![]() |
Nicklere ne oldu? Nicklere ne oldu? |
he ya ben de onu diyom. ne olmuş:) |
herkezin yanında (4) yazıo |
Şaşırdım doğrusu bir deneme mi yapılıyor acaba nicklere?Bu arada benim nickim sizde değişik mi?:confused: |
Ne bileyim böyle tövbe estafurullah bir şey olmuş. |
Ayar çekiyorlar demekki. Çok sexy oldum yalnız :D |
Konuyu Toplam 9 Üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 0 Misafir) (4)hayaletimsi , (4)Anarchist , (4)SinemBilisim , (4)Frmkanka , (4)Doc.Deniz , (4)staticiation , hayalimdinsen |
bende tam konu açacaktım alala herkezde yazmıyo daha |
ala ala |
Atraksiyon var sanırım. |
kızardınız gençler :D |
silver ve gold uye olmayanlar bu renk oldu herhalde :D |
he ya niye öyle oldu? 4 yazıyor. |
şok oldum bi an ya :D ne oluyor acaba bir açıklama gelirse .. :) |
Radmin bu neeeeee :D |
Ücretli üyelik sahiplerinde yazmıyor. |
(4) kırmızı kırmızı :D bi garip oldu ya:D 1nisan flnda değil ****** oynamıyo dimi panelle:D |
Normal üyeler kızarmış sanırım ^^ (4 vakte kadar açıklama yaparlar :p ) |
4 ledi herkes :D |
kırmızı bana çok yakışıyorda baştaki 4 ne oluyor onu anlayamadım :D |
|
damga vurdular bize seçilmiş insanlarız :) kırmızu hapmı mavi hapmı radmin |
Hepimiz 4üz hepimiz kırmızıyız! |
Kırmızılık gitti 4 kaldı. :D Yeni bir şeyler ekleniyor anlaşılan. |
Alıntı:
|
Yıldızlı 4 isterim ben :) |
Anca komple kizarmistik simdi sadece 4 sayisi kirmizi.. Denemeler var sanirim.. |
Alıntı:
|
fişlediler bizi |
noliii |
:D herkeze bende 4 silverlere goldlara yok :D |
Bu ne ya :S |
tekrar değişti:D (4) hayaletimsi, (4) sablonmix09, (4) Nugget, Kungiman+, (4) Frmkanka, (4) Akbas, (4) FOMOCO, (4) Elazığlı168, (4) SinemBilisim, (4) Tyreece, (4) frmpostcusuyum, (4) asksizajan, (4) muhatapx, (4) endlessdark, (4) Doc.Deniz, (4) Anarchist, (4) ByPisiko, (4) exlance, hayalimdinsen, (4) Must4f4, (4) Alpinux, (4) Turkdefacer |
Nickleride küçülttüler herhalde atılıyoruz. |
Hatta çok atraktif bişeyler deniyorlar biz normal üyeler üzerinde. |
ne olmuş len size:D |
nicklerinin yanında 4 yazanların forumda son 4 günüymüş dermişim :p radmin nerdesin gelip baksana üyeler elden gidiyor lambaalrı yaksana noyo ya bie r10 net dostalrı |
Site de uçtu. :D |
db hatası veriyor arada |
bi yetkili açıklama yapsa süper olcak :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:05:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.