R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Adsense (https://www.r10.net/google-adsense/)
-   -   Bugün TBM ne durumda (https://www.r10.net/google-adsense/1191658-bugun-tbm-ne-durumda.html)

BayWhite 14-01-2014 18:07:34

Alıntı:

arap Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507257)
Benim ki de böyle http://img.tapatalk.com/d/14/01/14/ydebenep.jpg

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İlk defa 50.00% to gördüm bu ne güzel bir duygu :)

Maximusfel 14-01-2014 19:03:11

Alıntı:

clubmember Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507369)
dansöz gibi oldu tbm naptıgını anlamadım . dün çok çok iyiydi. bugün tam tersi.

aynen dün harikaydı tık ve tbm oranları ama bugün çok düşük neredeyse yarı yarıya.

soneremmi 14-01-2014 19:10:36

hakkaten dolarda sanki daha mı iyiydi neydi ..

clubmember 14-01-2014 19:13:04

Alıntı:

Maximusfel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068507703)
aynen dün harikaydı tık ve tbm oranları ama bugün çok düşük neredeyse yarı yarıya.

yarı yarıyanın gözünü seveyim. düne göre 5 kat azaldı. ortalamanında 3 kat altında.

Tkaya 14-01-2014 19:55:59

2,54 ^^

CND 14-01-2014 20:31:57

0.09tl de sürtüp duruyor bugün berbat..

SonKelime 14-01-2014 20:48:19

https://i.hizliresim.com/wOkjE5.png

Benimkide böyle. Düne göre %10 Artış var..

wm_xfreex 14-01-2014 21:14:03

Bugün iyice yerlerde 0,08 TL

Direct 14-01-2014 21:17:47

Ne bi aşagı ne bi yukarı her zaman aynı arada bi oynama oluyor ama genelde her zaman iyi benim.

sohbetci929 14-01-2014 22:34:28

Alıntı:

SonKelime Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068508186)
https://i.hizliresim.com/wOkjE5.png

Benimkide böyle. Düne göre %10 Artış var..

2000 gösterime 186 tıklama bu nasıl oluyor böyle.

SonKelime 14-01-2014 22:49:57

Alıntı:

sohbetci929 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068508838)
2000 gösterime 186 tıklama bu nasıl oluyor böyle.

Demekki oluyor..

Markelas 14-01-2014 22:58:59

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068506406)
Ya ne çok biliyorsun arkadaş!

Sektörde teksen,
Ailenin geçimini bu sektör üzerinden gerçekleştiriyorsan,
Sektör dar ve çok basitse
Çok ilgi istemeden sana para kazandırıyorsa
Hedef kelimede yükselmek çok ama çok basitse

Sektörü söylediğim anda trollenir

Sen daha öğrenmemişsin. Kazanç elde ettiğin sektörü ve başarıya ulaşmış sitelerini buradan uzak tutmazsan senin zararına olur.

Tekel olduğun bir sektörde sende olsan, saklarsın bu bilgileri...

Ayrıca ben mecbur muyum bu bilgileri paylaşmaya?

Devlet sırrıymış...

Peh...

Sektör sormaktan bıkmadılar..

kuntayalkin 14-01-2014 23:14:14

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068505717)
genelde hep şikayet ederim. 0,04-0,05 TBM oluyordu.

Bugün niyeyse 0,07 olmuş.

7900 küsür tıklama olunca oldukça farkediyor küçük değişimler

en azından bugünlük memnunum...

ama genel olarak yılbaşından sonra çok düştü gelirler :(

sorması ayıptır, bu günlük tıklama mı?

RauL 14-01-2014 23:35:52

TBM yi siz neye göre belirliyosunuz siteye giriş cıkış olur sırf adsense geliri için site acarsanız tbm düşük olur adam reklamına tıklar bakar cıkar ama sitenizde adam 10 dakıka gezinirse tıklama yaparsa tbm 10 cn olur eyer sitenizde aradıgını bulamayıp tıklama yapıp cıkdıysa tbm 1 cnt olur

stannis 14-01-2014 23:47:21

Sabah saatlerinde 0.10 tl falandu şimdi 0.05 günü böyle bitirsek bari :(

not = youtube kazançları

durancan 15-01-2014 02:22:43

Alıntı:

Markelas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068508972)
Sektör sormaktan bıkmadılar..

bıkmadık bilader bi sıkıntı mı var ? Laf olsun torba dolsun sizinkisi maksat mesaj sayınız artsında nasıl artarsa artsın.

