R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Optimizasyon (https://www.r10.net/google-optimizasyon/)
-   -   Bu Zeytech.Net`e Ne Oldu (https://www.r10.net/google-optimizasyon/199037-bu-zeytech-net-e-ne-oldu.html)

Hosyer 14-07-2008 18:41:42

Bu Zeytech.Net`e Ne Oldu
 
Arkadaşlar Bu Siteye Ne Oldu Varmı Bilen Yada Şu anki Durumu İle İlgili Yorum Yapacak Olan.
Benim Gibi Bir Sürü Site Sahibi Arkadaş Az Çok Bu Siteden Sitelerini Kontrol Ediyorlardır Pr Sorgula Backlink Sorgula Vs. Bir Sürü İşlem Yapıyorduk Ama Sanki Site Ölmüş Kendi Aramasından Kaybolmuş Sandbox Yemiş Olabilirmi
Site : Zeytech

emreblogg 14-07-2008 18:43:09

sandboxla alakası ne :d

RiG 14-07-2008 18:44:13

Sandbox yiyince site açılmıyor mu ? :eek:

LineDizayn 14-07-2008 18:44:35

işte:D

Hosyer 14-07-2008 18:44:46

Alıntı:

emreblogg Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2148943)
sandboxla alakası ne :d

Alakasını Biliyorsan Sen Söylüceksin :) Kendi Aramasında Yok Falan Filan Kayıplarda

Priapos 14-07-2008 18:45:21

bildiğin botnet yiyor site :(

Cyrax 14-07-2008 18:45:27

Sandbox un bilinmeyen gizli yönleri, siteye nelerde yapıyormuş :D

Hosyer 14-07-2008 18:49:10

Alıntı:

RiG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2148949)
Sandbox yiyince site açılmıyor mu ? :eek:

Kendi Aramasında Falan Olmadıgını Söyledim. Site Açılmıyor Diye Sandbox Yedigini Söylemedim Ben

Hosyer 14-07-2008 18:50:18

Alıntı:

Priapos Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2148956)
bildiğin botnet yiyor site :(

Priapos Saolasın Kardeş Bigilendirdigin İçin

triangle 14-07-2008 18:50:21

Faydalı bir siteyi kapatmakta rakip tanımıyoruz,zeytech.net bence dünyanın en iyisi olma yolunda gidiyordu webmasterlar için,sinir olmaya başladım artık bu botnetçilere :mad:

Hosyer 14-07-2008 18:51:36

Alıntı:

triangle Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2148986)
Faydalı bir siteyi kapatmakta rakip tanımıyoruz,zeytech.net bence dünyanın en iyisi olma yolunda gidiyordu webmasterlar için,sinir olmaya başladım artık bu botnetçilere :mad:

Kesinlikle Katılıyorum Sana Bir Çok işlemimi Bu Site iLe yapıyordum Yapamaz Oldum Artık

ren2x 14-07-2008 18:54:43

Çok kaliteli bir siteydi. Webmasterlın işlerini kolaylaştıran bir yapısı vardı. İnşallah tekrar açılır.

xSS-ErrOr 14-07-2008 19:04:34

Gelecek pr yi bazen göstermiyordu ama gercekten kaliteli sistemleri vardı insallah en kısa zamanda acılır.

Hosyer 14-07-2008 19:07:52

Alıntı:

xSS-ErrOr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2149051)
Gelecek pr yi bazen göstermiyordu ama gercekten kaliteli sistemleri vardı insallah en kısa zamanda acılır.

Gelecek Pr için Kendi sitelerime Baktıgımda ve Diğer Sitelerde Karşılaştırdıgımda En Yakın ve Sağlıklı Gösteren Bu Siteydi Bence.
Dediginiz Gibi En Kısa Zamanda Açılır inş.

