R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dedicated Server & Co-Location Server (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/)
-   -   Serverloft hakkındaki görüşleriniz (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/270740-serverloft-hakkindaki-gorusleriniz.html)

ruby 31-01-2009 05:34:50

Alıntı:

eviL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058031516)
Merhaba, serverloft'ta ircd sunucuları barındıran varmı? Varsa sunucularda lag oluyormu? Bende bugün bir makina siparişi geçeceğimde.

Ben bu konu ile ilgili konuşmuştum her türlü siteyi host edebilirsiniz ircd de kullanabilirsiniz denilmişti. lag vs oluyormu sorusunu hiç sormayın buranın hattı mükemmel.
Bizim şirketin yöneticisine sordum nasıl bir firma diye abimiz dediki Thomas Strohe server4you.com un aynı zamanda ceo su yani yöneticisi buradasıda oraya ait.
Server4you.com dan bagımsız gibi görünsede sales , support deppartmanı , paneli vs hepsi oraya ait.

ruby 02-02-2009 21:52:27

Konuyu güncellemem gereken bir durum söz konusu.
Serverloftdaki sunucularından herhangi birine VDS , Yada Vps kuran varmı? herhangi bir sorun yaşayan bu konuda?

elektrogen 12-02-2009 12:55:17

Dün dedicated sipariş ettim ellerinde makina yokmuş,bugün ne zaman kurarsınız diye sordum birkaç gün beklememi söylediler.

GeCe_ 12-02-2009 13:43:10

Hangi makina ve lokasyon için sipariş vermiştiniz?

ruby 12-02-2009 14:10:53

8GB lı makinaları genellikle ellerinde olmuyor.

PowerfuL 12-02-2009 15:03:15

4gblık makineyi kullanan var mı ? Var ise stok hep oluyor mu acaba ?

ruby 12-02-2009 15:06:20

4GB makina var oluyor genellikle , yoksa sitede isteyene unlimited domain li plesk sunucu ayarlayabilirim.

PowerfuL 12-02-2009 15:40:34

cpaneli kendimiz kurabiliyoruz lisansı alıp değil mi. izin veriyorlar mı ?

gmail83 12-02-2009 16:14:07

Alıntı:

PowerfuL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058123205)
cpaneli kendimiz kurabiliyoruz lisansı alıp değil mi. izin veriyorlar mı ?

evet kurabiliyorsunuz. işletim sistemini minimal olarak seçin işletim sisteminden başka birşey kurdurmayın cpanel i dışardan alıp siz kendiniz kurarsınız.

elektrogen 13-02-2009 12:15:32

Alıntı:

GeCe_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058122502)
Hangi makina ve lokasyon için sipariş vermiştiniz?


179$ olan 8GB'lı Amerika Lokasyon

Meksikalı 13-02-2009 23:03:07

arkadaşlar VAT exclude olayı varmı?
Yani türklere %19 indirim yapıyorlarmı?

Meksikalı 13-02-2009 23:08:58

"All prices exclusive of 19% VAT. VAT will not be charged if you provide valid Tax-ID or order from outside of the EU."

bu yazıyı 10 dakka aradım :) durum anlaşıldı.

Valla şu sunucuda 105~ 110$ a gelio.

https://www.server4you.de/de/dedicat...php?products=5

Vivax 14-02-2009 01:23:21

Alıntı:

Meksikalı Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058132929)
"All prices exclusive of 19% VAT. VAT will not be charged if you provide valid Tax-ID or order from outside of the EU."
bu yazıyı 10 dakka aradım :) durum anlaşıldı.
Valla şu sunucuda 105~ 110$ a gelio.
https://www.server4you.de/de/dedicat...php?products=5

24 aylık sözleşme yaparsanız dediğiniz fiyatlara geliyor evet.

elektrogen 14-02-2009 15:28:26

Benim server hala kurulmadı,4. gün bugün.Sınır yokmu acaba şu kadar gün içinde kesin teslim ederler gibi?

