R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Adsense (https://www.r10.net/google-adsense/)
-   -   Bugün TBM ne durumda (https://www.r10.net/google-adsense/1191658-bugun-tbm-ne-durumda.html)

wm_xfreex 12-01-2014 21:59:43

Bugün TBM ne durumda
 
Normalde sitemde TBM 18-22 kuruş arasında seyrederken bugün TBM 10 kuruş sizde durum nasıl bugün

hakkindabilgi 12-01-2014 22:43:34

benim müzik oldugu için 0,5 normalde bu oran 0,9 ,12 arası ama hala aynı ay başından belli beklemekteyiz

Maximusfel 12-01-2014 22:55:48

benim yabancı site normalde 0,95 ama bu aralar 0,50. ayrıca sayfa to da düştü. bugün pek iyi değil.

Zamazing 12-01-2014 22:59:25

benimde çok düşük.

SonKelime 12-01-2014 23:11:57

Yabancı sitemde genelde 0,60 $ ama bugün 0,43 $..

clubmember 12-01-2014 23:13:28

normalden %30 falan düşük.

Liderhan 12-01-2014 23:13:54

Normalde 0.16 tık başı getiren sitem son 2 gündür 0.08'lerde gidiyor. Kazançlarda da %50 düşüş var. $ iken tık başına aldığım ise 0.15-20 arasıydı. Tl ye geçince büyük zarar var.

ukayl 12-01-2014 23:16:43

flash oyun 0,04 TL

Tha 13-01-2014 09:52:22

2014 te 13-14-15 pazarda 14 te kapadı gecen seneye göre tbm iyi ama tıklamalar azaldı 1000 gösterim geliri düştü bu yıl.

wm_xfreex 13-01-2014 11:30:27

Günün ilk yarısını 14 kuruşla kapattık bakalım gün sonunda ne olacak

durancan 14-01-2014 02:22:38

14.1.2014 forum sitem 0.17tl.

aslında bu konuyu adsense kullananlar olarak sürekli güncel tutsak iyi olur arkadaşlar.

emrahcoskun 14-01-2014 11:46:23

benim 0,6-0,8 arasındaydı bugün 0,10 kurus aksama kadar düsmezse güzel :)

s7e7v7e7n7 14-01-2014 11:58:17

genelde hep şikayet ederim. 0,04-0,05 TBM oluyordu.

Bugün niyeyse 0,07 olmuş.

7900 küsür tıklama olunca oldukça farkediyor küçük değişimler

en azından bugünlük memnunum...

ama genel olarak yılbaşından sonra çok düştü gelirler :(

durancan 14-01-2014 13:18:17

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068505717)
genelde hep şikayet ederim. 0,04-0,05 TBM oluyordu.

Bugün niyeyse 0,07 olmuş.

7900 küsür tıklama olunca oldukça farkediyor küçük değişimler

en azından bugünlük memnunum...

ama genel olarak yılbaşından sonra çok düştü gelirler :(

Hocam sektör nedir ? Ordan uzak durayım ben :D

s7e7v7e7n7 14-01-2014 13:49:02

Alıntı:

durancan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068506060)
Hocam sektör nedir ? Ordan uzak durayım ben :D

sektörü söyleyemem fakat bir önemi var mı?

Eli yüzü düzgün her iş aşağı yukarı bu derece kazandırır zaten. Kaldı ki ben 2 siteden bukadar kazanıyorum. Tek site değil. Bir üçüncü siteyle uğraşacak neredeyse hiç vaktim bile kalmıyor.

Sadece doğru zamanda doğru işi yapmak önemli.

Ve bolcana da mesai harcamak...

Boyner 14-01-2014 13:50:45

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068505717)
genelde hep şikayet ederim. 0,04-0,05 TBM oluyordu.

Bugün niyeyse 0,07 olmuş.

