R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Adsense (https://www.r10.net/google-adsense/)
-   -   Adsense Rekorum (https://www.r10.net/google-adsense/518492-adsense-rekorum.html)

Cinan 12-12-2009 22:29:39

Bereket versin.

metanek 12-12-2009 22:42:12

Alıntı:

Co$kuN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996985)
sağol varol .hta (: kısa sürede platin üyelik alman dileğimizle...


hocam .hta nedir?

LeonS 12-12-2009 22:47:39

Konuda karalamaya çalışan kişileri iyi tanırdım ama demek tanıyamamışım. Hta kullanmıyorum.Ben htaccess olarak anladım ama hata bizde cahilliğimize millet bizi yanlış anladı

helperman 12-12-2009 22:59:22

Dostum ilk mesaja yetişemedim sanırım da .hta ile adsense ilgisini anlayamadım tam olarak ne oluyor ki o ?

Anıl2 12-12-2009 23:05:59

Etiket olmaya gerek yok diye düşünüyorum .

kaatirci 12-12-2009 23:09:53

Alıntı:

helperman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060001106)
Dostum ilk mesaja yetişemedim sanırım da .hta ile adsense ilgisini anlayamadım tam olarak ne oluyor ki o ?

İyi birşey değil.Bakınız.

Boxer 12-12-2009 23:20:26

reklam kokan hareketler mayk

ayhanlicina 12-12-2009 23:41:01

.hta ne yahu.

Akif95 12-12-2009 23:51:15

Alıntı:

leonss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059996737)
Konuyu Editleme Amacım Bazı Kişilerin Çekememezliğidir Anladım Ki,Kimseyle Kazancını Bile Paylaşmayacaksın.Neyse Ben Kazanmaya Devam Etmeliyim,Teşekkürler Güzel Yorum Yapan Kişilere

.hta kullanmıyorum bazılarınız hta demiş ama

Ben kaliteli .htaccess Kullanıyorum Seo Açısından

Hta Kullanmıyorum Bakın Hta Nedir Bilmem Bazı Kişiler Hta Kullandığımdan Söz Etmiş Ama Yok Öyle Bişey,Kendisi Yönetici Ama Nerden Biliyorsa Kullandığımı Sözüm Ona...

kardeşim herzaman muhalefetler çıkıyor naparsın :)

ama merak ettim ne kadar kazandın ve kaç tıklama-gösterime söylersen sevinirim

Anıl2 12-12-2009 23:55:47

Allah daha fazla versin ben henüz caps ı görmedim ama doğrudur heralde yalan borcu yok ya yalan söyliyecek...

Aklıma gelmişken yazayım tarayıcı satırına adsense rapor erkanında aşşağıdaki kodu yazınca sayfayı editliyebiliyorsunuz belki işinize yarar :)

javascript:document.body.contentEditable='true';do cument.designMode='on';void 0

realmerciless 13-12-2009 00:00:17

Kazancını neden başkalarıyla paylaşırsın anlamadım he bize göre tık başına daha fazla para alıyorsun sanırım e bunun yönetimi burdakilere söylemiceksen neden konu açıyorsun amacın ne amacını söyle ona göre cevap versin millet içerik soruyor veremem diyorsun bide hava atmak amaçlı açmadım diyorsun ? burda gösterdigin tek şey BAKIN BEN SİZDEN 10 KAT DAHA FAZLA KAZANIYORUM...Şimdi çıkıp birileri gelicek dicek çekemiyor , kıskanıyor falan filan alakası yok Allah'a şükür bizimde gelirimiz var ama bu konuyu açmandaki amacı hala anlamayamadım ??

guadalcanal 13-12-2009 00:09:22

.hta'nın lafını çok geçırmeyın burada. Mazallah herkes öğrenır netın ıçıne eder bızım ınsanımız :)

ATABEY 13-12-2009 00:09:44

günde 400 dolarcıkmı :) ayda 12 bın eder be. adsense turkıyede kac kısıye o parayı vermıs. banla allah banla. 12 bın doları kazanacan. bide banlanmıcan. yok öyle bişi. 3-4 ay 5bin dolar aldımda adsenseden gelmeyen maıl kalmadı. sonunda hesabı banlamasalar bıle sıteyı banladılar. adamlar acık acık dedı türkiyede sana bu parayı kazandırmayız diye :)

Akif95 13-12-2009 00:13:41

Alıntı:

ATABEY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060001531)
günde 400 dolarcıkmı :) ayda 12 bın eder be. adsense turkıyede kac kısıye o parayı vermıs. banla allah banla. 12 bın doları kazanacan. bide banlanmıcan. yok öyle bişi. 3-4 ay 5bin dolar aldımda adsenseden gelmeyen maıl kalmadı. sonunda hesabı banlamasalar bıle sıteyı banladılar. adamlar acık acık dedı türkiyede sana bu parayı kazandırmayız diye :)

vayy abimize bak :)

LeonS 13-12-2009 00:28:24

Alıntı:

ATABEY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060001531)
günde 400 dolarcıkmı :) ayda 12 bın eder be. adsense turkıyede kac kısıye o parayı vermıs. banla allah banla. 12 bın doları kazanacan. bide banlanmıcan. yok öyle bişi. 3-4 ay 5bin dolar aldımda adsenseden gelmeyen maıl kalmadı. sonunda hesabı banlamasalar bıle sıteyı banladılar. adamlar acık acık dedı türkiyede sana bu parayı kazandırmayız diye :)


Bu Yazdığına Sadece Gülerim :)

Milen 13-12-2009 00:29:35

Alıntı:

leonss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060001679)
Bu Yazdığına Sadece Gülerim :)


bende haklı olduğunu düşünüyorum :)

LeonS 13-12-2009 00:32:50

Neyi Haklı Görüyorsunuz :) Türkiye'de Hiç Mi Bu Şekilde Kazanan Yok ? Sadece Siz Mi Kazanıpta Banlandınız Hayır,Başkası Bu Şekilde Kazanıp Parasını Almadı Mı Yani :) Kurallara Uymazsan Banlanırsın.

Milen 13-12-2009 01:08:43

Alıntı:

leonss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060001720)
Neyi Haklı Görüyorsunuz :) Türkiye'de Hiç Mi Bu Şekilde Kazanan Yok ? Sadece Siz Mi Kazanıpta Banlandınız Hayır,Başkası Bu Şekilde Kazanıp Parasını Almadı Mı Yani :) Kurallara Uymazsan Banlanırsın.

örnek göster ?

LeonS 13-12-2009 12:24:57

:) Boş tartışmalar ile uğraşamıyorum 478 $ Yaptı Cumartesi Günü Tekrar Rekoru Kırdım.

Moderatörler Kilitleyebilir.İpini Çözen Mesaj Atıyor


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:43:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.