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068506191)
sektörü söyleyemem fakat bir önemi var mı?

Eli yüzü düzgün her iş aşağı yukarı bu derece kazandırır zaten. Kaldı ki ben 2 siteden bukadar kazanıyorum. Tek site değil. Bir üçüncü siteyle uğraşacak neredeyse hiç vaktim bile kalmıyor.

Sadece doğru zamanda doğru işi yapmak önemli.

Ve bolcana da mesai harcamak...

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068506406)
Ya ne çok biliyorsun arkadaş!

Sektörde teksen,
Ailenin geçimini bu sektör üzerinden gerçekleştiriyorsan,
Sektör dar ve çok basitse
Çok ilgi istemeden sana para kazandırıyorsa
Hedef kelimede yükselmek çok ama çok basitse

Sektörü söylediğim anda trollenir

Sen daha öğrenmemişsin. Kazanç elde ettiğin sektörü ve başarıya ulaşmış sitelerini buradan uzak tutmazsan senin zararına olur.

Tekel olduğun bir sektörde sende olsan, saklarsın bu bilgileri...

Ayrıca ben mecbur muyum bu bilgileri paylaşmaya?

Devlet sırrıymış...

Peh...


"Sadece doğru zamanda doğru işi yapmak önemli." vallaha mı :D Allahım cevaba bak :D :D sanki tavsiye isteyen oldu. Sektör sorduk alt tarafı.


Çok kazanıyorsun diye demedimki ben az kazanıyorsun diye uzak durmak istedim (seden önceki mesajıma bakarsan anlarsın zaten senin TBM 0,04 benim yazdığım 0.17 ) NEDİR BU HAVALAR ? onu çözemedim sektör sorunca bi artislik bir tavırlar filan he he doğru işi yapmak önemli zaten bu tavsiyeleride senden alıcağıma eminim.

Mecburiyetten değil az kazanıyorsun diye sektörü öğrenmek istedik sadece emin ol oranlarım senden daha yüksek sektörüne zerre ihtiyacım yok. Halbuki sektörümü paylaşamam gizli..vs desen insan gibi anlarız herhalde zorla söyletecek halimiz yok. Sen bide kalkmış ÇOK ÜSTÜN Ama işte hata bizde insan gibi soru soruyoruz insan dışı cevap alıyoruz. http://imageuplo.com/res/01/K-92-94138.gif

Nikon 15-01-2014 08:23:16

ooo
 
Alıntı:

durancan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068509915)
bıkmadık bilader bi sıkıntı mı var ? Laf olsun torba dolsun sizinkisi maksat mesaj sayınız artsında nasıl artarsa artsın.





"Sadece doğru zamanda doğru işi yapmak önemli." vallaha mı :D Allahım cevaba bak :D :D sanki tavsiye isteyen oldu. Sektör sorduk alt tarafı.


Çok kazanıyorsun diye demedimki ben az kazanıyorsun diye uzak durmak istedim (seden önceki mesajıma bakarsan anlarsın zaten senin TBM 0,04 benim yazdığım 0.17 ) NEDİR BU HAVALAR ? onu çözemedim sektör sorunca bi artislik bir tavırlar filan he he doğru işi yapmak önemli zaten bu tavsiyeleride senden alıcağıma eminim.

Mecburiyetten değil az kazanıyorsun diye sektörü öğrenmek istedik sadece emin ol oranlarım senden daha yüksek sektörüne zerre ihtiyacım yok. Halbuki sektörümü paylaşamam gizli..vs desen insan gibi anlarız herhalde zorla söyletecek halimiz yok. Sen bide kalkmış ÇOK ÜSTÜN Ama işte hata bizde insan gibi soru soruyoruz insan dışı cevap alıyoruz. http://imageuplo.com/res/01/K-92-94138.gif

Kardeş o zaman sen bir iyilik yapta sektörünü söyle he?

s7e7v7e7n7 15-01-2014 09:06:00

Alıntı:

durancan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068509915)
bıkmadık bilader bi sıkıntı mı var ? Laf olsun torba dolsun sizinkisi maksat mesaj sayınız artsında nasıl artarsa artsın.





