![]() |
Çok geçmiş olsun hocam, bir an önce atlatmanız dileğiyle.. |
Çok geçmiş olsun hocam. Kısa zamanda inşAllah sağlığınıza kavuşursunuz. |
Acil şifalar dilerim. Umarım en kısa sürede atlatırsınız. |
Gecmis olsun hocam |
Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin Umarım en kısa sürede sağlına kavuşursun |
Çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. |
Çok geçmiş olsun hocam, Allah tez zaman da şifa versin inşallah. |
Öncelikle geçmiş olsun, bir sene önce kadar babamada kanser teşhisi onuldu oda aksatıp doktora gitmemişti onunkisi mesane kanseri olarak geçiyor. Bu hastalık o kadar pis bir hastalık ki doktora gidip düzenli muayene olan kişilerde bile zor fark edilebiliyormuş. Neyse kesinleştiktenn sonra amilyat günü aldık tabi doktor doktor dolaşıyoruz başka biryerde olmadığı için şükrediyoruz bu hastalık. Gel zaman git zaman ilk amilyatını oldu sonuçlar patalojote gitti derken korona bi patladı işte o zaman benim için hayat değişti. Doktor higt grade yani çok yğksek saldırgan olduğunu ve yerinin çok tehlikeli lenf bezlerine sıçrama durumunun olduğunun biran önce radikal siskostopi (yani tüm sistemin üreme boşaltma ) alınması gerektiğini söyledi.Moralimiz çok bozuldu ama hep ben yükselttim elimizden grldiğince. Koronadan dolayı doktorumuz amilyatların ertelendiğini söyledi ama çok acil olması gerekiyordu doktor isterseniz kemoterapi verelim 2 ay sonra duruma bakalım dedi. Ben kabul etmedim 6 ay olacaktı neredeyse ve aciliyeti biliyordum başka yolu yoktu dedim özele git dedi açıkça paran varsa. Para yoktu sadece arabam vardı umrumdada değildi hemen özel doktor araştırdım çok iyi bir doktor buldum götürdüm 120bin istediler okey dedim sonra birden başka bir doktora daha gitmek istedim Tuzlada Okan üni hastanesine gittim orada bir doktor bize çok yardımcı oldu özel doktoru olmasına rağmen devlette arkadaşı olan doktora yönlendirdi bizzat yanımızda aradı. Büyük şanstı hemen gittik DOKTOR ÜROLOJİ ANA BİLİM BAŞKANI ASIF YILDIRIMDI hayatımdan gördüğüm en Babacan doktordu hemen babamı öne aldı aciliyeti biliyordu bana göre koronadan çok daha acil senin olayın dedi ve hemen amilyat tarihi verdi. Biz sevinçten göz yaşları içinde artık amilyatı beklekdik ve o gün geldi gittik hastaneye yattık doktor her sabah ve akşam tüm hastaları tektek dolaşıp muayene ediyordu tüm doktorları yanına alıp yaklaşıp 15 doktor ile birlikte. Çok şaşırmıştık ASIF HOCA yeryüzü doktoruydu hastalarının sağlığı herşeyden önemliydi amilyata girdi babam giderken yanındaydım asansöre kadar elini tuttum hemşire merak etme iyi geçiçek ama uzun sürecek dediği an gözümden yaşlar döküldü tutamadım kendimi babam gitti 5 saat geçti ben halen bekliyorum ASIF hoca çıktı asansörden güldü çok iyi geçti oğlum ne varsa topladık içerde şimdi hazırlanıyor 20 dkya gelir ben başladım yine ağlamaya ama hem sevinçten hemde artık iyi birşey olmuşt. BABAM geldi amilyat hali bi 10 gün hastanede özel odada kaldık doktor günde 3 defa geliyor kontrol ediyor gidiyordu bunlar yaşamalı 8 ay oldu şimdi bir hafta önce kontrole gittik hersey güzel çok şükür. Bu hastalıkta moral herşey önemli olan bu doktor olarak sonuna kadar tavsiye ederim gözümüz kapalı gidin ismini Google yazınca zaten görürsünüz devlette alanında bir numara Amerika vs çalışmış hatta yeryüzü doktorluğu yapmış birisi ona ve ekibine çok teşekkür ediyorum çok minnettarım. bu arada hastalık sebebi erkeklerde %100 sigara |
