R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Drone(İHA) lisansi Ücretsiz Alın (https://www.r10.net/off-topic/2352510-droneiha-lisansi-ucretsiz-alin.html)

AtakanELK 12-05-2020 22:06:07

Drone(İHA) lisansi Ücretsiz Alın
 
Merhaba arkadaşlar , bir arkadaşımın yönlendirmesi oldu sizlerler paylaşmak istedim.


Drone(iha) lisansı almak isteyenler varsa sivil havacılık internet üzerinden veriyor. 20 soruluk online bir sınav var ona giriyorsunuz sadece bu ay ücretsiz yapmışlar.
1200tl idi sonrada 480 tl ye düşmüştü şimdi bedava olmuş.

iha.shgm.gov.tr
Ye girip
1. Kayıt oluşturun
2. Hem telefona hem emaile kod gelecek
3. Bilgilerinizi yazdıktan sonra
Çıkış yapın
4. Tekrar şifrenizle girin
5. İHA Pilot Kayıt Başvurusu seçiyoruz
6. IHA 1 - Seçeceksiniz
7. Sınav ol seçiyoruz
Cevaplar sırayla 👇 aşağıda

20 soruyu cevaplayın bu şekilde
Vesikalık foto yükle diyecek, bilgisayarda fotonuz hazır olsun.
Onuda yükleyin bitti
Onay geliyor 1 gün sonra
*IHA 1 - Seçeceksiniz*

İHA 01. Seçeneği 0-25kg ya kadar İHA uçurabilirsiniz demek 👍
1- EVET
2- HAYIR
3- EVET
4- HAYIR
5- EVET
6- EVET
7- HAYIR
8- EVET
9- EVET
10- HAYIR
11- HAYIR
12- EVET
13- EVET
14- HAYIR
15- EVET
16- EVET
17- EVET
18- HAYIR
19- HAYIR
20- HAYIR

Daha sonra onay için 1 günlük beklemeye alıyorlar , sonradan mail ile bilgilendirmesini yapıyorlar. Alın bir kenarda dursun zarar gelmez (:

cleiner 12-05-2020 22:07:35

Teşekkür ederim çok işime yaradı, almak istiyordum.

IyibirNet 12-05-2020 22:09:26

Hocam Ek Bilgi Olsun :)

Bu sadece amatör bireysel lisans
ticari lisans değil yani ticari amaçla bu lisans kullanılamaz :) aman dikkat

birde onay baya sürüyor hocam +100.000 başvuru varmış ve sadece inceleyen 3 kişi o bakımdan :D

AtakanELK 12-05-2020 22:11:15

Alıntı:

IyibirNet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077047559)
Hocam Ek Bilgi Olsun :)

Bu sadece amatör bireysel lisans
ticari lisans değil yani ticari amaçla bu lisans kullanılamaz :) aman dikkat


Siteye giriş yapılıp İHA 1 seçildiğinde amatör olarak bilgi verdiği icin yazmadım , arkadaş haklı , teşekkürler bilgilendirme için hocam 👍

IyibirNet 12-05-2020 22:13:35

Alıntı:

AtakanELK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077047586)
Siteye giriş yapılıp İHA 1 seçildiğinde amatör olarak bilgi verdiği icin yazmadım , arkadaş haklı , teşekkürler bilgilendirme için hocam 👍

karıştıranlar oluyor hocam aman deyim :D ondan yazdım

Fes 12-05-2020 22:15:03

Teşekkürler aldım kenarda dursun lazım olur.

metinblog 12-05-2020 22:19:33

İHA 1 Ticari mi
İHA 1 Sportif Amatör
Hangisini seçiyoruz

AtakanELK 12-05-2020 22:20:35

Alıntı:

metinblog Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077047676)
İHA 1 Ticari mi
İHA 1 Sportif Amatör
Hangisini seçiyoruz

Sportif amatör hocam

EgemenPolat 12-05-2020 22:21:09

Alıntı:

AtakanELK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077047503)
Merhaba arkadaşlar , bir arkadaşımın yönlendirmesi oldu sizlerler paylaşmak istedim.


