R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Alışveriş Bölümü (https://www.r10.net/alisveris-bolumu/)
-   -   Google Adsense Eğitim Programı (https://www.r10.net/alisveris-bolumu/390575-google-adsense-egitim-programi.html)

Pullus 12-06-2009 14:42:45

Alıntı:

Lise bu yıl bitti işte ne yapalım :)
okul sömürdü bizi.
Diploma , yıllık , staj dosyası , kep , parti vs derken para kalmadı :)
Yaz tatilini değerlendirmenin en güzel yollarında biri olabilir bu eğitim bütün kış farklı boyutlarda işlerle uğraşabileceğin kapıları aralayabilir

Tüm Pm leri cevapladım arkadaşlar.
Bilginiz olsun.

Programmer 12-06-2009 16:31:03

de işte yatırım yapacak sermaye yok :)

oracuLar 12-06-2009 18:39:00

of of çok ters zamana denk geldi yaa tüm para tatile gitti tühh :(

Pullus 12-06-2009 20:35:39

Alıntı:

of of çok ters zamana denk geldi yaa tüm para tatile gitti tühh :(
Kısmet işi :)
Katılımcı alımı devam etmektedir.

SeoKola 12-06-2009 20:39:35

1-2 ay sonra katılırdım ama şimdi beş kuruş yok :o

MertB 12-06-2009 20:56:23

Buna katılamıyorum ama inşallah bir sonraki eğitim programına katılırım. :)

Pullus 12-06-2009 21:38:29

Alıntı:

Buna katılamıyorum ama inşallah bir sonraki eğitim programına katılırım. :)
inşallah 3.sünü düzenleriz ve katılırsınız.

Yakup 12-06-2009 22:24:43

Benede 2 taksit ödeyebilirim. 250 - 250 :) Yazın hocam benide.

casso_72 12-06-2009 22:30:59

peki kurs saatleri nasıl ayarlanacak , çalışan kesim için uygun bir saat ve gün seçilecek değil mi ?

Jeek 12-06-2009 22:46:41

Ücret ödendi. Kursa katılındı. :)

Pullus 12-06-2009 23:18:15

Alıntı:

Benede 2 taksit ödeyebilirim. 250 - 250 :) Yazın hocam benide.
Yazıyorum.Msn adresim sizde olacaktı yoksa pm atarsanız iletişime geceyim.

Alıntı:

peki kurs saatleri nasıl ayarlanacak , çalışan kesim için uygun bir saat ve gün seçilecek değil mi ?
Ankaradan birebir katılacak arkadaşlar için eğitim saatleri akşam 20.00 ila 21.00 arasıdır.
Msnden katılan arkadaşlar için ise 21.30 ila 22.30 arasıdır.

Alıntı:

Ücret ödendi. Kursa katılındı. :)
Eğitime Hoşgeldiniz.

Katılımcı sayısı son 5 kişidir.
Son katılım 15 Hazirandır.

Point 12-06-2009 23:38:24

Ankaranın neresinde yapılıcak bu çalışmalar?
bu arada laptopum vs yok.

Pullus 12-06-2009 23:50:51

Alıntı:

Ankaranın neresinde yapılıcak bu çalışmalar?
bu arada laptopum vs yok.
Ankamall alışveriş merkezinde.
Laptop yoksa notlar alıp evde çalışmanız gerekecektir.

khanja 12-06-2009 23:58:28

16 Hazirana kadar 10 katılımcı tamamlanmazsa kurs başlayacakmı yoksa ileri bir tarihe ertelenme imkanı varmı ?

Pullus 13-06-2009 00:19:39

Alıntı:

16 Hazirana kadar 10 katılımcı tamamlanmazsa kurs başlayacakmı yoksa ileri bir tarihe ertelenme imkanı varmı ?
Katılımcı sayısı şuanda 5-6 kişi oldu onun için erteleme yok 16 haziran akşamı start veriyoruz 2. eğitim programına

Xdesign 13-06-2009 00:30:26

ankarada oturmayanlar, bilgisayar başından katılanlar için ücret ne kadardır ?

Pullus 13-06-2009 00:31:18

Alıntı:

ankarada oturmayanlar, bilgisayar başından katılanlar için ücret ne kadardır ?
ücret aynı ilk sayfada belirtildiği gibi 500 TL eğitim ücretidir.

Point 13-06-2009 02:24:40

edit.