"Sadece doğru zamanda doğru işi yapmak önemli." vallaha mı :D Allahım cevaba bak :D :D sanki tavsiye isteyen oldu. Sektör sorduk alt tarafı.


Çok kazanıyorsun diye demedimki ben az kazanıyorsun diye uzak durmak istedim (seden önceki mesajıma bakarsan anlarsın zaten senin TBM 0,04 benim yazdığım 0.17 ) NEDİR BU HAVALAR ? onu çözemedim sektör sorunca bi artislik bir tavırlar filan he he doğru işi yapmak önemli zaten bu tavsiyeleride senden alıcağıma eminim.

Mecburiyetten değil az kazanıyorsun diye sektörü öğrenmek istedik sadece emin ol oranlarım senden daha yüksek sektörüne zerre ihtiyacım yok. Halbuki sektörümü paylaşamam gizli..vs desen insan gibi anlarız herhalde zorla söyletecek halimiz yok. Sen bide kalkmış ÇOK ÜSTÜN Ama işte hata bizde insan gibi soru soruyoruz insan dışı cevap alıyoruz. http://imageuplo.com/res/01/K-92-94138.gif

sen neyin kafasını yaşıyorsun gerçekten çok merak ettim.

Hava mı atıyorum??? Sektörümü söyleyemem dedim. Daha nasıl bir izahat vermek zorundayım sana?

Gerçekten inanılmaz birisisin.

Az kazanıyorum diye sektör öğrenmek istiyorsun öyle mi?

Allah sana daha çok versin arkadaşım. Sana göre günlük reklama 7000-8000 tıklamak az ise benim tavsiyemi almazsın olur biter arkadaş. Benim doğrularım yukarıda yazdıklarım. Yaparsın yapmazsın çok da...

Bu alınganlık neyin nesidir?

Senin az kazandığını düşünerek sana bir tavsiye veriyorum. Doğru ya da yanlış. Sen gelmiş hava atıyorsun diyorsun. Anlatabildim mi bilmiyorum ama anladığının aksine maksat hava değil, yardımdı. Nasıl bir yaran var ki böyle gocunmuşsun bir türlü anlam veremiyorum.

Gerçekten merak ettim. Neyin kafasıyla yazdın yukarıdakileri. Çok hoşuma gittiler...

Not: Sizin gibi trollcu kişilere ne yazıkki sektörümü söylemiyorum. Forumda birkaç arkadaş benim olduğum sektörü bilirler. Adam gibi adam oldukları için bilirler...

Not²: Alexa 10 milyon küsürde olan sitene baktım da. Gerçekten çok fazla tavsiyeye ihtiyacın var. İstersen ücretli olarak sana yardımcı olabilirim...
(bak işte bu hava atmaktı) Hoş sen aradaki farkı gene anlamazsın...
Herneyse daha yazacak çok şey var ama inan üşeniyorum. Ne yazsam aynı kafa aynı kafa...

Not³: Yaşın 20 imiş... kusura bakma yeni farkettim. Yukarıda yazdıklarına yavaş yavaş bir anlam vermeye başladım artık... Sağlıcakla kal kardeşim...

Nikon 15-01-2014 09:24:44

Forum kurallarına 21 yaşından küçüklere günlük mesaj sınırı getirilse iyi olacak gibi.

s7e7v7e7n7 15-01-2014 09:37:55

Alıntı:

Nikon Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068510274)
Forum kurallarına 21 yaşından küçüklere günlük mesaj sınırı getirilse iyi olacak gibi.

Hocam adam 20 yaşındaymış valla sen uyarınca baktım. O kadar şeyi bir mesaj yukarıda boşuna yazmışım şimdi anladım :D

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:37:55 -->-> Daha önceki mesaj 09:26:46 --

Alıntı:

SonKelime Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068508186)
https://i.hizliresim.com/wOkjE5.png

Benimkide böyle. Düne göre %10 Artış var..

