![]() |
Bugün TBM ne durumda Normalde sitemde TBM 18-22 kuruş arasında seyrederken bugün TBM 10 kuruş sizde durum nasıl bugün |
benim müzik oldugu için 0,5 normalde bu oran 0,9 ,12 arası ama hala aynı ay başından belli beklemekteyiz |
benim yabancı site normalde 0,95 ama bu aralar 0,50. ayrıca sayfa to da düştü. bugün pek iyi değil. |
benimde çok düşük. |
Yabancı sitemde genelde 0,60 $ ama bugün 0,43 $.. |
normalden %30 falan düşük. |
Normalde 0.16 tık başı getiren sitem son 2 gündür 0.08'lerde gidiyor. Kazançlarda da %50 düşüş var. $ iken tık başına aldığım ise 0.15-20 arasıydı. Tl ye geçince büyük zarar var. |
flash oyun 0,04 TL |
2014 te 13-14-15 pazarda 14 te kapadı gecen seneye göre tbm iyi ama tıklamalar azaldı 1000 gösterim geliri düştü bu yıl. |
Günün ilk yarısını 14 kuruşla kapattık bakalım gün sonunda ne olacak |
14.1.2014 forum sitem 0.17tl. aslında bu konuyu adsense kullananlar olarak sürekli güncel tutsak iyi olur arkadaşlar. |
benim 0,6-0,8 arasındaydı bugün 0,10 kurus aksama kadar düsmezse güzel :) |
genelde hep şikayet ederim. 0,04-0,05 TBM oluyordu. Bugün niyeyse 0,07 olmuş. 7900 küsür tıklama olunca oldukça farkediyor küçük değişimler en azından bugünlük memnunum... ama genel olarak yılbaşından sonra çok düştü gelirler :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
Eli yüzü düzgün her iş aşağı yukarı bu derece kazandırır zaten. Kaldı ki ben 2 siteden bukadar kazanıyorum. Tek site değil. Bir üçüncü siteyle uğraşacak neredeyse hiç vaktim bile kalmıyor. Sadece doğru zamanda doğru işi yapmak önemli. Ve bolcana da mesai harcamak... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Sektörde teksen, Ailenin geçimini bu sektör üzerinden gerçekleştiriyorsan, Sektör dar ve çok basitse Çok ilgi istemeden sana para kazandırıyorsa Hedef kelimede yükselmek çok ama çok basitse Sektörü söylediğim anda trollenir Sen daha öğrenmemişsin. Kazanç elde ettiğin sektörü ve başarıya ulaşmış sitelerini buradan uzak tutmazsan senin zararına olur. Tekel olduğun bir sektörde sende olsan, saklarsın bu bilgileri... Ayrıca ben mecbur muyum bu bilgileri paylaşmaya? Devlet sırrıymış... Peh... |
genel blog 24 kuruş şuan tbm ama to çok düşük bugün |
benim'de çok düşük bugün tbm 0,13 |
Alıntı:
0,24 fena bi rakkam değil gibi sanki... |
Alıntı:
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:49:32 -->-> Daha önceki mesaj 15:43:01 -- Alıntı:
|
TO bu denli düşmesi kesinlikle gösterilen reklamların alakasızlığı ile ilgilidir. Ayrıca 1,3 de düşük bir rakkam. Belki reklam alanı düzenlemesi yapmalısınız. Benim TO %6-%7 civarında . Hoş TO arttıkça TBM düşüyor ... |
1 k gösterim 0.04 nedir ya :) şaka gibi değiştirdim reklam şirketi wordego ya geçtim 0,15 ortalama |
Alıntı:
Emin misiniz? Yani ne kadar süredir kullanıyorsunuz? Varsa kazanç tablonuzun son 1 aylık halini rica edebilir miyim? Çünkü birkaç ay önce bir arkadaşım 500 gösterime 1 kuruş alıyordu. Çoğu tıklamayı saymayan filan bir şirket gibi duruyordu. Belki düzeltmişlerdir durumu bilmiyorum. Eğer düzelttilerse bende bir denerim bunları... 0,15 Çok büyük bir rakkam çünkü... |
Alıntı:
Lakin şunu unutma kazanmak senin başarından çok Allah'ın verdiği rızıktır. Neyse çokta gerekli değil, dikkat et birisi senin sektöre girerse kalpten gitme :tl |
Alıntı:
E daha ne diyeyim ben sana. Kusura bakma ama bu işlerde bencil olmazsan aç kalırsın... Elinden ekmeğini alırlar. Ayrıca din konularını bu işlerle nasıl bağdaştırdın orası daha da ilginç... Her neyse sonuç olarak bu konuda seninle polimiğe girmenin çok doğru olmadığını düşünüyorum. Kimin ne kazandığı ve nasıl kazandığı kimseyi ilgilendirmez. İsteyen istediği şeyi paylaşı istemediği şeyi paylaşmaz. Not: Birileri beyin fırtınası yapıp sektörümü keşfederse, ve sektörümde benden daha iyi birisi çıkar ve büyük pastayı yemeye o başlarsa bu işi bırakır, başka bir projeye başlarım. Kalp krizi neden geçireyim ki? Çalışıp emek veren herkese ekmek var... |
Alıntı:
12.01.2014 22.709 11.272 0,14 TL 3,29 TL 13.01.2014 46.789 17.457 0,09 TL 4,31 TL 14.01.2014 34.624 11.482 0,12 TL 4,30 TL ayın 11.inde geçtim şuan için googledan daha iyi. |
Alıntı:
Eğer 46.789 gösterime bu parayı aldıysanız çok çok az hocam... |
Alıntı:
:D tıklama yok hocam bunlarda onların sayacı farklı |
Alıntı:
Çünkü Rızkını Allah veriyor. Neyse kolay gelsin |
Alıntı:
Alıntı:
Keşke dediğiniz gibi olsa bu dünya... |
Alıntı:
Onu örnek aldığınız batılı ülkelere sormak lazım, insanların ülkesini neden sömürdün onları köle yaptın ey fransız, ey ingiliz ve dahası https://www.google.com/search?q=a%C3...C3%BC&tbm=isch |
Alıntı:
Hocam bence muhabbeti kapatalım burada. Çünkü alakasız bir kişiye alakasız şeyler söylüyorsunuz. Burası global bir forum olsa size yazacak söyleyecek çok şeyim olurdu ama, r10 bir webmaster forumu. Bu konuların burada yeri olamaz. Olmamalı da... |
Alıntı:
şöyle anlatayım iki farklı rapor kısmı var CPM Reklam Geliri -CPC Reklam Geliri diye ayrı ayrı veriyor gelirleri. Benim verdiklerim gösterim başına olan gelir. |
Benim ki de böyle http://img.tapatalk.com/d/14/01/14/ydebenep.jpg HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Bugün hem TBM düşük hemde Tıklama Oranları |
Alıntı:
Bunlarla ilgili veri var mı elinizde? |
dansöz gibi oldu tbm naptıgını anlamadım . dün çok çok iyiydi. bugün tam tersi. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:28:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.