R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   İçinden Geleni Söyle :) (https://www.r10.net/maxigeyik/775462-icinden-geleni-soyle.html)

teknohaberci 20-12-2010 19:58:02

ay takıldım ben birine sana değil kardeşine

CyberCocuk 20-12-2010 21:03:12

delirmek uzak gelmiyor gözüme

GitmekaL 21-12-2010 01:35:06

Ben deliyim :D

teknohaberci 21-12-2010 01:43:38

canım sıkılıyor Allahım hayat felsefesi haline geldi bu sıkıntı

Cycl0ne 21-12-2010 04:36:36

1 saat sonra işe gidicem :D hiç uyumadım gözlerim kan çanağı lanet olsun . . .

AgReSsiVe35 21-12-2010 04:48:13

Sıkıntıdan delireceğim.......

masterthone 21-12-2010 10:03:48

Ben Üzüntü Sen Neşe Bir Gün Ağlar Her Neşe ...

teknohaberci 21-12-2010 14:36:22

ecik böcük güneş kar etmiyor içteki soğukluğa

_D.m.X_ 21-12-2010 15:58:06

Sevmek mi daha zor sevilmekmi... Hala da cevap bulmuş değilim...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:40:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.