çok iyi ya. yabancı ya da niche bir site sanırım. Türk olup da henüz böyle TBM görmedim valla ne yalan söyliyeyim. Ben bu TBM leri alsam kafayı yerdim heralde :D

lookout 15-01-2014 09:59:08

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068510275)
Hocam adam 20 yaşındaymış valla sen uyarınca baktım. O kadar şeyi bir mesaj yukarıda boşuna yazmışım şimdi anladım :D

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:37:55 -->-> Daha önceki mesaj 09:26:46 --



çok iyi ya. yabancı ya da niche bir site sanırım. Türk olup da henüz böyle TBM görmedim valla ne yalan söyliyeyim. Ben bu TBM leri alsam kafayı yerdim heralde :D


para bozar adamı miktarı önemli :D

CND 15-01-2014 10:47:51

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068510275)
Hocam adam 20 yaşındaymış valla sen uyarınca baktım. O kadar şeyi bir mesaj yukarıda boşuna yazmışım şimdi anladım :D

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:37:55 -->-> Daha önceki mesaj 09:26:46 --



çok iyi ya. yabancı ya da niche bir site sanırım. Türk olup da henüz böyle TBM görmedim valla ne yalan söyliyeyim. Ben bu TBM leri alsam kafayı yerdim heralde :D

yahu bırak, neden uğraşıyorsun? :)

aynen ben bu tbm yi alsam, 2 ay sonunda evi baştan aşağı yenilerim :D tebrikler, iyiymiş..

wm_xfreex 15-01-2014 13:04:01

Dün TBM 8 kuruş bugünse 19 kuruş gerçekten reklam yerleşimi aynı, içerik aynı, hit aynı ama bu kadar nasıl farkeder anlamıyorum :D

emrahcoskun 15-01-2014 13:19:27

15 kurus ile basladı 9 indi 8 ile kapatır sanırım tıklama oranına göre değişiyor.

Ahi Medya 15-01-2014 13:32:42

http://i41.tinypic.com/8xm23d.jpg

yeni konu açmak istemedim bu grafiğimi değerlendirir misiniz

wm_xfreex 15-01-2014 13:42:11

Alıntı:

Ahi Medya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068511142)
http://i41.tinypic.com/8xm23d.jpg

yeni konu açmak istemedim bu grafiğimi değerlendirir misiniz

Sayfandaki reklam yerleşimini gözden geçir sayfo to çok düşük

RauL 15-01-2014 13:49:06

Bu yıl çok kişi adsenseyi bırakır yada webmasderligi sanırım bu nedir ya 5yl 4 tl eskiden 3 4 cnt gördümü kızıyorduk benim websitelerime harcadıgım para senelik 10 binlira en az domain kayıtlarına harcadıgım para 3 bin lira bu 2 3 tl 5 tl ile olacak işler degil

Ahi Medya 15-01-2014 14:04:20

Alıntı:

wm_xfreex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068511175)
Sayfandaki reklam yerleşimini gözden geçir sayfo to çok düşük

sayfa to sadece reklam yerleşimi ile alakalı değil galiba
1k hite yazık oluyor diyebilirim bu grafiğe göre

s7e7v7e7n7 15-01-2014 14:15:04

Alıntı:

Ahi Medya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068511142)
http://i41.tinypic.com/8xm23d.jpg

yeni konu açmak istemedim bu grafiğimi değerlendirir misiniz

sitenize kaç kişi giriyor?

Yani benim bir resim siteme günlük 1500 kişi giriyor ama 15.000 gösterim yapılıyor.

Hani durum böyle olunca (1 kişi 10 sayfa gezince) otomatik olarak gösterim sayısı ile gelen gelir az oluyor. Yani sizede 100 kişi girip 1 kişi 15-20 sayfa geziyorsa bu gelir normal

Ama yok eğer bu şekilde değil ise (yani sitenize ortalama 1-2 bin kişi giriyorsa) gerçekten çok az kazanıyorsunuz. Yerleşimde değişiklik yapmanızı öneririm.

