![]() |
İzmir Freelancer Çalışma Merkezi İzmir Freelancer Çalışma Merkezi arkadaşlar merhaba frelancer grafik tasarım konusunda çalışma alanı bulmak ve hızlı internet bulma problemlerimden yola çıkarak yeni bir girişimcilik örnegi ile sizlerleyim. Açmış oldugumuz Biz Dijital Baskı & Çalışma Merkezi adı altında Alsacak'ta faliyetlerimize başlamış bulunmaktayız. 100 mhps AKK'siz internet ( yogunlugun artması sonucunda Vodafone FiberMax 1.000 mhps internet sunabilecegini söyledi :) talebe göre internet hızımız artacaktır :) Üyelik aidatı filan yoktur. Yiyecek veya içecek ücreti var (fiyatlar makul seviyede), (kimse bişey alırmıydınız gözleriyle bakmamaktadır :) 25 kişik rahat oturma alanımız ve 70x70 rahat çalışılabilecek masalarımız bulunmaktadır. Makine Parkuru olarak: 30 w Lazer markalama Kupa Bardak Baskı makinesi Roland 540i iç 1.37m iç mekan baskı makinesi bulunmaktadır Tavsiye öneri ve isteklerinizi bildirmeniz bizi memnun edicektir. Ayrıca belli günlerde grafiker ve baskı toplantıları yaparak izmirli grafiker arkadaşların birbiriyle tanışıp iletişim halinde kalmasını saglamayı amaçlamaktayım hepinizin desteklerini bekliyorum. Bilal Yilmaz Gsm: 0545 663 44 67 Adres: Mimar Sinan Mah. 1358 sok. no:9/B Alsancak/İZMİR Facebook Sayfamız : https://www.fb.com/bizsanatatolyesi/ Baskı Bölümü daha düzene girmediginden o tarafın fotograflarını ekleyemedim :) biliyosunuz o taraf biraz karışık oluyor :) saygılarla... http://www.imageto.org/images/ibtKa.jpg http://www.imageto.org/images/j46rp.jpg http://www.imageto.org/images/xuO5I.jpg http://www.imageto.org/images/HxzmB.jpg BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE nedir ? - Sakin ve huzurlu bir çalışma ortamıdır. - Sakin ve sanatça bir kafedir. BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE ne yapar? - Belirli günlerde sanat ve tasarım etkinlikleri, buluşma, okuma, izleme, konuşma, tartışma etkinlikleri düzenler. - Sanat ve tasarım atölyelerinin etkinliklerine ev sahipliği yapar. - Çeşitli kuruluşların workshoplarına mekanını açar. - Çeşitli kulüplerin buluşmaları için ideal bir mekan olur. - Misafirlerine içecek ve yiyeceklerinin yanında bol ikramlarda bulunur. BİZ SANAT ATÖLYE & CAFE'de ne yapılır? - Ders çalışılır. - Resim yapılır. - Kitap okunur. - Laptopla 100 mbps hızındaki AKKsiz internet ücretsiz kullanılır. - Sanat, tasarım, mimarlık ve kişisel gelişim kitapları bulanan kitaplık ücretsiz kullanılır. - Toplantı yapılır. - Grup çalışmaları yapılır. - Duyurusu yapılan etkinliklere katılınır. - Kaliteli kahve içilir. - Kahvaltı yapılır. - Çay içip pasta, börek, kek, kurabiye yenir. *Üyelik vb. giriş ücretleri YOKTUR ( Sadece içecek ve yiyecekler ücretlidir) *Grup çalışmalarınız, toplantılarınız, sunumlarınız, etkinlikleriniz için lütfen bizimle iletişime geçin. Phone: 0850 807 03 57 Mail:info@bizsanatatolyesi.com |
bir izmirli olarak güzel projenizden dolayı tebrik ederim izmirde olsam sürekli gelip çalışma yapardım ama ne mümkün hayırlı işler olsun. |
dapzar teşekkürler artık izmire geldiginiz de bekleriz çalışma merkezimizi kullanabilecek tanıdıklarınıza konuyu paylaşabilirseniz memnuniyet duyarız |
Tebrikler. İzmir'li olarak r10 ile ilgili bir organizasyonu burada yapabiliriz. |
Birgün İzmir'e geldiğimde kesinlikle uğrarım. Çok güzel bir girişim gerçekten. |
Alıntı:
Alıntı:
|
arkadaşlar uzun emekler sonucunda yapıldı konu sahibi abimdir inşallah başarılı olacaklar. İnternet kablo döşemesini özenle kendim yaptım :) Her masada neredeyse elektrik prizi ve 100 mbps kablolu kablosuz internet var ilgisini çekebilecek izmir şubesinden arkadaşları etiketliyorum sizde tanıdıklarınız varsa etiketlerseniz sevinirim. Rahatsızlık verdiysem kusuruma bakmayın düşünceleriniz bizim için önemli. @onderaydin @aTi @YazilimUzmani @SABOCES @mahmutcan01 @BilalB @LitmuS @Mechanic @MERCAN @yalnizyargic theknightelf Xnbia @PheomiS Mert50356 WebxGroup @caliente @Cycl0ne @ronin @DJ_JuNiOuR @fanty_35 @erkanox @fatihan @fuhrer @doguizm @BERKEAKGUN @evrenaydn @etiraj @sanalyer @Muratozakcil @hacspectrum @internetbeyni @akafo @basaran35 @Ownl @NoMen @hkarpat @coders35 @miyna @tentena @Hostibo evrenaydn @RemziKurcan |
