R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Heyet askerliğimi erteledi (https://www.r10.net/off-topic/1829687-heyet-askerligimi-erteledi.html)

Tabut 14-03-2018 17:24:22

Heyet askerliğimi erteledi
 
Merhaba dostlar 22 yasindayım ve nişanlıyım bugun heyete girdim boy ve kilodan boy 1.80 kilo 114 heyet askerliğimi erteledi seneye 10 kilo ver gel dedi gitmek istemiyorsan verme dedi evlilik planları yapıyordum herşey alt üst oldu. Benim düşüncem kilomu hiç vermeden çürük almak üzgünüm bu konuda o kadar gitmek istiyordum ama bi sene daha bekleyemem askerlik için

Ultigvn 14-03-2018 17:26:15

İlerde pişman olmak istemiyorsan kiloyu ver git yap.

inno 14-03-2018 17:26:25

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073274955)
Merhaba dostlar 22 yasindayım ve nişanlıyım bugun heyete girdim boy ve kilodan boy 1.80 kilo 114 heyet askerliğimi erteledi seneye 10 kilo ver gel dedi gitmek istemiyorsan verme dedi evlilik planları yapıyordum herşey alt üst oldu. Benim düşüncem kilomu hiç vermeden çürük almak üzgünüm bu konuda o kadar gitmek istiyordum ama bi sene daha bekleyemem askerlik için



üzülme hocam nikah memuru nikahı ertelemez

Tabut 14-03-2018 17:27:04

Alıntı:

Ultigvn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073274969)
İlerde pişman olmak istemiyorsan kiloyu ver git yap.

Pişmanlık duyacağımı sanmiyorum yalvardım o kadar heyete göndermediler 1 sene daha hayatımdan kaybedemem

Ultigvn 14-03-2018 17:28:13

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073274976)
Pişmanlık duyacağımı sanmiyorum yalvardım o kadar heyete göndermediler 1 sene daha hayatımdan kaybedemem

Tabii karar sizin ancak inanın pişmanlık duyarsınız.

redtilki 14-03-2018 17:29:00

hocam kilo verebiliyorsanız vermenizi öneririm. askerlik için değil sağlığınız için. ayrıca muaf olmak da kolay değil. en az 3 sene kilonuzun sınırların üzerinde olması gerekiyor. ilk sene tecil sonra yine tecil en sonunda da muaf veriyorlar...şu yazıya bakmanızı öneririm. fikir verecektir size. Link : askerlik kilo muaf şartları

alicnsf 14-03-2018 17:29:08

Değerli kardeşim, öncelikle geçmiş olsun.
Her Türk evladı mutlaka askere gitmek ister içinde bunu taşıdığını bilerek yazıyorum. Kilolu oluşun senin elinde değil, bir gen genetik vs buna benzer faktörler vardır illahaki. Fakat askerlik konusunda kilo tamamen bir engel bunun için çürük vereceklerse üzülmemen gerekir.

Hele ki, askerliğini yapmak zorunda olanların uydurma hastalıklarla askere gitmediği bir ülkede içini rahat tut. Evlen ve hayatın bir an önce düzene girsin.

Gucluyazar 14-03-2018 17:30:47

Sağlık her şeyden önemli yapacak bir şey yok, rapor alın derim ben de size..

Tabut 14-03-2018 17:31:27

Alıntı:

alicnsf Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073274992)
Değerli kardeşim, öncelikle geçmiş olsun.
Her Türk evladı mutlaka askere gitmek ister içinde bunu taşıdığını bilerek yazıyorum. Kilolu oluşun senin elinde değil, bir gen genetik vs buna benzer faktörler vardır illahaki. Fakat askerlik konusunda kilo tamamen bir engel bunun için çürük vereceklerse üzülmemen gerekir.

Hele ki, askerliğini yapmak zorunda olanların uydurma hastalıklarla askere gitmediği bir ülkede içini rahat tut. Evlen ve hayatın bir an önce düzene girsin.


