R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   İzmir Freelancer Çalışma Merkezi (https://www.r10.net/off-topic/1780438-izmir-freelancer-calisma-merkezi.html)

BizAjans 26-11-2017 12:58:26

İzmir Freelancer Çalışma Merkezi
 
İzmir Freelancer Çalışma Merkezi
arkadaşlar merhaba frelancer grafik tasarım konusunda çalışma alanı bulmak ve hızlı internet bulma problemlerimden yola çıkarak yeni bir girişimcilik örnegi ile sizlerleyim. Açmış oldugumuz Biz Dijital Baskı & Çalışma Merkezi adı altında Alsacak'ta faliyetlerimize başlamış bulunmaktayız.
100 mhps AKK'siz internet ( yogunlugun artması sonucunda Vodafone FiberMax 1.000 mhps internet sunabilecegini söyledi :) talebe göre internet hızımız artacaktır :)
Üyelik aidatı filan yoktur. Yiyecek veya içecek ücreti var (fiyatlar makul seviyede), (kimse bişey alırmıydınız gözleriyle bakmamaktadır :)
25 kişik rahat oturma alanımız ve 70x70 rahat çalışılabilecek masalarımız bulunmaktadır.
Makine Parkuru olarak:
30 w Lazer markalama
Kupa Bardak Baskı makinesi
Roland 540i iç 1.37m iç mekan baskı makinesi bulunmaktadır
Tavsiye öneri ve isteklerinizi bildirmeniz bizi memnun edicektir.
Ayrıca belli günlerde grafiker ve baskı toplantıları yaparak izmirli grafiker arkadaşların birbiriyle tanışıp iletişim halinde kalmasını saglamayı amaçlamaktayım hepinizin desteklerini bekliyorum.

Bilal Yilmaz
Gsm: 0545 663 44 67
Adres: Mimar Sinan Mah. 1358 sok. no:9/B Alsancak/İZMİR
Facebook Sayfamız : https://www.fb.com/bizsanatatolyesi/

Baskı Bölümü daha düzene girmediginden o tarafın fotograflarını ekleyemedim :) biliyosunuz o taraf biraz karışık oluyor :) saygılarla...



http://www.imageto.org/images/ibtKa.jpg
http://www.imageto.org/images/j46rp.jpg
http://www.imageto.org/images/xuO5I.jpg
http://www.imageto.org/images/HxzmB.jpg


BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE nedir ?
- Sakin ve huzurlu bir çalışma ortamıdır.
- Sakin ve sanatça bir kafedir.

BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE ne yapar?
- Belirli günlerde sanat ve tasarım etkinlikleri, buluşma, okuma, izleme, konuşma, tartışma etkinlikleri düzenler.
- Sanat ve tasarım atölyelerinin etkinliklerine ev sahipliği yapar.
- Çeşitli kuruluşların workshoplarına mekanını açar.
- Çeşitli kulüplerin buluşmaları için ideal bir mekan olur.
- Misafirlerine içecek ve yiyeceklerinin yanında bol ikramlarda bulunur.

BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE'de ne yapılır?
- Ders çalışılır.
- Resim yapılır.
- Kitap okunur.
- Laptopla 100 mbps hızındaki AKK’siz internet ücretsiz kullanılır.
- Sanat, tasarım, mimarlık ve kişisel gelişim kitapları bulanan kitaplık ücretsiz kullanılır.
- Toplantı yapılır.
- Grup çalışmaları yapılır.
- Duyurusu yapılan etkinliklere katılınır.
- Kaliteli kahve içilir.
- Kahvaltı yapılır.
- Çay içip pasta, börek, kek, kurabiye yenir.


*Üyelik vb. giriş ücretleri YOKTUR ( Sadece içecek ve yiyecekler ücretlidir)
*Grup çalışmalarınız, toplantılarınız, sunumlarınız, etkinlikleriniz için lütfen bizimle iletişime geçin.

