![]() |
ban, yemem! sörf yerim :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bende ban yedim. 1 hafta sebebi de msn adresi satmak isteyen bir lavuk ile alay ettik diye. Ne o lavuk bir daha siteye girdi ne de msn satıldı. Olan malatyalı ile bana oldu. Boş yere ban yedik 1 hafta. Sebep satış baltalamak... :rolleyes: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
he yaw tek banımı ordan yedim bende :D :D ama adam göz göre göre satıyor abi :D dayanamadım nihahaha |
Alıntı:
Ama Şu konuya tekrardan bak istersen :) Tenis konusunda önce kim kimi tahrik etmiş :) https://www.r10.net/genel-guncel-konu...erbahce-9.html Ben o şahısda banlanmalıydı ama neyse geçmiş artık :) ayrıca 5 gün ban olayıda bunun için fazlaydı :D Hakettiysem de başkaları gibi gelipte banımı aç diyede yalvarmam ayrıca .. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:47:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.