yaşadıklarınız çoğu web ile ilgilenenler gibi benimki ilede aynı.. Pi$manmıyım EVET bas bas bağıra bağıra EVET .. şimdi ki durum..

Üni 2. sınıf bitti alttan bi tomar ders var biter bitmez belli değil..