Phone: 0850 807 03 57
Mail:info@bizsanatatolyesi.com

dapzar 26-11-2017 13:16:21

bir izmirli olarak güzel projenizden dolayı tebrik ederim izmirde olsam sürekli gelip çalışma yapardım ama ne mümkün hayırlı işler olsun.

BizAjans 26-11-2017 13:17:59

dapzar teşekkürler artık izmire geldiginiz de bekleriz çalışma merkezimizi kullanabilecek tanıdıklarınıza konuyu paylaşabilirseniz memnuniyet duyarız

Coşkun Çetin 26-11-2017 13:24:52

Tebrikler. İzmir'li olarak r10 ile ilgili bir organizasyonu burada yapabiliriz.

uidesigns 26-11-2017 13:26:43

Birgün İzmir'e geldiğimde kesinlikle uğrarım. Çok güzel bir girişim gerçekten.

BizAjans 26-11-2017 13:28:31





Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072921011)
Birgün İzmir'e geldiğimde kesinlikle uğrarım. Çok güzel bir girişim gerçekten.

inşallah bekleriz memnuniyet duyarız



Alıntı:

Coskun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072921005)
Tebrikler. İzmir'li olarak r10 ile ilgili bir organizasyonu burada yapabiliriz.

Coşkun bey, kardeşim geçenki izmir toplantısına katılmıştı bende gelicektim tanışmaya ama nasip olmadı malum tadilatla ugraşıyorduk yeni hafifledi işlerimiz konu hakkındaki destekleriniz bizi memnun edicektir

gamelear 26-11-2017 18:24:53

arkadaşlar uzun emekler sonucunda yapıldı konu sahibi abimdir inşallah başarılı olacaklar. İnternet kablo döşemesini özenle kendim yaptım :) Her masada neredeyse elektrik prizi ve 100 mbps kablolu kablosuz internet var ilgisini çekebilecek izmir şubesinden arkadaşları etiketliyorum sizde tanıdıklarınız varsa etiketlerseniz sevinirim. Rahatsızlık verdiysem kusuruma bakmayın düşünceleriniz bizim için önemli.

@onderaydin @aTi @YazilimUzmani @SABOCES @mahmutcan01 @BilalB @LitmuS @Mechanic @MERCAN @yalnizyargic theknightelf Xnbia @PheomiS Mert50356 WebxGroup @caliente @Cycl0ne @ronin @DJ_JuNiOuR @fanty_35 @erkanox @fatihan @fuhrer @doguizm @BERKEAKGUN @evrenaydn @etiraj @sanalyer @Muratozakcil @hacspectrum @internetbeyni @akafo @basaran35 @Ownl @NoMen @hkarpat @coders35 @miyna @tentena @Hostibo evrenaydn @RemziKurcan

HarunNT 26-11-2017 18:30:39

Çok güzel bir fikir, başarılar dilerim.

kadirzm 26-11-2017 18:40:24

Çalışma için değilde mekanı görmek için gelebilir miyim :) ayrıca kupa bardak baskı ne kadar acaba

nediyoz 26-11-2017 18:45:00

Bir izmir'li olarak burayı gördüğüme sevindim açıkcası. Yakın zamanda uğramak isterim.

tbajans 26-11-2017 21:55:33

Alıntı:

BizAjans Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072920936)
İzmir Freelancer Çalışma Merkezi

arkadaşlar merhaba frelancer grafik tasarım konusunda çalışma alanı bulmak ve hızlı internet bulma problemlerimden yola çıkarak yeni bir girişimcilik örnegi ile sizlerleyim. Açmış oldugumuz Biz Dijital Baskı & Çalışma Merkezi adı altında Alsacak'ta faliyetlerimize başlamış bulunmaktayız.

100 mhps AKK'siz internet ( yogunlugun artması sonucunda Vodafone FiberMax 1.000 mhps internet sunabilecegini söyledi :) talebe göre internet hızımız artacaktır :)

Üyelik aidatı filan yoktur. Yiyecek veya içecek ücreti var (fiyatlar makul seviyede), (kimse bişey alırmıydınız gözleriyle bakmamaktadır :)

25 kişik rahat oturma alanımız ve 70x70 rahat çalışılabilecek masalarımız bulunmaktadır.

