![]() |
Bu hızla Google 'ı falan sollar bu uşak :) Allah analı babalı büytsün. |
Maşallah pek tatlı. Ama benden sana tavsiye bu yaşlarda pek pc başına yaklaştırmayın ;) |
Webchild :D |
Melek webmaster süper olur, çok tatlı Maşallah. |
Yakışır maşallah :) |
Bakanlar MaşALLAH desin ha nazar etmeylim çocupu küçük yaşta sonra klavye tutmaz elleri :D |
çok şirin bir kardeşin var allah analı babalı büyütsün. ilk resim korkmuş sanki biraz :) |
Referanslarını görmek istiyorum. |
İnsanın kardeşinin olması cok güzel birşey olsa gerek :) bazı mesajları okurken resmen imrendim :o |
ayyy yerim ben seni ne tatlı şey buuu oyyyyy |
çok şirin maşallahı var :D |
Büyük yaş farkı var aramızda bana baba demesi lazım babamada dede :D |
ahah :D |
çok şirinmiş maşallah :) |
İlk resime bakılırsa Google ftpsine girmiş gibi.:p |
Benim yeğnimde bilgisayarın başından ayrılmıyor :D |
allah analı babalı büyütsün hoca benim yerime bi öpüver yav :) |
Öptüm tosuncuğu senin yerine çok feci kusmuk kokuyor bayıldım ama yıkanması lazım :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:55:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.