![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
hakkaten dolarda sanki daha mı iyiydi neydi .. |
Alıntı:
|
2,54 ^^ |
0.09tl de sürtüp duruyor bugün berbat.. |
|
Bugün iyice yerlerde 0,08 TL |
Ne bi aşagı ne bi yukarı her zaman aynı arada bi oynama oluyor ama genelde her zaman iyi benim. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
TBM yi siz neye göre belirliyosunuz siteye giriş cıkış olur sırf adsense geliri için site acarsanız tbm düşük olur adam reklamına tıklar bakar cıkar ama sitenizde adam 10 dakıka gezinirse tıklama yaparsa tbm 10 cn olur eyer sitenizde aradıgını bulamayıp tıklama yapıp cıkdıysa tbm 1 cnt olur |
Sabah saatlerinde 0.10 tl falandu şimdi 0.05 günü böyle bitirsek bari :( not = youtube kazançları |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
"Sadece doğru zamanda doğru işi yapmak önemli." vallaha mı :D Allahım cevaba bak :D :D sanki tavsiye isteyen oldu. Sektör sorduk alt tarafı. Çok kazanıyorsun diye demedimki ben az kazanıyorsun diye uzak durmak istedim (seden önceki mesajıma bakarsan anlarsın zaten senin TBM 0,04 benim yazdığım 0.17 ) NEDİR BU HAVALAR ? onu çözemedim sektör sorunca bi artislik bir tavırlar filan he he doğru işi yapmak önemli zaten bu tavsiyeleride senden alıcağıma eminim. Mecburiyetten değil az kazanıyorsun diye sektörü öğrenmek istedik sadece emin ol oranlarım senden daha yüksek sektörüne zerre ihtiyacım yok. Halbuki sektörümü paylaşamam gizli..vs desen insan gibi anlarız herhalde zorla söyletecek halimiz yok. Sen bide kalkmış ÇOK ÜSTÜN Ama işte hata bizde insan gibi soru soruyoruz insan dışı cevap alıyoruz. http://imageuplo.com/res/01/K-92-94138.gif |
ooo Alıntı:
|
Alıntı:
Hava mı atıyorum??? Sektörümü söyleyemem dedim. Daha nasıl bir izahat vermek zorundayım sana? Gerçekten inanılmaz birisisin. Az kazanıyorum diye sektör öğrenmek istiyorsun öyle mi? Allah sana daha çok versin arkadaşım. Sana göre günlük reklama 7000-8000 tıklamak az ise benim tavsiyemi almazsın olur biter arkadaş. Benim doğrularım yukarıda yazdıklarım. Yaparsın yapmazsın çok da... Bu alınganlık neyin nesidir? Senin az kazandığını düşünerek sana bir tavsiye veriyorum. Doğru ya da yanlış. Sen gelmiş hava atıyorsun diyorsun. Anlatabildim mi bilmiyorum ama anladığının aksine maksat hava değil, yardımdı. Nasıl bir yaran var ki böyle gocunmuşsun bir türlü anlam veremiyorum. Gerçekten merak ettim. Neyin kafasıyla yazdın yukarıdakileri. Çok hoşuma gittiler... Not: Sizin gibi trollcu kişilere ne yazıkki sektörümü söylemiyorum. Forumda birkaç arkadaş benim olduğum sektörü bilirler. Adam gibi adam oldukları için bilirler... Not²: Alexa 10 milyon küsürde olan sitene baktım da. Gerçekten çok fazla tavsiyeye ihtiyacın var. İstersen ücretli olarak sana yardımcı olabilirim... (bak işte bu hava atmaktı) Hoş sen aradaki farkı gene anlamazsın... Herneyse daha yazacak çok şey var ama inan üşeniyorum. Ne yazsam aynı kafa aynı kafa... Not³: Yaşın 20 imiş... kusura bakma yeni farkettim. Yukarıda yazdıklarına yavaş yavaş bir anlam vermeye başladım artık... Sağlıcakla kal kardeşim... |
Forum kurallarına 21 yaşından küçüklere günlük mesaj sınırı getirilse iyi olacak gibi. |
Alıntı:
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:37:55 -->-> Daha önceki mesaj 09:26:46 -- Alıntı:
|
Alıntı:
para bozar adamı miktarı önemli :D |
Alıntı:
aynen ben bu tbm yi alsam, 2 ay sonunda evi baştan aşağı yenilerim :D tebrikler, iyiymiş.. |
Dün TBM 8 kuruş bugünse 19 kuruş gerçekten reklam yerleşimi aynı, içerik aynı, hit aynı ama bu kadar nasıl farkeder anlamıyorum :D |
15 kurus ile basladı 9 indi 8 ile kapatır sanırım tıklama oranına göre değişiyor. |
|
Alıntı:
|
Bu yıl çok kişi adsenseyi bırakır yada webmasderligi sanırım bu nedir ya 5yl 4 tl eskiden 3 4 cnt gördümü kızıyorduk benim websitelerime harcadıgım para senelik 10 binlira en az domain kayıtlarına harcadıgım para 3 bin lira bu 2 3 tl 5 tl ile olacak işler degil |
Alıntı:
1k hite yazık oluyor diyebilirim bu grafiğe göre |
Alıntı:
Yani benim bir resim siteme günlük 1500 kişi giriyor ama 15.000 gösterim yapılıyor. Hani durum böyle olunca (1 kişi 10 sayfa gezince) otomatik olarak gösterim sayısı ile gelen gelir az oluyor. Yani sizede 100 kişi girip 1 kişi 15-20 sayfa geziyorsa bu gelir normal Ama yok eğer bu şekilde değil ise (yani sitenize ortalama 1-2 bin kişi giriyorsa) gerçekten çok az kazanıyorsunuz. Yerleşimde değişiklik yapmanızı öneririm. |
TBM 3-4 ay öncesine kadar 0.30-0.35$ aralığındaydı ama son aylarda sürekli düşmeye başladı. Şimdilerde 0.27TL civarında seyrediyor, ama İngilizce site. Amerika'dan gelen tıklamalarda bile 0.08TL gibi komik rakamlar görmeye başladım, az miktarda da değil üstelik. Küçümsediğimden komik demiyorum, eskiden gün içinde mutlaka birkaç dolarlık tıklamalar olurdu, bazen 10 dolar civarı ama son zamanlarda aşırı düşüş var... |
bugünkü kazançlarda çok ilginç birşey farkettim. Kırmızı oklu olan kısma dikkat edin. Keşke tüm ülkelerde bu TBM olsa. Direk 1 ayda zengin oluruz :D http://i.imgur.com/4j9pWq0.jpg |
Bizde 0,08 tl ile idare edelim. Amerikan tık almışım bu ay üç dört kez tbm +3,5 lira. Bide ülkemizinkine bakın :( |
Alıntı:
Örnek eğitim sitesi olsun, reklam eğitim reklamı olursa TO artar Ama zayıflama reklamı çıkarsa düşer |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Benim tbm yerlerde yine :) |
0,08 tl |
Alıntı:
|
Dolar kurundayken daha iyiydi, fakat TL kurunda TBM yerlerde geziyor... Türkçe adense yetkilileri de bu konuda ya uzman değiller yada birilerine hizmet için, Türk wep site sahiplerini yem olarak kullandırıyor. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:40:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.