R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Kanser teşhisi konuldu... (https://www.r10.net/off-topic/2586499-kanser-teshisi-konuldu.html)

asigo 29-11-2020 15:12:48

Allah şafi ismi ile tecelli buyursun hocam acil şifalar diliyorum

Nmx 29-11-2020 15:28:20

Allah şifa versin hocam çok geçmiş olsun

Risque 29-11-2020 15:37:28

Geçmiş olsun. Tanrı acil şifalar versin.

SupforAdc 29-11-2020 16:02:37

Allah acil şifalar versin. Moralinizi hep yüksek tutun ve stresten uzak durun. Kanseri yendim konusunu bekliyoruz hocam.

DeCode 29-11-2020 16:09:09

Allah acil şifalar versin.tez zamanda sağlığınıza kavuşmanız dileğiyle 🙏

Mücahit 29-11-2020 16:10:21

Çok geçmiş olsun :(

LANCE 29-11-2020 16:40:46

Tez zamanda iyileşmenizi diliyorum hocam. Bu dünyada sağlıktan ötesi yalan.

sabosoftware 29-11-2020 16:50:44

Geçmiş olsun Güzel Allahım bol şifalar versin.

VeyselEnezoglu 29-11-2020 17:00:59

Acil şifalar diliyorum hocam. Sen de o ışığı gördüm atlatırsın bu hastalığı :)

Gucluyazar 29-11-2020 17:17:28

Acil şifalar dilerim, moralinizi yüksek tutun hocam. Tedavisi olan bir hastalık kanser.

sanalrisk 29-11-2020 17:47:42

Allah şifa versin hocam. Umarın tez zamanda iyileşirsiniz.

OzKara 30-11-2020 00:12:37

Alıntı:

Mert.in Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078647985)
Merhaba arkadaşlar,

Bağırsak kanseri ve karaciğerime metastaz oluşumu ile beraber yeni bir hayata başlıyorum.

Sizden içtenlikle dua rica ederim.

Ticaretim olan, olmayan herkes hakkını helal etsin. Bir ümitle aldığım Kurumsal Üyelik ile iş hayallerim nasip olursa tedavi sürem sonrasına kaldı...

Artık mobilde el alışkanlığı olan girip üstteki konulara gir, çık dışında pek aktif olamayacağım gibi.

Lütfen vücudunuzda bir değişiklik hissettiğiniz an doktora koşun.

ek olarak:
Herkese çok teşekkür ederim, tek tek her noktasına kadar okuyup, hissediyorum.

Rektal kanama şikayetim vardı. Ne ağrı ne sızı... Bu kadar. Çevrenizdekiler yok basur, yok oturmaktan oluyor derse kulak asmayın. Ben asmadım, öncesinde öğrenmiş oldum.



Çok geçmiş olsun kardeşim. Allah şifa versin. 25 yaşında olarak sen daima güçlüsün böyle bir avantajın var bunu asla unutma.

Yeneceğini biliyoruz hepimiz. Asla pes etme kendine dikkat et yemene içmene daima dikkat et.

Çok geçmiş olsun tekrardan.

Mimar3d 30-11-2020 00:14:24

Allah acil şifalar versin.

Almeba 30-11-2020 01:19:20

Allah şifalar versin hocam inşallah atlatır daha iyi olursunuz
Dışarıdan konuşması kolay tabi ama her şeye rağmen olumlu düşünmekten vazgeçmeyin moral de çok önemli.
Üvey babam da da farklı bir kanser var Allah cümlemize şifalar versin varsa sizi çocuklarınııza sevdiklerinize bağışlasın inşallah.
Ben aklıma gelen her an tanıdık tanımadık herkes için bildiğim duaları ederim genel de sizin için de hep edeceğim.
Hiç bir ticaretimiz tanışıklığımız yok ama varsa bir hakkım helal olsun
Sağlık iyi olsun da para yarın da kazanılır

KET WEB 30-11-2020 02:14:23

Çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin..

WaLL 30-11-2020 02:38:17

Allah şifa versin hocam

Foxi 30-11-2020 10:04:34

Alıntı:

Mert.in Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078647985)
Merhaba arkadaşlar,

Bağırsak kanseri ve karaciğerime metastaz oluşumu ile beraber yeni bir hayata başlıyorum.

Sizden içtenlikle dua rica ederim.

Ticaretim olan, olmayan herkes hakkını helal etsin. Bir ümitle aldığım Kurumsal Üyelik ile iş hayallerim nasip olursa tedavi sürem sonrasına kaldı...

Artık mobilde el alışkanlığı olan girip üstteki konulara gir, çık dışında pek aktif olamayacağım gibi.