7900 küsür tıklama olunca oldukça farkediyor küçük değişimler

en azından bugünlük memnunum...

ama genel olarak yılbaşından sonra çok düştü gelirler :(

Şuana kadar tbm yüksek gelir bugun sanırım diğer günlerden herkesin farklı

wmyolcu 14-01-2014 14:17:03

Alıntı:

sektörü söyleyemem
Devlet sırrı olsa gerek, adam alt tarafı sektörü sordu site adresi sormadıki :D

s7e7v7e7n7 14-01-2014 14:36:25

Alıntı:

wmyolcu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068506315)
Devlet sırrı olsa gerek, adam alt tarafı sektörü sordu site adresi sormadıki :D

Ya ne çok biliyorsun arkadaş!

Sektörde teksen,
Ailenin geçimini bu sektör üzerinden gerçekleştiriyorsan,
Sektör dar ve çok basitse
Çok ilgi istemeden sana para kazandırıyorsa
Hedef kelimede yükselmek çok ama çok basitse

Sektörü söylediğim anda trollenir

Sen daha öğrenmemişsin. Kazanç elde ettiğin sektörü ve başarıya ulaşmış sitelerini buradan uzak tutmazsan senin zararına olur.

Tekel olduğun bir sektörde sende olsan, saklarsın bu bilgileri...

Ayrıca ben mecbur muyum bu bilgileri paylaşmaya?

Devlet sırrıymış...

Peh...

Derbederim68 14-01-2014 14:49:47

genel blog 24 kuruş şuan tbm ama to çok düşük bugün

rapidcep 14-01-2014 15:14:57

benim'de çok düşük bugün tbm 0,13

s7e7v7e7n7 14-01-2014 15:18:35

Alıntı:

Derbederim68 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068506473)
genel blog 24 kuruş şuan tbm ama to çok düşük bugün

hocam normali kaç ki?

0,24 fena bi rakkam değil gibi sanki...

Derbederim68 14-01-2014 15:49:32

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068506600)
hocam normali kaç ki?

0,24 fena bi rakkam değil gibi sanki...

hocam dün 0.16 ydı bugün 24 ama şunu söyleyeyim dün to %1.3 tü bugün %0.2 çok garip değişiklik de yapmadım 1 k yı geçti gösterim şuan 2 tık var sadece dün bu hitde 2 tl ye gelmişti nerdeyse

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:49:32 -->-> Daha önceki mesaj 15:43:01 --

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068506600)
hocam normali kaç ki?

0,24 fena bi rakkam değil gibi sanki...

şuan düştü mesela tbm bende durum hep böyle 2 tık var tbm 0.24 diyelim 4 tık olunca tbm 0.12 ye iniye kazanç aynı :)

s7e7v7e7n7 14-01-2014 15:50:12

TO bu denli düşmesi kesinlikle gösterilen reklamların alakasızlığı ile ilgilidir. Ayrıca 1,3 de düşük bir rakkam. Belki reklam alanı düzenlemesi yapmalısınız.

Benim TO %6-%7 civarında . Hoş TO arttıkça TBM düşüyor ...

SeLo10 14-01-2014 17:05:04

1 k gösterim 0.04 nedir ya :) şaka gibi değiştirdim reklam şirketi wordego ya geçtim 0,15 ortalama

s7e7v7e7n7 14-01-2014 17:09:25

Alıntı:

SeLo10 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507080)
1 k gösterim 0.04 nedir ya :) şaka gibi değiştirdim reklam şirketi wordego ya geçtim 0,15 ortalama

wordego ve 15 kuruş mu?

Emin misiniz?

Yani ne kadar süredir kullanıyorsunuz?

Varsa kazanç tablonuzun son 1 aylık halini rica edebilir miyim?

Çünkü birkaç ay önce bir arkadaşım 500 gösterime 1 kuruş alıyordu.

Çoğu tıklamayı saymayan filan bir şirket gibi duruyordu.

Belki düzeltmişlerdir durumu bilmiyorum.

Eğer düzelttilerse bende bir denerim bunları... 0,15 Çok büyük bir rakkam çünkü...

wmyolcu 14-01-2014 17:11:56

Alıntı:

Ya ne çok biliyorsun arkadaş!

