R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Geleceğin Webmaster Adayı Kodlama yapıyor :D (https://www.r10.net/off-topic/163748-gelecegin-webmaster-adayi-kodlama-yapiyor-d.html)

Zeytin 03-05-2008 12:20:01

Bu hızla Google 'ı falan sollar bu uşak :)

Allah analı babalı büytsün.

infinity 03-05-2008 12:22:30

Maşallah pek tatlı. Ama benden sana tavsiye bu yaşlarda pek pc başına yaklaştırmayın ;)

xSS-ErrOr 03-05-2008 12:25:09

Webchild :D

worldwideweb 03-05-2008 14:04:44

Melek webmaster süper olur, çok tatlı Maşallah.

GelecekZaman 03-05-2008 14:09:25

Yakışır maşallah :)

Pron1ck 03-05-2008 14:35:55

Bakanlar MaşALLAH desin ha nazar etmeylim çocupu küçük yaşta sonra klavye tutmaz elleri :D

Abraxas 03-05-2008 14:40:09

çok şirin bir kardeşin var allah analı babalı büyütsün.

ilk resim korkmuş sanki biraz :)

aytuggg 03-05-2008 14:58:35

Referanslarını görmek istiyorum.

DarkRhyme 03-05-2008 15:42:45

İnsanın kardeşinin olması cok güzel birşey olsa gerek :) bazı mesajları okurken resmen imrendim :o

canem72 03-05-2008 16:02:11

ayyy yerim ben seni ne tatlı şey buuu oyyyyy

Ukasher 03-05-2008 16:26:12

çok şirin maşallahı var :D

Pron1ck 03-05-2008 17:03:19

Büyük yaş farkı var aramızda bana baba demesi lazım babamada dede :D

Sorrow 03-05-2008 17:08:30

ahah :D

MertB 03-05-2008 17:14:13

çok şirinmiş maşallah :)

BEYZADE 03-05-2008 17:16:05

İlk resime bakılırsa Google ftpsine girmiş gibi.:p

SS9 03-05-2008 17:17:33

Benim yeğnimde bilgisayarın başından ayrılmıyor :D

KaHRaMaNKeNTLi 03-05-2008 17:22:44

allah analı babalı büyütsün hoca benim yerime bi öpüver yav :)

Pron1ck 03-05-2008 21:12:37

Öptüm tosuncuğu senin yerine çok feci kusmuk kokuyor bayıldım ama yıkanması lazım :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:55:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.