R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Nicklere ne oldu? (https://www.r10.net/maxigeyik/704092-nicklere-ne-oldu.html)

exlance 08-08-2010 20:19:50

Gök Kuşağının altından geçiyoruz dikkatli olun :D
evet online renk denemesi yapılıyor.

Doc.Deniz 08-08-2010 20:19:54

Dümdüz font ile nick mi olur! Kabul etmiyorum, hayııır!

hayaletimsi 08-08-2010 20:20:04

tekrar değişti:D

(4) hayaletimsi, hayalimdinsen, (4) exlance, F3rh4t, LordSebbo, (4) Elazığlı168, SahiNET, (4) Doc.Deniz, (4) sablonmix09, (4) Frmkanka, (4) Adamin1i, (4) HodriMeydan, (4) Alpinux, (4) endlessdark, Kungiman+, (4) SinemBilisim, (4) asksizajan, (4) DoganKartal, (4) Nugget, (4) Akbas, (4) KnuckLess, (4) FOMOCO, (4) frmpostcusuyum, (4) Tyreece, (4) Metsun, (4) StoryLine, (4) ByPisiko, (4) Must4f4, (4) ZerCY, (4) Anarchist, (4) Turkdefacer

Must4f4 08-08-2010 20:20:25

Deprem oluyor. Nickler çok çirkin durdu

Adamin1i 08-08-2010 20:20:25

saldırı var galiba

HodriMeydan 08-08-2010 20:20:30

(4) supremelegal https://www.r10.net/images/statusicon/user_online.gif
ranksız kalmış:D

VicE 08-08-2010 20:20:43

Düzeltirler heralde.

Kungiman 08-08-2010 20:20:49

noldugunu anlayamadım ben:)

Internetabi 08-08-2010 20:20:49

herkes 4 aldı r10 da sınıftan geçtik :D

hayaletimsi 08-08-2010 20:20:51

tekrar değişti:D

(4) hayaletimsi, (4) HodriMeydan, (4) muhatapx, (4) sablonmix09, Crazy, (4) Leavemealone, (4) Must4f4, SahiNET, (4) Adamin1i, (4) Elazığlı168, (4) Nugget, (4) Frmkanka, hayalimdinsen, (4) Metsun, (4) Doc.Deniz, (4) Bluewhale, (4) suatbjk, LordSebbo, hakim, Kungiman+, (4) Internetabi, (4) StoryLine, (4) staticiation, VicE, (4) JavLer, (4) Bencil, (4) exlance, Frmkucuk, seslishe, (4) frmpostcusuyum, (4) chopperxD, (4) Alpinux, (4) endlessdark, (4) DoganKartal, (4) FOMOCO, (4) ByPisiko, (4) ZerCY, (4) Anarchist, (4) Turkdefacer

LordSebbo 08-08-2010 20:21:02

(4)

yazısını kaldırmak için silver almalısınız :P

MuGi 08-08-2010 20:21:11

nick boyutlari ayarlaniyor galiba bazen buyyor bazen kuculuyor

Doc.Deniz 08-08-2010 20:21:21

Bana 4, herkese 0 puan hıh. Benimki daha güzel ki.

SahiNET 08-08-2010 20:21:30

herkese r10 rankı gerimi geldi ne :)

Edit: Bende yok :cry

mustafa399 08-08-2010 20:21:32

Konuyu Toplam 48 Üye okuyor. (48 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
(4) mustafa399, _ottomanempire_, (4) ebroker, (4) puncover, (4) Metsun, (4) ademoz05, (4) SinemBilisim, hayalimdinsen, Crazy, (4) FOMOCO, (4) hayaletimsi, (4) Frmkanka, (4) Internetabi, Kungiman, (4) asksizajan, (4) Buriksi, (4) Leavemealone, (4) exlance, (4) HodriMeydan, (4) sablonmix09, VicE, (4) chopperxD, (4) Doc.Deniz, (4) Nugget, MuGi, (4) Webcontroller, (4) frmpostcusuyum, (4) muhatapx, (4) Bluewhale, (4) suatbjk, LordSebbo, (4) StoryLine, (4) staticiation, (4) JavLer, (4) Bencil, (4) Alpinux, (4) endlessdark, (4) DoganKartal, (4) ByPisiko, (4) ZerCY, (4) Anarchist, (4) Turkdefacer

yllcn 08-08-2010 20:21:36

gene silver farkı :P

Doc.Deniz 08-08-2010 20:22:09

Sırf premium alalım diye, nicklerimizi çirkinleştiriyorlar.

