R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Adsense (https://www.r10.net/google-adsense/)
-   -   Adsense Rekorum (https://www.r10.net/google-adsense/518492-adsense-rekorum.html)

LeonS 12-12-2009 12:44:19

Adsense Rekorum
 
Konuyu Editleme Amacım Bazı Kişilerin Çekememezliğidir Anladım Ki,Kimseyle Kazancını Bile Paylaşmayacaksın.Neyse Ben Kazanmaya Devam Etmeliyim,Teşekkürler Güzel Yorum Yapan Kişilere

.hta kullanmıyorum bazılarınız hta demiş ama

Ben kaliteli .htaccess Kullanıyorum Seo Açısından

Hta Kullanmıyorum Bakın Hta Nedir Bilmem Bazı Kişiler Hta Kullandığımdan Söz Etmiş Ama Yok Öyle Bişey,Kendisi Yönetici Ama Nerden Biliyorsa Kullandığımı Sözüm Ona...

cbesk 12-12-2009 12:46:29

Rabbim daha çok versin ne denir buna başka :D

LeonS 12-12-2009 12:48:01

Amin :) Başka Yorumlarıda Bekliyorum

UMUT 12-12-2009 12:48:59

Allah Bereket versin bizde günlük 0.25 lerde dolanıyoruz

LeonS 12-12-2009 12:50:07

Saol Benim Oran 0,24 - 0,30 Arası Dolanıyor Genellikle

Global 12-12-2009 12:50:30

türkçe mi içerik ve günde kaç site bu hacı :D maşallah ayda alamıyoz onu

_MurathaN_ 12-12-2009 12:50:45

Maşallah diyelim, inşallah Bu yüksek gelirle banlanmazsın

LeonS 12-12-2009 12:51:18

Türkçe İçerik Değil :) İngilizce ve Tek Site

hancem 12-12-2009 12:51:42

gösteriş yada hava atmak değil diyorsunda ne için koydun anlayamadım bakın ben bu kadar kazanıyorum demek için
hani bi soru olsa falan anlıcamda soryu yok sadece kazancını koyup yorum beklersen bu gösterişten başka bişey değil :D
aynı yeni araba alanların sağda sola tur atması gibi bişey :D

allah arttırsın ne diyelim :D

LeonS 12-12-2009 12:51:52

Allah Korusun Bandan,4 Aydır Bu Şekilde Kazanıyorum

EgeTeknoloji 12-12-2009 12:52:53

Maşallah :D Allah Olmayanlarada nasip etsin tabi google'da :D

LeonS 12-12-2009 12:52:55

Alıntı:

hancem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996796)
gösteriş yada hava atmak değil diyorsunda ne için koydun anlayamadım bakın ben bu kadar kazanıyorum demek için
hani bi soru olsa falan anlıcamda soryu yok sadece kazancını koyup yorum beklersen bu gösterişten başka bişey değil :D
aynı yeni araba alanların sağda sola tur atması gibi bişey :D

allah arttırsın ne diyelim :D

Eyw :D Gösteriş Değil Sadece Bu Şekilde Başka Kazanan Var Mı O Yüzden :) Umutsuz Kazanıyormuş

hancem 12-12-2009 12:54:32

Alıntı:

leonss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996801)
Eyw :D Gösteriş Değil Sadece Bu Şekilde Başka Kazanan Var Mı O Yüzden :) Umutsuz Kazanıyormuş

ben o parayı 1-2 ayda alamıyorum :D
ben şimdi nası nazar etmiyim hehehe

PhotoFatih53 12-12-2009 12:54:51

Maşallah :)

LeonS 12-12-2009 12:54:59

:D Etmeyin Etmeyin Sakın haaaa :)

Gibberring 12-12-2009 12:59:08

Maşallah valla süper Allah daha çok versin. Amin

Forumcuk 12-12-2009 13:00:11

Allah daha çok versin, çok başarılı ve çok kaliteli reklamların döndüğü belli ;)

yakamoz01 12-12-2009 13:01:30

sayfa to ve bgbm oranları bana göre kat ve kat yüksek.... tebrik ederim güzel kazanç.

arda.dk 12-12-2009 13:03:28

Güzel Kazanç Ama Normal, Benimde ingilizce içerikli sitem var tık başı 0,40a kadar görüyorum, ama tıklama oranım tekil hitin yüzde 1,5'u olunca zenginlik içinde sefalet çekiyorum.

LeonS 12-12-2009 13:04:13

Allah Razı Olsun Güzel Yorumlarınızdan Dolayı Ben BgBm Oranlarını Düşük Gördüm Acaba Görüntüleme Az Diye Mi ?

LeonS 12-12-2009 13:06:11

Alıntı:

arda.dk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996866)
Güzel Kazanç Ama Normal, Benimde ingilizce içerikli sitem var tık başı 0,40a kadar görüyorum, ama tıklama oranım tekil hitin yüzde 1,5'u olunca zenginlik içinde sefalet çekiyorum.