Makine Parkuru olarak:

30 w Lazer markalama

Kupa Bardak Baskı makinesi

Roland 540i iç 1.37m iç mekan baskı makinesi bulunmaktadır

Tavsiye öneri ve isteklerinizi bildirmeniz bizi memnun edicektir.

Ayrıca belli günlerde grafiker ve baskı toplantıları yaparak izmirli grafiker arkadaşların birbiriyle tanışıp iletişim halinde kalmasını saglamayı amaçlamaktayım hepinizin desteklerini bekliyorum.



Bilal Yilmaz

Gsm: 0545 663 44 67

Adres: Mimar Sinan Mah. 1358 sok. no:9/B Alsancak/İZMİR

Facebook Sayfamız : https://www.fb.com/bizsanatatolyesi/



Baskı Bölümü daha düzene girmediginden o tarafın fotograflarını ekleyemedim :) biliyosunuz o taraf biraz karışık oluyor :) saygılarla...







http://www.imageto.org/images/ibtKa.jpg

http://www.imageto.org/images/j46rp.jpg

http://www.imageto.org/images/xuO5I.jpg

http://www.imageto.org/images/HxzmB.jpg





BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE nedir ?

- Sakin ve huzurlu bir çalışma ortamıdır.

- Sakin ve sanatça bir kafedir.



BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE ne yapar?

- Belirli günlerde sanat ve tasarım etkinlikleri, buluşma, okuma, izleme, konuşma, tartışma etkinlikleri düzenler.

- Sanat ve tasarım atölyelerinin etkinliklerine ev sahipliği yapar.

- Çeşitli kuruluşların workshoplarına mekanını açar.

- Çeşitli kulüplerin buluşmaları için ideal bir mekan olur.

- Misafirlerine içecek ve yiyeceklerinin yanında bol ikramlarda bulunur.



BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE'de ne yapılır?

- Ders çalışılır.

- Resim yapılır.

- Kitap okunur.

- Laptopla 100 mbps hızındaki AKK’siz internet ücretsiz kullanılır.

- Sanat, tasarım, mimarlık ve kişisel gelişim kitapları bulanan kitaplık ücretsiz kullanılır.

- Toplantı yapılır.

- Grup çalışmaları yapılır.

- Duyurusu yapılan etkinliklere katılınır.

- Kaliteli kahve içilir.

- Kahvaltı yapılır.

- Çay içip pasta, börek, kek, kurabiye yenir.

- Tanışılır, sohbet edilir, mutlu olunur.



*Üyelik vb. giriş ücretleri YOKTUR ( Sadece içecek ve yiyecekler ücretlidir)

*Grup çalışmalarınız, toplantılarınız, sunumlarınız, etkinlikleriniz için lütfen bizimle iletişime geçin.



Phone: 0850 807 03 57

Mail:info@bizsanatatolyesi.com



Elinize sağlık, çok güzel bir fikirle başlanmış. İnş. İzmir’e bir sonraki gelişimde mutlaka uğramak istiyorum. Hayırlı Olsun.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

BizAjans 27-11-2017 18:10:39

Alıntı:

kadirzm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072921840)
Çalışma için değilde mekanı görmek için gelebilir miyim :) ayrıca kupa bardak baskı ne kadar acaba

merhabalar tabikide istediginiz zaman gelebilirsiniz ister bilgisayarınızla çalışma istersenizde çaya kahve özgürlük sizde :) ayrıca kupa bardak konusunda özelden yazarmısınız fiyatları adete göre degişiklilik göstermektedir.

