![]() |
Yurtdisindan 3-5 yaşında arabaları getirecekler diye bir söylenti var. Doğru mu bilemiyorum. Doğruysa piyasayı hangi yönde etkiler bunu düşünmek lazım. |
Alıntı:
2020 bayide 700.000 tl ye satılan arabayı yurt dışında vergisiz yada %50 daha az vergi ile alsan arada 200 300 bin tl oynar ee bu durumda bayinin zararı ne olacak ? hadi yok bayiye de indirime gitti diyelim devletin kar'ı olmaz kısacası olmaz anam olmaz :D |
Alıntı:
|
Bu kadar oynak piyasada araba bana çok mantıklı bir yatırım gibi görünüyor. Geçen yıl 120 bine aldığım araba bu yıl 250 bin. Bir yıldır tüm işimi görmesi ve hayat kalitemi artırması da cabası. Döviz, vergi değişmese bu araba bu yıl da 120 bin olsaydı yine benim açımdan çok mantıklı bir yatırım olacaktı. D segment, dizel, otomatik bir araca bir yıl bindim ve elimdeki nakit aynı kaldı daha ne olsun. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:05:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.