![]() |
Bu defa olacak yılmak yok... |
Birisine deliler gibi aşık oldum fakat kız benden uzaklaşır korkusuyla açılamadım, Lisedeyiz ve kız hiç kimseyle çıkmıyor , bi ara konusu açılmıştı, Birisiyle sevgili olmaya gereksiz demişti. Ne yapmalıyım hanımlar beyler , hadi yardım edin bakalım :D |
r10dan sogudum |
Alıntı:
İçim ölmek istiyor. |
Üniversite sınavında ( YGS ) 'de sakarya pc muhendıslıgını alsam 4 tane ortagım benle gelse, ünide bir çok site yaparak aylık gelırımız 7 bin tl olsa :) |
Sanki yetmezmiş gibi Bende hal kalmış gibi Gelin bütün dertler gelin Siz de üzerime |
Hergün baştan ölmek hergün aynı acıyı çekmek YETER Deniz Yeter !!! |
Bugün deprem olmayacak. |
geber |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:28:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.