Ya abi yemin ederim bir tane asker geldi bilerek ayağını kırmışlar ameliyat olmuş önümde çürük verdiler göbek atarak çıktı içeriden bende öyle düşünüyorum güzel düşüncen için teşşekür ederim çok istedim heyete yalvardım ama göndermediler artık hayatımı yoluma koymam lazım anadan babadan kalacak bir mal miras Yok o yüzden 1 sene daha kaybetmek istemiyorum

alicnsf 14-03-2018 17:34:46

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275001)
Ya abi yemin ederim bir tane asker geldi bilerek ayağını kırmışlar ameliyat olmuş önümde çürük verdiler göbek atarak çıktı içeriden bende öyle düşünüyorum güzel düşüncen için teşşekür ederim çok istedim heyete yalvardım ama göndermediler artık hayatımı yoluma koymam lazım anadan babadan kalacak bir mal miras Yok o yüzden 1 sene daha kaybetmek istemiyorum

Kardeşim ben konuya tam vakıf değildim sanırım yorumları okuyunca birşeyler oturdu kafamda. 10 kilo verip 1 yıl sonramı gel diyorlar şuan?
Eğer sende hayatından 1 yıl kaybetmek istemiyorsan, evlen ve normal yaşantına devam et. Belirli periyotlarda kontrole gider ve sonuca bağlarsın bir zaman sonra.
Ki zaten evlilik insana kilo aldırır. Acaba zayıflar mıyım endişesi içinde evliliği de düşünmüyorsan.

facebookum 14-03-2018 17:35:52

1 sene sonunda yine boy kiloya giricen boyun uzar vb tutar gidersin + çürük için 1 sene beklicen yazının başında öyle demisin doktor ister ve ister verme seneye kadar dediyse

Tabut 14-03-2018 17:35:57

Alıntı:

alicnsf Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275014)
Kardeşim ben konuya tam vakıf değildim sanırım yorumları okuyunca birşeyler oturdu kafamda. 10 kilo verip 1 yıl sonramı gel diyorlar şuan?
Eğer sende hayatından 1 yıl kaybetmek istemiyorsan, evlen ve normal yaşantına devam et. Belirli periyotlarda kontrole gider ve sonuca bağlarsın bir zaman sonra.
Ki zaten evlilik insana kilo aldırır. Acaba zayıflar mıyım endişesi içinde evliliği de düşünmüyorsan.


Abi bana dedikleri 1 yıl içinde 10 kilo ver gel ama gitmek istemiyorsan kilo verme sabit kal yada al 3 muayene kadar çürüğe çıkarsın dedi internette okuduğum bazı sitelerde 2. Muayenede vermişler

Anachronos 14-03-2018 17:39:08

Elinden geldiği kadar hızlı kilo ver bir sonraki döneme git muayene ol. Bu önüne hep çıkacak ve hep önüne engel olacak birşey çünkü.

alicnsf 14-03-2018 17:39:25

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275025)
Abi bana dedikleri 1 yıl içinde 10 kilo ver gel ama gitmek istemiyorsan kilo verme sabit kal yada al 3 muayene kadar çürüğe çıkarsın dedi internette okuduğum bazı sitelerde 2. Muayenede vermişler

Tamam kardeşim ben olsaydım senin yerinde.
Şuan askere alsalardı zaten 1 yıl nişanlından uzak kalacaktın.
Bu 1 yılı nişanlınla veya evlenmiş şekilde geçireceksin.
1 yıl sonunda kilonu sabit tutar ve çürüğü alırsın. diye düşünüyorum.

EFK4N 14-03-2018 17:39:58

2009 yılında 164 kilo ile askerden çürük aldım. Daha sonraları 196 kiloya kadar çıktım. 2 yıl önce tüp mide ameliyatı olarak 100 kilo verdim 2 yıl içinde. 2009 yılından bu yana ne zaman şehirdışında otelde kalsam, yada en alakasız zaman yolculuk yaparken çevirmede "asker kaçağı" muamelesi görüp duruyorum. Sürekli kayıtlardan düşüyor. Yeniliyorum. Kurtulamadım :) 10 kilo birşey değil. Ver kilonu bence git askere.

Voli53 14-03-2018 17:43:26

Boy ve kilo orantısını nasıl belirliyorlar hocam? Bilgi verirmisiniz?

