R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Heyet askerliğimi erteledi (https://www.r10.net/off-topic/1829687-heyet-askerligimi-erteledi.html)

Tabut 19-11-2018 14:29:25

Alıntı:

Befo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074111062)
Askerlik yaparken bende çok sövdüm. Kolumu bacağımı kırsam kurtulsam diye çok kafamda planlar yaptım. Ama şimdi askerliği tam olarak yaptığım için çok mutluyum. Hepimiz birer bireyiz. Hayatımız para kazanıp geçinmekle geçiyor. Demek istediğimiz bu vatana millete yapabileceğimiz tek hizmet askerlik. Bunuda yapmak lazım.

Ne babayiğitler var askere gidebilmek için 40-50 kilo veren. Ne madamlar var çürük alabilmek için 40-50 kilo alıp rapordan sonra kiloyu veren.

Ben 2003 yılında Askerliğimi Şırnak'ta komando olarak yaptım. Günlerce yürüdüğüm oldu sırtımdı 40 kg yük elimde tüfek ile. Çok aç kaldım çok üşüdüm çok uykusuz kaldım. O gün ben sizin için oralarda bu eziyeti çektim. Bugün dalavere ile askerden kaçanlara hakkım helal değildir. Hayatsa bizimkide hayattı 20 yaşında delikanlıydık. Askerde ömrümden ömür gitti ama helali hoş olsun bu vatana.

Sanırım bu işleri baya gevşetmişler. Bizim zamanımızda komando okulunda bir çok obez vardı. Bende kiloluydum 100 civarıydım. 2 Ayda çakı gibi olduk hepimiz. Kilo sorunu olanlar askere gitsin çok güzel kilo veriyorsun.

(sözlerim konu sahibi arkadaşa değildir)

hocam keşke sizin zamanınızdaki gibi askerlik olsada yapsak, bu zamanda sadece zaman kaybı askerlik yapmak hayatından 1 yıl gidiyor sadece değişen birşey yok

GoogleChrome 19-11-2018 14:43:39

ben kilo ile alakalı muaf aldım askerlikten. 187 boy 127 kilo ile heyete girdim taksim gümüşsuyu hastanesinde. aynı gün içinde heyete girdim ve bazı sorular sordular bende cevap verdim. tamam çık kararı 1 saat sonra söylicez dediler ve yaklaşık 40 dakika sonra bi asker elinde kağıtlarla çıktı ve isimleri okudu tek tek ve kağıtlarını verdi. bende aldım kağıdımı, üzerinde savaşta ve barışta her türlü harp olayından muaftır yazıyor. kısaca olay böyle.

Tabut 19-11-2018 14:51:03

Alıntı:

GoogleChrome Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074111273)
ben kilo ile alakalı muaf aldım askerlikten. 187 boy 127 kilo ile heyete girdim taksim gümüşsuyu hastanesinde. aynı gün içinde heyete girdim ve bazı sorular sordular bende cevap verdim. tamam çık kararı 1 saat sonra söylicez dediler ve yaklaşık 40 dakika sonra bi asker elinde kağıtlarla çıktı ve isimleri okudu tek tek ve kağıtlarını verdi. bende aldım kağıdımı, üzerinde savaşta ve barışta her türlü harp olayından muaftır yazıyor. kısaca olay böyle.

bana malesef 1 yıl erteleme verdi üstüne 5 kilo daha aldım martta tekrar muayneye gidicem

teknoft 19-11-2018 17:02:58

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074111307)
bana malesef 1 yıl erteleme verdi üstüne 5 kilo daha aldım martta tekrar muayneye gidicem

Alıntı:

GoogleChrome Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074111273)
ben kilo ile alakalı muaf aldım askerlikten. 187 boy 127 kilo ile heyete girdim taksim gümüşsuyu hastanesinde. aynı gün içinde heyete girdim ve bazı sorular sordular bende cevap verdim. tamam çık kararı 1 saat sonra söylicez dediler ve yaklaşık 40 dakika sonra bi asker elinde kağıtlarla çıktı ve isimleri okudu tek tek ve kağıtlarını verdi. bende aldım kağıdımı, üzerinde savaşta ve barışta her türlü harp olayından muaftır yazıyor. kısaca olay böyle.

Kilo muhabbetinde 2 farklı ihtimal var .
30-40 kilo arası 3. seneye kadar erteleme alabilir. Alacağı rapor barışta görev yapamaz savaşta görev yapabilir olacak.
40 kilo üzerinde ilk seferde bu rapor verilebiliyor ve barışta ve savaşta görev yapamaz şeklinde oluyor. Bu işlem için de erteleme verilebilir, tamamen kuruldaki doktorların insiyatif alma meselesi.

MesutCan 19-11-2018 17:43:45

Ülke bu haldeyken kimse kusura bakmasın askere gidilmez. Ben gitmedim, muafım iyikide muafım. Zengin olan gitmeyecek, fakir olan gitmek zorunda olacak, oh ne güzel dünya. Vatan borcu böyle olmaz. Ortada bir vatan borcu varsa bu borç sadece fakirin değil. Zengininde borcu olmalı.. Para ile ödenen bir borç olmamalı.

nurettinselcuk 21-11-2018 10:43:49

Şahsen bende bilerek vermiyorum kilo, parayı basan yapmıyor ben mi vicdan yapıcam.

dijitalartiz 21-11-2018 13:36:51

Yani 10 kiloyu bir sonraki tertibe kadar verebilirsiniz gibi geliyor bana. Yani en kötü 2, 3 ay içinde verirsiniz o kadar kiloyu hocam.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:07:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.