0,40 Mükemmelmiş :) Ben O Oranı Görsem Kazandığımın %20 Daha Fazlasını Kazanırım :) Benim Tıklar 10 da 1

Abc_18 12-12-2009 13:07:06

Herkesin kazandığı kendine senden yüksek alanda var az alanda herkesin parası kendisini ilgilendirir gereksiz bir konu.

arda.dk 12-12-2009 13:09:05

Alıntı:

leonss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996885)
0,40 Mükemmelmiş :) Ben O Oranı Görsem Kazandığımın %20 Daha Fazlasını Kazanırım :) Benim Tıklar 10 da 1

Senin Tıklar 10/1, benim tıklar 60/1 :) Site blogger temalı fazla oynayamıyorum, enbüyük sıkıntı bu oluyor işte, bakalım yerleşim optimizasyonunu tutturursak peşinden geliyorum. :D

GR_BaTTaL 12-12-2009 13:09:59

İdare eder.Hayırlı işler ;)

Türker 12-12-2009 13:09:59

Maşallah hocam Allah Tüm Webmaster arkadaşlarımıza bol kazançlar versin İnşallah.

LeonS 12-12-2009 13:10:02

Alıntı:

Abc_18 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996891)
Herkesin kazandığı kendine senden yüksek alanda var az alanda herkesin parası kendisini ilgilendirir gereksiz bir konu.

Elbette Var Alanlar Onlarda Göstersin Ama Ben Görmedim Hiç Bu Şekilde Milleti İsteklendiren Ben Şunun İçin Konu Açıyorum Kim Ne Kadar Kazanıyor Belki Benim Gibi Kazanan Varsa İrtibata Geçip Bazı Şeyler Konuşacağım Amaç Bu Yani , Gereksiz Bir Konu Diye Geçmeyin :)

LeonS 12-12-2009 13:11:40

Alıntı:

arda.dk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996903)
Senin Tıklar 10/1, benim tıklar 60/1 :) Site blogger temalı fazla oynayamıyorum, enbüyük sıkıntı bu oluyor işte, bakalım yerleşim optimizasyonunu tutturursak peşinden geliyorum. :D

Gel Yardımcı Olmaya Çalışırım Yeterki Herkez Tutunsun Bu İşe :)

JiqqA 12-12-2009 13:12:23

Maşallah diyelim nazar değmesin Allah artırsın

Kalyoncu 12-12-2009 13:12:29

.hta sağolsun.

Farkli 12-12-2009 13:13:00

Alıntı:

hancem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996796)
gösteriş yada hava atmak değil diyorsunda ne için koydun anlayamadım bakın ben bu kadar kazanıyorum demek için
hani bi soru olsa falan anlıcamda soryu yok sadece kazancını koyup yorum beklersen bu gösterişten başka bişey değil :D
aynı yeni araba alanların sağda sola tur atması gibi bişey :D

allah arttırsın ne diyelim :D

+1 katılıyorum sana

allah kazancını daim etsin
sen böyle konu açarsan nazar ederse şaşırmam:)

LeonS 12-12-2009 13:14:33

Alıntı:

Kalyoncu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996938)
.hta sağolsun.

Hta kullanmıyorum Yanlış Anlaşılma Olmuş :(

Ben Kaliteli htaccess Kullanıyorum Yanlış Anladım O Şekilde Kazanmıyorum

yakamoz01 12-12-2009 13:16:31

Alıntı:

leonss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996873)
Allah Razı Olsun Güzel Yorumlarınızdan Dolayı Ben BgBm Oranlarını Düşük Gördüm Acaba Görüntüleme Az Diye Mi ?


ben kendime göre kıyasladım sen nereye göre kıyasaladın bilmiyorum. bu arada resimdeki sayfa to ve bmbg açıklamak yasak editlemeni tavsiye ederim.

BReeD 12-12-2009 13:16:34

Alıntı:

Kalyoncu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996938)
.hta sağolsun.

Son yorum yapılmış.Konu kilitlenebilir.:p

Engin Z 12-12-2009 13:25:19

Allah daha çok versin. Nasıl kazanıyorsun diye sormayın demişsin bari içeriği yazsaydınız ? Site içeriği nedir ?

LeonS 12-12-2009 13:29:25

Alıntı:

yakamoz01 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996969)
ben kendime göre kıyasladım sen nereye göre kıyasaladın bilmiyorum. bu arada resimdeki sayfa to ve bmbg açıklamak yasak editlemeni tavsiye ederim.

Bmbg Bana Göre Sayfa Görüntülemesi,Tık,Oran İle İlgili , Bazen 1000 Görüntülemede,1 Tıkata 0,50 Oranlı Bir Reklamda 20 $ Olduğunu Gördüm BgBm'nin Bu Oranlara Göre Kazanç Üstüne Olması Lazımdı Ama Görüntülemenin 10 da 1 Olduğu İçin Düşük Bana Göre

Alıntı:

netozgurlugu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059997023)
Allah daha çok versin. Nasıl kazanıyorsun diye sormayın demişsin bari içeriği yazsaydınız ? Site içeriği nedir ?

Malesef İçeriği Yazamam Kusura Bakmayın.

aLy0328 12-12-2009 13:29:32

Tıklama başına 0,25 veriyordur Forex olabilir Yabancı hitli

LeonS 12-12-2009 13:30:58

GooGDE Nikli Arkadaşın -Rep Verdiğini Görüyorum 404 Yazmış :) Evet Çekemeyen 1 Çıktı

LeonS 12-12-2009 14:28:41

.hta Kullanmıyorum.Kaliteli htaccess Kullanıyorum Bazı Kullanıcılardan Dolayı Yanılgıya Uğradım

ATABEY 12-12-2009 19:35:00

cok merak ettım rekor kac ki :) biz gelene kdr konu sılınmıs cpm rekorumu ctr rekorumu

Global 12-12-2009 22:24:48

gunluk 400 usd cik.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:52:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.