R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   R10 Yılbaşı piyangosu (https://www.r10.net/off-topic/265994-r10-yilbasi-piyangosu.html)

Favori 23-11-2008 20:06:03

Bende katılmak istiyorum :)

The_Exror 23-11-2008 20:12:02

bende katılıyım bari. :D

Bende katılıyorum.

lost42 23-11-2008 21:48:22

ben de katılırım 1 adet logo tasarım :)

lost42 23-11-2008 21:51:16

ben aynı zamanda piyango çekilişine aday olmak için de katılmak istiyorum :)

Seza 23-11-2008 22:16:20

Wordpress Kurulumu + Ayarlar Yapabilirim.

Okan 24-11-2008 01:01:43

50 mb hosting
1 adet logo tasarımı

SyhByz 24-11-2008 01:02:24

en son eklemelerde yapılmıştır..
atladığımız hediye ya da biri varsa lütfen belirtsin

SyhByz 24-11-2008 01:07:57

Alıntı:

LincolnSamet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2788815)
Olursa ben katılabilirim olucağı garantilenirse hediyemi söylerim. :)

hediyeni dört gözle bekliyruz 50 kişi olduk :D

Paranoia 24-11-2008 01:30:42

Çok değil belki. Ancak çorbada tuz bulunsun.
250 KNT (Hat farketmez) Benden. Kabul görür ve eklerseniz sevinirim.

SyhByz 24-11-2008 10:09:18

Paranoia ,

ilgin için teşekkür ederim..
eklenmiştir hediyen..


PİYANGO LİNKİNİ İMZAYA EKLEME :

[u!rl=http://www.5laf.com/rmp/][C!OLOR="Red"]R1O[/color] YILBAŞI [C!OLOR="Green"]PİYANGOSU[/color][/url]


! LERİ ÇIKARIN ARADAN ...

by_wirus 24-11-2008 10:35:18

Çekilişe benide al bakalım bize ne çıkıcak

Bende Pr2 link olsun.

Okan 24-11-2008 11:04:11

boşve amorti varmı :D

ByCeLeBy 24-11-2008 13:24:12

benide yazarmısınız listeye.

Wolfenstein 24-11-2008 13:52:52

bende katılayım :D

JoyEX 24-11-2008 13:58:58

Alıntı:

Paranoia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2803638)
Çok değil belki. Ancak çorbada tuz bulunsun.
250 KNT (Hat farketmez) Benden. Kabul görür ve eklerseniz sevinirim.

Helal olsun sana Paranoia +Rep

Herkes katılsın arkadaşlar çok güzel bir organizasyon.

Erol 24-11-2008 14:39:25

bende zayıflama hapı falan hediye edebilirim :p :D

okyay58 24-11-2008 14:53:50

Bi piyango biletide ben alıyım :)

SyhByz 24-11-2008 15:03:28

Alıntı:

Erol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2805077)
bende zayıflama hapı falan hediye edebilirim :p :D

abi birine dokunur o haplar sonra başımıza bela alırız :D

SyhByz 24-11-2008 16:09:48

şu ana kadar konuya yazan herkesi ekledim..
unuttuğum çift eklediğim varsa lütfen uyarın..
herkese bol şans

TheConqueror 24-11-2008 16:25:39

Ben logo dedim ama ekle demedim ekle benide :p

Licorne 24-11-2008 16:31:13

Benide eklerseniz sevinirim.

unarmedsoldier 24-11-2008 16:42:45

Benden 1 adet Full Seo Yardımı
1 adet vBulletin Kurulum ve Full Eklenti + Seo
15 adet Pr 2 - Pr 3 - Pr 4 - Pr 5 Olmak üzere Backlink
1 Adet Web 2.0 Logo Tasarımı

aklıma geldikçe ekleyebililirim. :) Güzel düşünce..

Çekilişede katılalım bakalım şansımıza ne çıkıcak.

DaYi 24-11-2008 16:47:23

benude ekleyun lutfen:D

Paranoia 24-11-2008 17:18:12

Site'de bulunan bireylerin zeka yaşı ve bilgi birikimi konusunda, kimsenin ters bir düşünceye kapılabileceğini zannetmiyorum. Aklı selim insan üyeler.

Herşeyi devletten beklememek gerek. Bu aktivitede olduğu gibi. Ama devlet babanında uzaktan bi göz kırpması, nefesini eksik etmemesi de gayet hoş olur düşüncesindeyim : ]

SyhByz 24-11-2008 20:33:14

r10 belediye başkanımızda 1-2 tane ücretli üyelik bağışlarsa piyango tadından yenmez valla..

