![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ben RTX 3060 kullanıyorum 50mh da kazıyor. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
150 mhs alırken ben bazen 120 oluyor sonra 170 falan görüyorum kendisini dengeliyor sanırım ilginç biraz 2miners kullanıyorum hiveos |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:18:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.