CeRaT 14-07-2008 19:10:07

Backlink konusunda üstüne tanımıyorum bu sitenin, ama uzun zamandır saldırı alıyor.

ilahilere 14-07-2008 19:13:12

evet botnet yiyor bi arada kapalı kalmıştı zaten site hatta banner bile koymuştu tamamen türk yapımı sitelere zarar veriyoruz çok yalnış bişey bu

Hosyer 14-07-2008 19:15:20

Peki Bu Kadar Kaliteli Bir Site Önüne Geçemiyormu Bu Saldırıların

S4l1h 14-07-2008 19:56:04

Check edilen siteleri kaydetmesi haricinde yararlı bir siteydi sunucu sorunu var sanırım

emreblogg 14-07-2008 20:20:36

Alıntı:

Hosyer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2148979)
Kendi Aramasında Falan Olmadıgını Söyledim. Site Açılmıyor Diye Sandbox Yedigini Söylemedim Ben

tamam tamam ondan :D;)

munzur 14-07-2008 20:59:39

Zeytech ağır saldırılar alıyor.. allah yardmcıları olsun

froNau 14-07-2008 21:07:55

Alıntı:

Hosyer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2149098)
Peki Bu Kadar Kaliteli Bir Site Önüne Geçemiyormu Bu Saldırıların

R10 bile bu kadar büyüklüğüyle sık sık saldırı alıp, 5 ~ 10 dk.lık down olabiliyorsa bu site niye olmasın?

Hosyer 14-07-2008 22:18:33

Alıntı:

froNau Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2149638)
R10 bile bu kadar büyüklüğüyle sık sık saldırı alıp, 5 ~ 10 dk.lık down olabiliyorsa bu site niye olmasın?

TAbiki R10 bile Saldırı Alıp 5-10 dakikalık down alması nomaldir o saldırılar sonucu ama şu zamana kadar hiç 10 gün saldırı yüzünde kapalı kalana rastlamamıştım

Erol 14-07-2008 23:37:27

zeytech açıldı :)):)

Evo 14-07-2008 23:45:56

Alıntı:

Erol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2150428)
zeytech açıldı :)):)

Adres bulunamadı
www.zeytech.net konumundaki sunucu bulunamıyor.

Bende açılmıyor :S

Karadeniz 14-07-2008 23:57:16

şuan açıldı sanırım.zeytech'e girebiliyorum.

Hosyer 15-07-2008 17:43:59

Evet Evet Açılmış En Sonunda :) Şükür Kavuşturana

triangle 15-07-2008 17:46:04

Açılde bende de evet,bağımlılık oldu bu siteden başka yerde backlink kontrolü yapmıyorum :D

SkyyOmer 01-12-2008 02:06:41

Bot net zor bir durum

AlperDemircan 01-12-2008 02:08:40

10 dk önce flan kapalıydı :D Sonunda ya. Hayırlı olsun cümlemize.(yine kapandı :D )

Omer 01-12-2008 02:20:13

bence sandbox yemiş o yüzden açılmıyor :DD

ekolforum 01-12-2008 02:33:45

site tasarımları cpu yu çok yoruyor.Daha pratik açılan formatta yapmaları lazım.

Seyhmus 01-12-2008 02:52:10

sorun saldırılardan dolayı ise böyle faydalı bi siteyi barındırabiliriz ücretsiz olarak. sahibini tanıyan var mı ?

Hosyer 01-12-2008 03:09:26

Alıntı:

Seyhmus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057685072)
sorun saldırılardan dolayı ise böyle faydalı bi siteyi barındırabiliriz ücretsiz olarak. sahibini tanıyan var mı ?

Seyhmus Hep Destek Tam Destek :) Yine kapalı bencede bulmak lazım sahibini. Böyle faydalı bir siteye fayda sağlayabilecek olanlara ne mutlu. Tebrikler Seyhmus.

Seyhmus 01-12-2008 03:11:03

Alıntı:

Hosyer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057685117)
Seyhmus Hep Destek Tam Destek :) Yine kapalı bencede bulmak lazım sahibini. Böyle faydalı bir siteye fayda sağlayabilecek olanlara ne mutlu. Tebrikler Seyhmus.

