![]() |
Alaçatı'da yapmak isterseniz dayımın butik oteli var. http://www.booking.com/hotel/tr/alac...-konak.tr.html Özer'in arkadaşıyım derseniz fiyatta birşeyler yapacaktır.Mutluluklar |
Alıntı:
Alıntı:
|
kesinlikle adrasana gidin hocam. Klados otel en iyisidir adresanda |
Arkadaşlar bilgi ve tecrübe paylaşımlarınız için tekrardan çok teşekkür ediyorum. Konuyu evlilik süreçleriyle ilgili genel bir paylaşım konusuna çevirdik. Hayırlı uğurlu olsun diyelim. Yeni evlenenler, evlilikle ilgili yaşadığı tecrübeleri paylaşmak isteyenler; ben ve benim gibi bu yola girmiş ve girecek olanlara inanılmaz faydalı olacaklardır. Hayır duası ve teşekkürü mutlaka alırsınız yani :) |
Merhabalar, Hocam bir önerim olacak; edindiğin bilgileri, derlemeleri, fikirleri, süreci ilk mesajda özet gibi ya da uzun uzun paylaşsan daha iyi olabilir sanki. Kendi adıma tek tek mesajları ve fikirleri okumak yerine, senin bu mesajlardan edindiğin tecrübeleri okumak daha aydınlatıcı olur diye düşündüm. |
Düğün Sefaköydemi hocam.. Ne zaman tarih uygun olursam bi ugrarım hocam..Allahım mutlu mesut etsin. |
Alıntı:
Alıntı:
|
evlenmemek için ne yapabiliriz anlatırmısın hocam |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Evet hocam Sefaköy'de Salon Akdeniz (Akdeniz Davet) isimli salonda inşallah. Armoni park outlet avm'ye çok yakın. Gelebilirseniz R10'dan diye de söylerseniz gerçekten çok mutlu olurum :) Beklerim inşallah. Allah razı olsun sağolun..[/QUOTE] İnşallah hocam gelmeyi planlıyorum |
Alıntı:
|
110 tl vermiştik günlüğüne hocam yanlış hatırlamıyorsam kahvaltı dahil. Çok huzurlu sakin bir yerdi mutlaka gidin derim hocam. |
Arkadaşlar düğün fotoğrafçısı lazım tüm gün çekim düşünüyoruz. Referans çalışmaları olan varsa konudan ya da pm ile gönderebilirseniz sevinirim. |
arkadaslar denız harıcınde onerısı olanlar varmı, bizimde vakit azaldı hala karar veremedık :) abant - ürgüp vs.. |
Alıntı:
http://www.doorsofcappadocia.com/ |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
xperia saray beach'e falan bak hocam alanyada orasıda denize sıfır güzel bir oteldi. |
Alıntı:
Tuttuğum oda şu: http://www.spice.com.tr/tr/odalar/standart-oda |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
Bu konuda uzman cihanleanne hocamı çağıralım.Kendisi yazlık villa kiralıyor ve geçekten uzman.Bana ayarladı kendisi güzel bir villa |
Alıntı:
|
Arkadaşlar gelinlik, kına organizasyonu konusunda bilgisi olan var mı? Nişanlım 2 tane kına organizasyon firması bulmuş biri yol hariç 1750 :tl diğeri 1800 :tl istiyormuş. İstanbul'da bu firmalar. Ben de İstanbul'dayım lakin nişanlım Tekirdağ Çerkezköy'de oturuyor ve kona da haliyle orada olacak. Bunun için biri 200 :tl diğeri 500 :tl yol parası istemiş. Gelinlik konusunda da Çerkezköy'de iki tane beğenmiş biri 2500 :tl diğeri 2750 :tl imiş. Kuyumcukent'te bir gelinlikçiye de bakcaz ordaki beğendikleri de 3500 :tl civarlarında. Bu iki süreç için öneri verebilecek olan var mı? |
Alıntı:
Tşkler. |
