![]() |
Evliliğe Dair Ne Varsa Burada https://i.hizliresim.com/qPbrzd.jpg Evlilik yolunda karşımıza çıkan farklı farklı durumlar söz konusu. Yaşayanlar çok iyi bilir. Bu konuyu balayı konusunda R10 üyelerine danışmak için açmıştım ve aşağı "spoiler" olarak verdiğim mesajı paylaşmıştım. Pek çok üye sağolsun bilgi paylaşımında bulundu ve destek oldu. Bu güzel yardımlaşmanın evlenecek olan herkese yol gösterici olacağını düşündüm. Süreçle ilgili olarak herkes hemen hemen aynı şeyleri yaşıyor. Yaptığımız yanlışları/doğruları, tecrübeleri burada bu yola girecek olanlara aktarmamız onlara yapılabilecek en faydalı iyiliklerden olacaktır diye düşünüyorum. Kız isteme, söz, nişan süreçleri, balayı erken rezervasyon, düğün salonu, davetiye, düğün fotoğrafçısı, takı mevzuları, gelin arabası, gelinlik, damatlık, ev(daire), düğün anı ve sonrası konusunda yapılabilecek öneriler evlenecek olanlara ışık tutacaktır. Soru cevap şeklinde de olabilir, soru gelmeden yaşadıklarını paylaşmak isteyenler de olabilir. Yeter ki bilgi ve tecrübe paylaşımı olsun ve herkes bu süreci minimum hata ve stresle yürütebilsin ve Allah'ın izniyle yuvasını kurabilsin. Herkese şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum.. |
Alıntı:
Konuyu https://www.r10.net/alisveris-bolumu/ buraya taşınması yapılırsa çok daha iyi sonuçlar çıkacaktır. |
Alıntı:
Moderatöre ilettim, öneri için ayrıca teşekkürler. Sıcak fırsatlar daha uygun gibi geldi ama bu kategori de Alışveriş Bölümü gibi değil tabi. |
http://goo.gl/RlP0hW Hocam lüks felan bilmem ama burası çok güzel ben balayında burdaydım yıllarca kalabilirdim:) sabah verandaya kahvaltınız geliyor sessiz sakin bir balayı istiyorsan eşsiz.. |
Alıntı:
|
Evet aynen öyle hocam Yeldeğirmeni olan şimdi baktimda dahada çoğaltmişlar bungalowları fırsat olursa bidaha gidicem inş.. |
Alıntı:
İlginiz için teşekkür ederim :) |
Sana sayacağım oteller Antalya'nın en iyileridir fakat fiyat konusunda biraz fazladırlar. Erken rez. ile daha da indirimli alabilirsin. maxx royal grubu otelleri gloria otelleri delphin otel grubu yukarıdaki saydığım grup otellerinden herhangi birinde balayı geçirirsen memnun kalmama olasılığın sıfır. |
Alıntı:
|
Alıntı:
2000 liraya 5 yıldızlı herşey otelinde hindi etinden başka yenecek bişey bulamazsın. |
Butce ney ? Ekimde yurt disi ucuslari vs cok uygun oluyor bence degerlendir. Ekimde misir cok guzel olur. Sharm el sheike gorulmeye degerdir. |
takipteyim |
Alıntı:
Alıntı:
|
EKimde Luks sayilabilecek ve 2000 civarinda Rixos Sungate var. etsturdan bir bak 17-22 ekim arasi. |
Neyse yuksek paralara sıkıcı yerlere git en iyisi |
Hocam eğer eğlenceye önem veren birisiysen Adam & Eve Hotel'i tek geçerim. Fethiye'de balayı için lüks diyebileceğin oteller bulamazsın. İkinci tavsiyem ise Orange County Kemer hocam, bu otelde son yıllarda üst üste en eğlenceli otel seçilmiştir. Geçen yıl açılan Sueno Deluxe Belek'e bakabilirsiniz. Eğer eğlenceyi çok aramıyorsanız Titanic Deluxe Belek'te olabilir, hizmetinden kesinlikle memnun kalırsınız. Bu önerdiklerimin hepsinde de Balayı konsepti vardır. Daha önce Jolly Tur'da çalışıyordum o yüzden tecrübelerime güvenebilirsiniz hocam. Rezervasyonda da her türlü yardımcı olurum. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Rabbim devamına erdirsin @YavuzSelim; kardeşim. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
