R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dedicated Server & Co-Location Server (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/)
-   -   Serverloft hakkındaki görüşleriniz (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/270740-serverloft-hakkindaki-gorusleriniz.html)

GeCe_ 01-12-2008 14:45:18

Serverloft hakkındaki görüşleriniz
 
Merhabalar,
Fiyatları ve webhostingtalk taki yorumları ile serverloft ilgimi çekmeye başladı. Sizde fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
İyi çalışmalar.

http://www.serverloft.com/dedizierte-server/index.html

DirectMIR 01-12-2008 15:32:17

Bir kaç kez duydum ama hiç kullanmadım. 16 GB Ramli bir makinenin aylık 180 € olmasıda bir enteresan.. İnsanı düşündürüyor.

schreck 01-12-2008 16:09:17

çok ilginç fiyatlar var.Denemek lazım.

Math 01-12-2008 17:40:17

31 Aralığa kadar da kurulum ücreti yokmuş.
Kullananlar varsa bende merak ediyorum.

GeCe_ 01-12-2008 20:38:09

Mail ile kendilerine şirketleri hakkında bilgi bulamadığımı ve kaç senedir bu işi yaptıklarını sordum. Aldığım cevapta intergenia adlı şirketin alt şirketi olduklarını yazdılar.

Şirket 1999 yılında kurulmuş ve sağlam görünüyor. Yine alt şirket olan plusserver.de ile 30000 makinayı host ediyorlar dediklerine göre.

Sanırım 179 dolarlık sunucuları ile bir deneme yapacağım 1-2 hafta içerisinde.
İzlenimlerimi yine buraya yazarım.
İyi çalışmalar.

By.AdSL 01-12-2008 21:33:46

Kaliteli bir firmaya benziyor...
Eğer alırsan memnun olursan bize burdan yazarsan sevinirim...

CanK 01-12-2008 21:41:05

serverloft – Welcome to serverloft – Dedicated servers


Adresindeki "PerfectServer L" (79 £) paketi sipariş ettik bakalım memnun kalıcakmıyız.

By.AdSL 01-12-2008 21:57:14

Hadi hayırlısı kardeş....
Hayırlı olsun...

CanK 01-12-2008 21:59:42

Teşekkürler...

GeCe_ 01-12-2008 22:07:08

Hayırlı olsun. Umarım memnun kalırsın ve bende buna vesile olmuş olurum. Görüşlerini yine bizimle paylaşırsan sevinirim.

Math 01-12-2008 22:28:40

dolar cinsinden fiyatlar için serverloft – Welcome to serverloft – Dedicated servers bu adrese bakılabilir.

CoreDeluxe 01-12-2008 22:31:50

Bizde aldık 1 tane 16 GB ramli sunucu fakat 1 hafta oldu stok kalmamış beyfendilerde, live chate giriyom diorum ne zaman kurulacak , bi tanesi şuan işletim sistemi kuruluyor 2-3 saate alıcaksınız diyor, diğeri ise stok yok 1 hafta bekliceksiniz :)

VooDoo 01-12-2008 23:13:59

dolar turunden fiyatlandırmalar cok cok iyi ya :)

HostPaket 02-12-2008 00:13:46

Merhabalar,

Stok sorunu yaşayan veya aynı sunucularla "Türkçe DESTEK" almak isteyen arkadaşlar , HostPaket Internet Hizmetleri buraya bakarak bizimle iletişim kurabilirler.Sunucuları stok durumuna göre 24 ile 72 saat arasında teslim ediyoruz :)