LincolnSamet 13-06-2009 10:00:17

Alıntı:

Pullus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058842417)
Katılımcı sayısı şuanda 5-6 kişi oldu onun için erteleme yok 16 haziran akşamı start veriyoruz 2. eğitim programına

Msn'de ilk sorduğumda 15 demiştin değişti mi başlama tarihi?

Pullus 13-06-2009 10:45:38

Alıntı:

Msn'de ilk sorduğumda 15 demiştin değişti mi başlama tarihi?
15 son kayıt tarihi , 15 akşamı program belli olacak katılanlar ile 16 sı aksamı start alıyoruz

Pullus 13-06-2009 16:09:41

Eğitime katılım devam etmekte olup açık kontenjan kişi sayısı 4'tür ve son 2 gündür.

AycanB 13-06-2009 16:49:22

Katılanlara şimdiden hayırlı olsun umarım güzel anlar ve kazanırsınız.

Yakup 13-06-2009 17:05:31

az önce engin hocamla msnden iletişime geçtim, ayet açık ve net :) katılanların pişman olacağını sanmıyorum !

Pullus 13-06-2009 17:08:32

Alıntı:

Katılanlara şimdiden hayırlı olsun umarım güzel anlar ve kazanırsınız.
Teşekkürler aycan birdahaki eğitim programını senide görmek isterim.

Alıntı:

az önce engin hocamla msnden iletişime geçtim, ayet açık ve net :) katılanların pişman olacağını sanmıyorum !
Teşekkür ederim.Eğitime hoşgeldiniz.

DerDo 13-06-2009 17:16:32

Enginle cok alisverisimiz oldu ve halende olmakda ,bugune kadar engin ile yaptigim hic bir iste zararim olmadi sagolsun.Her Konuda yardimini eksik etmiyor .
Bunuda basaracgindan hic suphem yok kolay gelsin engin...

Pullus 13-06-2009 20:22:28

Alıntı:

Enginle cok alisverisimiz oldu ve halende olmakda ,bugune kadar engin ile yaptigim hic bir iste zararim olmadi sagolsun.Her Konuda yardimini eksik etmiyor .
Bunuda basaracgindan hic suphem yok kolay gelsin engin...
Teşekkürler hocam.Sana özel bir eğitim acacaz beni fransaya alırsan tabi. :)

Pullus 13-06-2009 20:51:06

iptal edildi...

LincolnSamet 13-06-2009 23:11:36

Alıntı:

Pullus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058847183)
iptal edildi...

Yanlış anlaşılmasın eğitim değil , Gtalk ile eğitimi düzenleme fikri vardı ondan vazgeçtik.Ben ilk gördüğümde Msn'de de burada da yanlış anladım belki tek ben yanlış anlıyorumdur ama yine de benim gibi vardır ondan bilgilendireyim.:)

Haplo 14-06-2009 16:20:04

bir kaç soru soracaktım ama pullus r10'dan gider diye konu gördüm durum nedir şuan

Pullus 14-06-2009 19:04:54

Alıntı:

Yanlış anlaşılmasın eğitim değil , Gtalk ile eğitimi düzenleme fikri vardı ondan vazgeçtik.Ben ilk gördüğümde Msn'de de burada da yanlış anladım belki tek ben yanlış anlıyorumdur ama yine de benim gibi vardır ondan bilgilendireyim.:)
Evet Eğitim iptal edilmedi sadece Gtalk uygulaması iptal edildi arkadaşlar yarın son gündür katılım için.

Alıntı:

bir kaç soru soracaktım ama pullus r10'dan gider diye konu gördüm durum nedir şuan
Evet artık paylaşım yapmıyorum çok nadir r10 giriyorum.sorularınızı pm ile iletebilirsiniz.

Point 14-06-2009 22:43:06

hocam 1 ay sonra falan özel olarak ders verirmisiniz?
Bu keçiören etlikvb gibi bana ulaşımı kolay olan yerlerde?

Pullus 15-06-2009 10:27:08

Alıntı:

hocam 1 ay sonra falan özel olarak ders verirmisiniz?
Bu keçiören etlikvb gibi bana ulaşımı kolay olan yerlerde?
Söz vermeyim çünkü o taraf bana uzak.

Kayıt için bugün son gündür arkadaşlar.
Bugün mesai saati bitimine kadar kayıtlar devam edecek mesai saati bitiminde kayıtlar sonlanacaktır.

Kalan katılımcı sayısı 4 'tür.

