R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   R10 Yılbaşı piyangosu (https://www.r10.net/off-topic/265994-r10-yilbasi-piyangosu.html)

LincolnSamet 21-11-2008 16:06:26

Herkez yazmış hediyeleri madem bende istediği yerden 1 adet .com/net/org domain(İstediği firmadan-parasıda verilebilir.) :)

yelhosting 21-11-2008 16:10:42

Eğer olursa bende katılıyorum benim hediyemde, 1 Adet Logo veya Banner.

JohnTucker 21-11-2008 16:13:26

3 kişiyle katılabiliyor muyuz? :D

Yani bana çıkan 3 kişiye hediye verecem, bana da ayrı ayrı veya aynı kişi 3 hediye verecek :D

Afrail 21-11-2008 16:35:19

bende 10 kişiye aşarıdaki hosting paketini vermek istiyorum. 1 yıllık

250 MB WEb Alanı
10 Gb Trafik
Linux - Cpanel
Sınırsız MYSQL
Sınırsız EMAİL
Sınırsız Subdomain

ücretsiz ve herhangibir reklam şartı olmadan.

UMUT 21-11-2008 17:01:32

Benide alın bende pr2 link yada grafik çalışması hediye ediyim :D

TilkiCi 21-11-2008 17:07:55

Bende 500mb windows hosting vereyim 1 yıllık 10gb bandwith gerisi sınırsız.

Yalnız ben birine host verdim banada host cikarsa ne olcak ? :D

knTurk 21-11-2008 18:02:24

imzamdaki konumdan " 1 Adet Wordpress SEO Paketi " hediyemdir.

blacksea61 21-11-2008 18:04:00

Alıntı:

JohnTucker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2792743)
3 kişiyle katılabiliyor muyuz? :D
Yani bana çıkan 3 kişiye hediye verecem, bana da ayrı ayrı veya aynı kişi 3 hediye verecek :D

güzel düşünmüşsün ama adı üstünde piyongo kime çıkarsa

HGurcan 21-11-2008 19:23:05

bende varım benide eklersen sevinirim ilk çekiliş demiyimde ben sıradan ilk giriş index tasarım ihtiyacı olana yani benim hediyem umarım hediyeleri kaparız :P

Site Giriş İndexi Tasarımı (HTML benden)

LincolnSamet 21-11-2008 19:27:19

Ama bence mesela bikaç kişi host veririm demişte benim bütün sitelerim bir firmada mesela bir işime yaramaz yani ondan ben dedim mesela 1 domain(isteyene parası verilir) herkezin öyle yapması gerek bence herkezin işine yarayan bişey olsun yani.

SyhByz 21-11-2008 20:54:03

Alıntı:

LincolnSamet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2792700)
Herkez yazmış hediyeleri madem bende istediği yerden 1 adet .com/net/org domain(İstediği firmadan-parasıda verilebilir.) :)

Para sokmayalım işe..
çam sakızı çoban armağanı..

KafKars 21-11-2008 21:04:35

Bende imzama ekledim :)

SyhByz 21-11-2008 21:04:54

şu an 26 kişiyiz yılbaşına daha 40 gün gibi bir süre var katılım artacaktır..
host veren arkadaşa host çıkarsa biraz garip bir durum olacak ama kısmet diyeceğiz artık yapacak bir şey yok ya da o zamana kadar eğer çok farklı hediyeler olursa host verenleri host çekilişine dahil etmeyiz..

katılım listesinde ilerleyen zamanlarda mükerer ekleme olursa uyarın lütfen..