GeCe_ 02-12-2008 21:30:17

Kendileriyle son yazışmamı aktarıyorum. İsteyen olursa tarzanca ingilizcemle yaptığım görüşmemin transriptini gönderebilirim.
-Sunucularınız hep $179 olarakmı kalacak? Zamanla artış olacakmı? 5-6 ay sonra sunucu için mesela $300 istemezsiniz değil mi?
-Bu fiyat son fiyattır. Her zaman $179 ödeyeceksiniz. Bir artış olmayacak.
- Ddos saldırılarında prosedürünüz nedir?
- Veri merkezimizin koruması vardır fakat bu saldırılar karşılığında özel olarak birşey yapmıyoruz (sunucu fişini çekmekten bahsediyor. o şekilde karışık bir soru sormuştum). Sunucularımız unmanaged olup, donanımsal sorunlar ve bizim sorumluluğumuzda olan yazılım sorunları dışında çok kısıtlı destek vermekteyiz. Herkes kendi sunucusundan sorumludur.
- Sizi bulduğum gün merakımı Türkiyede bir webmaster forumu ilede paylaştım. Fakat bir kullanıcı 1 hafta önce sunucu aldığını ve hala kurulmadığını söyledi. Bu mümkünmüdür?
- Kesinlikle hayır. Max 24 saat içinde sunucunuzu kurmayı garanti ediyoruz. Fakat genellikle bu süre ödeme alındığı andan itibaren 3-4 saat oluyor. Eğer o kişinin ismini verebilirseniz kurulum sürecinin ne kadar olduğu hakkında size bilgi verebilirim.
Teşekkürler vs.

By.AdSL 02-12-2008 21:44:24

Alıntı:

GeCe_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057693144)
Kendileriyle son yazışmamı aktarıyorum. İsteyen olursa tarzanca ingilizcemle yaptığım görüşmemin transriptini gönderebilirim.
-Sunucularınız hep $179 olarakmı kalacak? Zamanla artış olacakmı? 5-6 ay sonra sunucu için mesela $300 istemezsiniz değil mi?
-Bu fiyat son fiyattır. Her zaman $179 ödeyeceksiniz. Bir artış olmayacak.
- Ddos saldırılarında prosedürünüz nedir?
- Veri merkezimizin koruması vardır fakat bu saldırılar karşılığında özel olarak birşey yapmıyoruz (sunucu fişini çekmekten bahsediyor. o şekilde karışık bir soru sormuştum). Sunucularımız unmanaged olup, donanımsal sorunlar ve bizim sorumluluğumuzda olan yazılım sorunları dışında çok kısıtlı destek vermekteyiz. Herkes kendi sunucusundan sorumludur.
- Sizi bulduğum gün merakımı Türkiyede bir webmaster forumu ilede paylaştım. Fakat bir kullanıcı 1 hafta önce sunucu aldığını ve hala kurulmadığını söyledi. Bu mümkünmüdür?
- Kesinlikle hayır. Max 24 saat içinde sunucunuzu kurmayı garanti ediyoruz. Fakat genellikle bu süre ödeme alındığı andan itibaren 3-4 saat oluyor. Eğer o kişinin ismini verebilirseniz kurulum sürecinin ne kadar olduğu hakkında size bilgi verebilirim.
Teşekkürler vs.


Coredeluxe bence fırsat :D

Joseph 02-12-2008 23:56:23

Gökhan Bey makinayı kurdurabildiniz mi merak ettim.Birde sunuculara windows sürümü olarak yanlızca windows web server 2008 kurmaları kötü gibime geliyor.Şuana kadar hiçbir sunucumuza windows web server 2008 kurmadık.Bazı müşterilerimiz ko1299 kurmaktalar.Windows 2003 web edition'da ko1299 çalışmamakta.2008'de de bu durumun sürüp sürmediğini merak ediyorum açıkçası.60 günlük kullanım iso'sunu çekmekmeyi düşünüyorum.Acaba deneyenler var mı burada?

GeCe_ 19-12-2008 17:47:18

Evet arkadaşlar sonunda 179 dolarlık sunucuyu kiraladım. Parayı ödedikten sonra, canlı yardımdan, ödeme yaptığıma dair hatırlatma yaptım. Ardından telefonla aradılar beni kurulum için onay istediler ve 3 saat içinde kurulumun tamamlanacağını söylediler. Dedikleri gibide oldu. Ip adresimi, web kontrol panelimin adresini ve şifremi gönderdiler.

Panelde soft-hard reset olayları, sunucuya yeniden işletim sistemi kurulumu, backup bölümü, dns yönetimi türünde olaylar var. Tabi hayatımda daha sunucuya reset atmışlığım yok oda ayrı bir konu :)

Şimdi ssh tan cpanel yüklüyorum. Aşağıya pingleride yazıyorum. Ip adresimi daha çömez kategorisinde sayılabileceğim için silerek yazıcam. Lütfen yanlış anlaşılmasın.
Hepinize iyi çalışmalar.

