R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   İçinden Geleni Söyle :) (https://www.r10.net/maxigeyik/775462-icinden-geleni-soyle.html)

Snopy 11-01-2011 18:48:35

Bugun 11.1.11 ama o KaDaR birin icinde 1 sen yoksun ..!!

mre 11-01-2011 18:51:20

ne olacak bu gencligin hali

teknohaberci 11-01-2011 19:00:51

çaysadım

monurkar 12-01-2011 01:42:21

olmuyor.olmuyor.ne yapsam olmuyor.mühürlenmiş gibi ardı ardına olmuyor.ne yapsam olmuyor.
:((

clanTR 12-01-2011 01:44:54

rüyasında beni görüyormudur acaba :(

teknohaberci 12-01-2011 02:11:16

uykuuuu

mre 12-01-2011 02:17:41

tatilin bitmesine 1 gun kaldi :(

teknohaberci 13-01-2011 05:24:15

Hiçbir zaman anlamayacağın bir sevgiyle, hiçbir zaman yaşayamayacağın bir hüzünle, sana birikiyorum her gün..Yıkılıyorum yıkılıyorum toparlanıyorum. Sana yaşıyorum. Sana ölüyorum. Sana saklıyorum hâlâ kendimi, biliyor musun ?

mre 13-01-2011 05:51:26

tatil bitti.. uni time


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:12:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.