EFK4N 14-03-2018 17:44:51

Alıntı:

Voli53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275050)
Boy ve kilo orantısını nasıl belirliyorlar hocam? Bilgi verirmisiniz?

Benim zamanımda boy + 40 idi. Yani 1.80 boyun var 120 kiloydu maximum. Ama şimdi nasıldır bilemiyorum hocam.

Voli53 14-03-2018 17:46:10

Alıntı:

EFK4N Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275053)
Benim zamanımda boy + 40 idi. Yani 1.80 boyun var 120 kiloydu maximum. Ama şimdi nasıldır bilemiyorum hocam.

Bende şimdi netten araştırdım boy+30 yazıyordu teşekkürler bilgi için.

EFK4N 14-03-2018 17:47:36

Alıntı:

Voli53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275061)
Bende şimdi netten araştırdım boy+30 yazıyordu teşekkürler bilgi için.

Valla 30 da olabilir geçmiş zaman :) Rica ederim.

Tabut 14-03-2018 17:47:55

Alıntı:

Voli53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275050)
Boy ve kilo orantısını nasıl belirliyorlar hocam? Bilgi verirmisiniz?


Örnek olarak boyunuzun 1.75 olduğunu varsayalım

Boyunuzun son 2 hanesinden 3 çıkartın: 75 - 3 = 72
Kalan rakama 30 ekleyin: 72 + 30 = 102

Elde ettiğimiz sayı 102 dir. 102 kg olmanız gereken maksimum kiloyu göstermektedir.

Arifap 14-03-2018 17:56:25

esas gerizekalı bizmişiz vatan millet sakarya diyerek arkadaşın askere gitmeden yapacağı çoluk çocuğu koruyacağız.

slayer1ss 14-03-2018 17:57:06

Ben de yurtdışında universiteden döndüğümde gideyim aradan çıksın demiştim kontrole girdim 1.94 boy yalanım olmasın ama 120-125 kg civarıydım ve gitmek istememe rağmen erteleme yaptılar üstüne üstlük komutan bana açık açık 5-6 kilo daha alırsan seneye direk çürük veririz dedi... Ertesi sene 2. gidişimde de direk çürük verdiler 3. kontrole bırakmadılar.. Benim anlamadığım nokta boyum zaten 1.94 ve 120 kiloyken bile öyle çok obez değildim hafif göbekliydim neden böyle dediler de kabul etmediler acaba boy/kilo oranı mı yanlış ? Yanlış hatırlamıyorsam komutana neden ben gidemiyorum şu anda dediğimde "sen kriterlere göre obezsin ve askerde kalp krizi geçirip ölsen ailenin bizi dava etme hakkı var" demişti... Bunun üzerinden tabi 8-9 sene geçti bugüne kadar da ekstra bir sıkıntı yaşamadım askerlik ile, defalarca çevirmelere vs takıldım kontrol yaptılar bir şey çıkmadı, 3-4 iş değiştirdim girdim çıktım yine bir sıkıntı olmadı...
Konu dışı ama heyette U şeklinde masada oturmuş 15-20 tane doktorun önünde üzerinde bir tek don ile durupta heyet başkanının 33/D/F1 onaylıyor musunuz diyipte hepsinin tek tek evet demesi acayip gurur kırıcı :) Hayır yani zaten tüm kontroller yapılmış evraklar hazırlanmış neden çıplak duruyoruz arkadaş neyin peşindesiniz siz :D

Tabut 14-03-2018 18:02:59

Alıntı:

Arifap Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275097)
esas gerizekalı bizmişiz vatan millet sakarya diyerek arkadaşın askere gitmeden yapacağı çoluk çocuğu koruyacağız.

Konuyu sapıtma bence adam akıllı derdimi açmışım heyete yalvarmışım diyorum şu
Dediğin cidden Ayıp allahtan şuan sen korumuyonnn eyv :)

Demersum 14-03-2018 19:17:37

Alıntı:

Arifap Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275097)
esas gerizekalı bizmişiz vatan millet sakarya diyerek arkadaşın askere gitmeden yapacağı çoluk çocuğu koruyacağız.

Bu yorumundan sonra 2. kelimene hak verdim. Kendini tanıman çok iyi birşey.

