![]() |
aksamdan aksama evdeyım |
3 gündür evdeyim ALLAH tan spor aletleri almiştim onlarla vakit geciriyorum |
Dunden beri evdeyim bu gun cikarim diodumds keyfim yok tuhaf bir ikilemdryim coronayla alakasi yok daha evden cikmicak kadar yayginlasmadi. Ya italdayda var 60m nufus korona var 15 bin kiside orana bakarmisiniz. Ben bu kadar onemsemiyorum agir bir grip gibi geçirme ihtimalimizdd yuksek. Yaslilar icin tehlikeli he bizimde yaşlılarımız var tabiki onlari korumak lazim fakat genclerin korkmasina gerek yok. Psikolijisi fiziksel zararini coktan aştı |
3- 4 gün oluyor çalıştığım iş yeri genelge kapsamın da kapattığı için |
5-6 gün sonra ilk kez bugün çıktım. iyiki de evde durmuşum. gerçekten normal günden farkı yok diyebilirim. elbette sokakların bomboş olmasını beklemiyordum ama keyfi çıkan insan çok. her bankta en az 2-3 yaşlı amca oturuyor. bankalar sırayla insan aldıkları için genelde banka önleri kalabalık. normal günde sinek avlayan pastacı börekçiler full çekiyor. cafeler kapalı olunca millet çayı kahveyi oralarda içiyor. bakalım bu ciddiyetsizlik ile iş nereye varacak. |
İşteyim @Dolmakalem; ile, birde cumartesiye de toplantı yazmışlar :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
1 haftadır sadece 2 kez markete çıktım. Çıkarken tüm tedbirleri aldım. Eldiven, maske, kolonya, dezenfektan ile çıktım. Kredi kartına bile dezenfektan sıktım. Paranoyak olduk 😒 |
Biz işte çalışıyoruz hocam :) |
Ben mecburen evdeyim. Konserlerde çalışıyordum iptal edildi, spora gidiyodum spor salonu kapatıldı, kickboksa gidiyoduk oda kapatıldı. Evde oturup 5 arkadaş LOL oynuyoruz full eski günlerdeki gibi :D faydalanıyorum. 2 gündür |
6 gün olacak şalter attı atacak. |
Bugün bende geçtim evde. Kendi kendimi karantinaya aldım. Yeterki ne bana bulaşsın ne benden bulaşsın |
Sıkıntıdan nargile ve ps 3 almayı düşünüyorum |
2 senedir full evdeyim, arada ya kızımı okuldan almaya gidiyordum ya da markete çıkıyordum. Okul tatil oldu, alışverişi de migros hemen/sanal marketten hallediyoruz 1 haftadır. |
genel de zaten hep evdeydim bu olay yüzünden ekmek almak harici dışarı çıkmıyorum. normal de canım çok sıkılmaz ama nedense şimdi çıkmamam gerekiyor ya canım sıkılıyo :confused: nargile felan yapıyorum akşamları ama şimdi tütün sıkıntısı olmaya başladı bu arada için varsa orjinal tütün alacağım birilerini bildirirse sevinirim ^_^ |
4 günün ardından bugün mecburi alışverişe çıktım. İki kedi köpek sevdim kendime geldim, eve geldiğimde kıyafetlerin hepsi kirli sepetine ve kolonya banyosu :) 4 gün daha eve kapattım kendimi :) |
Sektor sebebiyle normalden belki en az on kat yogunluk var. Keske evde olabilsem. |
Sabah işe gittim. Yarın da gidicem. Hafta sonu tatil. Pazartesi yine işbaşı. Kamu kurumundayım bir de. Yani kamu'da değişen bir şey yok. Çalışmaya devam |
7 gündür. |
Henüz bir izin olmadığından, ev yüzü göremedik. |
7. gün bugün |
4.gün bugün :( |
14 gün zorunlu karantinadayım malesef :( |
En son Pazartesi işe gittim. Durumlar tartışıldı ve alt yapımız uzaktan çalışmak için el verişli hale getirildi. 4 gün evdeyim ve çalışırken zaman geçmiyor şuan. Yine aynı mesai saatlerime uyuyorum ve çalışmaya devam ediyorum. |
Biz çalışmaya devam ediyoruz işe gidip geliyorum mecbur. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:53:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.