Orcn 15-01-2014 14:32:35

TBM 3-4 ay öncesine kadar 0.30-0.35$ aralığındaydı ama son aylarda sürekli düşmeye başladı. Şimdilerde 0.27TL civarında seyrediyor, ama İngilizce site.
Amerika'dan gelen tıklamalarda bile 0.08TL gibi komik rakamlar görmeye başladım, az miktarda da değil üstelik. Küçümsediğimden komik demiyorum, eskiden gün içinde mutlaka birkaç dolarlık tıklamalar olurdu, bazen 10 dolar civarı ama son zamanlarda aşırı düşüş var...

s7e7v7e7n7 15-01-2014 14:42:14

bugünkü kazançlarda çok ilginç birşey farkettim. Kırmızı oklu olan kısma dikkat edin.
Keşke tüm ülkelerde bu TBM olsa. Direk 1 ayda zengin oluruz :D

http://i.imgur.com/4j9pWq0.jpg

muhammed 15-01-2014 15:28:49

Bizde 0,08 tl ile idare edelim. Amerikan tık almışım bu ay üç dört kez tbm +3,5 lira. Bide ülkemizinkine bakın :(

wmyolcu 15-01-2014 15:44:59

Alıntı:

Ahi Medya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068511249)
sayfa to sadece reklam yerleşimi ile alakalı değil galiba
1k hite yazık oluyor diyebilirim bu grafiğe göre

Evet haklısınız reklam yerleşiminden öte site içeriği ile reklam uyumudur.

Örnek eğitim sitesi olsun, reklam eğitim reklamı olursa TO artar
Ama zayıflama reklamı çıkarsa düşer

RauL 15-01-2014 15:47:56

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068511451)
bugünkü kazançlarda çok ilginç birşey farkettim. Kırmızı oklu olan kısma dikkat edin.
Keşke tüm ülkelerde bu TBM olsa. Direk 1 ayda zengin oluruz :D

http://i.imgur.com/4j9pWq0.jpg

Avustralya kazancları normalde böle zaten sen Avustralya sitesi aç ucak biletleri 10 $ alırsın tıklama başına

ekinnetworks 15-01-2014 15:55:08

Alıntı:

muhammed Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068511655)
Bizde 0,08 tl ile idare edelim. Amerikan tık almışım bu ay üç dört kez tbm +3,5 lira. Bide ülkemizinkine bakın :(

Bütün tıklarım ordan. Ordada 40-45 kurus civarında

Codemaker 15-01-2014 16:40:53

Benim tbm yerlerde yine :)

teknomaster 15-01-2014 16:46:52

0,08 tl

muhammed 15-01-2014 18:32:17

Alıntı:

ekinnetworks Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068511780)
Bütün tıklarım ordan. Ordada 40-45 kurus civarında

Hocam bir ara resim upload sitesi açmıştım. Genelde hitler Abd'den geliyordu. O zaman bile şuankinin katbekat fazlasını kazanmıştım. Ama Ruslar bir dadandı siteye elimde patladı proje :p Aslında oraya yönelik proje yapmak istiyorum. Ben yemek tarifleri ve resim upload çalışmıştım. İyi oranlar veriyordu. Şimdi aldığım bir iki tık Türkçe siteme gelen kullanıcılar. Şuan ne durumda bilemiyorum. :) Ama gene de size az veriyor bence.

laney 15-01-2014 18:44:36

Dolar kurundayken daha iyiydi, fakat TL kurunda TBM yerlerde geziyor... Türkçe adense yetkilileri de bu konuda ya uzman değiller yada birilerine hizmet için, Türk wep site sahiplerini yem olarak kullandırıyor.

ekinnetworks 15-01-2014 21:32:27

Alıntı:

muhammed Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068512475)
Hocam bir ara resim upload sitesi açmıştım. Genelde hitler Abd'den geliyordu. O zaman bile şuankinin katbekat fazlasını kazanmıştım. Ama Ruslar bir dadandı siteye elimde patladı proje :p Aslında oraya yönelik proje yapmak istiyorum. Ben yemek tarifleri ve resim upload çalışmıştım. İyi oranlar veriyordu. Şimdi aldığım bir iki tık Türkçe siteme gelen kullanıcılar. Şuan ne durumda bilemiyorum. :) Ama gene de size az veriyor bence.

Açık söylemek gerekirse ben tık başı 4-5TL arasında alıyordum. Her sayfa yenileyişimde 20 TL gibi bir miktar artıyordu 1 ay önce. Şu an gerçekten problem var. Sayfa TO düştü.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:40:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.