Lütfen vücudunuzda bir değişiklik hissettiğiniz an doktora koşun.

ek olarak:
Herkese çok teşekkür ederim, tek tek her noktasına kadar okuyup, hissediyorum.

Rektal kanama şikayetim vardı. Ne ağrı ne sızı... Bu kadar. Çevrenizdekiler yok basur, yok oturmaktan oluyor derse kulak asmayın. Ben asmadım, öncesinde öğrenmiş oldum.

Hocam geçmiş olsun, seni en iyi anlıyanlardan biri ben olabilirim. Belirti olmaksızın sıradan röntgen filminde şüpheli bir kitle üzerine lenfoma olduğumu öğrenmiştim. Bu kanser %20 oranında ağrısız sızısız bir illet ve son hadde gelinceye kadar belirti vermeyebilir. Bu konuda psikolojik destek ihtiyacı duyarsan muhakkak görüşebiliriz. Yaşadığım tecübeler size ışık tutabilir.
Çok geçmiş olsun.

Extralarge 30-11-2020 10:08:37

Allah acil şifalar versin hocam, geçmiş olsun.

Mert.in 30-11-2020 10:42:41

Alıntı:

Foxi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078661246)
Hocam geçmiş olsun, seni en iyi anlıyanlardan biri ben olabilirim. Belirti olmaksızın sıradan röntgen filminde şüpheli bir kitle üzerine lenfoma olduğumu öğrenmiştim. Bu kanser %20 oranında ağrısız sızısız bir illet ve son hadde gelinceye kadar belirti vermeyebilir. Bu konuda psikolojik destek ihtiyacı duyarsan muhakkak görüşebiliriz. Yaşadığım tecübeler size ışık tutabilir.
Çok geçmiş olsun.

Hemen mesaj atıyorum hocam... Birkaç şey sormak isterim.

mikbalavseren 30-11-2020 11:01:22

Yüce Mevlâ şifa verir inşallah, çok geçmiş olsun.

aslantr 30-11-2020 11:06:23

Alıntı:

Mert.in Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078647985)
Merhaba arkadaşlar,

Bağırsak kanseri ve karaciğerime metastaz oluşumu ile beraber yeni bir hayata başlıyorum.

Sizden içtenlikle dua rica ederim.

Ticaretim olan, olmayan herkes hakkını helal etsin. Bir ümitle aldığım Kurumsal Üyelik ile iş hayallerim nasip olursa tedavi sürem sonrasına kaldı...

Artık mobilde el alışkanlığı olan girip üstteki konulara gir, çık dışında pek aktif olamayacağım gibi.

Lütfen vücudunuzda bir değişiklik hissettiğiniz an doktora koşun.

ek olarak:
Herkese çok teşekkür ederim, tek tek her noktasına kadar okuyup, hissediyorum.

Rektal kanama şikayetim vardı. Ne ağrı ne sızı... Bu kadar. Çevrenizdekiler yok basur, yok oturmaktan oluyor derse kulak asmayın. Ben asmadım, öncesinde öğrenmiş oldum.

Dualarım seninle , Allahım sana acil şifalar versin.

Kaiser 30-11-2020 13:22:35

Allah şifa versin. Bağırsak kanseri gerçekten gençler arasında da çok sık karşılaştığım bir kanser olmaya başladı son birkaç senedir. Atlatan hayatına devam eden çok tanııdğım var moralini hiç bozma.

Kirkbir 30-11-2020 14:32:27

Çok geçmiş olsun umarım iyi olursunuz.
Tedavi süreci nasıl olacak bilgi verir misiniz? ailenizde varmıydı genetik mi?

Mert.in 30-11-2020 14:36:12

Alıntı:

Kirkbir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078663269)
Çok geçmiş olsun umarım iyi olursunuz.
Tedavi süreci nasıl olacak bilgi verir misiniz? ailenizde varmıydı genetik mi?

Ailede (dede vs.) kanserden vefat edenler mevcuttu ancak daha önce hiç benim tanımdan tanı koyulan olmadı. Genetik için parça raporu beklemekteyiz. Bugün verdim hatta, yaklaşık 1 ay sonra çıkıyor.

Bu testten sonra ilaçlarım belli olacak ancak kemoterapi ve radyoterapi şu an için %99 konumda.

mmxceb 30-11-2020 17:55:57

Dualarım seninle dostum. Moralini yüksek tut lütfen.

selcuksahind 30-11-2020 17:58:18

Alıntı:

Mert.in Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078647985)
Merhaba arkadaşlar,

Bağırsak kanseri ve karaciğerime metastaz oluşumu ile beraber yeni bir hayata başlıyorum.