32 bayt veri ile *** 'ping' ediliyor:

*** cevabı: bayt=32 süre=123ms TTL=54
*** cevabı: bayt=32 süre=123ms TTL=54
*** cevabı: bayt=32 süre=122ms TTL=54
*** cevabı: bayt=32 süre=125ms TTL=54

*** için Ping istatistiği:
Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (0% kayıp),
Mili saniye türünden yaklaşık tur süreleri:
En Az = 122ms, En Çok = 125ms, Ortalama = 123ms

Buzgibi 01-01-2009 14:15:23

Alıntı:

GeCe_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057777332)
32 bayt veri ile *** 'ping' ediliyor:
*** cevabı: bayt=32 süre=123ms TTL=54
*** cevabı: bayt=32 süre=123ms TTL=54
*** cevabı: bayt=32 süre=122ms TTL=54
*** cevabı: bayt=32 süre=125ms TTL=54
*** için Ping istatistiği:
Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (0% kayıp),
Mili saniye türünden yaklaşık tur süreleri:
En Az = 122ms, En Çok = 125ms, Ortalama = 123ms

Lokasyon olarak nereyi aldın Gece ? UK ise yüksek deilmi ? US ise düsük deil mi ? :)

GeCe_ 03-01-2009 03:30:27

serverloft.com dan 179 dolara aldım. Benim makinam Almanyada. Tabi istersen satın alırken Amerikada seçebiliyorsun orası sana kalmış. İlk başlarda biraz bocaladım, sunucu sanki managed miş gibi yordum dc nin teknik adamlarını :) Sağolsunlar yardımcı oldular. Şimdilik kesintisiz gidiyorum. Birde dc nin verdiği 100 Gb ftp yedek alanına cpanelden yedek atmayı öğrendimki benden mutlusu yok :) Bu arada pinglerde ortalama 60ms.

Sonuç olarak, 2 haftalık izlenimim çok iyi. Doğru karar verdiğimi düşünüyorum. İnşallah hep böyle gider.

RecomeBack 28-01-2009 22:30:45

Arkadaşlar bir tane opteron spariş edeceğim. Güncel olarak serverloft ile çalışıp problem yaşayan var mı?

ruby 28-01-2009 23:03:43

Bugün 2 3 saatlik bir kesinti oldu.
Kesinlikle sunucu işinde iyi degilseniz ve kendi göbeginizi kendiniz kesecek kadar bilginiz yoksa almayınız.. teknik destek ücretli çünkü.

Windows 2008 web serverdan başka , daha sogrusu kurulum panelindeki seceneklerden başka sistem kurdurmanız mümkün degil.

32 Ip adresini 25$ civarında fiyata veriyorlar ve 27 IP kullanabiliyorsunuz.

Makina kurulumu panelden otomatik yapılıyor yeniden kurulumlarda 2 , 3saat gibi kısa bir süre ile yeniden size bilgilendirme maili geliyor.

100gb ftp backup var ancak sadece ftp servera sunucunuzdan baglanabilirsiniz.

psycho 28-01-2009 23:39:49

verdiğiniz link açmıyor :)

Seyhmus 28-01-2009 23:48:21

2 serverim var serverloft'ta 1 aydan fazladır kullanıyorum ilk defa bugün kesinti oldu. sebebide network'u update ediyorlarmış.

Blackout 28-01-2009 23:49:31

Müşterisi olmadığım halde satış için destek isteğimde, gecenin 2 sine beni Türkcell 0538 li hattan arıyarak destek veren ilginç verimerkezimsi oluşum :p :rolleyes:

Onlar Turkcell 0538 li hattan aradı yanlış olmasın.

Ufuk Gedik 29-01-2009 00:14:52

Alıntı:

Blackout Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058021513)
Müşterisi olmadığım halde satış için destek isteğimde, gecenin 2 sine beni Türkcell 0538 li hattan arıyarak destek veren ilginç verimerkezimsi oluşum :p :rolleyes:

Onlar Turkcell 0538 li hattan aradı yanlış olmasın.

Firmada çalışan Türk olabilir.