Drone(iha) lisansı almak isteyenler varsa sivil havacılık internet üzerinden veriyor. 20 soruluk online bir sınav var ona giriyorsunuz sadece bu ay ücretsiz yapmışlar.
1200tl idi sonrada 480 tl ye düşmüştü şimdi bedava olmuş.

iha.shgm.gov.tr
Ye girip
1. Kayıt oluşturun
2. Hem telefona hem emaile kod gelecek
3. Bilgilerinizi yazdıktan sonra
Çıkış yapın
4. Tekrar şifrenizle girin
5. İHA Pilot Kayıt Başvurusu seçiyoruz
6. IHA 1 - Seçeceksiniz
7. Sınav ol seçiyoruz
Cevaplar sırayla 👇 aşağıda

20 soruyu cevaplayın bu şekilde
Vesikalık foto yükle diyecek, bilgisayarda fotonuz hazır olsun.
Onuda yükleyin bitti
Onay geliyor 1 gün sonra
*IHA 1 - Seçeceksiniz*

İHA 01. Seçeneği 0-25kg ya kadar İHA uçurabilirsiniz demek 👍
1- EVET
2- HAYIR
3- EVET
4- HAYIR
5- EVET
6- EVET
7- HAYIR
8- EVET
9- EVET
10- HAYIR
11- HAYIR
12- EVET
13- EVET
14- HAYIR
15- EVET
16- EVET
17- EVET
18- HAYIR
19- HAYIR
20- HAYIR

Daha sonra onay için 1 günlük beklemeye alıyorlar , sonradan mail ile bilgilendirmesini yapıyorlar. Alın bir kenarda dursun zarar gelmez (:

Teşekkürler, başvuruda bulundum.

Alalım dursun

ShenoL 12-05-2020 22:23:40


metinblog 12-05-2020 22:24:25

Teşekkür ederim Denileni yaptım bakalım drone yok kenarda bulunsun

AtakanELK 12-05-2020 22:27:10

Alıntı:

ShenoL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077047718)

Yanlışsam düzeltin hocam , normalde de ücretsiz yani degilmi suanki işlemi yaptığımız sitede doğru adres bı sorun teşkil etmiyor ? Çünkü ben araştırmasını yapmadım dediğim gibi yönlendirme.

Gizlen 12-05-2020 22:33:40

500gr altı devam

oxygen17 12-05-2020 23:00:55

Çok teşekkürler

mosyo 12-05-2020 23:08:23

Tesekkurler paylasimin icin kenar dursun. Ama simdi gordumde ucret veya ucretsiz oldugunu belirten bir ibare goremedim. Reel sitesinde gorebilen varsa bununla ilgili net aciklama, alintilar ise bu msji cok sevinirim

AliYucel 12-05-2020 23:21:19

3 gündür onay bekliyor bakalım kaç günde onaylanacak

GrafikLazim 13-05-2020 01:04:29


Furkaanl 13-05-2020 02:51:07

Sorular oldukça basitmiş, bilgiyi paylaşımınızdan ötürü teşekkür ederim

beyto8 13-05-2020 05:56:47

başvurdum , paylaşım için teşekkür ederim

AtakanELK 13-05-2020 07:12:47

Alıntı:

GrafikLazim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077049535)

Hocam biraz konu yorumlarına bakarak hareket ederseniz boşuna aynı resim paylasilmamis olur.
Ve arastirmami yaptım , normalde de bu olay ücretsiz miş sadece piyasada bugün paralı yarın ucretsiz tarzda konuşmalardan sebeb algı oluşturulmuş , fakat işlemi yaptığımız site doğrudur birnsorun teşkil etmemektedir ve gerçektir.

By_ReFLeX 13-05-2020 09:26:25

teşekkürler bende aldım. artık özgürce drone uçurabileceğimmmmmm

SeaL05 13-05-2020 10:49:10

Paylaşım için teşekkürler ben de drone almak için bahane arıyordum kendime biraz zararlı çıkacağız gibi :)

GitarSolo 13-05-2020 10:53:59

Daha önce de ücretsiz idi. Ben o şekilde almıştım. ara ara mı yapıyorlar acaba?

BrkCn 13-05-2020 11:37:40

Merhaba,
Daha öncelerde bir süre ücretli yaptılar sonradan belli periyotlarda ücretsize çekiyorlar böyle.
Paylaşım için teşekkür ederim.

digiklan 13-05-2020 13:51:46

Lisans başvurusunu yaptık. Şimdi bir de drone aldık mı uçurabiliriz )))

Haritaya baktım şimdi.
Uçuş yapılabilecek hiç bir yer yok. )))
Çekmeye değilecek her yeri uçuşa kapatmışlar.