Sektörde teksen,
Ailenin geçimini bu sektör üzerinden gerçekleştiriyorsan,
Sektör dar ve çok basitse
Çok ilgi istemeden sana para kazandırıyorsa
Hedef kelimede yükselmek çok ama çok basitse

Sektörü söylediğim anda trollenir

Sen daha öğrenmemişsin. Kazanç elde ettiğin sektörü ve başarıya ulaşmış sitelerini buradan uzak tutmazsan senin zararına olur.

Tekel olduğun bir sektörde sende olsan, saklarsın bu bilgileri...

Ayrıca ben mecbur muyum bu bilgileri paylaşmaya?

Devlet sırrıymış...

Peh...
Bencillik böyle birşeydir.

Lakin şunu unutma kazanmak senin başarından çok Allah'ın verdiği rızıktır.

Neyse çokta gerekli değil, dikkat et birisi senin sektöre girerse kalpten gitme :tl

s7e7v7e7n7 14-01-2014 17:19:15

Alıntı:

wmyolcu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507108)
Bencillik böyle birşeydir.

Lakin şunu unutma kazanmak senin başarından çok Allah'ın verdiği rızıktır.

Neyse çokta gerekli değil, dikkat et birisi senin sektöre girerse kalpten gitme :tl

Ailemi geçindiriyorum diyorum. Sen Bencillik diyorsun.

E daha ne diyeyim ben sana.

Kusura bakma ama bu işlerde bencil olmazsan aç kalırsın... Elinden ekmeğini alırlar.

Ayrıca din konularını bu işlerle nasıl bağdaştırdın orası daha da ilginç...

Her neyse sonuç olarak bu konuda seninle polimiğe girmenin çok doğru olmadığını düşünüyorum.

Kimin ne kazandığı ve nasıl kazandığı kimseyi ilgilendirmez.

İsteyen istediği şeyi paylaşı istemediği şeyi paylaşmaz.

Not: Birileri beyin fırtınası yapıp sektörümü keşfederse, ve sektörümde benden daha iyi birisi çıkar ve büyük pastayı yemeye o başlarsa bu işi bırakır, başka bir projeye başlarım. Kalp krizi neden geçireyim ki?

Çalışıp emek veren herkese ekmek var...

SeLo10 14-01-2014 17:20:22

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507098)
wordego ve 15 kuruş mu?

Emin misiniz?

Yani ne kadar süredir kullanıyorsunuz?

Varsa kazanç tablonuzun son 1 aylık halini rica edebilir miyim?

Çünkü birkaç ay önce bir arkadaşım 500 gösterime 1 kuruş alıyordu.

Çoğu tıklamayı saymayan filan bir şirket gibi duruyordu.

Belki düzeltmişlerdir durumu bilmiyorum.

Eğer düzelttilerse bende bir denerim bunları... 0,15 Çok büyük bir rakkam çünkü...

11.01.2014 397 323 0,16 TL 0,06 TL
12.01.2014 22.709 11.272 0,14 TL 3,29 TL
13.01.2014 46.789 17.457 0,09 TL 4,31 TL
14.01.2014 34.624 11.482 0,12 TL 4,30 TL

ayın 11.inde geçtim şuan için googledan daha iyi.

s7e7v7e7n7 14-01-2014 17:23:31

Alıntı:

SeLo10 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507145)
11.01.2014 397 323 0,16 TL 0,06 TL
12.01.2014 22.709 11.272 0,14 TL 3,29 TL
13.01.2014 46.789 17.457 0,09 TL 4,31 TL
14.01.2014 34.624 11.482 0,12 TL 4,30 TL

ayın 11.inde geçtim şuan için googledan daha iyi.

hocam mesela ayın 13 ü 46.789 gösterime 4.31 TL mi aldınız. doğrumu anladım.

Eğer 46.789 gösterime bu parayı aldıysanız çok çok az hocam...

