R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   ios 11.3 yayımlandı (https://www.r10.net/off-topic/1838574-ios-11-3-yayimlandi.html)

ComPuter_DoctoR 29-03-2018 22:01:56

ios 11.3 yayımlandı
 
bugün apple ile görüştüğümde bahsetmiştiler pil ile ilgili bu zamana kadar yapılmamış yenilikler yapılacak denilmişti dün bekleniyordu ama şuan an itibari ile indirilebilir halde şuan kuruyor bakalım neler olacak

-iPhone maksimum pil kapasitesi ve en yüksek performans yeterliliği bilgilerini görüntüler

-Beklenmedik kapanmaları önlemek için maksimum performans düzeyini dinamik olarak yöneten güç yönetimi özelliğinin açık olup olmadığını belirtir ve bunu etkisizleştirme seçeneğini içerir

-Pilin değiştirilmesi gerektiğinde öneride bulunur

CML166 29-03-2018 22:03:45

güzel bir özellik olmuş pilin değişikliği mevzuu

Tevfik 29-03-2018 22:04:46

İphone 7 kullanıyorum, ilk aldığım da günlük gidiyordu şarjı. Bir güncelleme geldi günlük 3 defa doldurmaya başladım. Umarım bu güncelleme iyi olur.

MucahidBozkurt 29-03-2018 22:08:47

Alıntı:

Tevfik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073325904)
İphone 7 kullanıyorum, ilk aldığım da günlük gidiyordu şarjı. Bir güncelleme geldi günlük 3 defa doldurmaya başladım. Umarım bu güncelleme iyi olur.

Aynen hocam, bende iPhone 7 kullanıyorum son güncellemeden sonra baya sıkıntı çeker oldum. İnşallah yeni gelen güncelleme ile sorun ortadan kalkar.

İbrahim 29-03-2018 22:09:14

ah bide soğukta kapanmasına çare bulsalar. en sonunda boxere cep diktiricem

Tevfik 29-03-2018 22:10:27

Alıntı:

GolpekCode Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073325931)
ah bide soğukta kapanmasına çare bulsalar. en sonunda boxere cep yaptırıcam

Güzel teknik aslında askere gitmeden iç çamaşırıma diktirmiştim parayı zula diye oraya koyuyordum :)

ATKNU 29-03-2018 22:14:48

Son dönemde patlak veren performans konusuna istinaden batarya için geliştirmeler yapılmış anladığım kadarıyla. Şimdi yükledim ben de.

CML166 29-03-2018 22:15:31

Alıntı:

GolpekCode Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073325931)
ah bide soğukta kapanmasına çare bulsalar. en sonunda boxere cep diktiricem

inanmıcaksınız ama benimde sıcakta ekran gidiyor :D

holyeagles 29-03-2018 22:15:55

İndiriyoruz inşallah pilde iyiyleşme olmuştur.

Panthera 29-03-2018 22:20:46

İphone se yükledim. Telefon ateş ediyor. İlk aldığım zamanki performansı vermeye başladı telefon.
Pil durumuna da baktım %98. Güzel :)

relrekis 29-03-2018 23:01:04

''Pil servis gerektiriyor'' uyarısı önceki güncellemelerdede vardı. Ben artık İOS konusunda ön yargılıyım hep ilk kuranlardandım, fakat artık kullanıcı yorumlarını bekliyorum. Yine öyle yapacağım.

webtasarimda 29-03-2018 23:11:24

ben de bekliyorum bakalım neler olacak

MumsaHosting 30-03-2018 01:02:44

Alıntı:

evileye98 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073325992)
İphone se yükledim. Telefon ateş ediyor. İlk aldığım zamanki performansı vermeye başladı telefon.
Pil durumuna da baktım %98. Güzel :)

5 aylık 6S 32 GB cihazın pil durumu %96 sizinki yaş durumu nedir :)
Ancak güncelleme kendini belli ediyor.Normal de hiç olmadı 10-15dk sosyal medya safari vb de %1-3 arası azaltma yaşatırdı şuan hala aynı :) düzeltmişler sanırsam.