Sağol Onur. senin kadar büyük saldırı almıyorlardır Onur.

rgnkR 01-12-2008 03:36:20

Çok kötü bir durum. Zeytech 'i kullanmam genelde ama alt yapısı tamamen Türk olduğu için içten içe desteği vardır. Bi ara banner vardı suç duyurusunda bulunduk diye, bu başka botnetçiler galba.

kalicido 01-12-2008 06:11:47

türk sitelerine saldıranlar utansınlar :S

AllyCan 01-12-2008 06:51:52

Alıntı:

kalicido Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057685270)
türk sitelerine saldıranlar utansınlar :S

+ Birde Açılıyor Mesela Backlink Kontrolü Yaparken Veya Gelecek Prye Bakarken Sunucu Meşgul Diyo Sürekli Önceden Demiyordu

efe7822 03-12-2008 15:30:31

Hala gelmedi,güzelim sitenin düştüğü duruma bak

apol 03-12-2008 15:40:21

büyük site sahipleri saolsun baclinklere bakılmasın diye bu şekilde siteyi botnetle kapatıyorlar.

amaç ne kimse bizim blogları görmesin ve eklemesin.

sonuç: olan zeyteche oluyor.

saygılar.

suleymanmadenli 31-03-2009 15:32:23

Lütfen yazının tamamını sabır ve dikkatle okuyunuz.
Zeytech.Net, 5 üniversite öğrencisinin önceleri kendi ihtiyaçları için geliştirdiği ve 2 yılı aşkın bir süre sadece bu öğrenciler tarafından kullanılmış bir sistemdir. Geçen yıl 5 arkadaş kendi aralarında anlaşarak bu servislerin bir kısmını Zeytech.Net alan adı altında Türk Webmasterlara ve sadece Türkçe dilinde açmıştır. Biz 5 kişi bugüne kadar zeytech' den herhangi bir maddi menfaat beklemedik. Aksine Zeytech.Net' in tüm masraflarını da kendi cebimizden karşıladık. Dediğimiz gibi biz sadece öğrenciyiz hiç bir kuruma yada şirkete bağlı değiliz. Zeytech' den parada kazanmıyoruz. Topu topu 3 adet reklam alanımız var aylık getirisi sunucu masrafının 1/10 unu bile karşılamamakta.
Zeytech.Net uzun bir süre boyunca saldırı altındaydı. Bu saldırılar sırasında artan bandwidth ihtiyacımızın ücretini karşılayamaz duruma geldiğimiz de Zeytech.Net' i satmayı dahi düşündük. Kendi cebimizden kıstık Zeytech.Net' i gene yaşattık.
Zeytech.Net' e yapılan saldırılar önceleri Türkiye kaynaklı Ip' lerden gelmekteydi. Belli bir süre sonra Batı Avrupa ülkelerinden aşırı saldırılar gelmeye başladı. Bu aşırı saldırılar olduğu sırada zaten Zeytech.Net' e ulaşmak bir sorun oluyordu. Zeytech.Net' e ulaşsanız dahi modüllerimizde yapılan sorgulamalar ya XML Dosyası Okunamadı hatası uyarısı veriyordu, yada sorguladığınız sitenin Pagerank değeri ve Pagerank durumunu yanlış gösteriliyordu. Durum böyle olunca; durumdan menfaat çıkarmaya çalışan bazı çevre ve kişiler çeşitli platformlarda Zeytech.Net' in güvensiz olduğunu, saçma olduğunu ileri sürüp Zeytech.Net' e gelen ziyaretçileri engellemeye çalışmakla kalmıyorlar webmasterları yabancı sitelere yönlendirip Zeytech.Net' e gelen ziyaretçileride engelliyorlar.
Zeytech.Net öyle güvensiz bir sistem değildir, günlük 19,000 tekil ziyaretçisi 200,000 den fazla sayfa gösterimi ve hepsinden önemlisi günlük 140,000 den fazla Google isteğine Google' ın ip ban korumasına takılmadan cevap verebilmektedir. Unutulmamalıdır ki Zeytech.Net sunduğu servislerin hiç birinde başka sistemlerden veri çekerek göstermemektedir Zeytech verileri direk ana dağıtıcıdan alır ve ekrana basar.
Kısaca söylemek istediğimiz şudur ki; kendi dilinde kendi vatanından yayın yapan %100 yerli Türk Malı sitelere sahip çıkın, muadilini bulduktan sonra yabancı değil yerli siteleri kullanın.
Yorumum:
Bu son kısım gerçekten çok doğru. Yarar verenlere nden zarar veriyorlar?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:07:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.