![]() |
Kaç gündür evdesiniz? Bildiğiniz üzere herkes evlerine çekildi. Peki siz kaç gündür evdesiniz? |
6 gundur |
Dışarıdayım genelde |
Kafayı yedik yeminle evde otura otura😂 |
Herkesin evlerine çekilme ihtimali yok . Herhangi bir destek açıklanmadı evde kalacaklar için , insanlar mecburen çalışacak. İşsiz kaldıysa iş arayacak başka çareleri yok. |
Krizden dolayı 1 yıldır evdeydim zaten fazla birşey değişmedi |
2 gündür, 12 tane film izledim. :D |
Az önce İstanbul dan geldim. |
Asosyal olduğum aklıma gelir :D 5-6 Gündür ekmek vs almak için çıkıyorum sadece. |
1 aydır evdeyim ve bu benim rekorum. |
3 gün oldu. Bi alışverişe çıkıyorum |
işsiz iseniz pintereste başlayın, sağlam para var pinterestte, |
Üniye hazırlık, 1 senedir evdeyim. |
4 senedir. |
2 gün oldu her yer kapalı. Çay ocağı bile kapalı, o çayı içmeden ayılamıyorum ben. Ev basıyo bana hadi bitsin şu virüs. Ulan dün kızla tanışacaktım virüs muhabbetine o da yalan oldu. 15 gün sonra da ölür muhtemelen o kız bende bu şans varken. Çay demiş miydim, çay önemli. Bura bana basıyo. |
Evde değilim. Köyde yaşıyorum. İnsanlarla vakit geçirmek yerine hayvanlarımızla (buyukbas) ilgileniyorum. Doğa yürüyüşü yapıyorum. Şehirdeki insanlara göre daha şanslıyım. Köyde yasayan insan kış olduğu için 40ı bulmaz. Bir otobüsü bile doldurmaz yani. |
Dört gündür evdeyiz izin var mecburi olarak bunun haricinde dün ve bugün kızılayda gittimd olaştım işlerim var idi onlarla ilgilendim. Sokaklar bom boş :) |
kıbrıstan geldiğim için 9 gündür evdeyim. ara sıra ateş ölçme triplerine girsek de bir sıkıntı çıkmamış gibi gözüküyor. |
Ev otel gibi gece 2 de gel, gündüz 12 de kalk işe git :/ |
3 yıldır evdeyim , haftada 1 dışarı çıkıyodum sadece bu corona muhabbetine artık haftada 1 de çıkmıyoruz :D |
birkaç gün dışarı çıkmaları saymazsam 1.5 aydır evdeyim. |
Dünden beri evdeyim sadece market alışverişi için çıkıyorum |
Bugün 2.gun yarın iş başı |
Ağustos ayında 5 yıl dolacak :) |
Çalışıyorum. Eve uyumaya gidiyorum. |
Kanser tedavisi gördüğüm için 1 yıldır evdeyim çok şükür iyi kötü iyileştim ama bağışıklık sistemim zayıf virüs bitene kadar çıkmam. |
Çalışmaya devam. |
dün itibari ile evden çalışma sistemine geçtim. Günde 10 dk falan çıkarım sadece. |
Bende 2 gün önce masaüstü pc yi dükkandan eve taşıdım. Bu salgın olayı bitene kadar evden devam. İnşallah bir an önce biter. Gerekirse dükkanı kapatmaya kadar gider benim için bu durum. Para iş vs. sağlığımdan önemli değil. Herkesede bunu tavsiye ediyorum. Bilenler vardır belki maddi olarak bizi çok zorlayacak bir dönemden geçtik, geçiyoruz. Fakat aç kalacakta olsam bu salgın varken en azından virüsü kapıp başkasına bulaştırmamak adına dışarı çıkmayı zorunda kalmayınca düşünmüyorum. |
yarın ilk günüm olacak inş |
7 aydır evdeydim.Artık kendimi yanlız hissetmiyorum :) |
Çalışmaya devam ediyoruz hala. |
Çalışıyoruz. Akşamdan akşama evdeyiz maalesef. |
3 Gün oldu bunaldım |
7 gun etti 🤔 |
1 haftadır evdeyim asdece 30 dk yüryüşe çıkıyorum |
17 gündür evdeyim, market alışverişleri için çıkıyorum sadece. |
1.5 yıldır evdeyim degişen hiç birşey olmadı. Korkudan alışverişi dahi getir ile yapıyorum .d |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:07:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.