Hocam çok geçmiş olsun Rabbim cc şifa versin ve yardımcınız olsun |
Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. |
Rabbim şifa versin. En kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz inşallah. |
Dostum çok geçmiş olsun, dualarımız seninle.. |
Allah şifa versin, umarım en kısa sürede tekrar sağlığına kavuşursun. |
Allah şifa versin, çok geçmiş olsun. |
Geçmiş olsun hocam. Allah acil şifalar versin. |
geçmiş olsun hocam, umarım tedavi ile hızlıca sağlığınıza kavuşursunuz |
Geçmiş olsun hocam. Allah şifa versin inşallah. |
Mert Kardeş Allahtan sana acil şifalar dilerim. İnşAllah tez bir zamanda iyileşir eski sağlığına kovuşursun. Dualarım seninle. |
Allah şifa versin. Geçmiş olsun. |
Allah şifa versin. İyileşeceğine ben inanıyorum , sende inan :) |
Acil şifalar .Tez zamanda sağlığınıza kavulursunuz inşallah Arkadasımız ne güzel demiş en ufak değişiklikte gitmek lazım erkenden ogrenip tedaviye baslamak. |
Alıntı:
|
Allah şafii ismiyle tecelli etsin inşallah geçmiş olsun. An itibariyle sigarayı bırakıyorum |
Alıntı:
|
Allah şifanı versin hocam. Bu tarz hastalıklarda moral çok önemli. Moralini yüksek tut, Allahın izniyle atlatacaksın. |
Geçmiş olsun. |
Allah şifalar versin hocam, karamsarlığa düşmeyin, derdi veren Allah şifasını da verir. |
Allah şifa versin hocam inşallah bir an önce güzel haberlerinizi de bizimle paylaşırsınız. |
Rabbim acil şifalar versin. Tez zamanda sağlığınıza kavuşursunuz inşallah. |
Geçmiş olsun Allah tez zamanda şifalar versin. Başından sonuna kadar bu hastalığı birebir babamda tecrübe ettim. Size önerilerim şu şekilde olucak. Bu süreç biraz zorlayıcı geçecektir. Kesinlikle demoralize olmayın. Beslenmenize dikkat edin. Kendinizi olabildiğince izole etmeye özen gösterin. Abur cuburlardan uzak durun. Doktorunuzun yazdığı diete bağlı kalmaya çalışın. Asla korkmayın, siz bu hastalıktan daha güçlüsünüz. Güçlüyüm ve bunu atlatacağım diyin. Klasik derler ya bu hastalıkta moral çok önemlidir diye, inanın moral bu işin çözümü. Siz kendinizi bırakırsanız hiç bir ilaç ya da tedavi yöntemi fayda göstermeyecektir. En ufak bir gribal enfeksiyon bile tedavi sürecini aksatabiliyor, mümkün mertebe tedavinizi gününde almaya çalışın. Bu nedenle eş, dost, akraba ziyaretlerini olabildiğince minimuma indirmeye gayret edin. Psikolojinizi sağlam tutmaya çalışın. Güzel haberlerinizi bekliyoruz, bu lanet hastalığın vücudunuzdan silinip gitmesini temenni ediyorum inşAllah.. |
Alıntı:
|
geçmiş olsun kaptan kendine dikkat eet ! |
üzmek istemem fakat dikkatli olun Allah yardımcınız olsun |
çok geçmiş olsun |
Kurumsal üyelik alanları öyle bırakmayız hemen hiç kusura bakmayın :) allah en kısa sürede şifa versin, yeniden bekliyoruz aramıza |
Allah size ve tüm şifa bekleyenlere acil şifalar versin |
Hocam sizinle hiç ticaretim olmadı aslında olup olmaması da önemli değil ama çok üzüldüm Allah'tan sizin için şifa diliyorum umarım kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz. |
Alıntı:
|
Allah acil şifalar versin, tez zamanda iyileşir ve normal yaşamınıza dönersiniz inşallah. |
Allah acil şifalar versin hocam, tez zamanda iyileşmeniz dileğiyle. Çok geçmiş olsun. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:12:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.