R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Evliliğe Dair Ne Varsa Burada (https://www.r10.net/off-topic/1551008-evlilige-dair-ne-varsa-burada.html)

Hamido 12-01-2016 22:47:19

Alaçatı'da yapmak isterseniz dayımın butik oteli var.

http://www.booking.com/hotel/tr/alac...-konak.tr.html

Özer'in arkadaşıyım derseniz fiyatta birşeyler yapacaktır.Mutluluklar

YavuzSelim 12-01-2016 22:53:11

Alıntı:

realmerciless Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071256353)
Yazın crystal sunset luxury'de kaldım otel güzeldi, hatta 2-3 tanede balayı çifti gördük biz yani ona uygun odalarıda var fiyat olarakta uygundu bakmanı öneririm. Birde araban varsa eğer alanyadada kalabilirsin, alanyadaki oteller daha uygundur antalyadakilere göre ve gerçekten rahatsız olmayacağın nadir yerlerden biryerdir alanya bana göre çünkü çok büyük bir kesim yabancı oluyor yazın :)

Crystal Sunset Luxury benim rezervasyon yaptırdığım otelden çok da iyi durmuyor hocam sanki hemen hemen aynılar. Fiyatları da yakınmış zaten. Alanya'da önerebileceğiniz var mı balayı için ona bakayım. Teşekkürler ilginiz için :)

Alıntı:

Hamido Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071256435)
Alaçatı'da yapmak isterseniz dayımın butik oteli var.

http://www.booking.com/hotel/tr/alac...-konak.tr.html

Özer'in arkadaşıyım derseniz fiyatta birşeyler yapacaktır.Mutluluklar

Çok güzelmiş butik oteli fotoğraflardan müthiş duruyor. Lakin tüm odalar doluymuş benim tarihlerde. Teşekkürler ilginiz için. Başka zaman gitme imkanım olursa mutlaka aklımda olacak.

YasinVarlik 13-01-2016 09:28:49

kesinlikle adrasana gidin hocam. Klados otel en iyisidir adresanda

YavuzSelim 13-01-2016 11:18:59

Arkadaşlar bilgi ve tecrübe paylaşımlarınız için tekrardan çok teşekkür ediyorum.

Konuyu evlilik süreçleriyle ilgili genel bir paylaşım konusuna çevirdik. Hayırlı uğurlu olsun diyelim. Yeni evlenenler, evlilikle ilgili yaşadığı tecrübeleri paylaşmak isteyenler; ben ve benim gibi bu yola girmiş ve girecek olanlara inanılmaz faydalı olacaklardır. Hayır duası ve teşekkürü mutlaka alırsınız yani :)

Gumbo 13-01-2016 11:35:42

Merhabalar,
Hocam bir önerim olacak; edindiğin bilgileri, derlemeleri, fikirleri, süreci ilk mesajda özet gibi ya da uzun uzun paylaşsan daha iyi olabilir sanki. Kendi adıma tek tek mesajları ve fikirleri okumak yerine, senin bu mesajlardan edindiğin tecrübeleri okumak daha aydınlatıcı olur diye düşündüm.

kartal67 13-01-2016 11:41:02

Düğün Sefaköydemi hocam.. Ne zaman tarih uygun olursam bi ugrarım hocam..Allahım mutlu mesut etsin.

YavuzSelim 13-01-2016 11:55:23

Alıntı:

Gumbo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071257759)
Merhabalar,
Hocam bir önerim olacak; edindiğin bilgileri, derlemeleri, fikirleri, süreci ilk mesajda özet gibi ya da uzun uzun paylaşsan daha iyi olabilir sanki. Kendi adıma tek tek mesajları ve fikirleri okumak yerine, senin bu mesajlardan edindiğin tecrübeleri okumak daha aydınlatıcı olur diye düşündüm.

Haklısın aslında, nasıl yapabiliriz ama onu. Yani bir çok arkadaş burdan paylaşacak fikrini, hepsini ilk mesajda paylaşmak da zor olur. Alıntı yaparak paylaşacaklar ya mesela. Tek tek sayfa okumak da zor biliyorum ama en mantıklısı neyse onu yapmaya hazırım ben.

Alıntı:

kartal67 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071257780)
Düğün Sefaköydemi hocam.. Ne zaman tarih uygun olursam bi ugrarım hocam..Allahım mutlu mesut etsin.

Evet hocam Sefaköy'de Salon Akdeniz (Akdeniz Davet) isimli salonda inşallah. Armoni park outlet avm'ye çok yakın. Gelebilirseniz R10'dan diye de söylerseniz gerçekten çok mutlu olurum :) Beklerim inşallah. Allah razı olsun sağolun..