Eğitime katılacak arkadaşların PM atıp ödeme şeklini bildirip ödemesi gereken tutarları bugün yatırmalıdır.

Ödemesi gelmeyen , alınmayan katılımcı eğitime alınmayacaktır.
Eğitim bilgileri bu akşam duyurulacaktır.

Bu eğitim ile bu yazınızı en iyi şekilde değerlendirebilirsiniz.

Eğitime ilgi gösteren herkese teşekkür eder katılımcı arkadaşlara başarılar dilerim tekrardan.

Exwore 15-06-2009 11:23:44

Off çok istiyordum katılmak elimde para olsa düşünmeden buraya verirdim... İnşallah bir daha kine katılmayı kesinlikle düşünüyorum özel ders bile alabilirim :(

ErkaN 15-06-2009 13:22:02

enginim bir sonraki eğitime beni not edermisin bebek dünyaya gelecek belki onla katılırız :D benim anlamadığım yerlerde bebeğim burak beni tamamlar :D:p

Pullus 15-06-2009 14:48:43

Alıntı:

Off çok istiyordum katılmak elimde para olsa düşünmeden buraya verirdim... İnşallah bir daha kine katılmayı kesinlikle düşünüyorum özel ders bile alabilirim :(
İnşallah bir dahaki ekibe katılırsınız.

Alıntı:

enginim bir sonraki eğitime beni not edermisin bebek dünyaya gelecek belki onla katılırız :D benim anlamadığım yerlerde bebeğim burak beni tamamlar :D:p
Burak için sana özel ders bile veririm hocam sen rahat ol.

Kayıtlar için son 3 saat arkadaşlar buarada katılımcı sayısı son 3 'tür.

Betrayal_13 15-06-2009 15:28:49

Bende Katıldım Hayırlı Olması Dileğiyle..

ErkaN 15-06-2009 17:14:19

TŞK enginim emin ol o dersi senden ne pahasına olursa olsun alacağım ama bugün ama yarin... çünkü o dersi istiyorum :)

Pullus 15-06-2009 17:38:53

Eğitime Katılım Bitmiştir.

İlgi gösteren tüm herkese konuda yorum yapan ilgilenen paylaşan tüm arkadaşlara teşekkür eder katılımcılara eğitimde başarılar ve bol kazançlar diliyorum.

Bu akşam eğitim kayıtları yapılacaktır.Bunun için msnden online yada pm ile ulaşmanızı önemle rica ediyorum.

kuleli 15-06-2009 23:15:42

Alıntı:

Pullus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058838821)
Çünkü report ettim satış ile alakası olmayan mesajlar yazılması zaten biliyorsunuz ki yasaktır.
Kişi eğitime inanır inanmaz onun sorumluluğundadır.
İnanmıyorsa bu konuya bir daha bakmaz çıkar gider.

Başınızdan geçen daha önce bir olay olmuş bilmiyorum o konuyu ancak bu forumda beni az çok bilen biliyor kimseyi dolandırmak gibi bir amacım olmadıgını bırakın bu konuyla alakalı , r10 üzerinden birçok kişiye gerektiği yerde destek verdiğimi herkes bilir.

Konuyu dağıtacak mesajlar yazmayalım katılan katılır katılmayan katılmaz katılanlar eğitim sonunda burada birşeyler söylediğinde gösterdiğinde ozaman tekrar konuşuruz.

Dediğim gibi eğitime inanmıyorsanız birdaha bu konuya bakmazsınız olur biter.


Satış ile alakası olmadığını nerden çıkardınız ki? Ben kaç başı ağrıyan arkadaşımı gördüm böyle konular yüzünden. Bende sizin yazdıklarınıza cevap yazdım. Tamamen konu ile alakalı yani.

Hobi olarak yaptığınızı söylemişsiniz. Hobi olarak yaptığınız bir işe ben değil kimse 500 lira vermez. Adsenseden 4.5 bin lirayı alan ve bunu gelir olarak görmeyip asıl gelirini kurslardan geldiğini söyleyen biri neden 2 ay bu para için uğraşsın dedim, tam bir cevap gelmedi buna.

Ve ne hikmetse bu ara report edilen konudan anında banlanıyorum. Tebrik ediyorum yönetimi. Saygılarımı sunuyorum. Ve banlayan mod benim mesajlarımı geri koyarsa sevinirim.

2 ay sonra her katılımıcının 4.5k dolar screenlerini görmekten mutluluk duyacağım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:27:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.