Alıntı:

nediyoz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072921846)
Bir izmir'li olarak burayı gördüğüme sevindim açıkcası. Yakın zamanda uğramak isterim.

sizlerin düşünceleri ve katkılarıyla dahada güzel olabilecegine inanmaktayız çevre desteginizi ve ziyaretlerinizi eksik etmemeniz dilegiyle görüşmek üzere

Alıntı:

tbajans Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072922427)
Elinize sağlık, çok güzel bir fikirle başlanmış. İnş. İzmir’e bir sonraki gelişimde mutlaka uğramak istiyorum. Hayırlı Olsun.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

teşekkür ederiz her zaman görüşmek dilegiyle

onderaydin 28-11-2017 16:46:26

Alıntı:

BizAjans Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072920936)
İzmir Freelancer Çalışma Merkezi
arkadaşlar merhaba frelancer grafik tasarım konusunda çalışma alanı bulmak ve hızlı internet bulma problemlerimden yola çıkarak yeni bir girişimcilik örnegi ile sizlerleyim. Açmış oldugumuz Biz Dijital Baskı & Çalışma Merkezi adı altında Alsacak'ta faliyetlerimize başlamış bulunmaktayız.
100 mhps AKK'siz internet ( yogunlugun artması sonucunda Vodafone FiberMax 1.000 mhps internet sunabilecegini söyledi :) talebe göre internet hızımız artacaktır :)
Üyelik aidatı filan yoktur. Yiyecek veya içecek ücreti var (fiyatlar makul seviyede), (kimse bişey alırmıydınız gözleriyle bakmamaktadır :)
25 kişik rahat oturma alanımız ve 70x70 rahat çalışılabilecek masalarımız bulunmaktadır.
Makine Parkuru olarak:
30 w Lazer markalama
Kupa Bardak Baskı makinesi
Roland 540i iç 1.37m iç mekan baskı makinesi bulunmaktadır
Tavsiye öneri ve isteklerinizi bildirmeniz bizi memnun edicektir.
Ayrıca belli günlerde grafiker ve baskı toplantıları yaparak izmirli grafiker arkadaşların birbiriyle tanışıp iletişim halinde kalmasını saglamayı amaçlamaktayım hepinizin desteklerini bekliyorum.

Bilal Yilmaz
Gsm: 0545 663 44 67
Adres: Mimar Sinan Mah. 1358 sok. no:9/B Alsancak/İZMİR
Facebook Sayfamız : https://www.fb.com/bizsanatatolyesi/

Baskı Bölümü daha düzene girmediginden o tarafın fotograflarını ekleyemedim :) biliyosunuz o taraf biraz karışık oluyor :) saygılarla...



http://www.imageto.org/images/ibtKa.jpg
http://www.imageto.org/images/j46rp.jpg
http://www.imageto.org/images/xuO5I.jpg
http://www.imageto.org/images/HxzmB.jpg


BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE nedir ?
- Sakin ve huzurlu bir çalışma ortamıdır.
- Sakin ve sanatça bir kafedir.

BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE ne yapar?
- Belirli günlerde sanat ve tasarım etkinlikleri, buluşma, okuma, izleme, konuşma, tartışma etkinlikleri düzenler.
- Sanat ve tasarım atölyelerinin etkinliklerine ev sahipliği yapar.
- Çeşitli kuruluşların workshoplarına mekanını açar.
- Çeşitli kulüplerin buluşmaları için ideal bir mekan olur.
- Misafirlerine içecek ve yiyeceklerinin yanında bol ikramlarda bulunur.

BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE'de ne yapılır?
- Ders çalışılır.
- Resim yapılır.
- Kitap okunur.
- Laptopla 100 mbps hızındaki AKK’siz internet ücretsiz kullanılır.
- Sanat, tasarım, mimarlık ve kişisel gelişim kitapları bulanan kitaplık ücretsiz kullanılır.
- Toplantı yapılır.
- Grup çalışmaları yapılır.
- Duyurusu yapılan etkinliklere katılınır.
- Kaliteli kahve içilir.
- Kahvaltı yapılır.
- Çay içip pasta, börek, kek, kurabiye yenir.
- Tanışılır, sohbet edilir, mutlu olunur.

*Üyelik vb. giriş ücretleri YOKTUR ( Sadece içecek ve yiyecekler ücretlidir)
*Grup çalışmalarınız, toplantılarınız, sunumlarınız, etkinlikleriniz için lütfen bizimle iletişime geçin.

