R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Optimizasyon (https://www.r10.net/google-optimizasyon/)
-   -   Güncelleme başladı :) (https://www.r10.net/google-optimizasyon/677012-guncelleme-basladi.html)

ChipOnline 08-07-2010 01:57:13

Güncelleme başladı :)
 
Güncelleme başlamamış ya :D bana öyle gelmiş pardon :D :D

Avni 08-07-2010 01:58:10

Sanırım evet.Gittigidiyorda N/a gözüküyor.İnşallah bakalım..

myload 08-07-2010 01:58:23

eminmisiniz - rep rekoru kırmışsınız ama dahada kıracaksınız galiba

Karaqunah 08-07-2010 01:58:39

Hangi siteden bakıyosun?

ChipOnline 08-07-2010 01:59:06

Alıntı:

myload Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419140)
eminmisiniz - rep rekoru kırmışsınız ama dahada kıracaksınız galiba

ne alaka ya :D

mutluyum valal sitelerimin pr si artmış (: birisi 0 olmuş ama olsun N/A dan iyidir :D

-rep veren candan +rep veren maldan verirmiş (:

iGuney 08-07-2010 01:59:15

News: Estimate the next pagerank update August-2010
kaynak: http://www.googlepagerankchecker.com/

AlperDemircan 08-07-2010 01:59:31

Başlamışsa artıya çıkma rekoru kırar ama sanmıyorum.

Hagiwhat 08-07-2010 01:59:33

ne tıkırtı var ne sıkırtı var hala..

ChipOnline 08-07-2010 01:59:39

Alıntı:

Karaqunah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419141)
Hangi siteden bakıyosun?

pagerank.gen.tr

PhYtOnX 08-07-2010 02:02:04

ya arkadaşım insan bi araştırır ağustosta güncellenicek diye haber geçti googleprchecker sitesinde senin dalgalanma vs olmuştur ya bu tarz konular açmayın heyecan yapıyoz kalpten gidicem valla daha backlink çalışmalarım bitmedi

Karaqunah 08-07-2010 02:02:26

Şuana kadar değişiklik gördüğüm tek site gittigidiyor

HelLife 08-07-2010 02:02:51

Alıntı:

Hagiwhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419146)
ne tıkırtı var ne sıkırtı var hala..

:D:D:D
bence daha başlamadı

BEYZADE 08-07-2010 02:03:03

Forumdan bi' arkadaşın tanıdığı Google'da çalışıyormuş, güncelleme 12 Ağustos'ta. :D

by_antiseptic 08-07-2010 02:03:26

kesin emin misin enişte ?

PhYtOnX 08-07-2010 02:03:29

ama avrya bi yalansa bu haber -rep rekoru kıracan arkadaşım sana diyim ben :D hazırlıklı ol :)

AlperDemircan 08-07-2010 02:04:19

Alıntı:

PhYtOnX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419170)
ya arkadaşım insan bi araştırır ağustosta güncellenicek diye haber geçti googleprchecker sitesinde senin dalgalanma vs olmuştur ya bu tarz konular açmayın heyecan yapıyoz kalpten gidicem valla daha backlink çalışmalarım bitmedi

Milleti boşuna oyalamış oluyorlar malesef.
Haa kesinleşip başladığını görünce msnden sorun bir iki kişiye.
Haa değişmiş derlerse gel aç konuyu.
Her Allahın günü bıktık harbi..

iGuney 08-07-2010 02:04:23

Alıntı:

Hagiwhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419146)
ne tıkırtı var ne sıkırtı var hala..

bir kaç site kontrol ettim Hagiwhat haklı :D

ChipOnline 08-07-2010 02:04:39

valla bilmiyom benim güncellendi diye açtım süpriz olsun dedim millete :D yanlışmı oldu bu şimdi :D

ByMeTaNeT 08-07-2010 02:05:08

GittiGidiyor pr0 gözüküyor.

AlperDemircan 08-07-2010 02:05:10

Alıntı:

ChipOnline Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419189)
valla bilmiyom benim güncellendi diye açtım süpriz olsun dedim millete :D yanlışmı oldu bu şimdi :D

Biraz öyle oldu :D
Eksi rep rekoruda olacak gibi ha gayret :D

Karaqunah 08-07-2010 02:05:19

Alıntı:

ChipOnline Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419189)
valla bilmiyom benim güncellendi diye açtım süpriz olsun dedim millete :D yanlışmı oldu bu şimdi :D

birazdan yanlış olduğunu anlıcaksın :)

GodLessTurtLe 08-07-2010 02:05:45

Alıntı:

Karaqunah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419195)
birazdan yanlış olduğunu anlıcaksın :)