Burti 13-01-2016 13:17:21

evlenmemek için ne yapabiliriz anlatırmısın hocam

YavuzSelim 13-01-2016 16:56:41

Alıntı:

Burti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071258085)
evlenmemek için ne yapabiliriz anlatırmısın hocam

Burada ileriki zamanlarda mutlaka yazılacaktır diye düşündüğüm süreçle ilgili sıkıntıları, maddi ve manevi problemleri, aile çatışmaları, takı problemleri gibi sıkıntılı durumları okursanız otomatikmen evlilik fikrini rafa kaldıracaksınız :)

Burti 13-01-2016 17:07:31

Alıntı:

YavuzSelim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071258819)
Burada ileriki zamanlarda mutlaka yazılacaktır diye düşündüğüm süreçle ilgili sıkıntıları, maddi ve manevi problemleri, aile çatışmaları, takı problemleri gibi sıkıntılı durumları okursanız otomatikmen evlilik fikrini rafa kaldıracaksınız :)

yahu yırtınıyorum evlenmemek için ne çok seviyo kadın milleti bu evlenme denilen olayı.

YavuzSelim 13-01-2016 17:19:20

Alıntı:

Burti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071258857)
yahu yırtınıyorum evlenmemek için ne çok seviyo kadın milleti bu evlenme denilen olayı.

Dinen ve kültürel olarak evliliğin önemi vardır bizde. Ama bu konuşmaya devam edersek konu amacından sapar. O yüzden biz bilgi/tecrübe paylaşımına devam edelim :)

Befo 13-01-2016 17:22:10

Alıntı:

Burti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071258085)
evlenmemek için ne yapabiliriz anlatırmısın hocam

Evlenmeyebilirsin mesala.

kartal67 13-01-2016 18:40:55

Evet hocam Sefaköy'de Salon Akdeniz (Akdeniz Davet) isimli salonda inşallah. Armoni park outlet avm'ye çok yakın. Gelebilirseniz R10'dan diye de söylerseniz gerçekten çok mutlu olurum :) Beklerim inşallah. Allah razı olsun sağolun..[/QUOTE]

İnşallah hocam gelmeyi planlıyorum

Sefer 13-01-2016 18:46:13

Alıntı:

cRueL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071251591)
Evet aynen öyle hocam Yeldeğirmeni olan şimdi baktimda dahada çoğaltmişlar bungalowları fırsat olursa bidaha gidicem inş..

fiyatları nasıl hocam.? ne kadar ?Fethiyeliyim ilk defa böyle yer ismi duydum baya güzel bir yermiş.

cRueL 13-01-2016 18:56:55

110 tl vermiştik günlüğüne hocam yanlış hatırlamıyorsam kahvaltı dahil. Çok huzurlu sakin bir yerdi mutlaka gidin derim hocam.

YavuzSelim 13-01-2016 19:41:16

Arkadaşlar düğün fotoğrafçısı lazım tüm gün çekim düşünüyoruz. Referans çalışmaları olan varsa konudan ya da pm ile gönderebilirseniz sevinirim.

aztech 13-01-2016 19:46:35

arkadaslar denız harıcınde onerısı olanlar varmı, bizimde vakit azaldı hala karar veremedık :)
abant - ürgüp vs..

cRueL 13-01-2016 19:53:23

Alıntı:

aztech Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071259302)
arkadaslar denız harıcınde onerısı olanlar varmı, bizimde vakit azaldı hala karar veremedık :)
abant - ürgüp vs..

Doors Of Cappadocia tavsiye ederim hocam ben çok beğendim. Orayada evlilk yıl dönümünde gitmiştim. Odaları felan çok güzel 1 gecelik fiyatı 450 TL gibi bişiydi ama :)
http://www.doorsofcappadocia.com/

aztech 13-01-2016 20:10:58

Alıntı:

cRueL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071259328)
Doors Of Cappadocia tavsiye ederim hocam ben çok beğendim. Orayada evlilk yıl dönümünde gitmiştim. Odaları felan çok güzel 1 gecelik fiyatı 450 TL gibi bişiydi ama :)
http://www.doorsofcappadocia.com/

fıyat bıraz fazlaymıs gıbı :) aradım ama ulasmadım yarın gun ıcınde bı daha arayım bakalım.. tesekkurler baska onerısı olan..