Phone: 0850 807 03 57
Mail:info@bizsanatatolyesi.com

Çok iyi bir fikir. Hayata geçiren ve emeği geçen herkesin eline sağlık. En kısa süre içerisinde uğrayacağım. Başarılarınızın devamını dilerim.

SABOCES 28-11-2017 16:49:48

Alıntı:

Coskun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072921005)
Tebrikler. İzmir'li olarak r10 ile ilgili bir organizasyonu burada yapabiliriz.

Aynen başkan. En kısa zamanda bi etkinlik yapılırsa gelirim bende. Gerçekten iyi düşünülmüş.. Valla ne yalan söyliyim not aldım boş vaktim olursa çıkar gelirim :)

Mert50356 28-11-2017 17:00:25

Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık müsait bir zamanda gelip inceleyeceğim hem tanışmış oluruz :)



Alıntı:

SABOCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072928432)
Aynen başkan. En kısa zamanda bi etkinlik yapılırsa gelirim bende. Gerçekten iyi düşünülmüş.. Valla ne yalan söyliyim not aldım boş vaktim olursa çıkar gelirim :)

Abi hafta sonu toplanıp gidelim bi hayırlı olsun yapalım mekana :D

Eyupoglu 28-11-2017 17:04:28

Alsancağın neresinde. Hiç 100 mbps internetim olmadı denemek için gelebilirmiyim :D

JpnTr 28-11-2017 21:16:48

Tebrik ederim, umarım istediğiniz yere gelebilirsiniz :)

BizAjans 28-11-2017 21:29:08

Alıntı:

onderaydin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072928420)
Çok iyi bir fikir. Hayata geçiren ve emeği geçen herkesin eline sağlık. En kısa süre içerisinde uğrayacağım. Başarılarınızın devamını dilerim.

güzel yorumunuz için teşekkürler sizlerin katılımıyla nasip olursa dahada güzel olucak

Alıntı:

SABOCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072928432)
Aynen başkan. En kısa zamanda bi etkinlik yapılırsa gelirim bende. Gerçekten iyi düşünülmüş.. Valla ne yalan söyliyim not aldım boş vaktim olursa çıkar gelirim :)

teşekkür ederim güzel yorumunuzdan ötürü boş vaktinizden ziyade çalışma alanı olarakta kullanmanıza çok uygun oldugunu düşünüyorum

Alıntı:

Mert50356 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072928472)
Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık müsait bir zamanda gelip inceleyeceğim hem tanışmış oluruz :)


Abi hafta sonu toplanıp gidelim bi hayırlı olsun yapalım mekana :D

tabikide ne demek bekliyoruz o halde :)

Alıntı:

Eyupoglu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072928482)
Alsancağın neresinde. Hiç 100 mbps internetim olmadı denemek için gelebilirmiyim :D

Atatürk kapalı yüzme havuzunun karşısındayız maps'a Freelancer Çalışma merkezi yazdıgınızda tam konumuda çıkmaktadır

Alıntı:

JpnTr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072929343)
Tebrik ederim, umarım istediğiniz yere gelebilirsiniz :)

istegimiz sizleri burada çalışırken görmek umarım yakın zamanda görüşebiliriz :)

TheMakaroV35 28-11-2017 21:40:07

Çok güzel fikir ve mekanin dizayn'i çok hoşuma gitti :) bir izmirli olarakta böyle şeyleri görmek sevindirdi emeği geçen herkese sevgiler saygilar.

BizAjans 30-11-2017 00:10:03

Alıntı:

TheMakaroV35 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072929412)
Çok güzel fikir ve mekanin dizayn'i çok hoşuma gitti :) bir izmirli olarakta böyle şeyleri görmek sevindirdi emeği geçen herkese sevgiler saygilar.

teşekkürler en kısa zamanda sizleri aramızda görmek isteriz

Mert50356 30-11-2017 09:24:17

Cumartesi açık mısınız kaça kadar açıksınız?

