R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Alışveriş Bölümü (https://www.r10.net/alisveris-bolumu/)
-   -   Google Adsense Eğitim Programı (https://www.r10.net/alisveris-bolumu/390575-google-adsense-egitim-programi.html)

MuTAs 11-06-2009 00:44:24

Param olsa katılırdım kesin ama malesef öğrencilikkk.

Verdiğiniz bilgiler heryerde ki gibi -özgün içerik,backlink,iyi yerleşim- bilindik şeyler değil dimi ?

khanja 11-06-2009 01:28:28

Alıntı:

Exwore Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058831289)
ort. 90$ * 1.60 Tl = 144 Tl , 144*30=4320 TL nasıl ya :D Ayda 4.5 milyar mı kazanıyorsun sitelerden :D:D :eek::eek:

ve 1 aylık kazancına yöntemini 10 kişiye öğretiyor. Peki neden kurs veriyorsunuz belli ki nakit olarak bir sıkıntınız yok ?

Zulwarn 11-06-2009 03:06:11

Alıntı:

Benim yaklaşık 5 Yıldır adsense birikimlerini sizin işe yarar kısımlarını anlatma sürecim yaklaşık 2 aydır.
Hergün 1 saat eğitim olacaktır.
5 yılda gece gündüz ugraşılıp ögrenilen bir şeyi 2 ay da ögretmeniz zor olmucak mı ?
tabi bu size kalmış ama peki hergün 1 saat çok hızlı değil mi ? en azından 2 günde bir ders olsa diğer gün rahatça denenebilse daha iyi olur bence.

Pullus 11-06-2009 08:58:50

Alıntı:

ort. 90$ * 1.60 Tl = 144 Tl , 144*30=4320 TL nasıl ya :D Ayda 4.5 milyar mı kazanıyorsun sitelerden :D:D :eek::eek:
Biraz daha fazla :)

Alıntı:

Param olsa katılırdım kesin ama malesef öğrencilikkk.

Verdiğiniz bilgiler heryerde ki gibi -özgün içerik,backlink,iyi yerleşim- bilindik şeyler değil dimi ?
Hayır tabiki değil bugüne kadar anlatılanları unutacaksınız

Alıntı:

ve 1 aylık kazancına yöntemini 10 kişiye öğretiyor. Peki neden kurs veriyorsunuz belli ki nakit olarak bir sıkıntınız yok ?
Evet çok şükür nakit sıkıntım yok.
Genelde kurs veriyorum. PHP , ASP , .NET , ADWORDS, ADSENSE, WEBTASARIM gibi.

Alıntı:

5 yılda gece gündüz ugraşılıp ögrenilen bir şeyi 2 ay da ögretmeniz zor olmucak mı ?
tabi bu size kalmış ama peki hergün 1 saat çok hızlı değil mi ? en azından 2 günde bir ders olsa diğer gün rahatça denenebilse daha iyi olur bence.
2 Ayda size sadece benim 5 yılda yaptığım ve geri dönüşü olan sistemleri sizlere anlatacağım boş bilgiler olmayacak yani.
Her gün 1 saat gayet normal , her webmaster 1 saatini gün icerisinde ayırabilir düşüncesindeyim onun için hem bilgiler unutulmaz ve guzel bir atmosfer içinde eğitim sürer.

Kayıt olacak kişi sayısı r10 dan 7 Kişi kalmıştır.
Bilgilerinize...

amacdizayn 11-06-2009 09:27:24

css bilgisi adss alanları için gerekli sanırım eski sayfalarda biri sormuştu. Güzel bir başarı hikayen var gördüğüm kadarıyla. Tebrikler.

kuleli 11-06-2009 09:35:17

Günde ortalama 90 dolar kazanan birinin aylık geliri 2700 dolardır. O da 4.5 bin lira eder. 10 kişiye vereceğin eğitim ile alacağın para 5 bin lira. Ve günde bir saat ile iki ay sürecek diyorsun. Günde bir saat daha sitelerine ayırsan daha çok para kazanacaksın bundan.