YavuzSelim 13-01-2016 21:17:40

Alıntı:

cRueL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071259328)
Doors Of Cappadocia tavsiye ederim hocam ben çok beğendim. Orayada evlilk yıl dönümünde gitmiştim. Odaları felan çok güzel 1 gecelik fiyatı 450 TL gibi bişiydi ama :)
http://www.doorsofcappadocia.com/

Müthiş bir otelmiş yalnız. Anladığım kadarıyla sizin otel, konaklama konusunda sağlam referanslarınız çıkacak :)

realmerciless 13-01-2016 21:47:35

Alıntı:

YavuzSelim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071256463)
Crystal Sunset Luxury benim rezervasyon yaptırdığım otelden çok da iyi durmuyor hocam sanki hemen hemen aynılar. Fiyatları da yakınmış zaten. Alanya'da önerebileceğiniz var mı balayı için ona bakayım. Teşekkürler ilginiz için :)



Çok güzelmiş butik oteli fotoğraflardan müthiş duruyor. Lakin tüm odalar doluymuş benim tarihlerde. Teşekkürler ilginiz için. Başka zaman gitme imkanım olursa mutlaka aklımda olacak.


xperia saray beach'e falan bak hocam alanyada orasıda denize sıfır güzel bir oteldi.

YavuzSelim 13-01-2016 21:58:53

Alıntı:

realmerciless Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071259723)
xperia saray beach'e falan bak hocam alanyada orasıda denize sıfır güzel bir oteldi.

İlginiz için teşekkürler hocam. Otel güzelmiş lakin benim tuttuğum sanki bir basamak daha iyi gibi geldi bana fotoğraflara bakınca.

Tuttuğum oda şu: http://www.spice.com.tr/tr/odalar/standart-oda

realmerciless 13-01-2016 22:04:13

Alıntı:

YavuzSelim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071259775)
İlginiz için teşekkürler hocam. Otel güzelmiş lakin benim tuttuğum sanki bir basamak daha iyi gibi geldi bana fotoğraflara bakınca.

Tuttuğum oda şu: http://www.spice.com.tr/tr/odalar/standart-oda

Evet güzel hocam gerçekten, birde bu kadar çok takmaya gerek yok diye düşünüyorum ben ya :) iki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş :D

cRueL 13-01-2016 22:25:12

Alıntı:

realmerciless Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071259805)
Evet güzel hocam gerçekten, birde bu kadar çok takmaya gerek yok diye düşünüyorum ben ya :) iki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş :D

Aynen öyle hocam biz mesela hiç bir yerde bağlı kalmayalım dedik. Adanadan çıktık.. Kayseri ( Fenerbahçe - Erciyes maçına gittik ) :) ondan sonra konya-ürgüp-kapadokya-göreme-izmir(urla,alaçatı)-fethiye-antalya-alanya adana geri geldik 10 günde heryeri gezdik canımızın istediği yerde kaldık yedik içtik eğlendik bir yerde bağlı kalamıyoruz :)

YavuzSelim 13-01-2016 22:52:40

Alıntı:

realmerciless Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071259805)
Evet güzel hocam gerçekten, birde bu kadar çok takmaya gerek yok diye düşünüyorum ben ya :) iki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş :D

Doğru hocam :)

Alıntı:

cRueL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071259885)
Aynen öyle hocam biz mesela hiç bir yerde bağlı kalmayalım dedik. Adanadan çıktık.. Kayseri ( Fenerbahçe - Erciyes maçına gittik ) :) ondan sonra konya-ürgüp-kapadokya-göreme-izmir(urla,alaçatı)-fethiye-antalya-alanya adana geri geldik 10 günde heryeri gezdik canımızın istediği yerde kaldık yedik içtik eğlendik bir yerde bağlı kalamıyoruz :)

Süper yapmışsınız valla, Fener maçı ayrı güzel olmuştur ;)

rubyy07 14-01-2016 01:56:51

Bu konuda uzman cihanleanne hocamı çağıralım.Kendisi yazlık villa kiralıyor ve geçekten uzman.Bana ayarladı kendisi güzel bir villa

YavuzSelim 14-01-2016 17:46:36

Alıntı:

rubyy07 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071260588)
Bu konuda uzman cihanleanne hocamı çağıralım.Kendisi yazlık villa kiralıyor ve geçekten uzman.Bana ayarladı kendisi güzel bir villa

O zaman kendisi davet edelim konuya belki biri faydalanır villadan @cihanleanne

YavuzSelim 30-03-2016 20:34:28

Arkadaşlar gelinlik, kına organizasyonu konusunda bilgisi olan var mı? Nişanlım 2 tane kına organizasyon firması bulmuş biri yol hariç 1750 :tl diğeri 1800 :tl istiyormuş. İstanbul'da bu firmalar. Ben de İstanbul'dayım lakin nişanlım Tekirdağ Çerkezköy'de oturuyor ve kona da haliyle orada olacak. Bunun için biri 200 :tl diğeri 500 :tl yol parası istemiş. Gelinlik konusunda da Çerkezköy'de iki tane beğenmiş biri 2500 :tl diğeri 2750 :tl imiş. Kuyumcukent'te bir gelinlikçiye de bakcaz ordaki beğendikleri de 3500 :tl civarlarında. Bu iki süreç için öneri verebilecek olan var mı?