ComPuter_DoctoR 30-03-2018 01:25:57

benim yaşadığım tüm sorunlar şuan ortadan kalktı gibi batarya 88 gösteriyor fena değil apple ile görüştüğümde 9000 bin kere şarja taktığımı söylemişti bugün onun dışında sağlık verileri sisteme zarar veriyordu onuda düzeltmişler şuan için çok stabil olmuş beğendim ben

cantegin 30-03-2018 02:14:50

cok bi geliştirme yok arkadaşlar ben 1 aydır beta sürümünü test etmekteyim

bayrambayram 30-03-2018 04:34:50

Batarya ve performans sorunu olan arkadaşlar 0'dan temiz kurulum yapsınlar.

Panthera 30-03-2018 08:14:41

Alıntı:

MumsaHosting Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073326586)
5 aylık 6S 32 GB cihazın pil durumu %96 sizinki yaş durumu nedir
Ancak güncelleme kendini belli ediyor.Normal de hiç olmadı 10-15dk sosyal medya safari vb de %1-3 arası azaltma yaşatırdı şuan hala aynı düzeltmişler sanırsam.

14-15 ay var sanırım net hatırlamıyorum maalesef.

Peksoft 30-03-2018 10:16:53

6s’i 2 yıl 3 aydır düzensiz bir şekilde şarj ediyorum %84 çıktı, bir günü çıkarıyor daha doğrusu bana yetiyor. Yıl sonuna doğru pili değiştirip bi 2-3 yıl daha kullanırım eğer kırılmazsa.

delikanli53 30-03-2018 12:08:09

Pil konusunda öneride bulunsa ne olacak. Randevu aldım Akasyadaki yerlerine gittim, 1 saat bekledim orda bana ne dediler biliyor musunuz? bu cihaz yurtdışı. Dedim zaten ücretli değişim talep ediyorum, olsun bu cihaza bakamayız. O zaman niye randevu verdiniz diyorum sorun olmuştur sistemde diyor.

Yine de iphone en iyisi.

Cycl0ne 30-03-2018 12:12:47

Alıntı:

MumsaHosting Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073326586)
5 aylık 6S 32 GB cihazın pil durumu %96 sizinki yaş durumu nedir :)
Ancak güncelleme kendini belli ediyor.Normal de hiç olmadı 10-15dk sosyal medya safari vb de %1-3 arası azaltma yaşatırdı şuan hala aynı :) düzeltmişler sanırsam.

Alıntı:

ComPuter_DoctoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073326665)
benim yaşadığım tüm sorunlar şuan ortadan kalktı gibi batarya 88 gösteriyor fena değil apple ile görüştüğümde 9000 bin kere şarja taktığımı söylemişti bugün onun dışında sağlık verileri sisteme zarar veriyordu onuda düzeltmişler şuan için çok stabil olmuş beğendim ben

batarya durumuna nereden bakılıyor? :)

ComPuter_DoctoR 30-03-2018 14:19:27

Alıntı:

Cycl0ne Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073327617)
batarya durumuna nereden bakılıyor? :)

ayarlar - pil - pil sağlığı ( beta ) buraya girin hocam en üstte maksimum kapasite yazıyor bu sizin pil sağlığınız sonucu. Buna çeşitli programlar ile bakabiliyorduk zaten şimdi kendi üzerinde oldu birde sanırım işlemci seviyesini aşmaması yönünde bir geliştirme yapılmış

CHIKO 30-03-2018 14:43:11

iPhone 7 Plus kullaniyorum, ios 11e gecmedim. IOS 11 pismanliktir.

boystar 30-03-2018 14:53:58

Alıntı:

ComPuter_DoctoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073327997)
ayarlar - pil - pil sağlığı ( beta ) buraya girin hocam en üstte maksimum kapasite yazıyor bu sizin pil sağlığınız sonucu. Buna çeşitli programlar ile bakabiliyorduk zaten şimdi kendi üzerinde oldu birde sanırım işlemci seviyesini aşmaması yönünde bir geliştirme yapılmış

5s lerde varmı hocam bu ?