Spice hotel güzel bir menüsü var çok güzel :) otel mimariside hint mimarisi gibidir. Fakat sırf balayı oteli olarak size tavsiyem hemen spice hotelin yanında ki Adam & Eve Hotels olabilirdi oda çok güzel bir yerdir. Kıbrıs otellerinide tercih edebilirdiniz farklı olarak. |
Alıntı:
|
allah mesut etsin turizm firmalarında sezon öncesi indirimler söz konusu oluyor şimdiden ödeme yaparak rezervasyon yaptırmanızda fayda var baya indirim olur. |
Balayı için tek seçenek Adam&Eve |
Alıntı:
Bir diğer konu ise , 5 gün balayında sırf otelde geçirmek ne bileyim sıkıcı gelebilir şahsen bana oyle gelirdi. Antalya kemer/ alanya daha merkezi olduğundan çıkıp gezebilirsiniz ki , belekte inanın pek birşey yok :) Yada bodrum olabilir dışarı çıkıp gezebilirsiniz geceleri daha aktif olur; Sonucda balayınız 5 gün otelde kalıp çıkamamak :) Gezmek akşamları eğlenmek vs daha iyi olabilir kanımca. |
Titanic delıx belek tavsiye ederim |
Düğün davetiyesi yaptırmayı düşünüyorsanız yardımcı olabiliriz :) İlginç ve şık modellerimiz var |
Alıntı:
|
öncelikle hayırlı olsun bende geçtiğimiz eylülde evlendim balayı için antalya beleği seçtik baya hoşumuza da gitti tavsiye ederim :D Fotoğrafçı lazımsa çekeriz üstad :D (ecuk reklam yapam buradan bakabilrsin üstad:D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
kemer daima resortu öneririm yada daima biz |
bizde ekimde gittik balayı için muhteşemdi http://www.etstur.com/Rixos-Beldibi Kesinlikle gitmeni öneririm hocam fiyat ve kalite müşteri memnuniyeti muhteşem. Hele yemekleri vs. zaten ultra kalite herşeyi. Ets turdan aldık 1100 kusur liraya geldi 2 gece harikaydı hala daha gitmeyi düşünüyoruz önümüzdeki yaz.. |
Herkese önerileri için çok teşekkür ediyorum. R10'da evlilik, balayı ve süreçle ilgili diğer tüm konularla ilgili bilgi sahibi olan arkadaşlar var. Ve ben şu an problemler yaşıyorum. Bugün yaşadığım problemler yarın bana tecrübe olacak ama aslında çok da işime yaramayacak, çünkü bir kere evlilik düşünüyorum inşallah da öyle olacak. Ben bu konuya bilgilerini, tecrübelerini aktaran forum üyeleri ile "takipteyim" diye yorum atarak konuyla ilgili olduğunu belirten forum üyeleri için bilgi ve tecrübe paylaşım konusu olsun diye evliliğin tüm süreçleriyle ilgili sabit, faydalı bir konu olursa çok iyi olur diye düşündüm. Eğer sizler de bana katılırsanız moderatöre konuyu bildireyim ve ilk mesajı ve başlığı da buna uygun düzenleyeyim. |
Hocam otel yerine kiralık villa vs baksanız daha iyi olur gibime geliyor. onların da haftalık fiyatları yerine göre 1500 liradan başlıyor. yemek vs derken 2000 i rahat bulur. tek fark, kendi villan havuzun olur, şehir merkezine de yakınsa eğlence sorunu da kalmaz. |
|
9 Ekim' de de hayırlısıyla ben evleniyorum hocam. Belconti Resort Hotel 10 Ekim giriş, 5 gece Balayı odasını rezerve ettim hocam. Granada Luxury Hotel' i önerebilirim ayrıca. Orası balayı konseptli bir otel. |
Alıntı:
|
Yazın crystal sunset luxury'de kaldım otel güzeldi, hatta 2-3 tanede balayı çifti gördük biz yani ona uygun odalarıda var fiyat olarakta uygundu bakmanı öneririm. Birde araban varsa eğer alanyadada kalabilirsin, alanyadaki oteller daha uygundur antalyadakilere göre ve gerçekten rahatsız olmayacağın nadir yerlerden biryerdir alanya bana göre çünkü çok büyük bir kesim yabancı oluyor yazın :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:48:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.