ColoxDesign 30-03-2016 22:09:59

Alıntı:

ProThemes Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071254462)
Düğün davetiyesi yaptırmayı düşünüyorsanız yardımcı olabiliriz :) İlginç ve şık modellerimiz var

bende pm alabilir miyim?
Tşkler.

YavuzSelim 07-08-2016 00:05:44

Arkadaşlar benim düğün iyice yaklaşmaya başladı, yaklaşık 2 ay kaldı. Mobilyaları nerede almamı tavsiye edersiniz? İstanbul'dan bakacağım.

Ayrıca hazır davetiye tasarımı var elimde bastırmak istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı?

xChernobilx 07-08-2016 01:20:07

Alıntı:

YavuzSelim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071816106)
Arkadaşlar benim düğün iyice yaklaşmaya başladı, yaklaşık 2 ay kaldı. Mobilyaları nerede almamı tavsiye edersiniz? İstanbul'dan bakacağım.

Ayrıca hazır davetiye tasarımı var elimde bastırmak istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı?

Bende 14 mayısta yaptım düğünü hocam mutluluklar dilerim size :) Ben 3ü yerel olmak üzere toplam 7 mobilyacı gezdim. Doğtaş, enza, kelebek ve alfemoya gittim. İstikbal ve Bellona hiç gitmedim genel bir memnuniyetsizlik olduğundan dolayı. Bunlar arasından en çok beğendiğim ürünler alfemodaydı ve salon,oturma odası,tv ünitesi, yemek takımı, yatak odası,zigon sehpa ve orta sehpa olmak üzere hepsini alfemodan aldım. Şu ana kadar çok memnunum ve diğer mobilyalara göre gerçekten tarz ve konsept mobilyalar var. (Eğer avangarde yani klasik takımlar tercih etmeyecekseniz tabi). Eğer alfemo olmasaydı Doğtaş ve enzanında takımları fena değildi ama gerçekten alfemoya girdiğimde tüm girdiğim dükkanları unuttum o kadar diyebilirim :)
Parantezde bahsettiğm gibi eşiniz avangarde takımlar yani evde genel olarak klasik takımlar tercih edecekse alfemo pek beklentileriniz belki karşılamayabilir. Bunun içinde ankara mobilyacılar sitesinde birçok mobilyacı avangarde tarzda alternatifleri mevcut oraları inceleyebilirsiniz. Yada istanbuldaysanız bilmiyorum istanbulda mobilyacılar sitesi varmı ama orayada uğrayabilirsiniz.
Önemli not: Mobilyada kar marjı biraz yüksek sıkı pazarlık yapın ve baktınızki artık belirli fiyatın aşağısına inmiyor hediye birşeyler koparın mesela ben mutfak masası, zigon sehpa ve yemek takımına +1 sandalye onlara hediye ettirmiştim :) Piyasanın şu sıralar sıcak paraya ihtiyacı olduğunu unutmayın o yüzden istediğiniz fiyata çekebileceğinizi düşünüyorum.
Başarılar

YavuzSelim 08-08-2016 01:02:53

Alıntı:

xChernobilx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071816217)
Bende 14 mayısta yaptım düğünü hocam mutluluklar dilerim size :) Ben 3ü yerel olmak üzere toplam 7 mobilyacı gezdim. Doğtaş, enza, kelebek ve alfemoya gittim. İstikbal ve Bellona hiç gitmedim genel bir memnuniyetsizlik olduğundan dolayı. Bunlar arasından en çok beğendiğim ürünler alfemodaydı ve salon,oturma odası,tv ünitesi, yemek takımı, yatak odası,zigon sehpa ve orta sehpa olmak üzere hepsini alfemodan aldım. Şu ana kadar çok memnunum ve diğer mobilyalara göre gerçekten tarz ve konsept mobilyalar var. (Eğer avangarde yani klasik takımlar tercih etmeyecekseniz tabi). Eğer alfemo olmasaydı Doğtaş ve enzanında takımları fena değildi ama gerçekten alfemoya girdiğimde tüm girdiğim dükkanları unuttum o kadar diyebilirim :)
Parantezde bahsettiğm gibi eşiniz avangarde takımlar yani evde genel olarak klasik takımlar tercih edecekse alfemo pek beklentileriniz belki karşılamayabilir. Bunun içinde ankara mobilyacılar sitesinde birçok mobilyacı avangarde tarzda alternatifleri mevcut oraları inceleyebilirsiniz. Yada istanbuldaysanız bilmiyorum istanbulda mobilyacılar sitesi varmı ama orayada uğrayabilirsiniz.
Önemli not: Mobilyada kar marjı biraz yüksek sıkı pazarlık yapın ve baktınızki artık belirli fiyatın aşağısına inmiyor hediye birşeyler koparın mesela ben mutfak masası, zigon sehpa ve yemek takımına +1 sandalye onlara hediye ettirmiştim :) Piyasanın şu sıralar sıcak paraya ihtiyacı olduğunu unutmayın o yüzden istediğiniz fiyata çekebileceğinizi düşünüyorum.
Başarılar