KMLGRLR 21-11-2008 21:16:36

Özel çekilişe ,

Tüm ayarlarıyla wordpress kurulum + pr3 link vereyim olur mu ? (:

SyhByz 21-11-2008 21:20:06

Çok teşekkürler KMLGRLR

Likely 21-11-2008 22:30:06

Bende bir sayfalık şablon tasarımı yapabilirim. Listeye ekleyin :)

Salihweb 21-11-2008 23:48:54

bendende 1 adet com/net/org domain reg ;) ekleyin beni de :)

GrafikerCan 22-11-2008 09:33:13

1 Adet Logoda Benden ;)

PsiKoLoJiKdeLi 22-11-2008 17:57:55

Benden Web Sitesine 500 Post :) Uygunsa

weblia 22-11-2008 18:18:19

bende katılırım hocam..

phpbb forum kurabilirim + tema + eklenti eklerim..

herkese bol şanslar :)

SyhByz 22-11-2008 18:37:29

son eklemeler yapıldı..
Katılanlara teşekkürler

JoyEX 22-11-2008 18:42:26

Bu tarz organizasyonlar gerçekten çok güzel.

Askerde olacağım bu nedenle katılamayacağım ama hepinize bol şans ve mutlu yıllar dilerim.

SyhByz 22-11-2008 22:57:44

Çekilişe katılmak için illa hediye verme zorunluluğu yok sadece bende katılmak istiyorum demek yeterli..

Hediye veren arkadaşlarda çekilişe katılmaya hak kazanıyor ama bazen eklemelerde unuttuğum oluyor o yüzden lütfen belirtin ekleyelim eksik olmasın

katılan herkese teşekkürler..

HGurcan 22-11-2008 23:06:46

1 Ocak'a kadar artacak sayı ve çekilişi yapmak bayağı zaman alacak gibi görünüyor :)

RHCP 22-11-2008 23:09:01

Benide ekle dostum 6 aylık silver üyelik hediye edicem :)

Emmesen 23-11-2008 00:21:28

Bende katılabilirim :D

bilgiliweb 23-11-2008 00:44:18

bendende bir adet wordpress metacafe video botu :)

futli 23-11-2008 01:39:35

Bende katılmak istiyorum.:)

kskleee38 23-11-2008 03:52:39

abi benide yazın

CyberBlow24 23-11-2008 10:57:59

Bende katılıyorum

macchess 23-11-2008 11:02:32

Edit(Db ağırlaştı.)

macchess 23-11-2008 11:04:43

Ben de katılıyorum, istenirse çekiliş sistemini php olarak düzenleyebilirim.

SyhByz 23-11-2008 11:25:10

İmzası boş olan arkadaşlar piyango linkini ekleyebilirler mi ?

PİYANGO LİNKİNİ İMZAYA EKLEME :

[u!rl=http://www.5laf.com/rmp/][C!OLOR="Red"]R1O[/COLOR] YILBAŞI [C!OLOR="Green"]PİYANGOSU[/COLOR][/url]


! LERİ ÇIKARIN ARADAN ...

djfatih08 23-11-2008 11:28:49

Bende katılmak istiyorum...

ASP destekli hosting sağlayabilirim bende 1 yıllığına benim hediyemde bu olsun.
Aklıma başka şeyler gelirse eklerim. 1 adet domainde sağlaya bilirim.

SyhByz 23-11-2008 11:52:09

Alıntı:

djfatih08 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2799427)
Bende katılmak istiyorum...
ASP destekli hosting sağlayabilirim bende 1 yıllığına benim hediyemde bu olsun.
Aklıma başka şeyler gelirse eklerim. 1 adet domainde sağlaya bilirim.

asp host + 1 domain ekliyorum

ayrı ayrı mı ekliyim sadece 1 kişiye mi olsun bu iki ödül

bowfinger 23-11-2008 17:11:24

bende katılayım bari

AyberkD 23-11-2008 18:59:18

bir adet logo tasarımı

mccyclonee 23-11-2008 19:16:20

Ben de katılabilirim.

SEO Çalışması yapabilirim (Özellikle wordpress için) /(Referanslarım var)

Mercedes 23-11-2008 19:53:07

$40 değerinde, Gold Üyelik, çekilişte 1.ci olucak kişiye, (6 Aylık)

MelancholiscH 23-11-2008 20:00:04

1 adet logo tasarımı da benden. Yapabildiğim kadarıyla :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:37:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.