![]() |
Alıntı:
Bizim şirketin yöneticisine sordum nasıl bir firma diye abimiz dediki Thomas Strohe server4you.com un aynı zamanda ceo su yani yöneticisi buradasıda oraya ait. Server4you.com dan bagımsız gibi görünsede sales , support deppartmanı , paneli vs hepsi oraya ait. |
Konuyu güncellemem gereken bir durum söz konusu. Serverloftdaki sunucularından herhangi birine VDS , Yada Vps kuran varmı? herhangi bir sorun yaşayan bu konuda? |
Dün dedicated sipariş ettim ellerinde makina yokmuş,bugün ne zaman kurarsınız diye sordum birkaç gün beklememi söylediler. |
Hangi makina ve lokasyon için sipariş vermiştiniz? |
8GB lı makinaları genellikle ellerinde olmuyor. |
4gblık makineyi kullanan var mı ? Var ise stok hep oluyor mu acaba ? |
4GB makina var oluyor genellikle , yoksa sitede isteyene unlimited domain li plesk sunucu ayarlayabilirim. |
cpaneli kendimiz kurabiliyoruz lisansı alıp değil mi. izin veriyorlar mı ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
179$ olan 8GB'lı Amerika Lokasyon |
arkadaşlar VAT exclude olayı varmı? Yani türklere %19 indirim yapıyorlarmı? |
"All prices exclusive of 19% VAT. VAT will not be charged if you provide valid Tax-ID or order from outside of the EU." bu yazıyı 10 dakka aradım :) durum anlaşıldı. Valla şu sunucuda 105~ 110$ a gelio. https://www.server4you.de/de/dedicat...php?products=5 |
Alıntı:
|
Benim server hala kurulmadı,4. gün bugün.Sınır yokmu acaba şu kadar gün içinde kesin teslim ederler gibi? 2 gün önce 48 saat verin bize demişlerdi. |
7 gün içinde geliyor 8GB lıklar ellerinde yok. 4GB hemen kurarlar, bu yönleri çok kötü. |
Bu arada konu ile alakası yok ama gene de sorucam bu gun (Cumartesi) sunucusu orda olupta bol bol kesinti yaşayan varmı ? Makine uptime hiç düşmüyor ancak sürekli network gidiyor benden başka yaşan var mı merak ettim !? |
85.25.120.238 ping süresini denemek isteyen arkadaşlara. ben 74 ve 78 aralıgında pingledim. hızı gayet iyi |
serverloft un hattında kolay kolay sıkıntı olmaz. Stok sorunu olur , Makinalarına VDS kurma sorunu olur sadece. |
Evet serverloft'tan aldığınız sunuculara VPS yada VDS kuramazsınız. Acı bir tecrübeyle sabit :) |
Alıntı:
|
VDS'i bilemem de , kaç tane sunucumuz var yahu hepside HyperVM , VPS Kuruluyor yani :) |
Valla VMserver kurduk ve internete global ip ile çıkış yapamadık ! Server loftun kendi açıklamaları ise router tarafından makinelerin internete çıkışlarına sadece bizim izin verdiğimiz MAC adreslerinin çıkmasını sağlıyoruz. Ancak NAT ile ana makine ipsi ile çıkacaksınız diyor. Onunda bir espirisi olmuyor. Sizden bu ayarları rica edelim, özel mesaj ilede istedim ya burdan yada özelden yollarsanız hepimiz öğrenmiş oluruz. |
ellerinde stok yoksa yandınız.. bekler de beklersiniz.. seçeceğiniz planın ellerinde olup olmadığını öğrendikten sonra sipariş verin derim. |
6 gün sonra sunucuyu teslim ettiler. |
Alıntı:
|
Serverloft'tan aldığım sunucunun Service Status kısmında sadece aşağıdakiler var. Sunucuyu aldığım gibi whm/cpanel'i kurdum. Apache derlemeye veya başka birşeye gerek varmıydı? cpsrvd Server Load Memory Used Swap Used Diğer sunucularda şunlar var: cpsrvd exim (exim-4.69-15_cpanel_maildir) httpd imap interval mysql pop spamd sshd syslogd Server Load Memory Used Swap Used |
O bölümde gösterilecekleri Service Configuration/Service Manager dan ayarlayabilirsin. Apache yi 2.2 sürümüne MySQL "Improved" extension (mysqli) kullanacak şekilde yükseltmen iyi olur. |
