![]() |
biri dünyayı durdursun... |
Karmaşıklar içine karıştım.... BaNNeR |
.d ılavyugogle |
aççççççım.com |
bir hikaye rüzgarın ellerinde savruluyor yine. yine. yine. |
Senden daha güzel.. |
Neden beeeennnn.... Yalnızlık bu olsa gerek.. |
off of üşenmekteyim :p |
sıkıldım |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:20:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.