BizAjans 30-11-2017 21:23:57

r10 dan kimseyi göremedik daha aramızda arkadaşlar :) Starbucks çı hiçmi tayfa yok :)

HaDeme 20-12-2017 22:49:34

Alıntı:

BizAjans Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072936287)
r10 dan kimseyi göremedik daha aramızda arkadaşlar :) Starbucks çı hiçmi tayfa yok :)

Alsancak camiinin karşısında ziraat bankası var oradanmı geliniyor yazın geldiğimde bende uğrayıp bir çay içeyim :)

MuratCENGEL 20-12-2017 22:53:35

ben artık oraya takılıyorum desene :D hayırlı olsun bir İzmir'li olarak sizi tebrik ve taktir ediyorum.

BizAjans 22-12-2017 02:30:32

Alıntı:

HaDeme Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072999489)
Alsancak camiinin karşısında ziraat bankası var oradanmı geliniyor yazın geldiğimde bende uğrayıp bir çay içeyim :)

cami duragının karşısında bulunana yapı kredinin solundaki caddeden dümdüz ilerliyorsunuz yolun sonuna geldiginizde sag ve sola yol ayrılıyor sol tarafa yönelip taksi duragının karşısındaki caddeden içeri giriyorsunuz (izemar tabelasını gördügünüz cadde) hemen 20 adım sonra solda kalıyoruz ayrıca
google mapsa
İzmir Freelancer Çalışma Merkezi
Biz Sanat Atölye & Cafe
Biz Dijital Baskı ve Çalışma Merkezi
Biz Lazer Markalama Merkezi
yazdıgınızda google biz'e çıkarıyor sizi :)


Alıntı:

tasarti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072999507)
ben artık oraya takılıyorum desene :D hayırlı olsun bir İzmir'li olarak sizi tebrik ve taktir ediyorum.

teşekkür ederiz çevrenize ve arkadaşlarınıza biz'i duyurursanız memnuniyet duyarız biraz tanıtım ve reklam eksikligimiz var :) en kısa sürede sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız

evrenaydn 01-01-2018 22:15:27

Gerçekten izmir için çok güzel bir nokta olmuş açılış ve kapanış saatleri ile birlikte tatil günü varsa o da eklenirse bence tadından yenmeyecek bir kıvama gelir. Şimdiden hayırlı olsun bu hafta sonu açıksanız Cumartesi günü gelmek isterim.

MuratCENGEL 01-01-2018 22:16:58

Alıntı:

evrenaydn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073035282)
Gerçekten izmir için çok güzel bir nokta olmuş açılış ve kapanış saatleri ile birlikte tatil günü varsa o da eklenirse bence tadından yenmeyecek bir kıvama gelir. Şimdiden hayırlı olsun bu hafta sonu açıksanız Cumartesi günü gelmek isterim.

açıklar hocam cumartesi günleri.

Qualitydamage 01-01-2018 22:21:01

Çok güzel bir iş.. izmirli olarak gurur duydum elimden geldiğince maddi manevi ne olursa her zaman yardimci olabilirim..
Soylemeniz yeterli boyle iyi şeylere her zaman ihtiyaç var.

Okurlar 01-01-2018 22:26:48

Bir İzmir'li olarak desteklenmesi gereken bir proje olduğunu düşünüyorum

akafo 01-01-2018 22:29:59

Ofisten arkadaşlarıma da attım linki. Önümüzde ki hafta geleceğiz inşallah. Hayırlısı olsun

MuratCENGEL 01-01-2018 22:44:38

Alıntı:

Qualitydamage Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073035312)
Çok güzel bir iş.. izmirli olarak gurur duydum elimden geldiğince maddi manevi ne olursa her zaman yardimci olabilirim..
Soylemeniz yeterli boyle iyi şeylere her zaman ihtiyaç var.

