![]() |
Geleceğin Webmaster Adayı Kodlama yapıyor :D http://img337.imageshack.us/img337/9107/pcct9.jpg Burdada sinirlendi adsense az para verdi diye :D http://img164.imageshack.us/img164/9830/pc3ik8.jpg Monitördeki Resim kendine bakıyor :D http://img229.imageshack.us/img229/8315/pc1uf8.jpg Ve mutlu son yemek saati :D http://img229.imageshack.us/img229/8469/pc2sz9.jpg Kardeşime demin resim çekeyim dedim koptum ya açayip duruyor dimi Webmaster yapacam onu :D:D |
resim nerde ? :) gözükmüyor resim |
olur... Postansiyel var duruştan, bakıştan anladım. Ellerde klavyeye iyi yakışmış.. |
Klavye'ye bakmadan yazıyor :D çok tatlı :p |
Kopardı beni ya açayip durdu mamayı haketti :D |
resim ff de görünmüyor. bilgilerine. |
ben gördüm sorun yok (: ff kullanıyorum |
Maşallah çok şirin çıkmış :D |
ehue maşallah :D |
monitöre çok güzel bakıyor maşallah |
Göslerini yerim senin ben yaaa çok şirin bişeymiş. |
hakikaten çok şirin :p |
Kendi resmini çiziyo sanırım.Yada photoshopla oynamalar yapıyo resmine :) Monitöre bakın (: Çok şirinmiş maşallah. |
Alıntı:
cok tatlı maşallah. geleceğin codderı olması dileği ile :p |
Aga arkaplana ne koydun:)baya dikkatli bakıyo |
Maşallahı var. Hadi bakalım ne siteler açar acaba |
hehe çok yakışmış bilgisayar.:D |
way canına klavyeye bakmadan yazıyo :eek: |
Monitörde kendi resmine bakıyor sanırım :) Çok tatlı çıkmış :) |
Vayy bea çok güzel duruyorum Maşallah :D |
Evet monitörde kendi resmi var arka plan yaptım ona bakıyor kimdir yahu bu diye :D Bu arada benden yakışıklı bu ipne kıskanıyorum onu :D |
çok şirinmiş:) |
Alıntı:
|
Alıntı:
laf atma la :=) |
masallah cok tatli |
kral bu Mehmet ali :D |
dur cocugun hayatini karartma :p |
Alıntı:
|
Alıntı:
eve geleyim benim odama kaçar hemen bilgisayarın yanına :D |
Maşallah Allah Analı babalı ve abili büyütsün =) |
Alıntı:
sağol kardeş ! |
Alıntı:
burak yakıştırmış tmm o çocuk wm olur :D Allah analı babalı büyütsün kardeş. |
şu tatlılığa bak ya :D |
hey maşallah,pek tatlı (: |
maşallah çok tatlı Allah analı babalı büyütsün :) |
Bize rakip olacak:p |
Allah bağışlasın. Benim ufaklık PC başına gelip "abii hatic açç" diyor, bende yelkenler suya iniyor. Sinir, gerginlik vs. hiçbirşey kalmıyor. Hatic : Küçük yiğenim resimleri var PC'de. |
ALLAH analı babalı büyütsün çok tatlı :) |
Alıntı:
webmaster olmasın da ne olursa olsun :rolleyes: |
Maşallah ama sil resimlerini nazar vs... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:07:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.