R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   İçinden Geleni Söyle :) (https://www.r10.net/maxigeyik/775462-icinden-geleni-soyle.html)

_D.m.X_ 14-01-2011 21:57:46

Bu defa olacak yılmak yok...

vipmix 14-01-2011 22:01:50

Birisine deliler gibi aşık oldum fakat kız benden uzaklaşır korkusuyla açılamadım, Lisedeyiz ve kız hiç kimseyle çıkmıyor , bi ara konusu açılmıştı, Birisiyle sevgili olmaya gereksiz demişti.
Ne yapmalıyım hanımlar beyler , hadi yardım edin bakalım :D

mre 14-01-2011 23:02:08

r10dan sogudum

teknohaberci 14-01-2011 23:40:54

Alıntı:

pLive Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065468021)
İçinizden daha güzel cümleler duymak isterim.. Bunu dört gözle bekliyorum.

Edit : Hadi abla bekliyoz :D

İçimden yine hiç güzel bir şey gelmiyor.

İçim ölmek istiyor.

Sinan AKDEMIR 14-01-2011 23:45:24

Üniversite sınavında ( YGS ) 'de sakarya pc muhendıslıgını alsam 4 tane ortagım benle gelse, ünide bir çok site yaparak aylık gelırımız 7 bin tl olsa :)

teknohaberci 15-01-2011 07:23:57

Sanki yetmezmiş gibi
Bende hal kalmış gibi
Gelin bütün dertler gelin
Siz de üzerime

Cevher 15-01-2011 09:51:25

Hergün baştan ölmek hergün aynı acıyı çekmek YETER Deniz Yeter !!!

Emy 15-01-2011 12:50:33

Bugün deprem olmayacak.

JustRulz 15-01-2011 13:53:38

geber


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:28:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.