Vivax 29-01-2009 00:51:08

Bir arkadaş Serverloft'un 179$ lık makinasını kullanıyordu. Kod veya sorgu optimizasyonundan da fazla anlamıyordu. Çok yüksek hitli siteleri vardı ve o makinanın performansından çok memnun olduğunu, load ın çok düşük seviyelerde gezdiğini söylüyodu. kısmetse bu yaz ben de çekicem burdan bi server.

pamukadam 29-01-2009 00:58:19

Beni sev lover loft :) arkadaşlar bu tür çok firma çıktı bi anda mantar gibi türedi hakkaten dikkatli olunuz

ruby 29-01-2009 01:00:50

Alıntı:

pamukadam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058022065)
Beni sev lover loft :) arkadaşlar bu tür çok firma çıktı bi anda mantar gibi türedi hakkaten dikkatli olunuz

Yine bilmeden konuştunuz.
serverloft.com eski firmadır, ve server4you.com desteklidir. ve reseller vs indirimi kesinlikle yapmıyorlar. ve 3 adet makinadan başka bir makina satmıyorlar.

halkoyunlarimiz 29-01-2009 01:06:15

intergenia ortagı bir firma server4you plusserver serverloft 3 ü aynı datacenterda bildiğim kadarıyla serverloftta 4gb ramli makinem var bugun dışında hiç kesinti yaşamadım destek konusunda biraz yavaşlar sunucunun ödemesi geciktiğinde suspend edildiğinde tekrar aktif etmek için 25$ ücret alıyorlar ciddi bir firma sipariş geçince telefonla arayıp teğit ediyorlar 1 gün içinde teslimat oluyor genelde.

pamukadam 29-01-2009 01:08:40

Pardon pardon ben TR de anladım orayı çok çok özür....

HostPaket 29-01-2009 01:15:18

Intergenia'nın içerisinde bulunan VDC'lerden biridir serverloft , tıpkı plusserver gibi.Serverloft fiyat ve özellik bakımından diğer Almanya Lokasyon Sağlayıcılara bakarsak gayet iyi durumda.Aylardır sunucularımız orada , bugünki kesinti harici problem yaşanmadı.

Z.YÜKSEL 29-01-2009 01:34:18

Mrb,
Arkadaşım oradan hizmet alıyor ve gayetde memnun çoğu kişi fiyatlar uygun diye kalitesiz sanıyor fakat bence yanılıyorlar.

Ufuk Gedik 29-01-2009 01:36:12

Alıntı:

pamukadam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058022065)
Beni sev lover loft :) arkadaşlar bu tür çok firma çıktı bi anda mantar gibi türedi hakkaten dikkatli olunuz

Bilmediğin şeyi git mektebinde oku diye bir söz vardır.
Sırf post kasmak için yerli/yersiz yorumlar yapıyorsunuz.

Blackout 29-01-2009 01:44:37

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058021731)
Firmada çalışan Türk olabilir.

Yok arıyan kişi yabancıydı :cool:

gmail83 29-01-2009 01:48:52

sipariş geçtim bakalım sanırım telefon ile aranacağım almanca mı ingilizcemi neyce konuşuyorlar ing. ise sorun olmazda almanca konuşurlarsa bişi anlamam ja der dururum anca :D

iDealhosting 29-01-2009 01:49:54

Alıntı:

gmail83 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058022385)
sipariş geçtim bakalım sanırım telefon ile aranacağım almanca mı ingilizcemi neyce konuşuyorlar ing. ise sorun olmazda almanca konuşurlarsa bişi anlamam ja der dururum anca :D

İngilizce, Firma Amerika firması zaten.

gmail83 29-01-2009 01:52:20

Alıntı:

iDealhosting Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058022397)
İngilizce, Firma Amerika firması zaten.

ohh çok güzel ben alman sandıydım bunları amerika firması olması iyi teşekkürler bilgilendirme için :rolleyes:

SayfaNet 29-01-2009 05:33:27

leasing ile koy sunucuları, %20 kar oranına endeksle ve sat

oh mis :)

eviL 30-01-2009 12:04:28

Merhaba, serverloft'ta ircd sunucuları barındıran varmı? Varsa sunucularda lag oluyormu? Bende bugün bir makina siparişi geçeceğimde.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:41:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.