R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Nicklere ne oldu? (https://www.r10.net/maxigeyik/704092-nicklere-ne-oldu.html)

hayaletimsi 08-08-2010 20:12:56

Nicklere ne oldu?
 
Nicklere ne oldu?

Yesil SEO 08-08-2010 20:13:29

he ya ben de onu diyom. ne olmuş:)

LordHaseky 08-08-2010 20:13:33

herkezin yanında (4) yazıo

S3rdaL 08-08-2010 20:13:36

Şaşırdım doğrusu bir deneme mi yapılıyor acaba nicklere?Bu arada benim nickim sizde değişik mi?:confused:

Doc.Deniz 08-08-2010 20:13:52

Ne bileyim böyle tövbe estafurullah bir şey olmuş.

Cinan 08-08-2010 20:14:02

Ayar çekiyorlar demekki.
Çok sexy oldum yalnız :D

hayaletimsi 08-08-2010 20:14:07

Konuyu Toplam 9 Üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 0 Misafir) (4)hayaletimsi , (4)Anarchist , (4)SinemBilisim , (4)Frmkanka , (4)Doc.Deniz , (4)staticiation , hayalimdinsen

F3rh4t 08-08-2010 20:14:22

bende tam konu açacaktım alala herkezde yazmıyo daha

YILDIRIIM 08-08-2010 20:14:24

ala ala

Akbas 08-08-2010 20:14:26

Atraksiyon var sanırım.

Rasty 08-08-2010 20:14:44

kızardınız gençler :D

Tugay33 08-08-2010 20:14:55

silver ve gold uye olmayanlar bu renk oldu herhalde :D

HodriMeydan 08-08-2010 20:14:55

he ya niye öyle oldu?
4 yazıyor.

YouGez 08-08-2010 20:15:04

şok oldum bi an ya :D ne oluyor acaba bir açıklama gelirse .. :)

WebKlas 08-08-2010 20:15:09

Radmin bu neeeeee :D

Doc.Deniz 08-08-2010 20:15:09

Ücretli üyelik sahiplerinde yazmıyor.

burak8104 08-08-2010 20:15:18

(4) kırmızı kırmızı :D bi garip oldu ya:D 1nisan flnda değil ****** oynamıyo dimi panelle:D

SinemBilisim 08-08-2010 20:15:19

Normal üyeler kızarmış sanırım ^^

(4 vakte kadar açıklama yaparlar :p )

exlance 08-08-2010 20:15:20

4 ledi herkes :D

frmpostcusuyum 08-08-2010 20:15:27

kırmızı bana çok yakışıyorda baştaki 4 ne oluyor onu anlayamadım :D

hayaletimsi 08-08-2010 20:15:30

yine değişti:D

(4) hayaletimsi, seslishe, YouGez, (4) santos, (4) supremelegal, karaca, LordHaseky, (4) sablonmix09, (4) HodriMeydan, (4) Alpinux, (4) frmpostcusuyum, Rasty, (4) staticiation, (4) Frmkanka, (4) Doc.Deniz, (4) SinemBilisim, (4) exlance, (4) asksizajan, F3rh4t, (4) WebKlas

myload 08-08-2010 20:15:35

damga vurdular bize seçilmiş insanlarız :)

kırmızu hapmı mavi hapmı radmin

supremelegal 08-08-2010 20:15:35

Hepimiz 4üz hepimiz kırmızıyız!

Doc.Deniz 08-08-2010 20:15:40

Kırmızılık gitti 4 kaldı. :D Yeni bir şeyler ekleniyor anlaşılan.

Elazığlı168 08-08-2010 20:15:44

Alıntı:

Doc.Deniz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061666962)
Ücretli üyelik sahiplerinde yazmıyor.

Sonunda bize bunuda yaptılar:p

santos 08-08-2010 20:15:44

Yıldızlı 4 isterim ben :)

Leavemealone 08-08-2010 20:16:00

Anca komple kizarmistik simdi sadece 4 sayisi kirmizi..
Denemeler var sanirim..

Doc.Deniz 08-08-2010 20:16:28

Alıntı:

Elazığlı168 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061666975)
Sonunda bize bunuda yaptılar:p

Ah bu ayrımcılık. :D Üyelik milliyetçiliği yapmayın lenn! :D

hayaletimsi 08-08-2010 20:16:37

fişlediler bizi

LordSebbo 08-08-2010 20:16:41

noliii

frmpostcusuyum 08-08-2010 20:17:06

:D herkeze bende 4 silverlere goldlara yok :D

Must4f4 08-08-2010 20:17:36

Bu ne ya :S

hayaletimsi 08-08-2010 20:17:38

tekrar değişti:D

(4) hayaletimsi, (4) sablonmix09, (4) Nugget, Kungiman+, (4) Frmkanka, (4) Akbas, (4) FOMOCO, (4) Elazığlı168, (4) SinemBilisim, (4) Tyreece, (4) frmpostcusuyum, (4) asksizajan, (4) muhatapx, (4) endlessdark, (4) Doc.Deniz, (4) Anarchist, (4) ByPisiko, (4) exlance, hayalimdinsen, (4) Must4f4, (4) Alpinux, (4) Turkdefacer

Elazığlı168 08-08-2010 20:17:39

Nickleride küçülttüler herhalde atılıyoruz.

Akbas 08-08-2010 20:18:07

Hatta çok atraktif bişeyler deniyorlar biz normal üyeler üzerinde.

OnurStyle 08-08-2010 20:18:15

ne olmuş len size:D

asksizajan 08-08-2010 20:18:17

nicklerinin yanında 4 yazanların forumda son 4 günüymüş dermişim :p

radmin nerdesin gelip baksana üyeler elden gidiyor lambaalrı yaksana noyo ya bie r10 net dostalrı

Doc.Deniz 08-08-2010 20:19:14

Site de uçtu. :D

LordSebbo 08-08-2010 20:19:38

db hatası veriyor arada

frmpostcusuyum 08-08-2010 20:19:48

bi yetkili açıklama yapsa süper olcak :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:05:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.