![]() |
biraz baktım zeytechin ns serverinin olduğu domain düşmüş gibi görünüyor.Nslerde hala o domaine yönlendirili durumda.Site bundan dolayı açılmıyor olabilir.Saldırı durumu zaten biliniyor altından kalkamamış olabilirler site bayadır kapalı. Son olarak sitenin kendi aramalarında olmamasının sebebi sandbox değil google ın siteyi kapalı olduğu için taramayıp dizinden çıkartmasıdır.Site açılınca indexler eski haline gelir. |
zeytech'in yönlenmiş olduğu ns adreslarindeki beldesurucukursu[]com park edilmiş durumda. Umarım en kısa zamanda çözülür bu sorunlar. |
Bende uzun zamandır merak ediyordum ne olmuş buna diye. Umarım kısa sürede eski haline döner. |
Yerli ürünlere saldırı yapanlar da sahip çıkmayanlar da haindir. Dışarıdan yapılan saldırılara anlam verebiliyorum ama Yurt içinden gelenlere ne demek lazım bilmiyorum ki :( |
hain 1 tane mi 10 tane mi sadece netdemi var bu hainler etrafınız hain kaynıyor kim ne diyebiliyor hani banelleşmiş bir söz vardır klavye delikanlılığı aynen öyle bırakın bunları kim care peşinde koşuyor ki hangimiz. belki bir kaçımız düşünüyoruz ama düşüncelerimizde kalıyor. biz ki Türkler (birşeyde söylemek gelmiyor içimden) geçmiş olsun ne diyelim |
yazık başka hiçbir söz yok bu tür sitelere sahip çıkmak yerine yapılanlara bakın :( |
gerçekden üzücü yararlı bir site idi ve TÜRK.... |
arkadaşlar zeytech açılmıyor kaç gündür acaba sorunu bilen var mı? |
biz hiç bi zaman yapıcı olmadıkkı yıkıcıydık hep sonra bizim yabancı sitelerden eksıgımz ne türk sitelerini sevmiyorlar önce sen türk webmasterlerı vs sevdırıkceksınkı sonra sitelerini seivceksik söylermisinz bugune kadr türkiyede yapılıpta tutan bi proje nekadr dayandı en basıtı zeytech resmen yıkıyoruz biz hep yerimizde saymaya devam edicez hiç ilerlemeden kimse aglmasın bu zihniyet degişmedikden sonra bizden bi *** olmaz :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Çok uzun zamandır benimde kullandığım bir site sunucu sorunları var ona bir çözüm bulamadılar:) sürekli oluyor |
bende giremiyorum siteye, çok faydalı hizmetleri vardı, |
Gerçekten ne şahsiyetsiz insanlar var şu dünyada :S benim de sık takıldığım siteleden birisiydi zeytech |
zeytech gerçektende çok işimi görüyordu şu anda alternatif olarak sindayi kullanıyorum fakat zeytech gibi değil:( |
hala kapalı. |
Çok üzücü bir durum. Uzun zaman bu sistemi kullandım ve kullanımlası için destek verdim. Ama yapımızda olmayan ancak sonradan habis bir ur gibi yerleşen bizden adam olmaz, yaparsa elin gavuru yapar ve başarılı insanları hazmedememe gibi haslet az da olsa yerleşmeye başladı. |
Sitenin sahibi kim acaba? Konuşmak isterim. |
Alıntı:
|
Alıntı:
zeytech.net Kurtul KARTAL Email Masking spam@zeytech.net +90.-- fax: +90.-- |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:16:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.