R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Kripto Para Haberleri (https://www.r10.net/kripto-para-haberleri/)
-   -   Ethermine Average ve Current Hashrate Dalgalanması (https://www.r10.net/kripto-para-haberleri/2814911-ethermine-average-ve-current-hashrate-dalgalanmasi.html)

Lederheld 12-05-2021 22:22:15

Alıntı:

gokayungor Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119581)
Stok olarak başlattığım zaman 20 Mh ile başladı benim kendi yapmış olduğum O.C ayarları ile en yüksek 26 Mh görebildim. Eğer öneriniz varsa After Burner üzerinden denemek isterim.

İnternet üzerinden stabil ayarları bulabilirsiniz. Bu kart modeli için oc bilgim yok maalesef.

gokayungor 12-05-2021 22:24:10

Alıntı:

Lederheld Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119589)
İnternet üzerinden stabil ayarları bulabilirsiniz. Bu kart modeli için oc bilgim yok maalesef.

Valla hocam o zaman maks 26 27 alabilcez :( çünkü hem yerli hem yabancı forumlardan bakıp denemediğim ayar kalmadı maks buna çıkabildim.

forumbitane 12-05-2021 22:26:22

Ben RTX 3060 kullanıyorum 50mh da kazıyor.

gokayungor 12-05-2021 22:34:46

Alıntı:

forumbitane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119610)
Ben RTX 3060 kullanıyorum 50mh da kazıyor.

Hangi modelini kullanıyorsunuz acaba ? Ya da şöyle soruyım modeller arası mining de bir farkı var mı dual vs gibi

forumbitane 12-05-2021 22:38:29

Alıntı:

gokayungor Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119683)
Hangi modelini kullanıyorsunuz acaba ? Ya da şöyle soruyım modeller arası mining de bir farkı var mı dual vs gibi

Ben laptopla kazıyorum hocam :D

gokayungor 12-05-2021 22:51:28

Alıntı:

forumbitane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119724)
Ben laptopla kazıyorum hocam :D

Hocam şu konuda bilgin var mı ? Örneğin RTX 3060 bir ekran kartın var fakat sürümü 470.5 den yüksek yani güncellenmiş tekrardan sürüm düşürülebiliyor mu ?

muraatydn 13-05-2021 00:23:06

150 mhs alırken ben bazen 120 oluyor sonra 170 falan görüyorum kendisini dengeliyor sanırım ilginç biraz 2miners kullanıyorum hiveos

gokayungor 14-05-2021 14:52:08

Alıntı:

forumbitane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080119528)
Valla benim gelir 3 katına çıktı noluyo anlamış değilim.

Hocam hala gelirin 3 katına çıkmış vaziyette mi ? Benim neredeyse %40 bir kayıp başladı 2 gündür çakıldı

forumbitane 14-05-2021 17:56:16

Alıntı:

gokayungor Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080134220)
Hocam hala gelirin 3 katına çıkmış vaziyette mi ? Benim neredeyse %40 bir kayıp başladı 2 gündür çakıldı

Çaktı aşağı ama halen eskiye göre kazanç çok güzel.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:18:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.