Programı yapmandaki amaç nedir acaba?

Pullus 11-06-2009 10:14:03

Alıntı:

Günde ortalama 90 dolar kazanan birinin aylık geliri 2700 dolardır. O da 4.5 bin lira eder. 10 kişiye vereceğin eğitim ile alacağın para 5 bin lira. Ve günde bir saat ile iki ay sürecek diyorsun. Günde bir saat daha sitelerine ayırsan daha çok para kazanacaksın bundan.

Programı yapmandaki amaç nedir acaba?
Günde 1 saat daha sitelerinize vakit ayırdıgınızda ne yapabilirsiniz ? Önce bunu sorayım.
-Özgün içerikse 1 saatte 1 özgün içerik bilemedin 2 tane girersiniz.
-Backlink işi ile uğraşıyorsanız en fazla 10-15 link alırsınız hergün de backlink alamazsınız.
-Seo çalışıyorsanız 1 saatte hiçbirşey yapamazsınız siteleriniz size bakar siz onlara.

Sonuçta 1 saat fazladan hiçbir şey yapamazsınız. Yaptım diyen varsa paylaşabilir.

Sitelerinizle sabahlarsınız , günlerinizi verirsiniz , sisteminizi kurarsınız sonra günde 1 saat hepsine yeter.Benim sistemim budur.

Buradan gelecek para 5000 lira ve inanın ben bunun hesabını yapmadım.Mart sonu bir adsense eğitim kursum vardı 7 kişilik onlara bunu anlattım ve bu ay başı bitmişti.

Merakta ediyorsanız benim gelirim adsense değil sadece çalıştığım firmadan zaten tatmin edici bir rakam alıyorum çok şükür.

Eğitim ve kurs işini hobi olarak yapıyorum

ALBATASARIM 11-06-2009 11:45:46

tebrikler engin abi.
Gene güzel bir projeye imza atmışsın.

bana php öğrenmemde yardımcı olmuştur.başarılar dilerim.

Pullus 11-06-2009 12:58:46

Alıntı:

tebrikler engin abi.
Gene güzel bir projeye imza atmışsın.

bana php öğrenmemde yardımcı olmuştur.başarılar dilerim.
Teşekkür ederim eren.

Bu arada şunuda hesaplayabilirsiniz;

Eğitime katılım ücreti 500 TL;

Bu süre sonunda hiçbirşey olmadığı düşünerek günde bir siteden 1$ kazansanız
1 site 30 günde = 30$ yapar

Benim sistemim gibi 10 site olduğunu farzedelim

30x10 = 300$ yapar oda ortalama 500 TL yakın yapar yani her ihtimalle kurs parasını 1 ayda çıkarabiliyorsunuz eğitim yanınıza kâr kalıyor.

Son katılım tarihi 15 Haziran olup 7 Katılımcı için yer mevcuttur.

inforesim 11-06-2009 13:00:51

:D lidyalılara sonunda dava açıcam walla :)

Programmer 11-06-2009 14:40:23

Bu toplu eğitim programları var.
Onla görüntülü şekilde anlatsanız
ve eğer amacınız insanlara yardımcı olmaksa kişi başı

50 TL bile alsanız daha fazla katılımcı olacağından size kâr hemde insanlara yardımınız olacaktır.

Pullus 11-06-2009 14:52:09

Alıntı:

Bu toplu eğitim programları var.
Onla görüntülü şekilde anlatsanız
ve eğer amacınız insanlara yardımcı olmaksa kişi başı

50 TL bile alsanız daha fazla katılımcı olacağından size kâr hemde insanlara yardımınız olacaktır.
msnden daha önceki grupta sıkıntı yaşamadım onun için aynı şekilde devam edeceğim.