Korkutmayın çocuğu :D alıştıra alıştıra :D :D

by_antiseptic 08-07-2010 02:05:45

Alıntı:

ChipOnline Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419189)
yanlışmı oldu bu şimdi :D

Rep puanı: yazan kısma bak anlarsın doğru mu yanlış mı oldu :D r10 bu affetmez :D

Gokyuzu 08-07-2010 02:07:18

Birşey olmaz 300 500 rep ten Chip zaten yolunu almış gidiyor : )

patriotmode 08-07-2010 02:08:03

Neyse sakin olacağım. Böyle PR konuları açanlara sinirlenip mesaj yazdıkça bende -rep e boğuluyorum. :D

AlperDemircan 08-07-2010 02:08:43

Alıntı:

ChipOnline Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419133)
Güncelleme başlamamış ya :D bana öyle gelmiş pardon :D :D

744'de akıllandı :D

Hagiwhat 08-07-2010 02:09:29

Alıntı:

grikurt Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419221)
744'de akıllandı :D

-1000'e kadar yolu var.. :)

bycapslock 08-07-2010 02:09:53

Bu gece iflah olmazsın sen.. :D

iGuney 08-07-2010 02:10:11

Alıntı:

grikurt Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419221)
744'de akıllandı :D

acaba r10 rekorumu :D

EmreUnan 08-07-2010 02:10:15

gene mi aynı konu :S

by_antiseptic 08-07-2010 02:10:19

Hagiwhat sen ona bi koysan aslında ohoo o bulur kendini ama neyse o kadar da yazık gerek yok :D

GodLessTurtLe 08-07-2010 02:11:11

Konuyu neredeyse r10un yarısı okuyacak valla :D bu gece 1000 olur bu adam (:

by_antiseptic 08-07-2010 02:11:26

Alıntı:

EmreUnan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419229)
gene mi aynı konu :S

bakın bu da güncellemelere karşı accustomed-user :D

qanqster 08-07-2010 02:11:47

hayir belki arkadasin siteleri dalgalanmistir -Rep e ne gerek var sevincini sizle paylasmak istemistir nede olsa konu mod lar geldigi gibi kilitlenecektir zaten -rep verirseniz konu acan arkadasinda hayalleri yikilir sanki :S Zaten -rep rekoru kirmis :p

by_antiseptic 08-07-2010 02:12:24

Alıntı:

GodLessTurtLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419236)
Konuyu neredeyse r10un yarısı okuyacak valla :D bu gece 1000 olur bu adam (:

- itrader vermesinler adama "güncelleme var demişti yokmuş ***********" diye :D

Ossee 08-07-2010 02:12:24

- Bu Gece Kimse Uyumaz Artık :D

CilginBoard 08-07-2010 02:12:29

Alıntı:

beyzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419174)
Forumdan bi' arkadaşın tanıdığı Google'da çalışıyormuş, güncelleme 12 Ağustos'ta. :D

forumdaki arkadasin googledeki akrabasini bilmem ama
News: Estimate the next pagerank update August-2010

Burada zaten yaziyor: http://www.googlepagerankchecker.com/

O arkadas kimse sitesinin pagerankini yükselttirsin:)

Seven_46 08-07-2010 02:12:30

Konuyu Toplam 27 Üye okuyor. (26 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
Seven_46*, qanqster, iGuney, by_antiseptic, anilptc, EmreUnan, patriotmode, StRuCTUrE, Muziktir, Hagiwhat, emotionalman, lack, denom, CilginBoard, trebuchet55, HelLife, dreamsinger, Life17, PhYtOnX, hakang, md1925, BMY, safakk


Bütün r10 burada olacak birazdan keşke açmasaydın kardşeim konuyu.
İyi forumlar :)

EmreUnan 08-07-2010 02:13:04

Alıntı:

by_antiseptic Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419238)
bakın bu da güncellemelere karşı accustomed-user :D

alıştık artık bu konu günde 2 kez açılmazsa şaşırıyorum, fake güncelleme konusu açana 10 gün ban kuralı istiyorum acilinden.

GodLessTurtLe 08-07-2010 02:13:10

Alıntı:

qanqster Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419240)
hayir belki arkadasin siteleri dalgalanmistir -Rep e ne gerek var sevincini sizle paylasmak istemistir nede olsa konu mod lar geldigi gibi kilitlenecektir zaten -rep verirseniz konu acan arkadasinda hayalleri yikilir sanki :S Zaten -rep rekoru kirmis :p

Onu ödüllendiriyolar işte PR'si artmış ıslamak lazım bunu :D

antiseptic edirne merkezdemisin (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:49:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.