Alıntı:
Arkadaş özelden cevap yazmış ben farklı bir şekilde çalışıyorum diye kabinleri ayrıymış, biz sizi serverloftta çalışıyor kabul edemeyiz bu ihtimalde çünkü standart olanda çözüm bulup vps kurup nete çıkmamız lazım. |
sipariş vereli, daha doğrusu parasını ödeyeli 7 gün oldu. hala bir sonuç yok, hala bir sonuç yok. bekleyip duruyoruz. bakalım daha ne kadar bekleyeceğiz. açıkçası bu huylarından dolayı hiç memnun değilim. |
peki arkadaşlar ben oyun sitemdeki swf dosyalarını orada bulundurmak için xxl sunucu alacğım kesinti durumu nasıl. Ayda kaç kere kesiliyor durum nedir. |
Alıntı:
Ben 1 ay kadar serverloft ile çalıştım ve açıkcası memnun kalmadım. Satıştaki XL paketini almıştım. İşlemci opteron ve 2 işlemci. Bunu görünce aldandım. Ancak pek fazla araştırma yapmadığımdan 512kb önbellekli bir sunucu almış oldum. Litespeed vs. kullanmma rağmen, loadı 15 den aşağıya çekemedim. Şu anda leaseweb bayiliği bulunan bir arkadaşımdan Leaseweb altyapılı ve neredeyse aynı maliyetli tek işlemci L5410 serisi 12mb önbellekli bir sunucu aldım ve loadım litespeed altyapısıyla beraber 3-4. Unutmadan ekliyeyim. her 2 sunucuda da my.cnf ve litespeed optimizasyonları piyasada hakkı sayılır derecedeki kişiler tarafından yapılmıştı. Bir anı olarak geçeyim. İyi calısmalar. |
Serverloft'ta bugün dns hatası alan var mı? Ara ara sitelere ulaşılamıyor. |
serverloft ve benim sipariş durum: parasını ödedim, L sunucu aldım. 15 gün geçti. henüz teslim etmediler. mail gönderdiler. önümüzdeki 1 hafta içinde geliyormuş :) |
Alıntı:
L serisi sunucularından yaklaşık 10 tane kullanıyoruz XL ve XXL leri saymıyorum. Dediğiniz gibi bir sonuç almayı bırakın 15-20 K ve yüklü siteleri, 5 TB bntı full kullanan siteleri barındırırken apache ile sorun yaşamadık yaşamıyoruz Muhtemelen bir terslik yaşadınız ve size denk geldi. |
19 Aralıktan beri sunucuda 1 sefer kesinti oldu. Oda ana switchteki bir sorundan kaynaklıydı. 2-3 saat içinde çözdüler sorunu. Sorunun başladığı anda ben sitelerimde dolanıyordum. Olayı farkedince ssh a girmeye çalıştım kontrol için. Bağlanamayınca dedim bir mail göndereyim. Ama baktımki onlar bana göndermiş bile. Sorunun olduğunu yazdılar ilk başta. Sonra gelişmeleri. Sorunu çözdükten sonrada ayrıntılı bir açıklama göndermişler sorunla ilgili. Hoşuma gitti doğrusu.. Birkaç ay içinde uluslararası bir video projesi için çok sayıda sunucu kiralama durumum var buradan. Eğer olurda gidersem Almanyaya direk yüzyüze görüşeceğim kendileriyle. Sizede bilgi veririm konu hakkında. |
İnşallah arkadaşım. Hayırlı haberlerini bekliyorum. Alıntı:
|
Sunucu tesliminde geçikme ve Wnmare kurmaktan başka sıkıntısı yok. 2 x Quad AMD olan makina ise taş gibi tabiir caizse. Ben AMD den bu kadar performans alacagımı sanmıyordum. |
bende bugun almak için başvurdum ama sunucuyu tek bi siteme baglıcam bi kaç güne kurulacak olursa sunucu ondan sonra neler yapacagımı hiç bilmiyorum bu konuda destek verecek olacak bi arkadaşım varsa iletişim kurabilirsek çok memnun olurum |
Serverloft kullananlar anlık kaç mbite kadar sorunsuz çıkabilmekteler? 100mbir port paylaşımsızmı acaba bilgisi olan varmı? |
Paylaşımlı olması lazım... Fakat sorun çıkmaz kaliteli bir datacenter... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:48:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.