SeLo10 14-01-2014 17:25:01

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507156)
hocam mesela ayın 13 ü 46.789 gösterime 4.31 TL mi aldınız. doğrumu anladım.

Eğer 46.789 gösterime bu parayı aldıysanız çok çok az hocam...


:D tıklama yok hocam bunlarda onların sayacı farklı

wmyolcu 14-01-2014 17:25:57

Alıntı:

Bu işlerde bencil olmazsan aç kalırsın... Elinden ekmeğini alırlar.
Yerdeki karınca bile aç kalmıyorki

Çünkü Rızkını Allah veriyor.

Neyse kolay gelsin

s7e7v7e7n7 14-01-2014 17:30:15

Alıntı:

SeLo10 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507164)
:D tıklama yok hocam bunlarda onların sayacı farklı

Ben hala anlamadım 46 bin gösterimden mi o kadar kazandınız?

Alıntı:

wmyolcu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507170)
Yerdeki karınca bile aç kalmıyorki

Çünkü Rızkını Allah veriyor.

Neyse kolay gelsin

https://www.google.com/search?q=a%C3...w=1680&bih=924

Keşke dediğiniz gibi olsa bu dünya...

wmyolcu 14-01-2014 17:32:21

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507193)
Ben hala anlamadım 46 bin gösterimden mi o kadar kazandınız?



https://www.google.com/search?q=a%C3...w=1680&bih=924

Keşke dediğiniz gibi olsa bu dünya...


Onu örnek aldığınız batılı ülkelere sormak lazım, insanların ülkesini neden sömürdün onları köle yaptın ey fransız, ey ingiliz ve dahası

https://www.google.com/search?q=a%C3...C3%BC&tbm=isch

s7e7v7e7n7 14-01-2014 17:38:11

Alıntı:

wmyolcu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507201)
Onu örnek aldığınız batılı ülkelere sormak lazım, insanların ülkesini neden sömürdün onları köle yaptın ey fransız, ey ingiliz ve dahası

https://www.google.com/search?q=a%C3...C3%BC&tbm=isch

Örnek aldığım batılı ülkeler ?????

Hocam bence muhabbeti kapatalım burada. Çünkü alakasız bir kişiye alakasız şeyler söylüyorsunuz. Burası global bir forum olsa size yazacak söyleyecek çok şeyim olurdu ama, r10 bir webmaster forumu.

Bu konuların burada yeri olamaz. Olmamalı da...

SeLo10 14-01-2014 17:41:50

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507193)
Ben hala anlamadım 46 bin gösterimden mi o kadar kazandınız?



https://www.google.com/search?q=a%C3...w=1680&bih=924

Keşke dediğiniz gibi olsa bu dünya...


şöyle anlatayım iki farklı rapor kısmı var CPM Reklam Geliri -CPC Reklam Geliri diye ayrı ayrı veriyor gelirleri. Benim verdiklerim gösterim başına olan gelir.

arap 14-01-2014 17:43:35

Benim ki de böyle http://img.tapatalk.com/d/14/01/14/ydebenep.jpg

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

wmyolcu 14-01-2014 17:46:38

Bugün hem TBM düşük hemde Tıklama Oranları

s7e7v7e7n7 14-01-2014 17:50:34

Alıntı:

SeLo10 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507248)
şöyle anlatayım iki farklı rapor kısmı var CPM Reklam Geliri -CPC Reklam Geliri diye ayrı ayrı veriyor gelirleri. Benim verdiklerim gösterim başına olan gelir.

hımm. genede az geldi gözüme. tıklama başına reklam gelirleri ne durumda peki ?

Bunlarla ilgili veri var mı elinizde?

clubmember 14-01-2014 18:02:18

dansöz gibi oldu tbm naptıgını anlamadım . dün çok çok iyiydi. bugün tam tersi.

SeLo10 14-01-2014 18:02:57

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507303)
hımm. genede az geldi gözüme. tıklama başına reklam gelirleri ne durumda peki ?

Bunlarla ilgili veri var mı elinizde?

ortalama 0.14 lerde hocam tıklamada


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:28:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.