birtanemsin.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalbimde.com da bence çok iyi olmasına rağmen ciddi sorunlar war.mesela ben her salı bekliyordum gelmeyince de kızdım.bazı arkadaşlara mahçup oluyoruz ödeme beklerken gelmemesi yüzünden ama,yollayınca da fazla fazla yolluyorlar
sayın kalbimde.com yetkilileri;
bana yaklaşık 2-3 hafta önce 24 ytl yollandı.ve geçen yazdığım yazıdan sonrada 50 ytl yollanmış.buraya kadar herşey normal ama,bana daha önce gönderilen 24 ytl kazanç hesabımdan düşürülmediği için,ikinci ödeme de 24 ytl fazla gönderildi.falla bana derseniz 24 ytl mizi geri öde,bunu yapacak param yok ama o benim için haram bi para olduğu için o paranın da üzerine yatmam.sizden ricam bana gönderdiğiniz paraları kazanç hesabımdan düşürün.ve size 24 ytl borcum olsun.serverda sorunlar olduğu için sitelerim kapalı.size ziyaretçi de yollayamıyorum.sitelerim açıldığı gibi.size tekrar dewam edeceğim ve 24 ytl ye gelince o ücreti de hesaptan düşün ama bana göndermeyin borcumu ödemiş olayım.diğer kazançlarımı da lütfen her salı gönderin göndereceğinizden de hiç şüphem yok.teşekkürler...
falla 24 ytl fazla yollamış dedik,borcumuzu ödeyelim dedik.günde 10-15 üye çıkartırken günde 1-2 üye çıkartır olduk.bunda tabiiki bi sorun war.ben sevsevil.com la da çalışıyorum.hiç yapmazsam günde 10-15 üye de ona çıkartıyorum.ve sevsevil.com a ne kadar ziyaretçi yolluyorsam kalbimde.com a da o kadar yolluyorum.ya üyeleri doğru düzgün hesap etsinler yada borcum morcum war anlamam.tüm kalbimde.com reklamlarını kaldırırımm...borcumuzu ödeyeceğiz diye bedavaya çalışmam.
teşekkürler....