![]() |
Drone(İHA) lisansi Ücretsiz Alın Merhaba arkadaşlar , bir arkadaşımın yönlendirmesi oldu sizlerler paylaşmak istedim. Drone(iha) lisansı almak isteyenler varsa sivil havacılık internet üzerinden veriyor. 20 soruluk online bir sınav var ona giriyorsunuz sadece bu ay ücretsiz yapmışlar. 1200tl idi sonrada 480 tl ye düşmüştü şimdi bedava olmuş. iha.shgm.gov.tr Ye girip 1. Kayıt oluşturun 2. Hem telefona hem emaile kod gelecek 3. Bilgilerinizi yazdıktan sonra Çıkış yapın 4. Tekrar şifrenizle girin 5. İHA Pilot Kayıt Başvurusu seçiyoruz 6. IHA 1 - Seçeceksiniz 7. Sınav ol seçiyoruz Cevaplar sırayla 👇 aşağıda 20 soruyu cevaplayın bu şekilde Vesikalık foto yükle diyecek, bilgisayarda fotonuz hazır olsun. Onuda yükleyin bitti Onay geliyor 1 gün sonra *IHA 1 - Seçeceksiniz* İHA 01. Seçeneği 0-25kg ya kadar İHA uçurabilirsiniz demek 👍 1- EVET 2- HAYIR 3- EVET 4- HAYIR 5- EVET 6- EVET 7- HAYIR 8- EVET 9- EVET 10- HAYIR 11- HAYIR 12- EVET 13- EVET 14- HAYIR 15- EVET 16- EVET 17- EVET 18- HAYIR 19- HAYIR 20- HAYIR Daha sonra onay için 1 günlük beklemeye alıyorlar , sonradan mail ile bilgilendirmesini yapıyorlar. Alın bir kenarda dursun zarar gelmez (: |
Teşekkür ederim çok işime yaradı, almak istiyordum. |
Hocam Ek Bilgi Olsun :) Bu sadece amatör bireysel lisans ticari lisans değil yani ticari amaçla bu lisans kullanılamaz :) aman dikkat birde onay baya sürüyor hocam +100.000 başvuru varmış ve sadece inceleyen 3 kişi o bakımdan :D |
Alıntı:
Siteye giriş yapılıp İHA 1 seçildiğinde amatör olarak bilgi verdiği icin yazmadım , arkadaş haklı , teşekkürler bilgilendirme için hocam 👍 |
Alıntı:
|
Teşekkürler aldım kenarda dursun lazım olur. |
İHA 1 Ticari mi İHA 1 Sportif Amatör Hangisini seçiyoruz |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alalım dursun |
|
Teşekkür ederim Denileni yaptım bakalım drone yok kenarda bulunsun |
Alıntı:
|
500gr altı devam |
Çok teşekkürler |
Tesekkurler paylasimin icin kenar dursun. Ama simdi gordumde ucret veya ucretsiz oldugunu belirten bir ibare goremedim. Reel sitesinde gorebilen varsa bununla ilgili net aciklama, alintilar ise bu msji cok sevinirim |
3 gündür onay bekliyor bakalım kaç günde onaylanacak |
|
Sorular oldukça basitmiş, bilgiyi paylaşımınızdan ötürü teşekkür ederim |
başvurdum , paylaşım için teşekkür ederim |
Alıntı:
Ve arastirmami yaptım , normalde de bu olay ücretsiz miş sadece piyasada bugün paralı yarın ucretsiz tarzda konuşmalardan sebeb algı oluşturulmuş , fakat işlemi yaptığımız site doğrudur birnsorun teşkil etmemektedir ve gerçektir. |
teşekkürler bende aldım. artık özgürce drone uçurabileceğimmmmmm |
Paylaşım için teşekkürler ben de drone almak için bahane arıyordum kendime biraz zararlı çıkacağız gibi :) |
Daha önce de ücretsiz idi. Ben o şekilde almıştım. ara ara mı yapıyorlar acaba? |
Merhaba, Daha öncelerde bir süre ücretli yaptılar sonradan belli periyotlarda ücretsize çekiyorlar böyle. Paylaşım için teşekkür ederim. |
Lisans başvurusunu yaptık. Şimdi bir de drone aldık mı uçurabiliriz ))) Haritaya baktım şimdi. Uçuş yapılabilecek hiç bir yer yok. ))) Çekmeye değilecek her yeri uçuşa kapatmışlar. |
Oturma/Çalışma İzni Belgesini yükleyiniz. yazıyor bende nasıl çözerim bu problemi bilen varmı ? |
Teşekkürler :D |
Şimdi reklamlar 😃 Satılık dji mavic air sıfır ayarında 1 aylık https://www.r10.net/ikinci-el/235332...mbo-paket.html |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ne çok drone sevdalimiz varmış 😅 |
Saol hocam alalım lazım olur |
Teşekkürler Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Bende aldım neden aldım bilmiyorum ama :) |
sınava girdim ama hala sistemde bir belge gözükmüyor, belgeyi kazanıp kazanmadığımızı nereden kontrol etmeliyiz. |
Alıntı:
|
|
Sistemden lisansım var hadi uçarım diye düşünmeyin. 0-25 kg iha1 sportif lisans veriyor uçarım kaçarım yazılıyı geçtim haydi bakalım moduna lütfen girmeyin. Gerekli oryantasyonu sağlayamadan cihaz alıp kendinizi sokaklara atıp uçmaya çalışmayın. önce 300 gr olan bir cihazı uçurmayı öğrenin sonra diğer ağırlıktaki cihazlara geçersiniz. X bir kulübe üye olmanız yada http://thsf.org.tr/sporcu-tescili adresinden drone uçurmayı sporcu olarak yaptığınızı belirtmeniz gerekir. Kullandığınız yada kullanacağınız dji ( otonom cihazlarla ) ne kadar sportif olunur tartışılır :D Haydi sporcu oldunuz diyelim. Sportif cihazınızın da olduğunu var sayalım ( forumda bu tarz cihazlarla uçan var ise tanışmak isterim ki muhtemel birbirimizi tanıyoruzdur ) sağda solda uçup ceza yemem diye düşünmeyin lisansım var benim ne cezası demeyin acımadan cezayı yazarlar. İstanbul'da olanlar için Intercity İstanbul Park da ayrılan uçuş pisti yada dyd park ( çengelköy tarafında idi sanırım ) gidip rahat rahat uçabilirsiniz. Niyetim konuyu baltalamak değil sistemin verdiği lisansı farklı değerlendirip başına bela açacak olan arkadaşları bilinçlendirmek istedim. |
İyi Akşamlar, Sisteme kayıt oldum1 hafta kadar oldu başarılı dedi ama halen daha onay bekleniyor diyor. Ne kadar sürer ve neyden dolayı böyle oldu bilgisi olan var mı? |
Alıntı:
Bizde bekliyoruz hocam sanırım yoğunluk var ve onay süreci uzun sürüyor galiba |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:02:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.