Çok güzel bir fikir, başarılar dilerim. |
Çalışma için değilde mekanı görmek için gelebilir miyim :) ayrıca kupa bardak baskı ne kadar acaba |
Bir izmir'li olarak burayı gördüğüme sevindim açıkcası. Yakın zamanda uğramak isterim. |
Alıntı:
Elinize sağlık, çok güzel bir fikirle başlanmış. İnş. İzmire bir sonraki gelişimde mutlaka uğramak istiyorum. Hayırlı Olsun. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık müsait bir zamanda gelip inceleyeceğim hem tanışmış oluruz :) Alıntı:
|
Alsancağın neresinde. Hiç 100 mbps internetim olmadı denemek için gelebilirmiyim :D |
Tebrik ederim, umarım istediğiniz yere gelebilirsiniz :) |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Çok güzel fikir ve mekanin dizayn'i çok hoşuma gitti :) bir izmirli olarakta böyle şeyleri görmek sevindirdi emeği geçen herkese sevgiler saygilar. |
Alıntı:
|
Cumartesi açık mısınız kaça kadar açıksınız? |
r10 dan kimseyi göremedik daha aramızda arkadaşlar :) Starbucks çı hiçmi tayfa yok :) |
Alıntı:
|
ben artık oraya takılıyorum desene :D hayırlı olsun bir İzmir'li olarak sizi tebrik ve taktir ediyorum. |
Alıntı:
google mapsa İzmir Freelancer Çalışma Merkezi Biz Sanat Atölye & Cafe Biz Dijital Baskı ve Çalışma Merkezi Biz Lazer Markalama Merkezi yazdıgınızda google biz'e çıkarıyor sizi :) Alıntı:
|
Gerçekten izmir için çok güzel bir nokta olmuş açılış ve kapanış saatleri ile birlikte tatil günü varsa o da eklenirse bence tadından yenmeyecek bir kıvama gelir. Şimdiden hayırlı olsun bu hafta sonu açıksanız Cumartesi günü gelmek isterim. |
Alıntı:
|
Çok güzel bir iş.. izmirli olarak gurur duydum elimden geldiğince maddi manevi ne olursa her zaman yardimci olabilirim.. Soylemeniz yeterli boyle iyi şeylere her zaman ihtiyaç var. |
Bir İzmir'li olarak desteklenmesi gereken bir proje olduğunu düşünüyorum |
Ofisten arkadaşlarıma da attım linki. Önümüzde ki hafta geleceğiz inşallah. Hayırlısı olsun |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Hayırlı olsun |
Merhabalar, Bugün çalışma merkezine gitme şansımız oldu. Bilal hocam ile de sohbet ettik. Ortam sessiz ve çalışmak için gayet iyi. Eşinize, dostunuza önerin arkadaşlar :) |
merhaba arkadaşlar desteklerini esirgemen gelen ve devamlı gelecek olan kişilere canı gönülden teşekkür ederiz hepiniz enerji, neşe ve bilgi dolu insanlarsınız. İnşallah sizlerin katılımlarıyla daha güzel günlerde görecegiz. Daha önceden hiç bir şekilde kişisel baglantım olmayan geldiginde tanıştıgımız r10 üyelerinden @tasarti; arkadaşımıza ayrıca teşekkür ederim bizim yerimize sizlere cevap verebilmek için oda ugraşmış çok mutlu olduk. Etkinlik organizasyonlarınız için veya freelancer çalışmalarınızı yapmaya çalışma alanımızı kullanmaya her daim gelmeniz dilegiyle. Gösterdiginiz ilgi ve alanız için hepinize teşekkür ederiz @Coskun; @akafo; @kralmchalen; @Okurlar; @Qualitydamage; @TheMakaroV35; @Mert50356; @HaDeme; @evrenaydn; @nediyoz; @tbajans; @onderaydin; @SABOCES; @Eyupoglu; @JpnTr; @dapzar; Misafir; @gamelear; @HarunNT; @kadirzm; |
Çok Beğendim, Başarılar Dilerim :) |
Çok güzel tebrik ederim bol kazançlar dilerim. Umarım yayılır, bir gün yolum düşerse uğrayacağım. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Daha önce görüşmüştüm , öğleden sonraları haftanın 3-4 günü orada bulunacağım inşlallah yakında kişisel sorunlardan dolayı uğrayamadım bile inşallah yakında geliyorum bende :) Atasever Media olarak Desteklerimizi sunacağız.. <3 |
Alıntı:
|
Yönetim ve organizasyon düzenleyecek arkadaşlar olursa bu sene Ramazan'da yemek buluşma vs. gibi birşey olacaksa izmir'de çay, kahve muhabbet gibi toplantılarda r10'dan hemşerimiz olan bu arkadaşların yerini unutmayın. (y) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:39:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.