Sizden içtenlikle dua rica ederim.

Ticaretim olan, olmayan herkes hakkını helal etsin. Bir ümitle aldığım Kurumsal Üyelik ile iş hayallerim nasip olursa tedavi sürem sonrasına kaldı...

Artık mobilde el alışkanlığı olan girip üstteki konulara gir, çık dışında pek aktif olamayacağım gibi.

Lütfen vücudunuzda bir değişiklik hissettiğiniz an doktora koşun.

ek olarak:
Herkese çok teşekkür ederim, tek tek her noktasına kadar okuyup, hissediyorum.

Rektal kanama şikayetim vardı. Ne ağrı ne sızı... Bu kadar. Çevrenizdekiler yok basur, yok oturmaktan oluyor derse kulak asmayın. Ben asmadım, öncesinde öğrenmiş oldum.

Allah Şafi ismi tecellisiyle şifa versin inşallah..

Burak Kocoglu 30-11-2020 19:16:32

Allah acil şifalar versin güzel kardeşim.

akilicaslan3 30-11-2020 20:25:14

Adaşım inşallah en hafif şekilde atlatırsın bu hastalığı, bende de kanama oluyordu, aynı zamanda bağırsakta ağrı da oluyordu. Hangi devlet hastanesine gitsem sen çok takıntılısın hemoroid tir. Yaşın kaç daha falan diyip geçiştiriyorlardı. Bende paraya kıyıp özelde kolonoskopi oldum. Allahtan iç hemoroid çıktı. Ama seninle aynı psikolojiyi yaşadım halinden anlarım. Destek beklersen hiç tanımama rağmen bir dostun gibi destek olurum. Numaram profilimde var. Her zaman beklerim. Allaha emanetsin.

Mert.in 30-11-2020 21:30:08

Alıntı:

akilicaslan3 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078666096)
Adaşım inşallah en hafif şekilde atlatırsın bu hastalığı, bende de kanama oluyordu, aynı zamanda bağırsakta ağrı da oluyordu. Hangi devlet hastanesine gitsem sen çok takıntılısın hemoroid tir. Yaşın kaç daha falan diyip geçiştiriyorlardı. Bende paraya kıyıp özelde kolonoskopi oldum. Allahtan iç hemoroid çıktı. Ama seninle aynı psikolojiyi yaşadım halinden anlarım. Destek beklersen hiç tanımama rağmen bir dostun gibi destek olurum. Numaram profilimde var. Her zaman beklerim. Allaha emanetsin.

Minnettarım... Mesajını derinden hissettim. Yendiğim gün size özellikle mesaj atacağım.

jokerpati 01-12-2020 01:21:12

Geçmiş olsun. Moralinizi yüksek tutun lütfen.

Kirkbir 01-12-2020 02:31:43

Alıntı:

akilicaslan3 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078666096)
Adaşım inşallah en hafif şekilde atlatırsın bu hastalığı, bende de kanama oluyordu, aynı zamanda bağırsakta ağrı da oluyordu. Hangi devlet hastanesine gitsem sen çok takıntılısın hemoroid tir. Yaşın kaç daha falan diyip geçiştiriyorlardı. Bende paraya kıyıp özelde kolonoskopi oldum. Allahtan iç hemoroid çıktı. Ama seninle aynı psikolojiyi yaşadım halinden anlarım. Destek beklersen hiç tanımama rağmen bir dostun gibi destek olurum. Numaram profilimde var. Her zaman beklerim. Allaha emanetsin.

Kolonoskopi zor mu kardeşim? benim babamında olması gerekiyormuş.Ama halen yaptıramadık ve kaç paraya yaptırdınız özelde?

akdenizgunesi 01-12-2020 02:33:27

Alıntı:

Merickuru Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078648067)
hocam oncelıkle gecmıs olsun umarım atlatırsınız bu durumu
bır arkadasım var karnı sureklı agrıyordu doktora gıtmıs kamerayla felan bakmıslar sonuclar 3 4 ay felan dıyor bu ay herhalde acıklarlar bılmıyorum ne zaman acıklıcaklarını ama ıcını kanser korkusu kapladı bagırsak kanserını nasıl farkettınız
bır de kendımde bır degısıklık hıssettım cok yogun agrıyla urolojıye gıttım bır sey demeden kıst dedı takma kafana dedı her erkekte var neredeyse dedı :D her hangı bır ıslem yapmadan kanser dedı korona dolayısıyla gıtmıyorum kontrol ettırmeye ama o gunden sonra bır agrı olmadı ama tam olarak kanser olup olmadıgı bellı olmadıgı ıcın bıraz arastırdım 3-4 farklı tıpte hastalık var benzer eger kanserse agrı yapmıyormus ama agrı yapmayıp farketmeyecegınız anlamına gelmez dıyor agrı yapadabılır dıyor felan ama ıcım rahat ılk zamanlar ev ahalı dalga gecıyordu :D