2 gün önce 48 saat verin bize demişlerdi.

ruby 14-02-2009 15:42:04

7 gün içinde geliyor 8GB lıklar ellerinde yok.
4GB hemen kurarlar, bu yönleri çok kötü.

Yorumcu 14-02-2009 16:32:57

Bu arada konu ile alakası yok ama gene de sorucam bu gun (Cumartesi) sunucusu orda olupta bol bol kesinti yaşayan varmı ? Makine uptime hiç düşmüyor ancak sürekli network gidiyor benden başka yaşan var mı merak ettim !?

galileomcse 15-02-2009 10:04:27

85.25.120.238 ping süresini denemek isteyen arkadaşlara.
ben 74 ve 78 aralıgında pingledim. hızı gayet iyi

ruby 15-02-2009 11:30:12

serverloft un hattında kolay kolay sıkıntı olmaz. Stok sorunu olur , Makinalarına VDS kurma sorunu olur sadece.

Yorumcu 16-02-2009 11:40:02

Evet serverloft'tan aldığınız sunuculara VPS yada VDS kuramazsınız. Acı bir tecrübeyle sabit :)

Hexca 16-02-2009 11:45:48

Alıntı:

Yorumcu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058149012)
Evet serverloft'tan aldığınız sunuculara VPS yada VDS kuramazsınız. Acı bir tecrübeyle sabit :)

Neden kurulmuyor yasakmı var

HostPaket 16-02-2009 11:46:27

VDS'i bilemem de , kaç tane sunucumuz var yahu hepside HyperVM , VPS Kuruluyor yani :)

Yorumcu 16-02-2009 11:53:30

Valla VMserver kurduk ve internete global ip ile çıkış yapamadık !

Server loftun kendi açıklamaları ise router tarafından makinelerin internete çıkışlarına sadece bizim izin verdiğimiz MAC adreslerinin çıkmasını sağlıyoruz. Ancak NAT ile ana makine ipsi ile çıkacaksınız diyor. Onunda bir espirisi olmuyor.

Sizden bu ayarları rica edelim, özel mesaj ilede istedim ya burdan yada özelden yollarsanız hepimiz öğrenmiş oluruz.

enes54 16-02-2009 14:44:01

ellerinde stok yoksa yandınız.. bekler de beklersiniz.. seçeceğiniz planın ellerinde olup olmadığını öğrendikten sonra sipariş verin derim.

elektrogen 16-02-2009 17:31:14

6 gün sonra sunucuyu teslim ettiler.

Ufuk Gedik 16-02-2009 17:41:25

Alıntı:

Yorumcu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058149068)
Valla VMserver kurduk ve internete global ip ile çıkış yapamadık !

Server loftun kendi açıklamaları ise router tarafından makinelerin internete çıkışlarına sadece bizim izin verdiğimiz MAC adreslerinin çıkmasını sağlıyoruz. Ancak NAT ile ana makine ipsi ile çıkacaksınız diyor. Onunda bir espirisi olmuyor.

Sizden bu ayarları rica edelim, özel mesaj ilede istedim ya burdan yada özelden yollarsanız hepimiz öğrenmiş oluruz.

İşte bu kötü.Vps sunucuya her formatta DC'ye bildirmeniz gerekiyor mac izini için.

elektrogen 16-02-2009 19:26:05

Serverloft'tan aldığım sunucunun Service Status kısmında sadece aşağıdakiler var. Sunucuyu aldığım gibi whm/cpanel'i kurdum. Apache derlemeye veya başka birşeye gerek varmıydı?

cpsrvd
Server Load
Memory Used
Swap Used


Diğer sunucularda şunlar var:

cpsrvd
exim (exim-4.69-15_cpanel_maildir)
httpd
imap
interval
mysql
pop
spamd
sshd
syslogd
Server Load
Memory Used
Swap Used

GeCe_ 16-02-2009 23:32:00

O bölümde gösterilecekleri Service Configuration/Service Manager dan ayarlayabilirsin. Apache yi 2.2 sürümüne MySQL "Improved" extension (mysqli) kullanacak şekilde yükseltmen iyi olur.

