R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   ios 11.3 yayımlandı (https://www.r10.net/off-topic/1838574-ios-11-3-yayimlandi.html)

ArmanHAN 31-03-2018 18:46:17

Alıntı:

Mertcan03 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073331930)
14 aylık 7 plus %91 çıktı.

Güncellemeden memnun musunuz? Kasma, şarjın hızlı gitmesi gibi birşey var mı?

LG700 31-03-2018 18:56:09

Alıntı:

ArmanHAN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073331089)
7 plus kullanıcısıyım, son durum nedir arkadaşlar? 7 plus cihazına yükleyip deneyen var mı? Pişman olmak istemiyorum :)

Bende 7 plus kullanıyorum dün yükledim herhangi bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar.

ArmanHAN 31-03-2018 19:01:25

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073332139)
Bende 7 plus kullanıyorum dün yükledim herhangi bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar.

Şarj konusunda nasıl gidiyor?

LG700 31-03-2018 19:04:01

Alıntı:

ArmanHAN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073332155)
Şarj konusunda nasıl gidiyor?

Henüz tam test edemedim ama dün güncelleme bittiğinde %70 di şarj gece 2 saatten fazla film izledim sabah kalktığımda şarj %40 dı

ComPuter_DoctoR 31-03-2018 19:06:07

batarya sağlığı %88

kullanım 1 saat 42 dakika
beklemede 6 saat 3 dakika

şuan şarj %67 ama bunun %50 kullanımı oyun oynadım ona göre değerlendirebilirsiniz

Mertcan03 31-03-2018 19:26:53

Alıntı:

ArmanHAN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073332105)
Güncellemeden memnun musunuz? Kasma, şarjın hızlı gitmesi gibi birşey var mı?

Güncellemeyi daha sabah yükledim. Daha öncesinde alt menünün kaybolduğu dahi oluyordu. Bazı saçmalıklar yaşıyordum.
1 hafta kullanmadan birşey söylemek doğru olmaz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:26:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.