Sağolun hocam size de mutluluklar :)

Bugün Ümraniye'deki Modoko mobilyacılar sitesini gezdik. Alfemo, Kelebek, Doğtaş ve Enza'yı gezdik. Ev küçük olduğundan her şeyi olabildiğince tasarruflu almamız gerekiyordu. Yani yatak sandıklı(bazalı), gardırop sürgülü olması gibi. Ve Alfemo'da bu isteğimizi karşılayan iki model vardı. İkisini de beğenmedik. Enza Mobilya hoş duruyordu. Ordan nişanlımın ailesi yatak odası(bazalı karyola, 260cm sürgülü gardırop ve aynalı şifonyer) alacaktı. Biz de L koltuk ve küçük oda için de açılabilen bir koltuk beğendik. Yatak odası nakit 6455 TL tuttu. Benim aldıklarım da 3870 TL tuttu. Bi 200 TL civarında daha alışverişle 102 ekran vestel smart led tv hediye edeceklerini söylediler. Ben de tv alamayacaktım durumlar düzelince bakacaktım bu da yanında kaymak oldu :) TV'yi de aldık hediye iyi oldu baya. Bilmiyorum fiyatlar da iyi geldi bana. Kelebek ve Doğtaş pahalıydı ve gerçekten Enza'daki kaliteyi bulamadım onlarda. Bu arada yatak da beğendik de 2000 TL'ye yine Enza'da kayınpeder onu öteledi bi ay sonraya :D

Odesa 08-08-2016 11:34:14

Mutlu evlilik yoktur, idare eden erkek vardır.

YavuzSelim 11-08-2016 18:09:48

Yatak işi yalan oldu. Daha doğrusu 1300 tl civarında bakmamız gerekiyor. 1300 liraya alınabilecek en iyi 160*200 ölçülerindeki visco yatak hangisidir? Bilgili ve deneyimli olanlardan yorum rica ediyorum.

YavuzSelim 15-08-2016 14:28:39

Şu yatağı buldum. Yataş'taki Five Z'ye çok benziyordu, bi de kampanya varmış 1344 TL'ye aldık; https://yatsan.com/urunler/therapist/

Eğer 100 gün içinde sıkıntı çıkarırsa %25'ini keserek değişim yapılabiliyormuş.

MesutCan 15-08-2016 22:46:22

Hocam yıldız mıldız takıntın yoksa antalya kekovadan bin tekneye, orda bi adaya götürüyor tur da. o adada in orda pansiyonlar var. denizi mükemmel aşırı temiz. nadir de olsa caretta caretta görebilirsiniz denizde. kesinlikle tavsiye ederim.

YavuzSelim 16-08-2016 10:19:27

Alıntı:

semmajans Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071835968)
Hocam yıldız mıldız takıntın yoksa antalya kekovadan bin tekneye, orda bi adaya götürüyor tur da. o adada in orda pansiyonlar var. denizi mükemmel aşırı temiz. nadir de olsa caretta caretta görebilirsiniz denizde. kesinlikle tavsiye ederim.

Oteli Ocak ayında ayarlamıştım hocam uyguna da geldi. Teşekkürler bilgi için.

MesutCan 16-08-2016 10:23:45

Alıntı:

YavuzSelim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071836608)
Oteli Ocak ayında ayarlamıştım hocam uyguna da geldi. Teşekkürler bilgi için.


hocam bende yeni evlendim sayılır, kıbrısa gittik balayına. kıbrıs güzel ancak kaldıgımız otelden pek memnun kalmadım. biz sürekli kafamıza estikçe basar gideriz gezeriz. kekovaya başka zamanda olsa mutlaka gidin derim


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:28:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.