Yorumcu 17-02-2009 03:03:06

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058150985)
İşte bu kötü.Vps sunucuya her formatta DC'ye bildirmeniz gerekiyor mac izini için.

Hayır Ufuk onuda kabul etmiyorlar. NAT tan çıkacaksınız diyorlar başka bir şey demiyorlar. 5 sunucuyu aynı anda alıp hüsrana uğramak kötü bişeydi.

Arkadaş özelden cevap yazmış ben farklı bir şekilde çalışıyorum diye kabinleri ayrıymış, biz sizi serverloftta çalışıyor kabul edemeyiz bu ihtimalde çünkü standart olanda çözüm bulup vps kurup nete çıkmamız lazım.

enes54 21-02-2009 20:00:59

sipariş vereli, daha doğrusu parasını ödeyeli 7 gün oldu. hala bir sonuç yok, hala bir sonuç yok. bekleyip duruyoruz. bakalım daha ne kadar bekleyeceğiz. açıkçası bu huylarından dolayı hiç memnun değilim.

sims 27-02-2009 00:21:12

peki arkadaşlar ben oyun sitemdeki swf dosyalarını orada bulundurmak için xxl sunucu alacğım kesinti durumu nasıl. Ayda kaç kere kesiliyor durum nedir.

RecomeBack 27-02-2009 09:28:51

Alıntı:

sims Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058217170)
peki arkadaşlar ben oyun sitemdeki swf dosyalarını orada bulundurmak için xxl sunucu alacğım kesinti durumu nasıl. Ayda kaç kere kesiliyor durum nedir.

O kadar para bağlamak yerine daha makul sunucular alabilirsiniz.

Ben 1 ay kadar serverloft ile çalıştım ve açıkcası memnun kalmadım.

Satıştaki XL paketini almıştım. İşlemci opteron ve 2 işlemci. Bunu görünce aldandım. Ancak pek fazla araştırma yapmadığımdan 512kb önbellekli bir sunucu almış oldum.

Litespeed vs. kullanmma rağmen, loadı 15 den aşağıya çekemedim. Şu anda leaseweb bayiliği bulunan bir arkadaşımdan Leaseweb altyapılı ve neredeyse aynı maliyetli tek işlemci L5410 serisi 12mb önbellekli bir sunucu aldım ve loadım litespeed altyapısıyla beraber 3-4.

Unutmadan ekliyeyim. her 2 sunucuda da my.cnf ve litespeed optimizasyonları piyasada hakkı sayılır derecedeki kişiler tarafından yapılmıştı.

Bir anı olarak geçeyim.

İyi calısmalar.

elektrogen 27-02-2009 14:31:09

Serverloft'ta bugün dns hatası alan var mı? Ara ara sitelere ulaşılamıyor.

enes54 28-02-2009 03:42:46

serverloft ve benim sipariş durum:
parasını ödedim, L sunucu aldım. 15 gün geçti. henüz teslim etmediler. mail gönderdiler. önümüzdeki 1 hafta içinde geliyormuş :)

Yorumcu 28-02-2009 03:47:01

Alıntı:

RecomeBack Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058218201)
O kadar para bağlamak yerine daha makul sunucular alabilirsiniz.

Ben 1 ay kadar serverloft ile çalıştım ve açıkcası memnun kalmadım.

Satıştaki XL paketini almıştım. İşlemci opteron ve 2 işlemci. Bunu görünce aldandım. Ancak pek fazla araştırma yapmadığımdan 512kb önbellekli bir sunucu almış oldum.