Alıntı:

Okurlar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073035330)
Bir İzmir'li olarak desteklenmesi gereken bir proje olduğunu düşünüyorum

Alıntı:

akafo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073035339)
Ofisten arkadaşlarıma da attım linki. Önümüzde ki hafta geleceğiz inşallah. Hayırlısı olsun

arkadaşlar ben gittiğim için rahatça referans olabilirim. Gerçekten desteklemek gereken bir proje kesinlikle mükemmel bir çözüm kafa dinlemek için de gidilir çalışmak içinde gidilir, kahve içmeyede gidilir. Hep gidilir yani :) gidin destekleyin. Herp beraber gidelim.

Fatih 04-01-2018 19:29:42

Hayırlı olsun

akafo 05-01-2018 19:36:56

Merhabalar,

Bugün çalışma merkezine gitme şansımız oldu. Bilal hocam ile de sohbet ettik. Ortam sessiz ve çalışmak için gayet iyi.

Eşinize, dostunuza önerin arkadaşlar :)

BizAjans 08-01-2018 15:54:55

merhaba arkadaşlar desteklerini esirgemen gelen ve devamlı gelecek olan kişilere canı gönülden teşekkür ederiz hepiniz enerji, neşe ve bilgi dolu insanlarsınız. İnşallah sizlerin katılımlarıyla daha güzel günlerde görecegiz. Daha önceden hiç bir şekilde kişisel baglantım olmayan geldiginde tanıştıgımız r10 üyelerinden @tasarti; arkadaşımıza ayrıca teşekkür ederim bizim yerimize sizlere cevap verebilmek için oda ugraşmış çok mutlu olduk. Etkinlik organizasyonlarınız için veya freelancer çalışmalarınızı yapmaya çalışma alanımızı kullanmaya her daim gelmeniz dilegiyle. Gösterdiginiz ilgi ve alanız için hepinize teşekkür ederiz

@Coskun; @akafo; @kralmchalen; @Okurlar; @Qualitydamage; @TheMakaroV35; @Mert50356; @HaDeme; @evrenaydn; @nediyoz; @tbajans; @onderaydin; @SABOCES; @Eyupoglu; @JpnTr; @dapzar; Misafir; @gamelear; @HarunNT; @kadirzm;

Newyork 19-02-2018 17:27:24

Çok Beğendim, Başarılar Dilerim :)

AGaRoot 20-02-2018 14:44:55

Çok güzel tebrik ederim bol kazançlar dilerim. Umarım yayılır, bir gün yolum düşerse uğrayacağım.

BizAjans 21-02-2018 15:14:43

Alıntı:

Newyork Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073196089)
Çok Beğendim, Başarılar Dilerim :)

teşekkür ederiz izmirdeyseniz bekleriz

Alıntı:

AGaRoot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073198830)
Çok güzel tebrik ederim bol kazançlar dilerim. Umarım yayılır, bir gün yolum düşerse uğrayacağım.

en kısa zamanda bekleriz

MelihAtasever 28-02-2018 14:40:58

Daha önce görüşmüştüm , öğleden sonraları haftanın 3-4 günü orada bulunacağım inşlallah yakında kişisel sorunlardan dolayı uğrayamadım bile inşallah yakında geliyorum bende :) Atasever Media olarak Desteklerimizi sunacağız.. <3

BizAjans 26-03-2018 17:52:27

Alıntı:

MelihAtasever Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073226077)
Daha önce görüşmüştüm , öğleden sonraları haftanın 3-4 günü orada bulunacağım inşlallah yakında kişisel sorunlardan dolayı uğrayamadım bile inşallah yakında geliyorum bende :) Atasever Media olarak Desteklerimizi sunacağız.. <3

her zaman bekleriz daha gelemediniz sanırım :) mesajınızıda biraz geç farketmişim folyo branda ve lazer markalama gibi işlerinizdede çözüm ortaklıgı kapsamında çalışmaktan memnuniyet duyarız

LitmuS 13-05-2018 15:33:04

Yönetim ve organizasyon düzenleyecek arkadaşlar olursa bu sene Ramazan'da yemek buluşma vs. gibi birşey olacaksa izmir'de çay, kahve muhabbet gibi toplantılarda r10'dan hemşerimiz olan bu arkadaşların yerini unutmayın. (y)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:39:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.