MyLifeAds17 14-03-2018 19:23:31

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073274955)
Merhaba dostlar 22 yasindayım ve nişanlıyım bugun heyete girdim boy ve kilodan boy 1.80 kilo 114 heyet askerliğimi erteledi seneye 10 kilo ver gel dedi gitmek istemiyorsan verme dedi evlilik planları yapıyordum herşey alt üst oldu. Benim düşüncem kilomu hiç vermeden çürük almak üzgünüm bu konuda o kadar gitmek istiyordum ama bi sene daha bekleyemem askerlik için

1 sene ertelediler değil mi hocam

Tabut 14-03-2018 19:26:30

Alıntı:

MyLifeAds17 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275230)
1 sene ertelediler değil mi hocam

evet hocam seneye kilo vermessen muafa ayıracağız dedi.

AlperDemircan 14-03-2018 19:29:43

Yapılan kontroller sonrasında hastalıktan dolayı olmadığı anlaşılarak, seneye gel veya alıp biz seni zayıflatırız diyorlar.
Askerlik işlemlerine başlamadan önce google dan bile bilgi alabilirdiniz, yani gitmek istiyorsanız 10 kilo verebilirdiniz, doğruya doğru.
Dün karar verip gitmediyseniz tek hekim/sağlık kurulu kararına gitmeden yani.
Ama, bir hastalık vs. olmadan bu kiloyu veremediğiniz anlaşıldığı taktirde, ilerde daha büyük sıkıntı yaşamanız muhtemeldir.
Bence Tsk/Msb yönetmeliğini okuyup bir karar verin.
Size B maddesini verip yollamamış heyet, seneye tekrar gel demiş muhtemelen.
3 aydır sürünen biri olarak söylüyorum, seneye gittiğinde gel buraya, sen niye kilo vermedin, elverişlidiri basacakta aynı heyettir.
Bu sene gidip kurtulmak istiyorduysanız, kilonuzunda olmasından gerekenden fazla olduğunu biliyorsanız, yemeyi biraz kesip orantıyı bulmanız lazımdı.
Bu sözüm burada yazılı, seneye gittiğinizde elverişlidir der alırlar, ya da 2-3 sene daha git gel deyip sonunda alırlar. Yani alırlar, obez vs. değil iseniz.
Şimdiden geçmiş olsun.

ercnakar 14-03-2018 19:29:55

bende aynı kilove boya sahiptim. rica ettim muayene yapan bayana. kilomu 90 yazdı ve askere gittim:)) 80 kilo işe geri döndüm.şimdi 105 kiloyum😂

Tabut 14-03-2018 19:33:57

Alıntı:

AlperDemircan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073275249)
Yapılan kontroller sonrasında hastalıktan dolayı olmadığı anlaşılarak, seneye gel veya alıp biz seni zayıflatırız diyorlar.
Askerlik işlemlerine başlamadan önce google dan bile bilgi alabilirdiniz, yani gitmek istiyorsanız 10 kilo verebilirdiniz, doğruya doğru.
Dün karar verip gitmediyseniz tek hekim/sağlık kurulu kararına gitmeden yani.
Ama, bir hastalık vs. olmadan bu kiloyu veremediğiniz anlaşıldığı taktirde, ilerde daha büyük sıkıntı yaşamanız muhtemeldir.
Bence Tsk/Msb yönetmeliğini okuyup bir karar verin.
Size B maddesini verip yollamamış heyet, seneye tekrar gel demiş muhtemelen.
3 aydır sürünen biri olarak söylüyorum, seneye gittiğinde gel buraya, sen niye kilo vermedin, elverişlidiri basacakta aynı heyettir.
Bu sene gidip kurtulmak istiyorduysanız, kilonuzunda olmasından gerekenden fazla olduğunu biliyorsanız, yemeyi biraz kesip orantıyı bulmanız lazımdı.
Bu sözüm burada yazılı, seneye gittiğinizde elverişlidir der alırlar, ya da 2-3 sene daha git gel deyip sonunda alırlar. Yani alırlar, obez vs. değil iseniz.
Şimdiden geçmiş olsun.

Hastalık tanımıma obezite yazdılar hocam.

