![]() |
Gök Kuşağının altından geçiyoruz dikkatli olun :D evet online renk denemesi yapılıyor. |
Dümdüz font ile nick mi olur! Kabul etmiyorum, hayııır! |
tekrar değişti:D (4) hayaletimsi, hayalimdinsen, (4) exlance, F3rh4t, LordSebbo, (4) Elazığlı168, SahiNET, (4) Doc.Deniz, (4) sablonmix09, (4) Frmkanka, (4) Adamin1i, (4) HodriMeydan, (4) Alpinux, (4) endlessdark, Kungiman+, (4) SinemBilisim, (4) asksizajan, (4) DoganKartal, (4) Nugget, (4) Akbas, (4) KnuckLess, (4) FOMOCO, (4) frmpostcusuyum, (4) Tyreece, (4) Metsun, (4) StoryLine, (4) ByPisiko, (4) Must4f4, (4) ZerCY, (4) Anarchist, (4) Turkdefacer |
Deprem oluyor. Nickler çok çirkin durdu |
saldırı var galiba |
(4) supremelegal https://www.r10.net/images/statusicon/user_online.gif ranksız kalmış:D |
Düzeltirler heralde. |
noldugunu anlayamadım ben:) |
herkes 4 aldı r10 da sınıftan geçtik :D |
tekrar değişti:D (4) hayaletimsi, (4) HodriMeydan, (4) muhatapx, (4) sablonmix09, Crazy, (4) Leavemealone, (4) Must4f4, SahiNET, (4) Adamin1i, (4) Elazığlı168, (4) Nugget, (4) Frmkanka, hayalimdinsen, (4) Metsun, (4) Doc.Deniz, (4) Bluewhale, (4) suatbjk, LordSebbo, hakim, Kungiman+, (4) Internetabi, (4) StoryLine, (4) staticiation, VicE, (4) JavLer, (4) Bencil, (4) exlance, Frmkucuk, seslishe, (4) frmpostcusuyum, (4) chopperxD, (4) Alpinux, (4) endlessdark, (4) DoganKartal, (4) FOMOCO, (4) ByPisiko, (4) ZerCY, (4) Anarchist, (4) Turkdefacer |
(4) yazısını kaldırmak için silver almalısınız :P |
nick boyutlari ayarlaniyor galiba bazen buyyor bazen kuculuyor |
Bana 4, herkese 0 puan hıh. Benimki daha güzel ki. |
herkese r10 rankı gerimi geldi ne :) Edit: Bende yok :cry |
Konuyu Toplam 48 Üye okuyor. (48 Kayıtlı üye ve 0 Misafir) (4) mustafa399, _ottomanempire_, (4) ebroker, (4) puncover, (4) Metsun, (4) ademoz05, (4) SinemBilisim, hayalimdinsen, Crazy, (4) FOMOCO, (4) hayaletimsi, (4) Frmkanka, (4) Internetabi, Kungiman, (4) asksizajan, (4) Buriksi, (4) Leavemealone, (4) exlance, (4) HodriMeydan, (4) sablonmix09, VicE, (4) chopperxD, (4) Doc.Deniz, (4) Nugget, MuGi, (4) Webcontroller, (4) frmpostcusuyum, (4) muhatapx, (4) Bluewhale, (4) suatbjk, LordSebbo, (4) StoryLine, (4) staticiation, (4) JavLer, (4) Bencil, (4) Alpinux, (4) endlessdark, (4) DoganKartal, (4) ByPisiko, (4) ZerCY, (4) Anarchist, (4) Turkdefacer |
gene silver farkı :P |
Sırf premium alalım diye, nicklerimizi çirkinleştiriyorlar. |
süper oldu he :) |
geçmiş olsun :D |
Silver üyelerde bir değişim olmadı şu anda. |
Alıntı:
böle daha hoş.. |
Silverlarda birşey yok :D Yalnız adamın gözünü bozuyor konuyu okuyanlara bakınca |
(4) Doc.Deniz, netadam, John, SahiNET, (4) tolgahat, (4) ButterflyEffect, (4) Elazığlı168, (4) akmaster_91, By_vezir, (4) kayar, hayalimdinsen, LordHaseky, MuGi, (4) Exwore, (4) Must4f4, KraL, (4) ademoz05, (4) HodriMeydan, (4) ByPisiko, (4) ebroker, (4) Frmkanka, (4) serdarureber, (4) Leavemealone, (4) JavLer, (4) santos, (4) Bluewhale, (4) frmpostcusuyum, (4) chopperxD, (4) Nugget, (4) staticiation, (4) Bencil, (4) Alpinux, (4) endlessdark, (4) DoganKartal, (4) ZerCY, (4) Turkdefacer Daha da ufak oldu. |
Yok abi neyi hoş. Çok çirkinleşti forum |
simdide linkleri gitti :S |
Berbat oldu ya. |
hiç hoş bi şaka değil :D |
nicklerinin yanında 4 yazanların forumda son 4 günüymüş dermişim :p radmin nerdesin gelip baksana üyeler elden gidiyor lambaalrı yaksana nolyo ya r10 net dostalrı |
bide buradan bakin .S https://www.r10.net/index.php?do=reqonline |
Durun yahu böyle kalacak değil ya. |
(4) akmaster_91, (4) asksizajan, (4) ButterflyEffect, (4) Exwore, Mezitli33, (4) tolgahat, By_vezir+, IsaOZ, (4) Bluewhale, (4) serdarureber, (4) Leavemealone, (4) ademoz05, (4) Doc.Deniz, (4) ByPisiko, (4) Ufuk Gedik, ErcanDag, (4) RazoR, (4) ebroker, (4) HodriMeydan, (4) Frmkanka, (4) ZerCY, (4) frmpostcusuyum, John, (4) kayar, KraL, (4) JavLer, (4) santos, (4) chopperxD, (4) Nugget, (4) staticiation, (4) Bencil, (4) Alpinux, (4) endlessdark, (4) DoganKartal, (4) Turkdefacer üye ismindeki linklerimizde gitti :D |
Alıntı:
|
yakışmış sanki..:D |
Silver ve goldlar hariç hepsinin linki uçmuş.:) |
çok seksi durdu yahu |
Uyuya kalmışım herkez yamulmuş :D |
Yoksa yine admin mi olduk :p |
Allah Allah neden sadece normal üyelikte onu anlamadım |
Alıntı:
|
Yine oynamayın ayarlarla :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:20:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.