R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Kaç gündür evdesiniz? (https://www.r10.net/off-topic/2275021-kac-gundur-evdesiniz.html)

egepen 19-03-2020 15:35:24

aksamdan aksama evdeyım

kpt1n 19-03-2020 15:54:32

3 gündür evdeyim
ALLAH tan spor aletleri almiştim onlarla vakit geciriyorum

isober 19-03-2020 16:03:10

Dunden beri evdeyim bu gun cikarim diodumds keyfim yok tuhaf bir ikilemdryim coronayla alakasi yok daha evden cikmicak kadar yayginlasmadi. Ya italdayda var 60m nufus korona var 15 bin kiside orana bakarmisiniz. Ben bu kadar onemsemiyorum agir bir grip gibi geçirme ihtimalimizdd yuksek. Yaslilar icin tehlikeli he bizimde yaşlılarımız var tabiki onlari korumak lazim fakat genclerin korkmasina gerek yok. Psikolijisi fiziksel zararini coktan aştı

Almeba 19-03-2020 16:05:54

3- 4 gün oluyor çalıştığım iş yeri genelge kapsamın da kapattığı için

MertcanK 19-03-2020 16:20:27

5-6 gün sonra ilk kez bugün çıktım. iyiki de evde durmuşum. gerçekten normal günden farkı yok diyebilirim. elbette sokakların bomboş olmasını beklemiyordum ama keyfi çıkan insan çok. her bankta en az 2-3 yaşlı amca oturuyor. bankalar sırayla insan aldıkları için genelde banka önleri kalabalık. normal günde sinek avlayan pastacı börekçiler full çekiyor. cafeler kapalı olunca millet çayı kahveyi oralarda içiyor. bakalım bu ciddiyetsizlik ile iş nereye varacak.

Daniel1336 19-03-2020 16:24:39

İşteyim @Dolmakalem; ile, birde cumartesiye de toplantı yazmışlar :)

Dolmakalem 19-03-2020 16:27:08

Alıntı:

Daniel1336 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076496122)
İşteyim @Dolmakalem; ile, birde cumartesiye de toplantı yazmışlar :)

Soruyu kendi adımıza kaç gündür iştesiniz? Olarak değiştirmek istiyorum😊

DigitalTimes 19-03-2020 16:28:41

Alıntı:

Metehaan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076492974)
Bildiğiniz üzere herkes evlerine çekildi.

Peki siz kaç gündür evdesiniz?

7. Bir sure boyle devam edecek gibi.

globaltr 19-03-2020 18:25:53

1 haftadır sadece 2 kez markete çıktım. Çıkarken tüm tedbirleri aldım. Eldiven, maske, kolonya, dezenfektan ile çıktım. Kredi kartına bile dezenfektan sıktım. Paranoyak olduk 😒

ShakiraTR 19-03-2020 18:33:20

Biz işte çalışıyoruz hocam :)

bdemiraki 19-03-2020 18:33:31

Ben mecburen evdeyim. Konserlerde çalışıyordum iptal edildi, spora gidiyodum spor salonu kapatıldı, kickboksa gidiyoduk oda kapatıldı.
Evde oturup 5 arkadaş LOL oynuyoruz full eski günlerdeki gibi :D faydalanıyorum. 2 gündür

Solutions 19-03-2020 19:00:56

6 gün olacak şalter attı atacak.

AOK 19-03-2020 19:01:59

Bugün bende geçtim evde. Kendi kendimi karantinaya aldım. Yeterki ne bana bulaşsın ne benden bulaşsın

Kaygusuz 19-03-2020 20:06:22

Sıkıntıdan nargile ve ps 3 almayı düşünüyorum

Tasaranadam 19-03-2020 20:10:32

2 senedir full evdeyim, arada ya kızımı okuldan almaya gidiyordum ya da markete çıkıyordum. Okul tatil oldu, alışverişi de migros hemen/sanal marketten hallediyoruz 1 haftadır.

bLizzard 19-03-2020 20:31:22

genel de zaten hep evdeydim bu olay yüzünden ekmek almak harici dışarı çıkmıyorum.

normal de canım çok sıkılmaz ama nedense şimdi çıkmamam gerekiyor ya canım sıkılıyo :confused: nargile felan yapıyorum akşamları ama şimdi tütün sıkıntısı olmaya başladı bu arada için varsa orjinal tütün alacağım birilerini bildirirse sevinirim ^_^

FıratBey 19-03-2020 21:09:02

4 günün ardından bugün mecburi alışverişe çıktım. İki kedi köpek sevdim kendime geldim, eve geldiğimde kıyafetlerin hepsi kirli sepetine ve kolonya banyosu :) 4 gün daha eve kapattım kendimi :)

FFaruXX 19-03-2020 21:45:04

Sektor sebebiyle normalden belki en az on kat yogunluk var. Keske evde olabilsem.

BarisSa 19-03-2020 21:46:26

Sabah işe gittim. Yarın da gidicem. Hafta sonu tatil. Pazartesi yine işbaşı. Kamu kurumundayım bir de. Yani kamu'da değişen bir şey yok. Çalışmaya devam

NedensizPostalar 20-03-2020 01:18:31

7 gündür.

lancewood 20-03-2020 08:54:02

Henüz bir izin olmadığından, ev yüzü göremedik.

YavuzSelim 20-03-2020 12:37:42

7. gün bugün

MarvelMaster 20-03-2020 18:32:45

4.gün bugün :(

Type 20-03-2020 18:35:09

14 gün zorunlu karantinadayım malesef :(

aTKn94 21-03-2020 01:37:38

En son Pazartesi işe gittim. Durumlar tartışıldı ve alt yapımız uzaktan çalışmak için el verişli hale getirildi.
4 gün evdeyim ve çalışırken zaman geçmiyor şuan. Yine aynı mesai saatlerime uyuyorum ve çalışmaya devam ediyorum.

Cuslaw 22-03-2020 01:09:59

Biz çalışmaya devam ediyoruz işe gidip geliyorum mecbur.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:53:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.