R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Forumdan Uzaklaştırıldı (https://www.r10.net/maxigeyik/53643-forumdan-uzaklastirildi.html)

ManuaL 15-05-2007 18:33:54

ban, yemem! sörf yerim :D

strhost 15-05-2007 18:44:07

Alıntı:

rainmaks Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 572988)
kafadan seni ben 3 defa banladım iyi hatırlıyorum :D

demek beni banlayan sendin :mad: adresini ver bakıım koçum:) ziyaret edelim seni:D :D :D

Sabri 15-05-2007 18:56:34

Alıntı:

leet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 573193)
Ben hiç ban yemedim.

Sağolasın benim banımı sen açmıştın :)

The Hawk 15-05-2007 19:52:01

Bende ban yedim. 1 hafta sebebi de msn adresi satmak isteyen bir lavuk ile alay ettik diye. Ne o lavuk bir daha siteye girdi ne de msn satıldı. Olan malatyalı ile bana oldu. Boş yere ban yedik 1 hafta. Sebep satış baltalamak... :rolleyes:

Sabri 15-05-2007 20:00:53

Alıntı:

The Hawk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 573390)
Bende ban yedim. 1 hafta sebebi de msn adresi satmak isteyen bir lavuk ile alay ettik diye. Ne o lavuk bir daha siteye girdi ne de msn satıldı. Olan malatyalı ile bana oldu. Boş yere ban yedik 1 hafta. Sebep satış baltalamak... :rolleyes:

O olayı hatırlıyorum ama baya kafa kırmıştınız 3-4 kişiydiniz :)

Fatih33 15-05-2007 22:56:28

Alıntı:

leet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 573193)
Ben hiç ban yemedim.

Beşiktaşlıları güzel banlıosun ama leet :D Tabi laf bulamıyınca kaba kuvvete geçiyosunuz hemen nede olsa FB li değilmisiniz :)

leet 15-05-2007 23:31:03

Alıntı:

Fatih Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 573869)
Beşiktaşlıları güzel banlıosun ama leet :D Tabi laf bulamıyınca kaba kuvvete geçiyosunuz hemen nede olsa FB li değilmisiniz :)

İftira atıyorsun Fatih. O banı yedikten sonra kendin gelip söyledin hakettim diye, kıvırma şimdi. Sen gidip adama mini etek giy vs. dersen tartışmaya yol açmış olursun, bu da ban sebebidir. İşe BJK'yi falan karıştırma boşuna..

Greyfurt 15-05-2007 23:38:50

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 573417)
O olayı hatırlıyorum ama baya kafa kırmıştınız 3-4 kişiydiniz :)


he yaw tek banımı ordan yedim bende :D :D ama adam göz göre göre satıyor abi :D dayanamadım nihahaha

Fatih33 15-05-2007 23:47:35

Alıntı:

leet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 573967)
İftira atıyorsun Fatih. O banı yedikten sonra kendin gelip söyledin hakettim diye, kıvırma şimdi. Sen gidip adama mini etek giy vs. dersen tartışmaya yol açmış olursun, bu da ban sebebidir. İşe BJK'yi falan karıştırma boşuna..

Leet tamam söledim banı hakettim zaten :) Bir şey demiyorum Beşiktaş için de Sonuna kadar bu forumdan banlı kalmayada razıyım eğer konu Beşiktaşsa Her zaman banlı kalırım :) Ayrıca ben ufak bir latife yapmıştım ..

Ama Şu konuya tekrardan bak istersen :) Tenis konusunda önce kim kimi tahrik etmiş :)
https://www.r10.net/genel-guncel-konu...erbahce-9.html

Ben o şahısda banlanmalıydı ama neyse geçmiş artık :) ayrıca 5 gün ban olayıda bunun için fazlaydı :D Hakettiysem de başkaları gibi gelipte banımı aç diyede yalvarmam ayrıca ..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:47:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.