R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Kripto Para Haberleri (https://www.r10.net/kripto-para-haberleri/)
-   -   Ethermine Average ve Current Hashrate Dalgalanması (https://www.r10.net/kripto-para-haberleri/2814911-ethermine-average-ve-current-hashrate-dalgalanmasi.html)

gokayungor 12-05-2021 22:13:24

Ethermine Average ve Current Hashrate Dalgalanması
 
Merhabalar Ethermine üzerinden ETH Mining yapıyorum şu anda 3 ekran kartım henüz elime ulaşmadı yolda fakat tek kartım ile başlatıp sistemin ilerleyişini takip etmek istedim. Yaklaşık 2 gündür kazıyorum fakat Current Hashrate üzerinde fazlasıyla bir dalgalanma var evet havuz komisyon ücretlerini çekimi için bir dalgalanma mevcut doğru fakat kartım 27 Mh değer verirken ilk zamanlardım da 26-27 ortalamam vardı bugün itibariyle ortalamam zaman zaman 21 22 kadar düştü bunun sebebi nedir acaba bilenler aydınlatabilir mi ?

Lederheld 12-05-2021 22:14:11

Kartınızın modeli nedir?

forumbitane 12-05-2021 22:14:16

Valla benim gelir 3 katına çıktı noluyo anlamış değilim.

gokayungor 12-05-2021 22:17:03

Alıntı:

Lederheld Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119527)
Kartınızın modeli nedir?

Gtx 1080 Şu an var

Alıntı:

forumbitane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119528)
Valla benim gelir 3 katına çıktı noluyo anlamış değilim.

Benim de bir düşüş var ben de anlamış değilim.

Lederheld 12-05-2021 22:17:31

Alıntı:

forumbitane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119528)
Valla benim gelir 3 katına çıktı noluyo anlamış değilim.

Shiba coin ve benzeri popüler coinlerin erc20 ağındaki işlem trafikleri arttı birkaç gündür. Dolayısıyla işlem ücretleri de artıyor. Eee madencilerin yani bizlerin de gelirleri ister istemez bu doğrultuda artıyor. Artmaya da devam etsin inşallah :)

Lederheld 12-05-2021 22:18:20

Alıntı:

gokayungor Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119557)
Gtx 1080 Şu an var


Benim de bir düşüş var ben de anlamış değilim.

Sisteme overclock yapmadınız sanırım. MH değerleriniz çok düşük.

forumbitane 12-05-2021 22:20:04

Alıntı:

Lederheld Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119563)
Shiba coin ve benzeri popüler coinlerin erc20 ağındaki işlem trafikleri arttı birkaç gündür. Dolayısıyla işlem ücretleri de artıyor. Eee madencilerin yani bizlerin de gelirleri ister istemez bu doğrultuda artıyor. Artmaya da devam etsin inşallah :)

Hocam aşırı fark oldu normalde günde 400TL kadar geliyordu dün ve bugün 1000TL üzerine çıktı.

gokayungor 12-05-2021 22:20:48

Alıntı:

Lederheld Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119569)
Sisteme overclock yapmadınız sanırım. MH değerleriniz çok düşük.

Stok olarak başlattığım zaman 20 Mh ile başladı benim kendi yapmış olduğum O.C ayarları ile en yüksek 26 Mh görebildim. Eğer öneriniz varsa After Burner üzerinden denemek isterim.

Lederheld 12-05-2021 22:21:32

Alıntı:

forumbitane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119577)
Hocam aşırı fark oldu normalde günde 400TL kadar geliyordu dün ve bugün 1000TL üzerine çıktı.

Evet bende de gelirler 4 katına çıktı neredeyse. Böyle devam inşallah :) sanmam ama devam etmesini çok isterim :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:19:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.