Arkadaşlar benim düğün iyice yaklaşmaya başladı, yaklaşık 2 ay kaldı. Mobilyaları nerede almamı tavsiye edersiniz? İstanbul'dan bakacağım. Ayrıca hazır davetiye tasarımı var elimde bastırmak istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı? |
Alıntı:
Parantezde bahsettiğm gibi eşiniz avangarde takımlar yani evde genel olarak klasik takımlar tercih edecekse alfemo pek beklentileriniz belki karşılamayabilir. Bunun içinde ankara mobilyacılar sitesinde birçok mobilyacı avangarde tarzda alternatifleri mevcut oraları inceleyebilirsiniz. Yada istanbuldaysanız bilmiyorum istanbulda mobilyacılar sitesi varmı ama orayada uğrayabilirsiniz. Önemli not: Mobilyada kar marjı biraz yüksek sıkı pazarlık yapın ve baktınızki artık belirli fiyatın aşağısına inmiyor hediye birşeyler koparın mesela ben mutfak masası, zigon sehpa ve yemek takımına +1 sandalye onlara hediye ettirmiştim :) Piyasanın şu sıralar sıcak paraya ihtiyacı olduğunu unutmayın o yüzden istediğiniz fiyata çekebileceğinizi düşünüyorum. Başarılar |
Alıntı:
Bugün Ümraniye'deki Modoko mobilyacılar sitesini gezdik. Alfemo, Kelebek, Doğtaş ve Enza'yı gezdik. Ev küçük olduğundan her şeyi olabildiğince tasarruflu almamız gerekiyordu. Yani yatak sandıklı(bazalı), gardırop sürgülü olması gibi. Ve Alfemo'da bu isteğimizi karşılayan iki model vardı. İkisini de beğenmedik. Enza Mobilya hoş duruyordu. Ordan nişanlımın ailesi yatak odası(bazalı karyola, 260cm sürgülü gardırop ve aynalı şifonyer) alacaktı. Biz de L koltuk ve küçük oda için de açılabilen bir koltuk beğendik. Yatak odası nakit 6455 TL tuttu. Benim aldıklarım da 3870 TL tuttu. Bi 200 TL civarında daha alışverişle 102 ekran vestel smart led tv hediye edeceklerini söylediler. Ben de tv alamayacaktım durumlar düzelince bakacaktım bu da yanında kaymak oldu :) TV'yi de aldık hediye iyi oldu baya. Bilmiyorum fiyatlar da iyi geldi bana. Kelebek ve Doğtaş pahalıydı ve gerçekten Enza'daki kaliteyi bulamadım onlarda. Bu arada yatak da beğendik de 2000 TL'ye yine Enza'da kayınpeder onu öteledi bi ay sonraya :D |
Mutlu evlilik yoktur, idare eden erkek vardır. |
Yatak işi yalan oldu. Daha doğrusu 1300 tl civarında bakmamız gerekiyor. 1300 liraya alınabilecek en iyi 160*200 ölçülerindeki visco yatak hangisidir? Bilgili ve deneyimli olanlardan yorum rica ediyorum. |
Şu yatağı buldum. Yataş'taki Five Z'ye çok benziyordu, bi de kampanya varmış 1344 TL'ye aldık; https://yatsan.com/urunler/therapist/ Eğer 100 gün içinde sıkıntı çıkarırsa %25'ini keserek değişim yapılabiliyormuş. |
Hocam yıldız mıldız takıntın yoksa antalya kekovadan bin tekneye, orda bi adaya götürüyor tur da. o adada in orda pansiyonlar var. denizi mükemmel aşırı temiz. nadir de olsa caretta caretta görebilirsiniz denizde. kesinlikle tavsiye ederim. |
Alıntı:
|
Alıntı:
hocam bende yeni evlendim sayılır, kıbrısa gittik balayına. kıbrıs güzel ancak kaldıgımız otelden pek memnun kalmadım. biz sürekli kafamıza estikçe basar gideriz gezeriz. kekovaya başka zamanda olsa mutlaka gidin derim |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:28:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.