R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Optimizasyon (https://www.r10.net/google-optimizasyon/)
-   -   Güncelleme başladı :) (https://www.r10.net/google-optimizasyon/677012-guncelleme-basladi.html)

anilptc 08-07-2010 02:13:32

Yanlış anons, dağılabilirsiniz :)

by_antiseptic 08-07-2010 02:14:22

Alıntı:

alıştık artık bu konu günde 2 kez açılmazsa şaşırıyorum, fake güncelleme konusu açana 10 gün ban kuralı istiyorum acilinden.
hahaha :D

Alıntı:

Onu ödüllendiriyolar işte PR'si artmış ıslamak lazım bunu
sırtına vuralım fln :D

Alıntı:

antiseptic edirne merkezdemisin (:
uzunköprü merkez dayı :D

GodLessTurtLe 08-07-2010 02:14:30

Konuyu Toplam 31 Üye okuyor. (31 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)

allah allah :D konu dağılsın bence 40 50 60 gidecek yoksa (:

msnni gönder septic ekleyeyim (:

DarKSteaL 08-07-2010 02:15:09

arkadaşın rep puanı guncellendı o degılde :)

iGuney 08-07-2010 02:15:37

Alıntı:

anilptc Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419254)
Yanlış anons, dağılabilirsiniz :)

hocam güzel benzetme :D

by_antiseptic 08-07-2010 02:15:51

bu konu kilitlense bile bizim aktif r10 üyelerimiz nick'e tıklayıp " ChipOnline tarafından gönderilen tüm mesajları bul" deyip -rep .. vs verebilir :D beklerim yani böyle şeyler :D

CilginBoard 08-07-2010 02:16:38

Alıntı:

DarKSteaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419263)
arkadaşın rep puanı guncellendı o degılde :)

konuyu actina pisman olmustur kendi sitesinde dalgalanma oldu galiba heyecanla buraya bilgi amacli konuyu acti ama oda -reple sonuclandi

Edi:

Aslinda bende bu konuyu görünce hemen baktim sitelere ama hala ayni bir milim dahi oynamamis yerinden

Okan 08-07-2010 02:16:52

sizce 1 k olurmu ? :)

EscapeLord 08-07-2010 02:17:03

Alıntı:

Rep puanı: -846
Tebrik ediyorum, -rep kralımız sensin.

GodLessTurtLe 08-07-2010 02:17:20

Alıntı:

by_antiseptic Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419268)
bu konu kilitlense bile bizim aktif r10 üyelerimiz nick'e tıklayıp " ChipOnline tarafından gönderilen tüm mesajları bul" deyip -rep .. vs verebilir :D beklerim yani böyle şeyler :D

aloo msn gönder pm'le dedim :D

patriotmode 08-07-2010 02:17:24

Alıntı:

webkarizma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419275)
sizce 1 k olurmu ? :)

Az kaldı (:

teknohaberci 08-07-2010 02:18:19

çorbada tuzumuz oldu :cry

by_antiseptic 08-07-2010 02:18:44

Alıntı:

GodLessTurtLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061419279)
aloo msn gönder pm'le dedim :D

niye editliyon mesajını görmemişim

bişey yazıcaksan flood yap yine de yaz şerefinle onurunla banlan :D

(iyice çizdim kendimi bu akşam :D )

myqatsel 08-07-2010 02:20:42

Emin olmadığınız konular için forumu işgal edip arkadaşların vaktini çalmamak lazım.. Bu bizim mesleğimiz, gereksiz heyecan yapmamak lazım.

Ben güncelleme falan göremiyorum gören varsa siz çaldırın ben ararım. :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:41:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.