R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Drone(İHA) lisansi Ücretsiz Alın (https://www.r10.net/off-topic/2352510-droneiha-lisansi-ucretsiz-alin.html)

Lithack 09-06-2020 10:44:32

Başvuru - Onay Bekleniyor - Lisansı alan var mı? Acaba.

cleiner 19-07-2020 16:14:11

Alıntı:

Lithack Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077329300)
Başvuru - Onay Bekleniyor - Lisansı alan var mı? Acaba.

Hala bekliyorum.

AliYucel 19-07-2020 16:16:01

2 ay bekleyişin ardından geçen hafta onay maili geldi. 🙂

rkalkan 19-07-2020 16:23:02

Halen onay bekliyor.

Ahlatli 19-07-2020 16:33:38

5 aydan beri bekliyor hala

mhls 05-09-2020 15:26:11

ve onay gelir,

digiklan 05-09-2020 15:51:41

Evet aylar sonra onaylar gelmeye başlamış. Benim ki de onaylanmış.

AtakanELK 28-02-2022 12:45:56

Bende lisansimi ve onayımı almışım arkadaşlar e devlet üzerinden görünüyor , sivil havacılık sayfasında da pilot kartınızı indirebiliyorsunuz


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:03:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.