![]() |
Güncelleme başladı :) Güncelleme başlamamış ya :D bana öyle gelmiş pardon :D :D |
Sanırım evet.Gittigidiyorda N/a gözüküyor.İnşallah bakalım.. |
eminmisiniz - rep rekoru kırmışsınız ama dahada kıracaksınız galiba |
Hangi siteden bakıyosun? |
Alıntı:
mutluyum valal sitelerimin pr si artmış (: birisi 0 olmuş ama olsun N/A dan iyidir :D -rep veren candan +rep veren maldan verirmiş (: |
News: Estimate the next pagerank update August-2010 kaynak: http://www.googlepagerankchecker.com/ |
Başlamışsa artıya çıkma rekoru kırar ama sanmıyorum. |
ne tıkırtı var ne sıkırtı var hala.. |
Alıntı:
|
ya arkadaşım insan bi araştırır ağustosta güncellenicek diye haber geçti googleprchecker sitesinde senin dalgalanma vs olmuştur ya bu tarz konular açmayın heyecan yapıyoz kalpten gidicem valla daha backlink çalışmalarım bitmedi |
Şuana kadar değişiklik gördüğüm tek site gittigidiyor |
Alıntı:
bence daha başlamadı |
Forumdan bi' arkadaşın tanıdığı Google'da çalışıyormuş, güncelleme 12 Ağustos'ta. :D |
kesin emin misin enişte ? |
ama avrya bi yalansa bu haber -rep rekoru kıracan arkadaşım sana diyim ben :D hazırlıklı ol :) |
Alıntı:
Haa kesinleşip başladığını görünce msnden sorun bir iki kişiye. Haa değişmiş derlerse gel aç konuyu. Her Allahın günü bıktık harbi.. |
Alıntı:
|
valla bilmiyom benim güncellendi diye açtım süpriz olsun dedim millete :D yanlışmı oldu bu şimdi :D |
GittiGidiyor pr0 gözüküyor. |
Alıntı:
Eksi rep rekoruda olacak gibi ha gayret :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Birşey olmaz 300 500 rep ten Chip zaten yolunu almış gidiyor : ) |
Neyse sakin olacağım. Böyle PR konuları açanlara sinirlenip mesaj yazdıkça bende -rep e boğuluyorum. :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bu gece iflah olmazsın sen.. :D |
Alıntı:
|
gene mi aynı konu :S |
Hagiwhat sen ona bi koysan aslında ohoo o bulur kendini ama neyse o kadar da yazık gerek yok :D |
Konuyu neredeyse r10un yarısı okuyacak valla :D bu gece 1000 olur bu adam (: |
Alıntı:
|
hayir belki arkadasin siteleri dalgalanmistir -Rep e ne gerek var sevincini sizle paylasmak istemistir nede olsa konu mod lar geldigi gibi kilitlenecektir zaten -rep verirseniz konu acan arkadasinda hayalleri yikilir sanki :S Zaten -rep rekoru kirmis :p |
Alıntı:
|
- Bu Gece Kimse Uyumaz Artık :D |
Alıntı:
News: Estimate the next pagerank update August-2010 Burada zaten yaziyor: http://www.googlepagerankchecker.com/ O arkadas kimse sitesinin pagerankini yükselttirsin:) |
Konuyu Toplam 27 Üye okuyor. (26 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) Seven_46*, qanqster, iGuney, by_antiseptic, anilptc, EmreUnan, patriotmode, StRuCTUrE, Muziktir, Hagiwhat, emotionalman, lack, denom, CilginBoard, trebuchet55, HelLife, dreamsinger, Life17, PhYtOnX, hakang, md1925, BMY, safakk Bütün r10 burada olacak birazdan keşke açmasaydın kardşeim konuyu. İyi forumlar :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
antiseptic edirne merkezdemisin (: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:49:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.