![]() |
Adsense Rekorum Konuyu Editleme Amacım Bazı Kişilerin Çekememezliğidir Anladım Ki,Kimseyle Kazancını Bile Paylaşmayacaksın.Neyse Ben Kazanmaya Devam Etmeliyim,Teşekkürler Güzel Yorum Yapan Kişilere .hta kullanmıyorum bazılarınız hta demiş ama Ben kaliteli .htaccess Kullanıyorum Seo Açısından Hta Kullanmıyorum Bakın Hta Nedir Bilmem Bazı Kişiler Hta Kullandığımdan Söz Etmiş Ama Yok Öyle Bişey,Kendisi Yönetici Ama Nerden Biliyorsa Kullandığımı Sözüm Ona... |
Rabbim daha çok versin ne denir buna başka :D |
Amin :) Başka Yorumlarıda Bekliyorum |
Allah Bereket versin bizde günlük 0.25 lerde dolanıyoruz |
Saol Benim Oran 0,24 - 0,30 Arası Dolanıyor Genellikle |
türkçe mi içerik ve günde kaç site bu hacı :D maşallah ayda alamıyoz onu |
Maşallah diyelim, inşallah Bu yüksek gelirle banlanmazsın |
Türkçe İçerik Değil :) İngilizce ve Tek Site |
gösteriş yada hava atmak değil diyorsunda ne için koydun anlayamadım bakın ben bu kadar kazanıyorum demek için hani bi soru olsa falan anlıcamda soryu yok sadece kazancını koyup yorum beklersen bu gösterişten başka bişey değil :D aynı yeni araba alanların sağda sola tur atması gibi bişey :D allah arttırsın ne diyelim :D |
Allah Korusun Bandan,4 Aydır Bu Şekilde Kazanıyorum |
Maşallah :D Allah Olmayanlarada nasip etsin tabi google'da :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
ben şimdi nası nazar etmiyim hehehe |
Maşallah :) |
:D Etmeyin Etmeyin Sakın haaaa :) |
Maşallah valla süper Allah daha çok versin. Amin |
Allah daha çok versin, çok başarılı ve çok kaliteli reklamların döndüğü belli ;) |
sayfa to ve bgbm oranları bana göre kat ve kat yüksek.... tebrik ederim güzel kazanç. |
Güzel Kazanç Ama Normal, Benimde ingilizce içerikli sitem var tık başı 0,40a kadar görüyorum, ama tıklama oranım tekil hitin yüzde 1,5'u olunca zenginlik içinde sefalet çekiyorum. |
Allah Razı Olsun Güzel Yorumlarınızdan Dolayı Ben BgBm Oranlarını Düşük Gördüm Acaba Görüntüleme Az Diye Mi ? |
Alıntı:
|
Herkesin kazandığı kendine senden yüksek alanda var az alanda herkesin parası kendisini ilgilendirir gereksiz bir konu. |
Alıntı:
|
İdare eder.Hayırlı işler ;) |
Maşallah hocam Allah Tüm Webmaster arkadaşlarımıza bol kazançlar versin İnşallah. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Maşallah diyelim nazar değmesin Allah artırsın |
.hta sağolsun. |
Alıntı:
allah kazancını daim etsin sen böyle konu açarsan nazar ederse şaşırmam:) |
Alıntı:
Ben Kaliteli htaccess Kullanıyorum Yanlış Anladım O Şekilde Kazanmıyorum |
Alıntı:
ben kendime göre kıyasladım sen nereye göre kıyasaladın bilmiyorum. bu arada resimdeki sayfa to ve bmbg açıklamak yasak editlemeni tavsiye ederim. |
Alıntı:
|
Allah daha çok versin. Nasıl kazanıyorsun diye sormayın demişsin bari içeriği yazsaydınız ? Site içeriği nedir ? |
Alıntı:
Alıntı:
|
Tıklama başına 0,25 veriyordur Forex olabilir Yabancı hitli |
GooGDE Nikli Arkadaşın -Rep Verdiğini Görüyorum 404 Yazmış :) Evet Çekemeyen 1 Çıktı |
.hta Kullanmıyorum.Kaliteli htaccess Kullanıyorum Bazı Kullanıcılardan Dolayı Yanılgıya Uğradım |
cok merak ettım rekor kac ki :) biz gelene kdr konu sılınmıs cpm rekorumu ctr rekorumu |
gunluk 400 usd cik. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:52:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.