Metin2Dizayn 14-03-2018 19:58:52

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073274955)
Merhaba dostlar 22 yasindayım ve nişanlıyım bugun heyete girdim boy ve kilodan boy 1.80 kilo 114 heyet askerliğimi erteledi seneye 10 kilo ver gel dedi gitmek istemiyorsan verme dedi evlilik planları yapıyordum herşey alt üst oldu. Benim düşüncem kilomu hiç vermeden çürük almak üzgünüm bu konuda o kadar gitmek istiyordum ama bi sene daha bekleyemem askerlik için

İnşallah birdahaki muayenede kilonuzu -20 yazarlar askerden döndüğünüzde tığ gibi bir damat olursunuz.Vatan borcunuzu ertelemeyin.

keiran 14-03-2018 20:48:20

hocam neden bi sene daha bekleyemıyosunuz onu anlamadım tam olarak.
hem askerlık tam ve kesın olarak evlili nişans vs şeyler yapılmamalı bence bitirip kafan rahat olcak öyle resmileştirceksin yani benim görüşüm bu.

Sungurbey 14-03-2018 20:52:51

ilerde keşke yapsaydım vs demeyeceksen rapor al bence hocam sonuçta piyasada bedelli çıksında yapmayalım diye bekleyen çok kişi var son karar sizin tabi.

fermat 14-03-2018 21:02:48

bende aynı kilolardayım üniversite 3üm yazın mutlaka spora gidip vermeyi düşünüyorum. Çünkü toplumda bir yere gidince herkes askerlik anılarını anlatırken ben çürük raporu aldım demek zor.
Allah yardımcınız olsun hocam ancak 10 kilo verilebilir bence verip seneye gidin askerlik dönüşü evlenin. askerde de kilo verir damatlık şık oturur. Daha güzel olur böylesi

Kaystros 15-03-2018 03:05:43

Herkes yorum yapmış bilen de bilmeyen de. Ben de bu işin uzmanı sayılmam ama deneyim var (kilo sebebi ile muaf aldım.) Şimdi arkadaşım "seneye gel demişler çünkü ilk sene kilo yüzünden seni almıyoruz diyemezler 500 kilo olsan da almıyoruz diyemezler, mecbur seneye gel diyecekler" ben ilk sene boy kilo oranından şimdi seneler oldu hatırlamıyorum ama sanırım 25 kg falan kadar üzerindeydim. Sonra ne oldu ise hikmet ikinci sene 10 kg oldu bu fark. Doktor açık bir şekilde sordu, eğer askere gitmek istemiyorsan çürük verim diye yoksa bir sene uzatayım, seneye kilo ver gel! ben de dedim istiyorum o nedenle ikinci sene çürük vermedi. Eğer istemiyorum desem verecekti. Sonra ben +20 kilo aldım 3. yıl. Hadi sen sağ ben selamet dedi sonunda, bir sene daha bekleyin dedim ama dinletemedim. ben askere gitmek istiyordum o nedenle 3 sene gel git yaptım ama sen muhtemelen seneye kilo almasan, aynı kilonu korusan da muaf olacaksın. hem de bana verdikleri belgede savaşta ve barışta askerlik yapamaz yazıyordu.
Hayır anlamadığım yanımda (benden sonraki heyete giren grup içinde) Allah korusun ve şifa versin bir genç epilepsiden perişan, kulaklarında da %90 sağırlık vardı ona savaşta askerlik yapabilir yazmışlar. ben de anlamadım heyet neye göre ne zaman askerlik yapacağımıza karar verdi ama olay bu işte. Eğer ikinci sene sana +10 kg gibi bir farkın hala varsa doktor soracak eğer istekliysen bir sene daha uzatalım diye, değilsen de almayacak.
Psikolojik hastalar ile de yakın girdik biz şişmanlar olarak o sırada (tam yanımızdan geçerken bizlere hırlayanlar falan da vardı nedenini bilmiyorum ama adı üstünde psikolojik) onlara bile savaşta yapabilir raporu vermiş, ben neden hem savaşta hem barışta çürük oldum bugün bile anlamam. Lakin gerçekten de istemiştim askerlik yapmasını. İzmir Hatay Asgari Hastanesinde heyete çıktım 3 sene üst üste.

