Eklenti + Seo 15 adet Pr 2 - Pr 3 - Pr 4 - Pr 5 Olmak üzere Backlink 1 Adet Web 2.0 Logo Tasarımı aklıma geldikçe ekleyebililirim. :) Güzel düşünce.. Çekilişede katılalım bakalım şansımıza ne çıkıcak. |
benude ekleyun lutfen:D |
Site'de bulunan bireylerin zeka yaşı ve bilgi birikimi konusunda, kimsenin ters bir düşünceye kapılabileceğini zannetmiyorum. Aklı selim insan üyeler. Herşeyi devletten beklememek gerek. Bu aktivitede olduğu gibi. Ama devlet babanında uzaktan bi göz kırpması, nefesini eksik etmemesi de gayet hoş olur düşüncesindeyim : ] |
r10 belediye başkanımızda 1-2 tane ücretli üyelik bağışlarsa piyango tadından yenmez valla.. |
unarmedsoldier, hediye eklemelerinde bulunursan ayrı post at lütfen.. şu ana kadar herkes eklenmiştir.. atlanılan çift yazılan varsa belirtsin.. |
unarmedsoldier, hediye eklemelerinde bulunursan ayrı post at lütfen.. şu ana kadar herkes eklenmiştir.. atlanılan çift yazılan varsa belirtsin.. |
bende katılmak istiyorum listeye beni ekleyin :) bendende özel 150 mb'lik host ;) |
hostet.net olarak ilk çekilecek arkadaşa 1 yıllık Windows host 250 MB 10 GB özel çekilişle de 1 yıllık Windows host 100 MB 5 GB |
Birisi bunun için tv streaming yapabileceğimiz bir server ayarlarsa bir geceliğine, birimiz çekilişi yaparız kamera karşısında. Yayını yapan kişilerle aynı şehirde olan kişilerden 3-4 kişi beraber canlı yayın yaparlar. Biz de yılbaşında çerez yiyip onu izleriz, hoş bi organizasyon olur. :) |
Alıntı:
|
bence yılbaşı gecesi yerne 1 ocak günü akşamı çekelim 31 aralık da eş dost vs olacağından izlenme olmayabilir.. hemde bi chat eklenirse iyi olur :D |
Ama öyle bir server ayarlayabilecek kimse var mı bir geceliğine? |
Bende katılıyorum. Genel Çekiliş : 1000 Adet Wordpress içerik Bayan sitesine ait Database veriyorum, database şuan tek sitede kullanılıyor... Özel Çekiliş : Günlük 2 K hitli Gençlerle ilgili siteden 1 aylık 468"60 banner... |
şu ana kadar yazan herkes eklenmiştir.. sorun varsa lütfen bildirin.. ilk çekilecek kişiye 5 adet ödül oldu 2.çekilecek kişiyi de özel mi saysak ? genel çekiliş için benim verdiği mparfümü 2.kişinin ödülü olarak sayabiliriz.. |
Olabilir bencede 2 kişi alsın :) |
1 kişiye o kadar hediye mi verilcek yahu :) Maksat yılbaşı hediyesi ise her çekilen kişiye bir hediye verilsin. Daha çok kişiye hediye çıkmış olur ufakta olsa insanın hoşuna gider. |
ben de katılmak istiyorum çekilişe. Ayrıca hediye torbasına da benden 100 MB + 5 GB hosting eklerseniz sevinirim. içimden geldi valla. |
1. 10. ve 50. kişilere ÖZel Hediyelerden 1'er adet fazla verilebilir... |
büyük ikramiye gibi olsun diye 1 kişiye çok ödül olsun dedik şu an 5 adet oldu o yüzden 2.çekilenede verelim dedim.. şu an çekilişe katına 60 a yakın ödüllerde neredeyse o kadar o yüzden dedim.. az çok herkes ödül alacak beni düşündüren fazlasıyla host ödülü var ve host imkanı veren birine host çıkarsa ortaya çıkacak durum..gerçi forumda hoşluk olsun diye yapılmış bir organizasyon bu ama yine de düşünüyorum .. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:31:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.