Öncelikle konu sahibi kardeşimize ve tüm hastalarımıza Allah'tan şifalar niyaz ediyorum. Hocam çok geçmiş olsun, çok yakın zamanda çok sevdiğim bir yakınıma böbrek kanseri teşhisi konuldu onun da her hangi bir ağrısı yoktu. Yalnızca idrarda bazen yanmalar olduğundan dolayı ürolojiye gitmişti yapılan tetkikler sonrası kanser olduğu ortaya çıktı. Böbrek kanserinde tümör böbreğin %90'ını kaplayana kadar vücutta her hangi bir belirti göstermiyormuş, o nedenle geç tespit edilen kanser türlerinden. Lütfen geç kalmayın, mutlaka en kısa zamanda kontrole gidin. Acil şifalar dilerim.

Merickuru 01-12-2020 02:54:57

Korona olmasa çoktan gitmiştim ilk kanser dediklerinde baya bi araştırdım en iyi yönlüsü geçici kısırlık olan toplar damarla ilgili bir şey kansersemde inşallah o çıkar diye dua ettim biraz 😄arkadaşına da çok geçmiş olsun

akilicaslan3 01-12-2020 07:21:14

Alıntı:

Kirkbir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078669079)
Kolonoskopi zor mu kardeşim? benim babamında olması gerekiyormuş.Ama halen yaptıramadık ve kaç paraya yaptırdınız özelde?

Hocam ben anestezi ile yaptırdım. Hiç bir şey hissetmedim. Çıktığımda gazım vardı, oda bağırsaklara verdiği havadan. Tavsiyem anestezi ile yaptırın. Devlet hastanelerinin anestezisiz yaptığını okumuştum öyle çok zor. Özel hastanede kardeşim çalışıyordu, 700 lira demişlerdi bana, kardeşim den dolayı 200 liraya falan yaptırmıştım . Bundan 1 yıl önce

Toruko60 01-12-2020 08:36:16

Geçmiş olsun hocam.Rabbim acil şifalar versin.

Mert.in 01-12-2020 10:24:33

Alıntı:

Kirkbir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078669079)
Kolonoskopi zor mu kardeşim? benim babamında olması gerekiyormuş.Ama halen yaptıramadık ve kaç paraya yaptırdınız özelde?

Bana da kolonoskopinin kısası, rektoskopi oldu. Kolonoskopi bi tık uzunu, daha ilerilere gidiyor. Ağrı, sızı yok. Anestezili yapıtırın zaten kalkınca her şey bitmiş oluyor. Gaz yapıyor o da suni, direkt atıyorsunuz.

Özellerden bir fiyat alın, benim 150₺ tuttu. 3 haneyi geçmeyecektir...

WBmuHAfiz 01-12-2020 10:29:34

Allah şifa versin hocam, geçmiş olsun.

rahmican 01-12-2020 10:33:05

Bende de ülseratif kolit var hocam ilk rektal kanama gördüğümde doktora gidip direkt tedaviye başlanmıştı elhamdulillah durumum iyiye seyir ediyor. Bu tür rahatsızlıklarda erken teşhis ve tedavi çok hayati önem taşıyor. Allah yardımcınız olsun.

t4ko 01-12-2020 10:51:58

Allah şifa versin, inşallah kısa zamanda atlatırsınız

Kaiser 01-12-2020 11:59:32

Alıntı:

Kirkbir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078669079)
Kolonoskopi zor mu kardeşim? benim babamında olması gerekiyormuş.Ama halen yaptıramadık ve kaç paraya yaptırdınız özelde?

Kürdanla diş karıştırmak daha zordur.

Babam geçen sene oldu sedasyonla yapıyorlar bilinç açık oluyor ama hayatının o kısmı siliniyor ilginç bişey, işlem bitti babam hadi ne zaman yapacaksınız diyordu, kısacası çok basit işlem ve en garanti yöntem teşhiste. Fiyatı tam hatırlamıyorum ama öyle çok aşırı birşey değildi gayet makuldu aklımda kaldığı kadarıyla. Operasyon çok basit hazırlığı zor, baya ilaç-sıvı almak gerekiyor birkaç gün öncesinde bağırsakların temizlenmesi için.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:34:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.