Litespeed vs. kullanmma rağmen, loadı 15 den aşağıya çekemedim. Şu anda leaseweb bayiliği bulunan bir arkadaşımdan Leaseweb altyapılı ve neredeyse aynı maliyetli tek işlemci L5410 serisi 12mb önbellekli bir sunucu aldım ve loadım litespeed altyapısıyla beraber 3-4.

Unutmadan ekliyeyim. her 2 sunucuda da my.cnf ve litespeed optimizasyonları piyasada hakkı sayılır derecedeki kişiler tarafından yapılmıştı.

Bir anı olarak geçeyim.

İyi calısmalar.


L serisi sunucularından yaklaşık 10 tane kullanıyoruz XL ve XXL leri saymıyorum. Dediğiniz gibi bir sonuç almayı bırakın 15-20 K ve yüklü siteleri, 5 TB bntı full kullanan siteleri barındırırken apache ile sorun yaşamadık yaşamıyoruz

Muhtemelen bir terslik yaşadınız ve size denk geldi.

GeCe_ 28-02-2009 20:12:05

19 Aralıktan beri sunucuda 1 sefer kesinti oldu. Oda ana switchteki bir sorundan kaynaklıydı. 2-3 saat içinde çözdüler sorunu. Sorunun başladığı anda ben sitelerimde dolanıyordum. Olayı farkedince ssh a girmeye çalıştım kontrol için. Bağlanamayınca dedim bir mail göndereyim. Ama baktımki onlar bana göndermiş bile.

Sorunun olduğunu yazdılar ilk başta. Sonra gelişmeleri. Sorunu çözdükten sonrada ayrıntılı bir açıklama göndermişler sorunla ilgili. Hoşuma gitti doğrusu..

Birkaç ay içinde uluslararası bir video projesi için çok sayıda sunucu kiralama durumum var buradan. Eğer olurda gidersem Almanyaya direk yüzyüze görüşeceğim kendileriyle. Sizede bilgi veririm konu hakkında.

sims 01-03-2009 02:05:49

İnşallah arkadaşım.
Hayırlı haberlerini bekliyorum.
Alıntı:

GeCe_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058228127)
19 Aralıktan beri sunucuda 1 sefer kesinti oldu. Oda ana switchteki bir sorundan kaynaklıydı. 2-3 saat içinde çözdüler sorunu. Sorunun başladığı anda ben sitelerimde dolanıyordum. Olayı farkedince ssh a girmeye çalıştım kontrol için. Bağlanamayınca dedim bir mail göndereyim. Ama baktımki onlar bana göndermiş bile.

Sorunun olduğunu yazdılar ilk başta. Sonra gelişmeleri. Sorunu çözdükten sonrada ayrıntılı bir açıklama göndermişler sorunla ilgili. Hoşuma gitti doğrusu..

Birkaç ay içinde uluslararası bir video projesi için çok sayıda sunucu kiralama durumum var buradan. Eğer olurda gidersem Almanyaya direk yüzyüze görüşeceğim kendileriyle. Sizede bilgi veririm konu hakkında.


ruby 01-03-2009 07:59:31

Sunucu tesliminde geçikme ve Wnmare kurmaktan başka sıkıntısı yok. 2 x Quad AMD olan makina ise taş gibi tabiir caizse. Ben AMD den bu kadar performans alacagımı sanmıyordum.

halil190 10-03-2009 15:23:42

bende bugun almak için başvurdum ama sunucuyu tek bi siteme baglıcam bi kaç güne kurulacak olursa sunucu ondan sonra neler yapacagımı hiç bilmiyorum bu konuda destek verecek olacak bi arkadaşım varsa iletişim kurabilirsek çok memnun olurum

ulkunet 29-03-2009 16:46:05

Serverloft kullananlar anlık kaç mbite kadar sorunsuz çıkabilmekteler? 100mbir port paylaşımsızmı acaba bilgisi olan varmı?

By.AdSL 29-03-2009 16:52:30

Paylaşımlı olması lazım...
Fakat sorun çıkmaz kaliteli bir datacenter...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:48:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.