Exwore 15-03-2018 11:53:56

Seneyede gideceksin kontrole ondan sonraki sene muaf alacaksın. Ben aldım.

LyFalco 15-03-2018 16:55:47

Ben askere gitmeden önce 18 kilo verdimde gittim.
10 kilo çok rahat verilir 1 sene beklemene de bildiğim kadarıyla gerek yok. İdeal kiloya ulaşınca tekrar muayene olabilirsiniz. Kilonuzu verin ve gidip başvuru yapın geri çevirmeleri için bir gerekce yok.

elvet 15-03-2018 20:42:53

Bazıları ileride senin önüne çıkar engel olur falan derken ne demek istiyor acaba? Arkadaş gider birkaç yıl sonra zayıflar neden askere gitmedin, çürük aldın diyenede kilom fazlaydı der. Zihinsel bir engelden falan çürük almayacak sonuçta.

EgemenPolat 19-11-2018 01:03:39

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073274955)
Merhaba dostlar 22 yasindayım ve nişanlıyım bugun heyete girdim boy ve kilodan boy 1.80 kilo 114 heyet askerliğimi erteledi seneye 10 kilo ver gel dedi gitmek istemiyorsan verme dedi evlilik planları yapıyordum herşey alt üst oldu. Benim düşüncem kilomu hiç vermeden çürük almak üzgünüm bu konuda o kadar gitmek istiyordum ama bi sene daha bekleyemem askerlik için

Hocam Merhabalar,

Hastaneye gittiğinizde hemen raporu alabildinizmi?

İleri tarihe gel diyorlarmı?
İnternette okuduğum yazılarda "şu günü heyet toplanacak o gün gel" diyorlarmış.

Ben yarın hastaneye gideceğim de hemen işim biter mi?

Şimdiden teşekkür ederim.

Tabut 19-11-2018 08:01:02

Alıntı:

EgemenPolat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074109308)
Hocam Merhabalar,

Hastaneye gittiğinizde hemen raporu alabildinizmi?

İleri tarihe gel diyorlarmı?
İnternette okuduğum yazılarda "şu günü heyet toplanacak o gün gel" diyorlarmış.

Ben yarın hastaneye gideceğim de hemen işim biter mi?

Şimdiden teşekkür ederim.

askeri heyet çarşamba günü idi ben hemen doktorda işlerimi sabahtan halletim öğleden sonra heyet oldu girdim heyete erteleme verdiler 3. ayda yine gireceğim az kalmıs :D

Befo 19-11-2018 13:54:32

Askerlik yaparken bende çok sövdüm. Kolumu bacağımı kırsam kurtulsam diye çok kafamda planlar yaptım. Ama şimdi askerliği tam olarak yaptığım için çok mutluyum. Hepimiz birer bireyiz. Hayatımız para kazanıp geçinmekle geçiyor. Demek istediğimiz bu vatana millete yapabileceğimiz tek hizmet askerlik. Bunuda yapmak lazım.

Ne babayiğitler var askere gidebilmek için 40-50 kilo veren. Ne madamlar var çürük alabilmek için 40-50 kilo alıp rapordan sonra kiloyu veren.

Ben 2003 yılında Askerliğimi Şırnak'ta komando olarak yaptım. Günlerce yürüdüğüm oldu sırtımdı 40 kg yük elimde tüfek ile. Çok aç kaldım çok üşüdüm çok uykusuz kaldım. O gün ben sizin için oralarda bu eziyeti çektim. Bugün dalavere ile askerden kaçanlara hakkım helal değildir. Hayatsa bizimkide hayattı 20 yaşında delikanlıydık. Askerde ömrümden ömür gitti ama helali hoş olsun bu vatana.

Sanırım bu işleri baya gevşetmişler. Bizim zamanımızda komando okulunda bir çok obez vardı. Bende kiloluydum 100 civarıydım. 2 Ayda çakı gibi olduk hepimiz. Kilo sorunu olanlar askere gitsin çok güzel kilo veriyorsun.

(sözlerim konu sahibi arkadaşa değildir)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:24:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.