ComPuter_DoctoR 30-03-2018 14:58:55

Alıntı:

boystar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073328105)
5s lerde varmı hocam bu ?

6 ve sonrası için diye biliyorum

KzyTNR 30-03-2018 17:44:32

Ben indirdim kurdum özellikler öyle çokta fazla değil pilde değişiklik oldumu bilmiyorum birşey hissetmedim.

Shrin 30-03-2018 19:31:32

indiriyoruz bakalım iphone 8 cihaza

Cycl0ne 30-03-2018 22:25:36

Güncelleştirmeyi indirdim. Telefon 6s daha 1 sene olmadı %86 çıktı batarya durumu kötü mü?

harikagenc 30-03-2018 23:31:05

2 senedir kullandığım 6s bataryası %84 çıktı bende de

Mertcan03 30-03-2018 23:44:40

Alıntı:

Cycl0ne Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073329585)
Güncelleştirmeyi indirdim. Telefon 6s daha 1 sene olmadı %86 çıktı batarya durumu kötü mü?

Hergün şarj ediliyorsa bence gayet iyi bir oran.

Cycl0ne 31-03-2018 00:25:49

Alıntı:

Mertcan03 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073329806)
Hergün şarj ediliyorsa bence gayet iyi bir oran.

2 kere filan ediyorum

HayroLa 31-03-2018 00:29:11

Harbiden bu güncelleme çok iyi oldu :) telefonum kendine geldi bu güncellemeden sonra birdaha güncelleme yapmam işe yaradı ;)

ComPuter_DoctoR 31-03-2018 01:09:55

Alıntı:

Cycl0ne Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073329585)
Güncelleştirmeyi indirdim. Telefon 6s daha 1 sene olmadı %86 çıktı batarya durumu kötü mü?

Şarj aletini yan sanayi falan kullanıyormusunuz hiç

ATKNU 31-03-2018 02:14:26

Benim de 6s'imi alalı 2 sene oldu, kapasite %83 olarak gözüküyor. Şaşırmadım açıkcası; orjinal şarj aletiyle şarj ediyorum ama pek düzenli şarj etme şansım olmuyordu son zamanlarda. Dolmadan çıkarıyorum, tam boşa çıkmadan dolduruyorum vs. Bir de kaliteli de olsa (Xiaomi) powerbank kullanıyorum sık sık. Powerbanklerin de batarya ömrüne zarar verdiğini düşünüyorum.

Cycl0ne 31-03-2018 11:55:02

Alıntı:

ComPuter_DoctoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073330054)
Şarj aletini yan sanayi falan kullanıyormusunuz hiç

yok orijinal

ComPuter_DoctoR 31-03-2018 13:59:56

Alıntı:

Cycl0ne Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073330732)
yok orijinal

O zaman bence çabuk bitmiş sizin pil çünkü bendeki cihaz 2 yılı geçti apple servisi ile görüştüğümde analiz yaptırdım 9000 kere şarja takıldığı söylendi ve şaun %88 gösteriyor buna göre sizin cihaz %90 üzerinde çıkması lazımdı bana göre appledan batarya durumunu bir kontrol ettirin isterseniz hocam

ArmanHAN 31-03-2018 14:09:54

7 plus kullanıcısıyım, son durum nedir arkadaşlar? 7 plus cihazına yükleyip deneyen var mı? Pişman olmak istemiyorum :)

ResimBox 31-03-2018 14:54:14

6 plus kullanıcısıyım. Öneriyor musunuz ? Telefon can çekişiyor.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Newyork 31-03-2018 14:55:26

yaptım ama şimdilik bi değişiklik farkemedim :)

SABOCES 31-03-2018 16:53:11

Ben bi tık menüler arası, uygulama geçişleri arası hız varmış gibi hissettim (belki psikolojik olabilir) :D çokta bi değişiklik görmedim açıkçası..

7 plus 128gb tel.

Mertcan03 31-03-2018 18:10:13

14 aylık 7 plus %91 çıktı.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:56:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.