R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Kanser teşhisi konuldu... (https://www.r10.net/off-topic/2586499-kanser-teshisi-konuldu.html)

tekyolfener 29-11-2020 03:32:33

Çok geçmiş olsun hocam, bir an önce atlatmanız dileğiyle..

Gtech 29-11-2020 03:36:38

Çok geçmiş olsun hocam. Kısa zamanda inşAllah sağlığınıza kavuşursunuz.

Mf.Rub 29-11-2020 03:38:48

Acil şifalar dilerim. Umarım en kısa sürede atlatırsınız.

Semih92 29-11-2020 04:14:55

Gecmis olsun hocam

ozkanmat 29-11-2020 04:27:48

Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin Umarım en kısa sürede sağlına kavuşursun

Frekans 29-11-2020 05:02:17

Çok geçmiş olsun.
Acil şifalar diliyorum.

B3YAZBEY 29-11-2020 05:10:06

Çok geçmiş olsun hocam, Allah tez zaman da şifa versin inşallah.

BUZ 29-11-2020 06:20:53

Öncelikle geçmiş olsun, bir sene önce kadar babamada kanser teşhisi onuldu oda aksatıp doktora gitmemişti onunkisi mesane kanseri olarak geçiyor. Bu hastalık o kadar pis bir hastalık ki doktora gidip düzenli muayene olan kişilerde bile zor fark edilebiliyormuş. Neyse kesinleştiktenn sonra amilyat günü aldık tabi doktor doktor dolaşıyoruz başka biryerde olmadığı için şükrediyoruz bu hastalık. Gel zaman git zaman ilk amilyatını oldu sonuçlar patalojote gitti derken korona bi patladı işte o zaman benim için hayat değişti. Doktor higt grade yani çok yğksek saldırgan olduğunu ve yerinin çok tehlikeli lenf bezlerine sıçrama durumunun olduğunun biran önce radikal siskostopi (yani tüm sistemin üreme boşaltma ) alınması gerektiğini söyledi.Moralimiz çok bozuldu ama hep ben yükselttim elimizden grldiğince. Koronadan dolayı doktorumuz amilyatların ertelendiğini söyledi ama çok acil olması gerekiyordu doktor isterseniz kemoterapi verelim 2 ay sonra duruma bakalım dedi. Ben kabul etmedim 6 ay olacaktı neredeyse ve aciliyeti biliyordum başka yolu yoktu dedim özele git dedi açıkça paran varsa. Para yoktu sadece arabam vardı umrumdada değildi hemen özel doktor araştırdım çok iyi bir doktor buldum götürdüm 120bin istediler okey dedim sonra birden başka bir doktora daha gitmek istedim Tuzla’da Okan üni hastanesine gittim orada bir doktor bize çok yardımcı oldu özel doktoru olmasına rağmen devlette arkadaşı olan doktora yönlendirdi bizzat yanımızda aradı. Büyük şanstı hemen gittik DOKTOR ÜROLOJİ ANA BİLİM BAŞKANI ASIF YILDIRIMDI hayatımdan gördüğüm en Babacan doktordu hemen babamı öne aldı aciliyeti biliyordu bana göre koronadan çok daha acil senin olayın dedi ve hemen amilyat tarihi verdi. Biz sevinçten göz yaşları içinde artık amilyatı beklekdik ve o gün geldi gittik hastaneye yattık doktor her sabah ve akşam tüm hastaları tektek dolaşıp muayene ediyordu tüm doktorları yanına alıp yaklaşıp 15 doktor ile birlikte. Çok şaşırmıştık ASIF HOCA yeryüzü doktoruydu hastalarının sağlığı herşeyden önemliydi amilyata girdi babam giderken yanındaydım asansöre kadar elini tuttum hemşire merak etme iyi geçiçek ama uzun sürecek dediği an gözümden yaşlar döküldü tutamadım kendimi babam gitti 5 saat geçti ben halen bekliyorum ASIF hoca çıktı asansörden güldü çok iyi geçti oğlum ne varsa topladık içerde şimdi hazırlanıyor 20 dkya gelir ben başladım yine ağlamaya ama hem sevinçten hemde artık iyi birşey olmuşt. BABAM geldi amilyat hali bi 10 gün hastanede özel odada kaldık doktor günde 3 defa geliyor kontrol ediyor gidiyordu bunlar yaşamalı 8 ay oldu şimdi bir hafta önce kontrole gittik hersey güzel çok şükür. Bu hastalıkta moral herşey önemli olan bu doktor olarak sonuna kadar tavsiye ederim gözümüz kapalı gidin ismini Google yazınca zaten görürsünüz devlette alanında bir numara Amerika vs çalışmış hatta yeryüzü doktorluğu yapmış birisi ona ve ekibine çok teşekkür ediyorum çok minnettarım. bu arada hastalık sebebi erkeklerde %100 sigara