Burada 50 TL olması yada daha fazla katılımcı olmasını zaten istemiyorum ki ;
hem anlattıklarımın geri dönüşümü daha iyi olsun.
hemde az kişi olduğundan eğitim tam anlamıyla eğitim olsun.

Yani 10 kişiye eğitim verip ilgilenmek var birde 50 kişiye eğitim verip ilgilenmek var.
10 kişi olursa dersane sistemi olur
50 kişi olursa normal MEB okulları olur.

Hangisinde başarı oranı yuksek sizce ? Bu da aynı mantık işte..

Bu arada daha önceki gruptan bir arkadaşı ile konuştum eğer akşam fırsat bulursa oda bana günlük gelirini gönderecek , bu aralar günde 20$ geziyormuş.

Katılım devam etmektedir.

devils 11-06-2009 14:59:58

Seo yarışmaları bittikten sonra tekrar bi' kurs Başlat Engin abi, Bizde katılalım. :)

Pullus 11-06-2009 20:37:37

Alıntı:

Seo yarışmaları bittikten sonra tekrar bi' kurs Başlat Engin abi, Bizde katılalım. :)
inşallah zaten eylul gibi olur bir sonraki grup.
Katılım devam etmektedir.

Pullus 11-06-2009 23:09:42

Gündüz söylemiştim bir önceki grup için bir arkadaşın screen yollayacağı konusunda az once yolladı screen bende buraya direk koyuyorum.

Kendisini foruma çağırdım ancak forum işinden fazla anlamadığı dile getirdi.

İşte 2 aylık eğitim süreci sonucunda günlük google adsense geliri ;

http://img31.imageshack.us/img31/4924/adsenseo.jpg

Lost 12-06-2009 00:22:08

Birkac sorum var msn adresinizi iletirseniz sevinirim...

Shift 12-06-2009 00:50:47

engin yine güzel bir proje keşke katıla bilsem
zamanlama çok kötü oldu :(

eminimki vereceği bilgiler boş bilgiler olmayacaktır!!!

bir süreden beri birlikde birkaç iş yaptık ve pişman olmadım kendisinden
imkanı olanlara öneririm

Line 12-06-2009 01:02:10

Merhaba

Ankara'nın neresinde ikamet ediyorsunuz?

Zulwarn 12-06-2009 02:58:44

msn adresinizi gönderir misiniz galiba bende katılacağım..

Yakup 12-06-2009 04:19:26

Başta bir arkadaş leet ve webloaderin projelerine katıldığını söylemiş ve ikiside hüsranla sonuçlanmış, leet'i bilmem ama ben webloaderin projesinden iyi paralar kazandım. ( iğneyi kendizine, çuvaldızı başkasına batırın )

Pullus hocam taksit kabul ediyorsan yaz benide :) Msn pmle.

SABOCES 12-06-2009 04:23:33

*****'a girip para kazanamayan olursa o onun beceriksizliği olur.

Leet'in sisteme ben katıldım. İleriyi düşünemediği için arkadaş hüsranla sonuçlandı.

Bizim elimizde olmayan bir durumdu.

İki sistem arasında çok fark var , konularda bunları birbiriyle kıyaslamayın.

Pullus 12-06-2009 08:58:54

Alıntı:

Merhaba

Ankara'nın neresinde ikamet ediyorsunuz?
Çankaya ' dayım.

Alıntı:

msn adresinizi gönderir misiniz galiba bende katılacağım..
Gönderdim.

Alıntı:

Başta bir arkadaş leet ve webloaderin projelerine katıldığını söylemiş ve ikiside hüsranla sonuçlanmış, leet'i bilmem ama ben webloaderin projesinden iyi paralar kazandım. ( iğneyi kendizine, çuvaldızı başkasına batırın )

Pullus hocam taksit kabul ediyorsan yaz benide :) Msn pmle.
Bunu şu şekilde yaparız bir eğitim programı diye ben gittigidiyorda bir ilan acarım ister kredi kartı ile peşin isterseniz taksitle alabilirsiniz.
Yanlız komisyon oranları koymamız lazım :)

Diğer türlüde kayıt için 250 TL , bir ay sonrası içinde 250 TL şekilde odeme yapabilirsiniz.

