R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   İzmir Freelancer Çalışma Merkezi (https://www.r10.net/off-topic/1780438-izmir-freelancer-calisma-merkezi.html)

AngelOfDeathh 13-05-2018 15:36:44

Çalışma koltukları dışında her şey çok güzel gözüküyor. :) Başarılar.

BizAjans 22-07-2018 15:32:32

Bekleriz Arkadaşlar

pcbagimlisi 25-08-2018 18:52:11

Bence ofisi kullanım ücreti getirip, içecekleri maliyetine vermeniz daha iyi olabilir. Bu şekilde insanlar sizin ofisinizi kullanmak için sürekli olarak bir şeyler içmek durumunda hissedebilirler. Şuan ki hizmet türünüz aslında işletmenizi ziyaret edip 1 içecekle kalkan insanlar için pratikte daha avantajlı. Fakat uzun vadede bu hem size hem sizi tercih edenlere negatif bir etki bırakabilir. Belki düşük maliyet konusunda avantaj hissetirebilir ama sizin sattığınız hizmet bir içecek veya yiyecek olmamalı siz o dükkanın kullanım ücretinden gelirinizi elde etmelisiniz ki bir de içecek, yiyecek gibi dertleriniz olmasın.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:17:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.