R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Geleceğin Webmaster Adayı Kodlama yapıyor :D (https://www.r10.net/off-topic/163748-gelecegin-webmaster-adayi-kodlama-yapiyor-d.html)

Pron1ck 02-05-2008 12:32:35

Geleceğin Webmaster Adayı Kodlama yapıyor :D
 
http://img337.imageshack.us/img337/9107/pcct9.jpg

Burdada sinirlendi adsense az para verdi diye :D

http://img164.imageshack.us/img164/9830/pc3ik8.jpg

Monitördeki Resim kendine bakıyor :D

http://img229.imageshack.us/img229/8315/pc1uf8.jpg

Ve mutlu son yemek saati :D


http://img229.imageshack.us/img229/8469/pc2sz9.jpg
Kardeşime demin resim çekeyim dedim koptum ya açayip duruyor dimi Webmaster yapacam onu :D:D

linksis 02-05-2008 12:33:54

resim nerde ? :) gözükmüyor resim

My_X 02-05-2008 12:34:02

olur... Postansiyel var duruştan, bakıştan anladım. Ellerde klavyeye iyi yakışmış..

Serdar 02-05-2008 12:34:44

Klavye'ye bakmadan yazıyor :D çok tatlı :p

Pron1ck 02-05-2008 12:37:28

Kopardı beni ya açayip durdu mamayı haketti :D

wdp 02-05-2008 12:38:01

resim ff de görünmüyor. bilgilerine.

My_X 02-05-2008 12:41:02

ben gördüm sorun yok (: ff kullanıyorum

SABOCES 02-05-2008 12:43:06

Maşallah çok şirin çıkmış :D

Erol 02-05-2008 12:45:20

ehue maşallah :D

cenkaraman 02-05-2008 12:46:49

monitöre çok güzel bakıyor maşallah

SerSer 02-05-2008 12:49:10

Göslerini yerim senin ben yaaa çok şirin bişeymiş.

Cem1 02-05-2008 12:54:41

hakikaten çok şirin :p

Peksoft 02-05-2008 12:54:48

Kendi resmini çiziyo sanırım.Yada photoshopla oynamalar yapıyo resmine :) Monitöre bakın (:
Çok şirinmiş maşallah.

DarkRhyme 02-05-2008 13:09:10

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1776646)
Kendi resmini çiziyo sanırım.Yada photoshopla oynamalar yapıyo resmine :) Monitöre bakın (:
Çok şirinmiş maşallah.

hayır masaüstünde kendi resmi var sanırım :)

cok tatlı maşallah. geleceğin codderı olması dileği ile :p

efe7822 02-05-2008 13:12:15

Aga arkaplana ne koydun:)baya dikkatli bakıyo

LordSebbo 02-05-2008 13:13:30

Maşallahı var. Hadi bakalım ne siteler açar acaba

GoogleFan 02-05-2008 13:15:28

hehe çok yakışmış bilgisayar.:D

DaBuLyU 02-05-2008 13:17:54

way canına klavyeye bakmadan yazıyo :eek:

MicroChip 02-05-2008 13:24:30

Monitörde kendi resmine bakıyor sanırım :) Çok tatlı çıkmış :)

project2007 02-05-2008 13:33:24

Vayy bea çok güzel duruyorum Maşallah :D

Pron1ck 02-05-2008 13:35:26

Evet monitörde kendi resmi var arka plan yaptım ona bakıyor kimdir yahu bu diye :D

Bu arada benden yakışıklı bu ipne kıskanıyorum onu :D

Red John 02-05-2008 13:38:14

çok şirinmiş:)

Peksoft 02-05-2008 13:40:12

Alıntı:

Pron1ck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1776833)
Evet monitörde kendi resmi var arka plan yaptım ona bakıyor kimdir yahu bu diye :D

Bu arada benden yakışıklı bu ipne kıskanıyorum onu :D

Avatardaki sen isen doğru :rolleyes::p

Pron1ck 02-05-2008 13:41:23

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1776859)
Avatardaki sen isen doğru :rolleyes::p


laf atma la :=)

ForzaAltay 02-05-2008 13:44:25

masallah cok tatli

Pron1ck 02-05-2008 17:43:08

kral bu Mehmet ali :D

The Hawk 02-05-2008 18:49:17

dur cocugun hayatini karartma :p

Pron1ck 02-05-2008 22:05:20

Alıntı:

The Hawk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1778626)
dur cocugun hayatini karartma :p

Ne karartması ya çoştu bağımlı oldu pcye ilk odaya getirince onu hep pc ye bakıyor :D

Erol 02-05-2008 22:09:08

Alıntı:

Pron1ck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1779766)
Ne karartması ya çoştu bağımlı oldu pcye ilk odaya getirince onu hep pc ye bakıyor :D

benim kardeşimde öyle. ben evde yokken odama girmez
eve geleyim benim odama kaçar hemen bilgisayarın yanına :D

MurderDolls 02-05-2008 22:11:25

Maşallah Allah Analı babalı ve abili büyütsün =)

Pron1ck 03-05-2008 03:51:54

Alıntı:

MurderDolls Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1779804)
Maşallah Allah Analı babalı ve abili büyütsün =)


sağol kardeş !

MBD 03-05-2008 09:10:02

Alıntı:

My_X Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1776557)
olur... Postansiyel var duruştan, bakıştan anladım. Ellerde klavyeye iyi yakışmış..


burak yakıştırmış tmm o çocuk wm olur :D Allah analı babalı büyütsün kardeş.

RDY 03-05-2008 10:42:53

şu tatlılığa bak ya :D

kaanmurat 03-05-2008 11:58:45

hey maşallah,pek tatlı (:

LoNeLY 03-05-2008 12:02:34

maşallah çok tatlı Allah analı babalı büyütsün :)

LineDizayn 03-05-2008 12:05:03

Bize rakip olacak:p

GokYuzu3 03-05-2008 12:06:57

Allah bağışlasın. Benim ufaklık PC başına gelip "abii hatic açç" diyor, bende yelkenler suya iniyor. Sinir, gerginlik vs. hiçbirşey kalmıyor.
Hatic : Küçük yiğenim resimleri var PC'de.

Serkan 03-05-2008 12:07:43

ALLAH analı babalı büyütsün çok tatlı :)

Nettek 03-05-2008 12:11:08

Alıntı:

Pron1ck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1776574)
Kopardı beni ya açayip durdu mamayı haketti :D

çocuğun geleceğini karartma sakın.
webmaster olmasın da ne olursa olsun :rolleyes:

H5PY0 03-05-2008 12:20:01

Maşallah ama sil resimlerini nazar vs...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:07:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.