SyhByz 24-11-2008 20:43:03

unarmedsoldier,
hediye eklemelerinde bulunursan ayrı post at lütfen..

şu ana kadar herkes eklenmiştir..
atlanılan çift yazılan varsa belirtsin..

SyhByz 24-11-2008 20:43:45

unarmedsoldier,
hediye eklemelerinde bulunursan ayrı post at lütfen..

şu ana kadar herkes eklenmiştir..
atlanılan çift yazılan varsa belirtsin..

Ozcan_SARICA 24-11-2008 20:50:46

bende katılmak istiyorum listeye beni ekleyin :) bendende özel 150 mb'lik host ;)

Ekonomici 24-11-2008 21:02:21

hostet.net olarak ilk çekilecek arkadaşa

1 yıllık Windows host 250 MB 10 GB

özel çekilişle de

1 yıllık Windows host 100 MB 5 GB

neoberg 24-11-2008 21:08:02

Birisi bunun için tv streaming yapabileceğimiz bir server ayarlarsa bir geceliğine, birimiz çekilişi yaparız kamera karşısında. Yayını yapan kişilerle aynı şehirde olan kişilerden 3-4 kişi beraber canlı yayın yaparlar. Biz de yılbaşında çerez yiyip onu izleriz, hoş bi organizasyon olur. :)

STRONGHOLD 24-11-2008 21:28:50

Alıntı:

neoberg Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2807021)
Birisi bunun için tv streaming yapabileceğimiz bir server ayarlarsa bir geceliğine, birimiz çekilişi yaparız kamera karşısında. Yayını yapan kişilerle aynı şehirde olan kişilerden 3-4 kişi beraber canlı yayın yaparlar. Biz de yılbaşında çerez yiyip onu izleriz, hoş bi organizasyon olur. :)

Çok Güzel Bir Fikir Arkadaşım ;)

SyhByz 24-11-2008 21:29:18

bence yılbaşı gecesi yerne 1 ocak günü akşamı çekelim 31 aralık da eş dost vs olacağından izlenme olmayabilir..
hemde bi chat eklenirse iyi olur :D

neoberg 24-11-2008 21:36:54

Ama öyle bir server ayarlayabilecek kimse var mı bir geceliğine?

Anarchist 24-11-2008 22:40:18

Bende katılıyorum.
Genel Çekiliş :
1000 Adet Wordpress içerik Bayan sitesine ait Database veriyorum, database şuan tek sitede kullanılıyor...

Özel Çekiliş :
Günlük 2 K hitli Gençlerle ilgili siteden 1 aylık 468"60 banner...

SyhByz 24-11-2008 22:51:09

şu ana kadar yazan herkes eklenmiştir..
sorun varsa lütfen bildirin..


ilk çekilecek kişiye 5 adet ödül oldu 2.çekilecek kişiyi de özel mi saysak ?
genel çekiliş için benim verdiği mparfümü 2.kişinin ödülü olarak sayabiliriz..

Anarchist 24-11-2008 22:54:34

Olabilir bencede 2 kişi alsın :)

TaGo 24-11-2008 23:12:32

1 kişiye o kadar hediye mi verilcek yahu :)
Maksat yılbaşı hediyesi ise her çekilen kişiye bir hediye verilsin.
Daha çok kişiye hediye çıkmış olur ufakta olsa insanın hoşuna gider.

kurabiye adam 24-11-2008 23:24:06

ben de katılmak istiyorum çekilişe.

Ayrıca hediye torbasına da benden 100 MB + 5 GB hosting eklerseniz sevinirim.

içimden geldi valla.

STRONGHOLD 24-11-2008 23:51:52

1. 10. ve 50. kişilere ÖZel Hediyelerden 1'er adet fazla verilebilir...

SyhByz 24-11-2008 23:57:56

büyük ikramiye gibi olsun diye 1 kişiye çok ödül olsun dedik şu an 5 adet oldu o yüzden 2.çekilenede verelim dedim..
şu an çekilişe katına 60 a yakın ödüllerde neredeyse o kadar o yüzden dedim..
az çok herkes ödül alacak beni düşündüren fazlasıyla host ödülü var ve host imkanı veren birine host çıkarsa ortaya çıkacak durum..gerçi forumda hoşluk olsun diye yapılmış bir organizasyon bu ama yine de düşünüyorum ..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:31:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.