LinuxRoot 13-05-2020 15:09:38

Oturma/Çalışma İzni Belgesini yükleyiniz. yazıyor bende nasıl çözerim bu problemi bilen varmı ?

bcnn 13-05-2020 15:13:25

Teşekkürler :D

creatic 13-05-2020 15:15:23

Şimdi reklamlar 😃

Satılık dji mavic air sıfır ayarında 1 aylık
https://www.r10.net/ikinci-el/235332...mbo-paket.html

ofergul 13-05-2020 16:17:17

Alıntı:

LinuxRoot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077054344)
Oturma/Çalışma İzni Belgesini yükleyiniz. yazıyor bende nasıl çözerim bu problemi bilen varmı ?

Çıkış yapıp tekrar giriş yapın sisteme hocam

LinuxRoot 13-05-2020 16:42:50

Alıntı:

ofergul Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077054962)
Çıkış yapıp tekrar giriş yapın sisteme hocam

oldu dostum teşekkürler.

AtakanELK 14-05-2020 08:53:10

Ne çok drone sevdalimiz varmış 😅

bilgicinitr 14-05-2020 09:13:23

Saol hocam alalım lazım olur

Toolz 14-05-2020 09:18:57

Teşekkürler

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Polat1903 14-05-2020 10:07:08

Bende aldım neden aldım bilmiyorum ama :)

cleiner 14-05-2020 20:59:52

sınava girdim ama hala sistemde bir belge gözükmüyor, belgeyi kazanıp kazanmadığımızı nereden kontrol etmeliyiz.

AtakanELK 14-05-2020 23:04:50

Alıntı:

cleiner Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077068700)
sınava girdim ama hala sistemde bir belge gözükmüyor, belgeyi kazanıp kazanmadığımızı nereden kontrol etmeliyiz.

Size mail olarak bilgilendirmesini yapacaklar hocam , en kotu sisteme üye olduğunuz için şuan tam olarak sekmeyi hatırlamıyorum ama bı bölmeye girince orada onay beklemektedir yaziyor

thepatriot 15-05-2020 00:49:23


Spaziale 19-05-2020 18:06:45

Sistemden lisansım var hadi uçarım diye düşünmeyin. 0-25 kg iha1 sportif lisans veriyor uçarım kaçarım yazılıyı geçtim haydi bakalım moduna lütfen girmeyin. Gerekli oryantasyonu sağlayamadan cihaz alıp kendinizi sokaklara atıp uçmaya çalışmayın. önce 300 gr olan bir cihazı uçurmayı öğrenin sonra diğer ağırlıktaki cihazlara geçersiniz.
X bir kulübe üye olmanız yada http://thsf.org.tr/sporcu-tescili adresinden drone uçurmayı sporcu olarak yaptığınızı belirtmeniz gerekir.
Kullandığınız yada kullanacağınız dji ( otonom cihazlarla ) ne kadar sportif olunur tartışılır :D
Haydi sporcu oldunuz diyelim. Sportif cihazınızın da olduğunu var sayalım ( forumda bu tarz cihazlarla uçan var ise tanışmak isterim ki muhtemel birbirimizi tanıyoruzdur ) sağda solda uçup ceza yemem diye düşünmeyin lisansım var benim ne cezası demeyin acımadan cezayı yazarlar. İstanbul'da olanlar için Intercity İstanbul Park da ayrılan uçuş pisti yada dyd park ( çengelköy tarafında idi sanırım ) gidip rahat rahat uçabilirsiniz.

Niyetim konuyu baltalamak değil sistemin verdiği lisansı farklı değerlendirip başına bela açacak olan arkadaşları bilinçlendirmek istedim.

Ahiskali1453 28-05-2020 22:36:55

İyi Akşamlar,
Sisteme kayıt oldum1 hafta kadar oldu başarılı dedi ama halen daha onay bekleniyor diyor. Ne kadar sürer ve neyden dolayı böyle oldu bilgisi olan var mı?

AtakanELK 29-05-2020 07:32:01

Alıntı:

Ahiskali1453 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077227010)
İyi Akşamlar,
Sisteme kayıt oldum1 hafta kadar oldu başarılı dedi ama halen daha onay bekleniyor diyor. Ne kadar sürer ve neyden dolayı böyle oldu bilgisi olan var mı?


Bizde bekliyoruz hocam sanırım yoğunluk var ve onay süreci uzun sürüyor galiba


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:02:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.