JavLer 08-08-2010 20:22:24

süper oldu he :)

netadam 08-08-2010 20:22:26

geçmiş olsun :D

S3rdaL 08-08-2010 20:22:30

Silver üyelerde bir değişim olmadı şu anda.

hayaletimsi 08-08-2010 20:22:50

Alıntı:

Doc.Deniz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061667031)
Sırf premium alalım diye, nicklerimizi çirkinleştiriyorlar.


böle daha hoş..

Syntax 08-08-2010 20:23:16

Silverlarda birşey yok :D Yalnız adamın gözünü bozuyor konuyu okuyanlara bakınca

Doc.Deniz 08-08-2010 20:23:41

(4) Doc.Deniz, netadam, John, SahiNET, (4) tolgahat, (4) ButterflyEffect, (4) Elazığlı168, (4) akmaster_91, By_vezir, (4) kayar, hayalimdinsen, LordHaseky, MuGi, (4) Exwore, (4) Must4f4, KraL, (4) ademoz05, (4) HodriMeydan, (4) ByPisiko, (4) ebroker, (4) Frmkanka, (4) serdarureber, (4) Leavemealone, (4) JavLer, (4) santos, (4) Bluewhale, (4) frmpostcusuyum, (4) chopperxD, (4) Nugget, (4) staticiation, (4) Bencil, (4) Alpinux, (4) endlessdark, (4) DoganKartal, (4) ZerCY, (4) Turkdefacer

Daha da ufak oldu.

Must4f4 08-08-2010 20:23:43

Yok abi neyi hoş. Çok çirkinleşti forum

MuGi 08-08-2010 20:24:04

simdide linkleri gitti :S

ButterflyEffect 08-08-2010 20:24:20

Berbat oldu ya.

ademoz05 08-08-2010 20:24:37

hiç hoş bi şaka değil :D

asksizajan 08-08-2010 20:24:42

nicklerinin yanında 4 yazanların forumda son 4 günüymüş dermişim :p

radmin nerdesin gelip baksana üyeler elden gidiyor lambaalrı yaksana nolyo ya r10 net dostalrı

MuGi 08-08-2010 20:24:43

bide buradan bakin .S
https://www.r10.net/index.php?do=reqonline

Doc.Deniz 08-08-2010 20:24:55

Durun yahu böyle kalacak değil ya.

akmaster_91 08-08-2010 20:25:10

(4) akmaster_91, (4) asksizajan, (4) ButterflyEffect, (4) Exwore, Mezitli33, (4) tolgahat, By_vezir+, IsaOZ, (4) Bluewhale, (4) serdarureber, (4) Leavemealone, (4) ademoz05, (4) Doc.Deniz, (4) ByPisiko, (4) Ufuk Gedik, ErcanDag, (4) RazoR, (4) ebroker, (4) HodriMeydan, (4) Frmkanka, (4) ZerCY, (4) frmpostcusuyum, John, (4) kayar, KraL, (4) JavLer, (4) santos, (4) chopperxD, (4) Nugget, (4) staticiation, (4) Bencil, (4) Alpinux, (4) endlessdark, (4) DoganKartal, (4) Turkdefacer

üye ismindeki linklerimizde gitti :D

Syntax 08-08-2010 20:25:36

Alıntı:

MuGi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061667055)

aman tanrım bune

kayar 08-08-2010 20:25:58

yakışmış sanki..:D

MafyAlemi 08-08-2010 20:25:58

Silver ve goldlar hariç hepsinin linki uçmuş.:)

hayaletimsi 08-08-2010 20:26:02

çok seksi durdu yahu

Crazy 08-08-2010 20:26:04

Uyuya kalmışım herkez yamulmuş :D

tolgahat 08-08-2010 20:26:15

Yoksa yine admin mi olduk :p

Sekoo 08-08-2010 20:26:15

Allah Allah neden sadece normal üyelikte onu anlamadım

asksizajan 08-08-2010 20:26:39

Alıntı:

MuGi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061667055)

hocam grecekyten süper görünüyor yav sanki gece otobüste gidersin ya dağa doğru tırmanır şehir aşağıda kalır rengarek ışıklar altındaymış gibi görünyor

Resul 08-08-2010 20:26:43

Yine oynamayın ayarlarla :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:20:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.