Konu
Lise Öğrencisi Webmaster Adayları
18-09-2007, 11:09:02
#42
Kuzeytemiz
yaşadıklarınız çoğu web ile ilgilenenler gibi benimki ilede aynı.. Pi$manmıyım EVET bas bas bağıra bağıra EVET .. şimdi ki durum..
Üni 2. sınıf bitti alttan bi tomar ders var biter bitmez belli değil..