![]() |
Alıntı:
|
ben kilo ile alakalı muaf aldım askerlikten. 187 boy 127 kilo ile heyete girdim taksim gümüşsuyu hastanesinde. aynı gün içinde heyete girdim ve bazı sorular sordular bende cevap verdim. tamam çık kararı 1 saat sonra söylicez dediler ve yaklaşık 40 dakika sonra bi asker elinde kağıtlarla çıktı ve isimleri okudu tek tek ve kağıtlarını verdi. bende aldım kağıdımı, üzerinde savaşta ve barışta her türlü harp olayından muaftır yazıyor. kısaca olay böyle. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
30-40 kilo arası 3. seneye kadar erteleme alabilir. Alacağı rapor barışta görev yapamaz savaşta görev yapabilir olacak. 40 kilo üzerinde ilk seferde bu rapor verilebiliyor ve barışta ve savaşta görev yapamaz şeklinde oluyor. Bu işlem için de erteleme verilebilir, tamamen kuruldaki doktorların insiyatif alma meselesi. |
Ülke bu haldeyken kimse kusura bakmasın askere gidilmez. Ben gitmedim, muafım iyikide muafım. Zengin olan gitmeyecek, fakir olan gitmek zorunda olacak, oh ne güzel dünya. Vatan borcu böyle olmaz. Ortada bir vatan borcu varsa bu borç sadece fakirin değil. Zengininde borcu olmalı.. Para ile ödenen bir borç olmamalı. |
Şahsen bende bilerek vermiyorum kilo, parayı basan yapmıyor ben mi vicdan yapıcam. |
Yani 10 kiloyu bir sonraki tertibe kadar verebilirsiniz gibi geliyor bana. Yani en kötü 2, 3 ay içinde verirsiniz o kadar kiloyu hocam. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:07:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.