yirmisekiz 29-11-2020 06:38:49

Hocam çok geçmiş olsun Rabbim cc şifa versin ve yardımcınız olsun

kurtdizayn 29-11-2020 07:30:36

Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.

scylla40 29-11-2020 07:37:50

Rabbim şifa versin. En kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz inşallah.

gokaybjk 29-11-2020 07:46:21

Dostum çok geçmiş olsun, dualarımız seninle..

bugrahansaka 29-11-2020 08:20:36

Allah şifa versin, umarım en kısa sürede tekrar sağlığına kavuşursun.

eakbas 29-11-2020 09:46:56

Allah şifa versin, çok geçmiş olsun.

RoxiRox 29-11-2020 09:52:03

Geçmiş olsun hocam. Allah acil şifalar versin.

Reox 29-11-2020 09:58:13

geçmiş olsun hocam, umarım tedavi ile hızlıca sağlığınıza kavuşursunuz

SeRid 29-11-2020 09:58:38

Geçmiş olsun hocam. Allah şifa versin inşallah.

ReMo 29-11-2020 10:03:32

Mert Kardeş Allahtan sana acil şifalar dilerim. İnşAllah tez bir zamanda iyileşir eski sağlığına kovuşursun. Dualarım seninle.

yemretuncel 29-11-2020 10:12:49

Allah şifa versin. Geçmiş olsun.

Turkbil 29-11-2020 10:27:41

Allah şifa versin.
İyileşeceğine ben inanıyorum , sende inan :)

AndroMedya 29-11-2020 10:59:08

Acil şifalar .Tez zamanda sağlığınıza kavulursunuz inşallah

Arkadasımız ne güzel demiş en ufak değişiklikte gitmek lazım erkenden ogrenip tedaviye baslamak.

Mert.in 29-11-2020 11:33:14

Alıntı:

BUZ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078652779)
Öncelikle geçmiş olsun, bir sene önce kadar babamada kanser teşhisi onuldu oda aksatıp doktora gitmemişti onunkisi mesane kanseri olarak geçiyor. Bu hastalık o kadar pis bir hastalık ki doktora gidip düzenli muayene olan kişilerde bile zor fark edilebiliyormuş. Neyse kesinleştiktenn sonra amilyat günü aldık tabi doktor doktor dolaşıyoruz başka biryerde olmadığı için şükrediyoruz bu hastalık. Gel zaman git zaman ilk amilyatını oldu sonuçlar patalojote gitti derken korona bi patladı işte o zaman benim için hayat değişti. Doktor higt grade yani çok yğksek saldırgan olduğunu ve yerinin çok tehlikeli lenf bezlerine sıçrama durumunun olduğunun biran önce radikal siskostopi (yani tüm sistemin üreme boşaltma ) alınması gerektiğini söyledi.Moralimiz çok bozuldu ama hep ben yükselttim elimizden grldiğince. Koronadan dolayı doktorumuz amilyatların ertelendiğini söyledi ama çok acil olması gerekiyordu doktor isterseniz kemoterapi verelim 2 ay sonra duruma bakalım dedi. Ben kabul etmedim 6 ay olacaktı neredeyse ve aciliyeti biliyordum başka yolu yoktu dedim özele git dedi açıkça paran varsa. Para yoktu sadece arabam vardı umrumdada değildi hemen özel doktor araştırdım çok iyi bir doktor buldum götürdüm 120bin istediler okey dedim sonra birden başka bir doktora daha gitmek istedim Tuzla’da Okan üni hastanesine gittim orada bir doktor bize çok yardımcı oldu özel doktoru olmasına rağmen devlette arkadaşı olan doktora yönlendirdi bizzat yanımızda aradı. Büyük şanstı hemen gittik DOKTOR ÜROLOJİ ANA BİLİM BAŞKANI ASIF YILDIRIMDI hayatımdan gördüğüm en Babacan doktordu hemen babamı öne aldı aciliyeti biliyordu bana göre koronadan çok daha acil senin olayın dedi ve hemen amilyat tarihi verdi. Biz sevinçten göz yaşları içinde artık amilyatı beklekdik ve o gün geldi gittik hastaneye yattık doktor her sabah ve akşam tüm hastaları tektek dolaşıp muayene ediyordu tüm doktorları yanına alıp yaklaşıp 15 doktor ile birlikte. Çok şaşırmıştık ASIF HOCA yeryüzü doktoruydu hastalarının sağlığı herşeyden önemliydi amilyata girdi babam giderken yanındaydım asansöre kadar elini tuttum hemşire merak etme iyi geçiçek ama uzun sürecek dediği an gözümden yaşlar döküldü tutamadım kendimi babam gitti 5 saat geçti ben halen bekliyorum ASIF hoca çıktı asansörden güldü çok iyi geçti oğlum ne varsa topladık içerde şimdi hazırlanıyor 20 dkya gelir ben başladım yine ağlamaya ama hem sevinçten hemde artık iyi birşey olmuşt. BABAM geldi amilyat hali bi 10 gün hastanede özel odada kaldık doktor günde 3 defa geliyor kontrol ediyor gidiyordu bunlar yaşamalı 8 ay oldu şimdi bir hafta önce kontrole gittik hersey güzel çok şükür. Bu hastalıkta moral herşey önemli olan bu doktor olarak sonuna kadar tavsiye ederim gözümüz kapalı gidin ismini Google yazınca zaten görürsünüz devlette alanında bir numara Amerika vs çalışmış hatta yeryüzü doktorluğu yapmış birisi ona ve ekibine çok teşekkür ediyorum çok minnettarım. bu arada hastalık sebebi erkeklerde %100 sigara

Hocam aşırı duygu yüklü bir şekilde okudum, çok da sevindim. Şükürler olsun, geçmiş olsun... Özellikle doktorunuzu araştıracağım. Çok teşekkürler.

Reinga 29-11-2020 12:11:18

Allah şafii ismiyle tecelli etsin inşallah geçmiş olsun.

An itibariyle sigarayı bırakıyorum

Mert.in 29-11-2020 12:16:17

Alıntı:

Reinga Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078653609)
Allah şafii ismiyle tecelli etsin inşallah geçmiş olsun.

An itibariyle sigarayı bırakıyorum

Lütfen hocam... Ben kullanmadan yakalandım, siz düşünün. Yakalanacağınız anlamına gelmez ancak yakalandığınızda sonuçları çok ağır olabilir.

Milano 29-11-2020 12:18:14

Allah şifanı versin hocam. Bu tarz hastalıklarda moral çok önemli. Moralini yüksek tut, Allah’ın izniyle atlatacaksın.

Zalmoxis 29-11-2020 12:20:01

Geçmiş olsun.

Teksen_06 29-11-2020 12:29:04

Allah şifalar versin hocam, karamsarlığa düşmeyin, derdi veren Allah şifasını da verir.

InternettinHoca 29-11-2020 12:30:32

Allah şifa versin hocam inşallah bir an önce güzel haberlerinizi de bizimle paylaşırsınız.

nsrtyksl 29-11-2020 12:32:54

Rabbim acil şifalar versin. Tez zamanda sağlığınıza kavuşursunuz inşallah.

