![]() |
Yanlış anons, dağılabilirsiniz :) |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Konuyu Toplam 31 Üye okuyor. (31 Kayıtlı üye ve 0 Misafir) allah allah :D konu dağılsın bence 40 50 60 gidecek yoksa (: msnni gönder septic ekleyeyim (: |
arkadaşın rep puanı guncellendı o degılde :) |
Alıntı:
|
bu konu kilitlense bile bizim aktif r10 üyelerimiz nick'e tıklayıp " ChipOnline tarafından gönderilen tüm mesajları bul" deyip -rep .. vs verebilir :D beklerim yani böyle şeyler :D |
Alıntı:
Edi: Aslinda bende bu konuyu görünce hemen baktim sitelere ama hala ayni bir milim dahi oynamamis yerinden |
sizce 1 k olurmu ? :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
çorbada tuzumuz oldu :cry |
Alıntı:
bişey yazıcaksan flood yap yine de yaz şerefinle onurunla banlan :D (iyice çizdim kendimi bu akşam :D ) |
Emin olmadığınız konular için forumu işgal edip arkadaşların vaktini çalmamak lazım.. Bu bizim mesleğimiz, gereksiz heyecan yapmamak lazım. Ben güncelleme falan göremiyorum gören varsa siz çaldırın ben ararım. :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:41:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.