Eğitim boyunca buradan bildirmek isterim ki bir eğitmen daha olacaktır.
Kendisi Google AdWords Qualified Company Sertifikası 'na sahip bir eğitmendir ricamı kırmadı oda size eğitim verecektir.

Extra olarakta da eğitim sürecinde eğitime katılanlara ücretsiz geliri olan siteler verilecektir.

Daha ne olsun :)

Zulwarn 12-06-2009 09:56:49

özel mesaj gönderdiğinize emin misiniz gelmedide ?

Pullus 12-06-2009 10:37:58

Alıntı:

özel mesaj gönderdiğinize emin misiniz gelmedide ?
Şimdi gelmiş olması lazım birden fazla kişiye pm attıgımdan karışmıştı kusura bakmayın.

Kayıt için son 3 Gün dür ve aktif 7 Katılımcı için yer vardır.

SABOCES 12-06-2009 11:23:52

Kulelinin mesajları ne diye siliniyor burda :S

Pullus 12-06-2009 11:29:27

Alıntı:

Kulelinin mesajları ne diye siliniyor burda :S
Çünkü report ettim satış ile alakası olmayan mesajlar yazılması zaten biliyorsunuz ki yasaktır.
Kişi eğitime inanır inanmaz onun sorumluluğundadır.
İnanmıyorsa bu konuya bir daha bakmaz çıkar gider.

Başınızdan geçen daha önce bir olay olmuş bilmiyorum o konuyu ancak bu forumda beni az çok bilen biliyor kimseyi dolandırmak gibi bir amacım olmadıgını bırakın bu konuyla alakalı , r10 üzerinden birçok kişiye gerektiği yerde destek verdiğimi herkes bilir.

Konuyu dağıtacak mesajlar yazmayalım katılan katılır katılmayan katılmaz katılanlar eğitim sonunda burada birşeyler söylediğinde gösterdiğinde ozaman tekrar konuşuruz.

Dediğim gibi eğitime inanmıyorsanız birdaha bu konuya bakmazsınız olur biter.

SABOCES 12-06-2009 11:33:17

Puller burdan kimler geldi kimler geçti.

Senin gibi sistemler yapan adamların hepsi sağlam idi. Kuleli'nin mesajını görmedim en son birşey yazdı silinmiş onu farkettim en son.

Bu tarz konularda hep iyi yorumlar olmamalı millet görüşlerini elbetteki belirtecekler.
Eğitime inanmıyorsa milllet bakıp çıksınlar demekle olmaz bu işler. Ortada ufak para yok burda birbirini birşekilde koruyacak.

Neyse umarım iyi olur sisteminiz. Mesajımı sildirmezsen sevinirim en sinir olduğum şeydir.

Pullus 12-06-2009 11:42:41

Alıntı:

Puller burdan kimler geldi kimler geçti.

Senin gibi sistemler yapan adamların hepsi sağlam idi. Kuleli'nin mesajını görmedim en son birşey yazdı silinmiş onu farkettim en son.

Bu tarz konularda hep iyi yorumlar olmamalı millet görüşlerini elbetteki belirtecekler.
Eğitime inanmıyorsa milllet bakıp çıksınlar demekle olmaz bu işler. Ortada ufak para yok burda birbirini koruyacak.

Neyse umarım iyi olur sisteminiz. Mesajımı sildirmezsen sevinirim en sinir olduğum şeydir.
Görüş tabiki belirtebilirler soru sorabilirler ki sorulan soruların hepsine cevap vermişimdir.
Zaten kafasında ? olanlar başta kaybeder.İnanmak başarmanın yarısıdır.

Ortada bir 500 TL var evet başta büyük bir mebla olarak görülebilir.
Ancak dediğim gibi.

