![]() |
okan bayülgenin sitesinden banlanmıştım :D kayıt olduktan 10 dakka sonra :D dünya ban rekoru bana ait :cool: |
yok dana ben cevize üye olmuştum 4-5dk sonra banlandılar ilk msjda reklammı site tanıtmakmı yapmışım hatırlamıyorum.15 gün bekledim sonra bir girdim cevize bütün modları birbirene soktum sonra r10 la tanıştık iyide oldu bir sene olmuş tam yaw pehh :) |
Alıntı:
|
Kim nederse desin rekor bende.:D Aynı anda 30 küsür kişiye ban basmıştım Çok zor oldu ama mecburen.:D |
Alıntı:
|
sabah akşam banlanıyorum 10 kere vardır kafadan. hepside hosting hizmetleri ile alakalı |
Alıntı:
sende haklısın ne olacak yarım saatte bir hostçu açılıyor memlekette ilk postunda w arez scriptle iş yapmaya çalışıyor bu forumda 100 mb yi 5-10 liraya satmaya çalışıyor sen daha çok banlarsın hasan kardeş :)haklısın ama ne yaparsın:D |
Alıntı:
bir gün kökten gideceksin :p en azından şükredin Ya burası googlenin malı olsaydı :) |
o lezzeti tatmıyanlar varmıki :p |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:46:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.