barancan450x 29-11-2020 12:39:13

Geçmiş olsun Allah tez zamanda şifalar versin. Başından sonuna kadar bu hastalığı birebir babamda tecrübe ettim. Size önerilerim şu şekilde olucak. Bu süreç biraz zorlayıcı geçecektir. Kesinlikle demoralize olmayın. Beslenmenize dikkat edin. Kendinizi olabildiğince izole etmeye özen gösterin. Abur cuburlardan uzak durun. Doktorunuzun yazdığı diete bağlı kalmaya çalışın. Asla korkmayın, siz bu hastalıktan daha güçlüsünüz. Güçlüyüm ve bunu atlatacağım diyin. Klasik derler ya bu hastalıkta moral çok önemlidir diye, inanın moral bu işin çözümü. Siz kendinizi bırakırsanız hiç bir ilaç ya da tedavi yöntemi fayda göstermeyecektir. En ufak bir gribal enfeksiyon bile tedavi sürecini aksatabiliyor, mümkün mertebe tedavinizi gününde almaya çalışın. Bu nedenle eş, dost, akraba ziyaretlerini olabildiğince minimuma indirmeye gayret edin. Psikolojinizi sağlam tutmaya çalışın. Güzel haberlerinizi bekliyoruz, bu lanet hastalığın vücudunuzdan silinip gitmesini temenni ediyorum inşAllah..

Mert.in 29-11-2020 13:52:26

Alıntı:

barancan450x Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078653827)
Geçmiş olsun Allah tez zamanda şifalar versin. Başından sonuna kadar bu hastalığı birebir babamda tecrübe ettim. Size önerilerim şu şekilde olucak. Bu süreç biraz zorlayıcı geçecektir. Kesinlikle demoralize olmayın. Beslenmenize dikkat edin. Kendinizi olabildiğince izole etmeye özen gösterin. Abur cuburlardan uzak durun. Doktorunuzun yazdığı diete bağlı kalmaya çalışın. Asla korkmayın, siz bu hastalıktan daha güçlüsünüz. Güçlüyüm ve bunu atlatacağım diyin. Klasik derler ya bu hastalıkta moral çok önemlidir diye, inanın moral bu işin çözümü. Siz kendinizi bırakırsanız hiç bir ilaç ya da tedavi yöntemi fayda göstermeyecektir. En ufak bir gribal enfeksiyon bile tedavi sürecini aksatabiliyor, mümkün mertebe tedavinizi gününde almaya çalışın. Bu nedenle eş, dost, akraba ziyaretlerini olabildiğince minimuma indirmeye gayret edin. Psikolojinizi sağlam tutmaya çalışın. Güzel haberlerinizi bekliyoruz, bu lanet hastalığın vücudunuzdan silinip gitmesini temenni ediyorum inşAllah..

Kesinlikle dikkate alacağım hocam. Çok teşekkür ederim.

vipsmedya 29-11-2020 14:01:13

geçmiş olsun kaptan kendine dikkat eet !

ResLio 29-11-2020 14:06:57

üzmek istemem fakat dikkatli olun
Allah yardımcınız olsun

malatyalim44 29-11-2020 14:08:34

çok geçmiş olsun

berkancay 29-11-2020 14:33:01

Kurumsal üyelik alanları öyle bırakmayız hemen hiç kusura bakmayın :) allah en kısa sürede şifa versin, yeniden bekliyoruz aramıza

AsiLTurK025 29-11-2020 14:39:53

Allah size ve tüm şifa bekleyenlere acil şifalar versin

siberkaptan 29-11-2020 14:50:26

Hocam sizinle hiç ticaretim olmadı aslında olup olmaması da önemli değil ama çok üzüldüm Allah'tan sizin için şifa diliyorum umarım kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.

Mert.in 29-11-2020 14:54:42

Alıntı:

berkancay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078654592)
Kurumsal üyelik alanları öyle bırakmayız hemen hiç kusura bakmayın :) allah en kısa sürede şifa versin, yeniden bekliyoruz aramıza

Ahahah güldürdünüz hocam :) İnşallah dediğiniz gibi olur çok çok teşekkür ederim :)

Tasaranadam 29-11-2020 15:00:17

Allah acil şifalar versin, tez zamanda iyileşir ve normal yaşamınıza dönersiniz inşallah.

sadbuttrue 29-11-2020 15:04:02

Allah acil şifalar versin hocam, tez zamanda iyileşmeniz dileğiyle. Çok geçmiş olsun.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:12:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.