Bu sistem sonunda hiçbirşey bile çıkmazsa bir sitede max. 1$ kazansanız zaten 10 sitede test yapacağımız için günde 10$ yapar.
30 güne vurdugunuzda 300$ yapar ki o da bir ayda eğitim parasını çıkarır.

Öğrendikleriniz yanınıza kâr kalacaktır.

Şunu herkes bilsin ki eğer amacım para kazanmak ve dolandırmak olsa idi bunu 500 TL yapacağıma atıyorum 100 TL yapar 10 kişi yerine de 20 kişi alım yapılacak derdim ve 100 TL herkes vermeye riske atacağı için daha çok kazancım olurdu ama tekrar söylüyorum ben kazanıyorum Adsense paralarını ben dağıtmıyorum ve ben bilgimi paylaştıgımda Google kazançlarım düşmeyeceği için hiçbir kaybım yok eğer öyle birşey olsaydı 7 kişiye verdiğim eğitim sonucunda ben kazanamıyor olurdum şuan.

Amacım az kişi ile sonuca ulaşabilmek. Eylülde yada Ekimde gene bir eğitim düzenlemek gene sonuca gitmek.

Itrade yazan yerde %100 sağlamak , herkesten hayır duası almak varken niye 1000 TL kazanacagım diye milletin bedduasını alayım.

SABOCES 12-06-2009 11:49:51

Alıntı:

dolandırmak olsa idi bunu 500 TL yapacağıma atıyorum 100 TL yapar 10 kişi yerine de 20 kişi alım yapılacak derdim ve 100 TL herkes vermeye riske atacağı için daha çok kazancım olurdu
Alıntı:

Itrade yazan yerde %100 sağlamak , herkesten hayır duası almak varken niye 1000 TL kazanacagım diye milletin bedduasını alayım
Sadece şunlara hitaben diyorum. Sizin böyle bir niyetiniz olmasada dışardan ilerleyen günlerde arkadaşlar kazanamadığında emin olun *********** parayı vermeyen, geçiştiren biri olarak gözükeceksiniz. Türkiye'de böyle sistemlere para veren birisi ki şu kriz ortamında 500 tl veriyor. Google'a bağlı olarak iş yapılmaz. İşinizde başarılar. Dediklerinizi aynen bizlerede söylemişlerdi zamanında. Umarım yanıltırsın bizi. Mesajlar kalsın işler ters gittiğinde sabo demişti dersiniz.

Pullus 12-06-2009 11:52:45

Alıntı:

Sizin böyle bir niyetiniz olmasada dışardan ilerleyen günlerde arkadaşlar kazanamadığında emin olun *********** parayı vermeyen, geçiştirrn biri olarak gözükeceksiniz.
Eğitim sürecinde inşallah bu olmayacak, derslerde sonucu görecekleri için sanmıyorum böyle birşey ile karşılacağımı.

Dediğiniz gibi umarım bu eğitim sonunda burada yer alacak screen ile 3. eğitim programına başlarız.

okokok 12-06-2009 12:20:30

program ne zaman başlıyacak ? 16 hazirandamı

Pullus 12-06-2009 12:23:55

Alıntı:

program ne zaman başlıyacak ? 16 hazirandamı
Evet 15 Haziranda Kayıtlar sona erecek eğitim programı 16sı itibariyle başlayacaktır.

Ağustos 5 itibariyle de bitecektir.

Ek olarak;

Siteleri ile ilgilenip eğitim sonundan 2 ay sonra hiçbirşey kazanamayıp gelir elde edemeyenler için extra 1 ay özel eğitim ve uygulama ile yardımcı olunacaktır.

