R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Kaç gündür evdesiniz? (https://www.r10.net/off-topic/2275021-kac-gundur-evdesiniz.html)

Metehan 19-03-2020 01:35:42

Kaç gündür evdesiniz?
 
Bildiğiniz üzere herkes evlerine çekildi.

Peki siz kaç gündür evdesiniz?

kelebeketkisi39 19-03-2020 01:37:06

6 gundur

UCDigital 19-03-2020 01:38:44

Dışarıdayım genelde

iuluocakk 19-03-2020 01:39:46

Kafayı yedik yeminle evde otura otura😂

sicknessxD 19-03-2020 01:40:00

Herkesin evlerine çekilme ihtimali yok .
Herhangi bir destek açıklanmadı evde kalacaklar için , insanlar mecburen çalışacak.
İşsiz kaldıysa iş arayacak başka çareleri yok.

Oyun_Bozan 19-03-2020 01:40:32

Krizden dolayı 1 yıldır evdeydim zaten fazla birşey değişmedi

real2018 19-03-2020 01:40:35

2 gündür, 12 tane film izledim. :D

RoxiRox 19-03-2020 01:40:51

Az önce İstanbul dan geldim.

Alper06 19-03-2020 01:40:58

Asosyal olduğum aklıma gelir :D
5-6 Gündür ekmek vs almak için çıkıyorum sadece.

CivanDemir 19-03-2020 01:41:01

1 aydır evdeyim ve bu benim rekorum.

UmutcanYILDIRIM 19-03-2020 01:42:12

3 gün oldu. Bi alışverişe çıkıyorum

A.AY 19-03-2020 01:48:27

işsiz iseniz pintereste başlayın, sağlam para var pinterestte,

kalipsotr 19-03-2020 01:49:08

Üniye hazırlık, 1 senedir evdeyim.

Raymond 19-03-2020 01:49:24

4 senedir.

rampapapam 19-03-2020 01:50:15

2 gün oldu her yer kapalı. Çay ocağı bile kapalı, o çayı içmeden ayılamıyorum ben. Ev basıyo bana hadi bitsin şu virüs. Ulan dün kızla tanışacaktım virüs muhabbetine o da yalan oldu. 15 gün sonra da ölür muhtemelen o kız bende bu şans varken.

Çay demiş miydim, çay önemli. Bura bana basıyo.

carasar 19-03-2020 01:50:39

Evde değilim. Köyde yaşıyorum. İnsanlarla vakit geçirmek yerine hayvanlarımızla (buyukbas) ilgileniyorum. Doğa yürüyüşü yapıyorum. Şehirdeki insanlara göre daha şanslıyım. Köyde yasayan insan kış olduğu için 40ı bulmaz. Bir otobüsü bile doldurmaz yani.

Dr.SEO 19-03-2020 01:51:09

Dört gündür evdeyiz izin var mecburi olarak bunun haricinde dün ve bugün kızılayda gittimd olaştım işlerim var idi onlarla ilgilendim. Sokaklar bom boş :)

Potanski 19-03-2020 01:51:38

kıbrıstan geldiğim için 9 gündür evdeyim. ara sıra ateş ölçme triplerine girsek de bir sıkıntı çıkmamış gibi gözüküyor.

ATASEVEN 19-03-2020 03:57:31

Ev otel gibi gece 2 de gel, gündüz 12 de kalk işe git :/

Reigins 19-03-2020 05:50:47

3 yıldır evdeyim , haftada 1 dışarı çıkıyodum sadece bu corona muhabbetine artık haftada 1 de çıkmıyoruz :D

saintx 19-03-2020 05:56:54

birkaç gün dışarı çıkmaları saymazsam 1.5 aydır evdeyim.

Fringe21 19-03-2020 09:15:56

Dünden beri evdeyim sadece market alışverişi için çıkıyorum

mGunes 19-03-2020 09:21:14

Bugün 2.gun yarın iş başı

eslao 19-03-2020 09:42:36

Ağustos ayında 5 yıl dolacak :)

Red 19-03-2020 09:46:41

Çalışıyorum. Eve uyumaya gidiyorum.

cixlarqe 19-03-2020 09:49:30

Kanser tedavisi gördüğüm için 1 yıldır evdeyim çok şükür iyi kötü iyileştim ama bağışıklık sistemim zayıf virüs bitene kadar çıkmam.

Aglamaz 19-03-2020 09:50:15

Çalışmaya devam.

akafo 19-03-2020 09:52:31

dün itibari ile evden çalışma sistemine geçtim. Günde 10 dk falan çıkarım sadece.

MesutCan 19-03-2020 10:50:23

Bende 2 gün önce masaüstü pc yi dükkandan eve taşıdım. Bu salgın olayı bitene kadar evden devam. İnşallah bir an önce biter. Gerekirse dükkanı kapatmaya kadar gider benim için bu durum. Para iş vs. sağlığımdan önemli değil. Herkesede bunu tavsiye ediyorum. Bilenler vardır belki maddi olarak bizi çok zorlayacak bir dönemden geçtik, geçiyoruz. Fakat aç kalacakta olsam bu salgın varken en azından virüsü kapıp başkasına bulaştırmamak adına dışarı çıkmayı zorunda kalmayınca düşünmüyorum.

kodmanyagha 19-03-2020 10:53:00

yarın ilk günüm olacak inş

Geor 19-03-2020 11:06:35

7 aydır evdeydim.Artık kendimi yanlız hissetmiyorum :)

srknakyurek 19-03-2020 11:47:46

Çalışmaya devam ediyoruz hala.

cagatay_55 19-03-2020 11:56:46

Çalışıyoruz.

Akşamdan akşama evdeyiz maalesef.

Glodux 19-03-2020 14:23:27

3 Gün oldu bunaldım

Rolex 19-03-2020 14:36:30

7 gun etti 🤔

normalmert 19-03-2020 14:38:14

1 haftadır evdeyim asdece 30 dk yüryüşe çıkıyorum

Gucluyazar 19-03-2020 14:46:09

17 gündür evdeyim, market alışverişleri için çıkıyorum sadece.

fLayer 19-03-2020 14:55:40

1.5 yıldır evdeyim degişen hiç birşey olmadı. Korkudan alışverişi dahi getir ile yapıyorum .d

Metehan 19-03-2020 15:00:56

Alıntı:

fLayer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076495478)
1.5 yıldır evdeyim degişen hiç birşey olmadı. Korkudan alışverişi dahi getir ile yapıyorum .d

Ah keşke Kayseri'de de hizmet verse Getir.

fLayer 19-03-2020 15:34:22

Alıntı:

Metehaan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076495519)
Ah keşke Kayseri'de de hizmet verse Getir.

vallaha hocam Getir şuanda en iyi hizmet diyebilirim inş tüm türkiyeye yayılırlar.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:07:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.