![]() |
Başvuru - Onay Bekleniyor - Lisansı alan var mı? Acaba. |
Alıntı:
|
2 ay bekleyişin ardından geçen hafta onay maili geldi. 🙂 |
Halen onay bekliyor. |
5 aydan beri bekliyor hala |
ve onay gelir, |
Evet aylar sonra onaylar gelmeye başlamış. Benim ki de onaylanmış. |
Bende lisansimi ve onayımı almışım arkadaşlar e devlet üzerinden görünüyor , sivil havacılık sayfasında da pilot kartınızı indirebiliyorsunuz |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:03:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.