Bu eğitimi de ücretsiz alacaktır.

okokok 12-06-2009 12:27:46

Katılsam mı acaba 3k $ kazancı belki 5-6k $ yaparız :p Akşam msnden konuşmak istiyorum. Kolay gelsin

Pullus 12-06-2009 12:29:55

Alıntı:

Katılsam mı acaba 3k kazancı belki 5-6k yaparız :p Akşam msnden konuşmak istiyorum. Kolay gelsin
Ne güzel tek ben değilmişim demekki 3K kazanclı :)
İnşallah 5-6k yaparsınız ben ilgilenemiyorum ondan düşük benimki.

Akşam görüşürüz.

Şimdi gördüm de google da ilk sıradayız : http://www.google.com.tr/search?hl=t...btnG=Ara&meta= :)

Lost 12-06-2009 12:35:05

İletişim adresiniz gelmedi yeniden atma sansınız varmı?

Pullus 12-06-2009 13:01:30

Alıntı:

İletişim adresiniz gelmedi yeniden atma sansınız varmı?
Gönderdim.
Bir arkadaşımın pm den teklifi üzerine eğitime katılacak her üyeye eğitim sonunda ;

http://www.dengesiztarz.com/resimler/t-shirt-28.jpg

yada

http://www.dengesiztarz.com/resimler/t-shirt-27.jpg

T-shirt hediye olarak gönderilecektir.
Bu benden jest olsun sizlere, bir önceki ekibe Google Kalemi yollamıştık bu kez t-shirt olsun.

Aşkım Ateş 12-06-2009 13:01:54

Engin abiye güveniyorum.Zaten güvendiğim içinde dediklerini 1 aydır her gün düzenli olarak yapıyorum. Bu eğitime katılmayıda çok isterim ancak fiyat şuan benim için yüksek.
Engin abi her öğrenci paralı olmaz kimisine burs vermek gerek :)
Burslu öğrenci kontenjanı yokmu :)

Pullus 12-06-2009 13:11:18

Alıntı:

Engin abiye güveniyorum.Zaten güvendiğim içinde dediklerini 1 aydır her gün düzenli olarak yapıyorum. Bu eğitime katılmayıda çok isterim ancak fiyat şuan benim için yüksek.
Engin abi her öğrenci paralı olmaz kimisine burs vermek gerek :)
Burslu öğrenci kontenjanı yokmu :)
Burs kısmını açarsam zaten kontenjanlar hazır sende arasında varsında burslular için başka bir kurs açıcam :) Öğrenci insanın fazla paraya ihtiyacı olmaz değil mi ? :)

En son ki durumu bana pm atarmısın gelir & hit & indexleme

Aşkım Ateş 12-06-2009 13:38:49

Bekliyoruz ozaman üstat :) İstediğin bilgileri gönderdim. Şu blog günde 1 dolar kazansa tamamdır benim için sonra kendi stratejimi kendim belirliycem :)

Bu arada eğer başında anne baba varsa sana harçlık veriyorlarsa ve lise öğrencisiysen evet para hiç lazım değil.Ama durum tam tersi ve yaşadığın şehir dışında okumak zorundaysan o kagıt parçası herkezden çok lazım oluyor. ;)

Neyse ben adultçu olayım adsense değerimi bilmiyor benim :D :D

Programmer 12-06-2009 13:47:32

Alıntı:

CaCaLaPaNeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058839389)
Bekliyoruz ozaman üstat :) İstediğin bilgileri gönderdim. Şu blog günde 1 dolar kazansa tamamdır benim için sonra kendi stratejimi kendim belirliycem :)
Bu arada eğer başında anne baba varsa sana harçlık veriyorlarsa ve lise öğrencisiysen evet para hiç lazım değil.Ama durum tam tersi ve yaşadığın şehir dışında okumak zorundaysan o kagıt parçası herkezden çok lazım oluyor. ;)
Neyse ben adultçu olayım adsense değerimi bilmiyor benim :D :D


Lise bu yıl bitti işte ne yapalım :)
okul sömürdü bizi.
Diploma , yıllık , staj dosyası , kep , parti vs derken para kalmadı :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:55:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.